Nyt puhutaan seksistä.

Anonyymi-ap

Teillä on kuitenkin tylsää tai sitten ihan vaan puutetta.
Eikä tämä liity edellisiin (lapsellisiin) vääntöihin tai kehenkään palstahahmoon.

Jotkut väittää että tämä aihepiiri on enemmän tekemistä kuin puhumista varten.
Esitän vastaväitteen. Molempia tarvitaan.

Miten te jotka ette tästä puhu, ratkaisette parisuhteen (tai minkä tahansa suhteen) ongelmakohdat tällä elämän osa-alueella? Entä miten laajennatte näkökulmianne tai kokemusmaailmaa ne eli piristätte seksielämäänne?

Toimiiko se jotenkin niin, että tilaatte salaa uusia välineitä ja sitten kesken perinteisten lauantai-illan menojen tempaisette yllärin sängyn alta, että nyt kulta mennään tällä?
Entä jos haluaa nahkaswingin kattoon roikkumaan teräsketjuilla, niin vähän vaikea piilottaa?

Sitten kun on 600 euroa salaa panostanut, niin kumppani sanoo Ei. ?

-keinovaginamies-

63

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Miten te jotka ette tästä puhu, ratkaisette parisuhteen (tai minkä tahansa suhteen) ongelmakohdat tällä elämän osa-alueella?"

      Itse kannatan puhumista.

      Vaadin kuitenkin, että saan itse valita, kenen kanssa asiasta puhun ja milloin tai miten siitä puhun.

      🦄

    • Minä en ole parisuhteessa, enkä missään muunkaanlaisessa suhteessa, enkä harrasta irtosuhteitakaan. Kaverisuhteita on, mihin ei liity seksi millään tavalla, joten ongelmiakaan ei sen suhteen esiinny🤷🏼‍♀️ helppoa.

      Mutta eihän tuollaisia kalliita harrastusvälineitä kannata hankkia, jos ei ole varma, tykkääkö kumppani siitä ollenkaan. Eli asioista pitää keskustella ennen tuollaisia hankintoja.

      • Anonyymi

        Kerrankin samaa mieltä eli parisuhteessa ei mitään osteta ilman toisen lupaa tai suostumusta eli kysyttävä on


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin samaa mieltä eli parisuhteessa ei mitään osteta ilman toisen lupaa tai suostumusta eli kysyttävä on

        Tarkoitin seksivälineitä yhteisessäkäytössä. Sellaisiin kannattaa kysyä mielipidettä. Ei se nyt niin ole ettei mitään saa ostaa ilman että toiselta kysyy😂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tarkoitin seksivälineitä yhteisessäkäytössä. Sellaisiin kannattaa kysyä mielipidettä. Ei se nyt niin ole ettei mitään saa ostaa ilman että toiselta kysyy😂

        Mutta yleensä joka asiaan kysytään kumppanilta lupa


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tarkoitin seksivälineitä yhteisessäkäytössä. Sellaisiin kannattaa kysyä mielipidettä. Ei se nyt niin ole ettei mitään saa ostaa ilman että toiselta kysyy😂

        Sinkkuna voi ostella mitä vain kun itse päättää asioista mutta parisuhteessa kumppanilta on kysyttävä lupaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkkuna voi ostella mitä vain kun itse päättää asioista mutta parisuhteessa kumppanilta on kysyttävä lupaa

        Suhteessa ei yksin päätä mistään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta yleensä joka asiaan kysytään kumppanilta lupa

        Terveessä suhteessa ei joka asiaan tarvita toisen lupaa. Mitä ostaa ja mitä tekee yms. Aika sairasta. Mulla ainakin menis hermo, jos multa jatkuvasti kysellään lupaa joka ikiseen asiaan!?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suhteessa ei yksin päätä mistään

        Kyllä ihmisen itsemääräämisoikeus pätee suhteessakin ja ihminen päättää silloinkin asioistaan.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Terveessä suhteessa ei joka asiaan tarvita toisen lupaa. Mitä ostaa ja mitä tekee yms. Aika sairasta. Mulla ainakin menis hermo, jos multa jatkuvasti kysellään lupaa joka ikiseen asiaan!?

        Ehkä siksi oletkin sinkku


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä ihmisen itsemääräämisoikeus pätee suhteessakin ja ihminen päättää silloinkin asioistaan.

        Mutta miksi salaa täytyy ostaa tai omin luvin ja ostoksen jälkeen kysellä se o myöhästä sitten eli usko minua vaikka ätmi olenkin jos suhteeseen alat niin kunnioita ja arvosta kumppaniasi ja se päättää yhtä paljon asioista tai muuten se suhde ei kauaa kestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siksi oletkin sinkku

        Mieluummin sinkku, kuin että mun täytyisi kysyä joka saakelin asiaan mieheltä lupa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mieluummin sinkku, kuin että mun täytyisi kysyä joka saakelin asiaan mieheltä lupa.

        Joo sit kannattaakin pysyä sinkkuna


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi salaa täytyy ostaa tai omin luvin ja ostoksen jälkeen kysellä se o myöhästä sitten eli usko minua vaikka ätmi olenkin jos suhteeseen alat niin kunnioita ja arvosta kumppaniasi ja se päättää yhtä paljon asioista tai muuten se suhde ei kauaa kestä

        Siksi kun ihminen on vapaa ja saa ostaa omalla rahallaan mitä tahtoo. Minä kyllä toista arvostan ja kunnioitan ja toivon, että minua myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo sit kannattaakin pysyä sinkkuna

        Haluan sellaisen miehen, joka ei ole noin kontrolloiva. Kyllä niitäkin on.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Siksi kun ihminen on vapaa ja saa ostaa omalla rahallaan mitä tahtoo. Minä kyllä toista arvostan ja kunnioitan ja toivon, että minua myös.

        Parisuhteessa ei olla vapaita ja ei pahalla mutta tolla tyylillä et kauan suhteissa ole ja saat lähteä omine rahoinesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteessa ei olla vapaita ja ei pahalla mutta tolla tyylillä et kauan suhteissa ole ja saat lähteä omine rahoinesi

        No tietyllä tapaa ei ole vapaa kun on parisuhteessa. Mutta ei kaikkeen tekemiseen tarvita kenenkään lupaa.

        Oletko sinä parisuhteessa?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        No tietyllä tapaa ei ole vapaa kun on parisuhteessa. Mutta ei kaikkeen tekemiseen tarvita kenenkään lupaa.

        Oletko sinä parisuhteessa?

        Aika ikävää olis esim ostaisin tv een omin luvin tai ostan moottoripyörän omin luvin mutta naiseni ei koskaan katsele sitä tv tä tai ei koskaan tulisi kyytiin moottoripyörään ja se tv ei tule koskaan olohuoneeseen niin aika ikävää ja pian saan olla moottoripyörineni ja tv ni kanssa omassa kämpässä eli ero tuli niin kyllä miettii miksi en kysellyt kumppanin lupaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ikävää olis esim ostaisin tv een omin luvin tai ostan moottoripyörän omin luvin mutta naiseni ei koskaan katsele sitä tv tä tai ei koskaan tulisi kyytiin moottoripyörään ja se tv ei tule koskaan olohuoneeseen niin aika ikävää ja pian saan olla moottoripyörineni ja tv ni kanssa omassa kämpässä eli ero tuli niin kyllä miettii miksi en kysellyt kumppanin lupaa

        Tai ostan omin lupineni uuden ruokapöydän ja heitän vanhan roskiin ja kun kumppani saapuu esim töistä kotiin niin yllättyy ostin uuden ruokapöydän ja sohvakaluston ja hän ei pidä niistä yhtään ja sanon ostin omilla rahoillani ne on minun ja minun kodissani ostan mitä tykkään jos ei kelpaa niin painu vit.uun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika ikävää olis esim ostaisin tv een omin luvin tai ostan moottoripyörän omin luvin mutta naiseni ei koskaan katsele sitä tv tä tai ei koskaan tulisi kyytiin moottoripyörään ja se tv ei tule koskaan olohuoneeseen niin aika ikävää ja pian saan olla moottoripyörineni ja tv ni kanssa omassa kämpässä eli ero tuli niin kyllä miettii miksi en kysellyt kumppanin lupaa

        Aika ikävää tosiaan…🤔 mihinkä laittaisit TV:n jos ei olohuoneeseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai ostan omin lupineni uuden ruokapöydän ja heitän vanhan roskiin ja kun kumppani saapuu esim töistä kotiin niin yllättyy ostin uuden ruokapöydän ja sohvakaluston ja hän ei pidä niistä yhtään ja sanon ostin omilla rahoillani ne on minun ja minun kodissani ostan mitä tykkään jos ei kelpaa niin painu vit.uun

        Jos se on sinun oma asuntosi ja kumppanisi ei asu siellä niin kai sinä nyt saat ostaa itsellesi uuden ruokapöydän omilla rahoillasi. Ja tosiaan, jos ei kelpaa niin voi painua vit*tuun, minunkin puolestani.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jos se on sinun oma asuntosi ja kumppanisi ei asu siellä niin kai sinä nyt saat ostaa itsellesi uuden ruokapöydän omilla rahoillasi. Ja tosiaan, jos ei kelpaa niin voi painua vit*tuun, minunkin puolestani.

        Eikö suhteessa asuta samassa talossa se on kummankin koti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö suhteessa asuta samassa talossa se on kummankin koti

        Ei välttämättä, jotkut asuu erillään ja silti seurustelevat.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei välttämättä, jotkut asuu erillään ja silti seurustelevat.

        Hänen kanssaan olet ikuisessa loopissa.
        Viisaampi väistää ensin.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö suhteessa asuta samassa talossa se on kummankin koti

        Tai ollaan naimisissa en tarkoita yhden yön tuttavuuksia tai tinderisuhteita vaan kunnon suhteita niin kunnon suhteissa on eri jutut kuin tinderisuhteissa tai tapailusuhteissa joka ei johda mihinkään niin tarkoitan kun mies ja nainen rakastuu ja lyö hynttyyt yhteen


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jos se on sinun oma asuntosi ja kumppanisi ei asu siellä niin kai sinä nyt saat ostaa itsellesi uuden ruokapöydän omilla rahoillasi. Ja tosiaan, jos ei kelpaa niin voi painua vit*tuun, minunkin puolestani.

        Eihän se kumppani ole jos ei yhdessä asuta saman katon alla eli yhteisessä kodissa


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei välttämättä, jotkut asuu erillään ja silti seurustelevat.

        Ei se seurustelua ole pano reikä semmonen o kun parempaakaan ei löydä niin tyytyy reikään niin eihän kumpikaan halua edes suhdetta ei se ole kumppani vaan satunnainen juttu ja semmoselt ei tarvi kysyä mitään lupia mihinkään ja silt saa pillluu mut enempää sitä ei jaksa kuunnella eikä katsella mut silt saa pilluu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai ollaan naimisissa en tarkoita yhden yön tuttavuuksia tai tinderisuhteita vaan kunnon suhteita niin kunnon suhteissa on eri jutut kuin tinderisuhteissa tai tapailusuhteissa joka ei johda mihinkään niin tarkoitan kun mies ja nainen rakastuu ja lyö hynttyyt yhteen

        Silloin ne kodin hankinnat ovat yhteisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se kumppani ole jos ei yhdessä asuta saman katon alla eli yhteisessä kodissa

        Aivan miten vaan.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Silloin ne kodin hankinnat ovat yhteisiä.

        Ei ole sinähän sanoit ettei toiselta tarvi kysyä mitään lupia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se seurustelua ole pano reikä semmonen o kun parempaakaan ei löydä niin tyytyy reikään niin eihän kumpikaan halua edes suhdetta ei se ole kumppani vaan satunnainen juttu ja semmoselt ei tarvi kysyä mitään lupia mihinkään ja silt saa pillluu mut enempää sitä ei jaksa kuunnella eikä katsella mut silt saa pilluu

        Voi olla seurustelusuhdekin sellainen, että erillään asutaan… pareja on monenlaisia. Ainakin nykyään.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Silloin ne kodin hankinnat ovat yhteisiä.

        Ei ole jos ne omilla rahoilla ostaa silloin aviopuoliso painuu vitt.un niin sinä sanoit ylempänä ja aviopuolisolta ei tarvi kysellä lupaa mihinkään painukoot vit.uun sinun elämästäsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sinähän sanoit ettei toiselta tarvi kysyä mitään lupia

        Sinä puhuit aluksi kaikista ostoksista ja tekemisistä yleisesti. Että kaikkeen muka täytyy olla toisen lupa. Pitääkö mun kysyä mieheltä, että saanko ostaa maitoa ja leipää kaupasta tai saanko katsoa telkkaria.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Sinä puhuit aluksi kaikista ostoksista ja tekemisistä yleisesti. Että kaikkeen muka täytyy olla toisen lupa. Pitääkö mun kysyä mieheltä, että saanko ostaa maitoa ja leipää kaupasta tai saanko katsoa telkkaria.

        Tästä sivusta totean sarkastisesti, että riippuu miehen uskonnosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole jos ne omilla rahoilla ostaa silloin aviopuoliso painuu vitt.un niin sinä sanoit ylempänä ja aviopuolisolta ei tarvi kysellä lupaa mihinkään painukoot vit.uun sinun elämästäsi

        Aviopuolisoista en ole puhut mitään koko tämän hedelmällisen dialogin aikana.


      • buddy-love kirjoitti:

        Tästä sivusta totean sarkastisesti, että riippuu miehen uskonnosta.

        Aivan, tiettyyn uskontoon ja kulttuuriin kuuluu naisen kontrollointi ihan jo kaiken perusteena. Onneksi tässä kulttuurissa eikä uskonnossa kuitenkaan eletä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Aivan, tiettyyn uskontoon ja kulttuuriin kuuluu naisen kontrollointi ihan jo kaiken perusteena. Onneksi tässä kulttuurissa eikä uskonnossa kuitenkaan eletä.

        Exäni retkahti algerialaiseen ja alkoi siirtyä kummallisiin ajatuksiin.
        "Islamissa nainen on niin kallisarvoinen jalokivi, että häntä ei haluta näyttää muille"
        "Islamilainen lainaus toimii ilman korkoa ja se on hyvä systeemi, koska...)
        "Islamissa paasto rikotaan aina taateleilla" (ja tyrkytti minulle taatelia)

        Nimesin sen algerialaisen koti-imaamiksi.
        Tuskin ovat enää yksissä, sillä on lähettänyt muutaman viestin tänne (joihin en ole vastannut, sillä hän ei ole minulle hyväksi).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteessa ei olla vapaita ja ei pahalla mutta tolla tyylillä et kauan suhteissa ole ja saat lähteä omine rahoinesi

        Tiesikkö että parisuhde ei ole omistussuhde parisuhde antaa toiselle oikeuden sanoa toista omakseen mu ei se sitikään anna oikeutta omistaa toista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ikävää olis esim ostaisin tv een omin luvin tai ostan moottoripyörän omin luvin mutta naiseni ei koskaan katsele sitä tv tä tai ei koskaan tulisi kyytiin moottoripyörään ja se tv ei tule koskaan olohuoneeseen niin aika ikävää ja pian saan olla moottoripyörineni ja tv ni kanssa omassa kämpässä eli ero tuli niin kyllä miettii miksi en kysellyt kumppanin lupaa

        No pärrä ny on kuitee sen verran kallis hankinta että ne on asioita joista on fiksuinta sopia yhdessä niistäkin kun on niittä muitakin kuluja kuin vain se ostohinta


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Aviopuolisoista en ole puhut mitään koko tämän hedelmällisen dialogin aikana.

        Minä tarkoitan aina suhteella kunnon suhdetta eli asutaan samassa kodissa en koskaan tarkoita tinderisuhteita tai varattujen panopuuta semmosilt ei kysellä lupia mihinkään semmosten kanssa ei koskaan suhteeseen aleta tai muuteta yhteen ja harva mies pettää naistaan eli ne jotka pettää ja on tinderissä on vuodesta toiseen ne samat naiset ja miehet ja ovat korkeastikoulutettuja mutta normaali ihminen ei ala kenenkään panopuuksi tai käytä naisia hyväkseen mutta nyt nukkumaan öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole jos ne omilla rahoilla ostaa silloin aviopuoliso painuu vitt.un niin sinä sanoit ylempänä ja aviopuolisolta ei tarvi kysellä lupaa mihinkään painukoot vit.uun sinun elämästäsi

        Ilman avioehtoa kaikki on yhteistä oli se ennen avioliitonsolmimista hankittua tai ei


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Aviopuolisoista en ole puhut mitään koko tämän hedelmällisen dialogin aikana.

        Ja toinen muutamilla treffeillä sen jo näkee ihastuuko kumpikin toisiinsa ja haluavatko kunnon suhteeseen vai jääkö yhteen kertaan tai muutamaan treffiin eli ei natsannut ja harva edes sekstailee tai rupeaa seksisuhteeseen eli tavataan aina joskus silloin tällöin ja naidaan vaan ei puhuta ja häivytään vaan etsii kunnon kumppania itselleen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiesikkö että parisuhde ei ole omistussuhde parisuhde antaa toiselle oikeuden sanoa toista omakseen mu ei se sitikään anna oikeutta omistaa toista

        Juuri näin ja tähän se itsemäärämisoikeuskin perustuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä tarkoitan aina suhteella kunnon suhdetta eli asutaan samassa kodissa en koskaan tarkoita tinderisuhteita tai varattujen panopuuta semmosilt ei kysellä lupia mihinkään semmosten kanssa ei koskaan suhteeseen aleta tai muuteta yhteen ja harva mies pettää naistaan eli ne jotka pettää ja on tinderissä on vuodesta toiseen ne samat naiset ja miehet ja ovat korkeastikoulutettuja mutta normaali ihminen ei ala kenenkään panopuuksi tai käytä naisia hyväkseen mutta nyt nukkumaan öitä

        …öitä.


    • Anonyymi

      "Miten te jotka ette tästä puhu, ratkaisette parisuhteen (tai minkä tahansa suhteen) ongelmakohdat tällä elämän osa-alueella? Entä miten laajennatte näkökulmianne tai kokemusmaailmaa ne eli piristätte seksielämäänne?"

      Parisuhteessa meidän romantikoiden ei tarvitse ratkaista eikä piristää koska meillä on jo kaikki mitä tarvitsemme, haluamme tai toivomme, jos kokisimmme tarvitsevamme piristystä tai jotain apuvälineitä se olisi sen rakkauden loppu.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Kumminkohan se on?
        Ikuiset romantikot ovat ikuisessa höttöpilvessään loppuelämänsä ilman yhtään oikeaa suhdetta?
        Vai
        Ikuiset romantikot rakastuvat yhä uudelleen muutaman vuoden välein ja useimmiten uuteen eli eri tyyppiin kuin nykyiseen kumppaniinsa?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumminkohan se on?
        Ikuiset romantikot ovat ikuisessa höttöpilvessään loppuelämänsä ilman yhtään oikeaa suhdetta?
        Vai
        Ikuiset romantikot rakastuvat yhä uudelleen muutaman vuoden välein ja useimmiten uuteen eli eri tyyppiin kuin nykyiseen kumppaniinsa?

        -keinovaginamies-

        Ikuiset romantikot tavoittelevat höttöpilvessään tunnetta jonka toivoisivat kestävän loppuelämän, vaikka realisti heissä tietää että se on mahdotonta ei mikään estä toivomasta. Jotkut varmaan jotka jaksaa tekee tuota jälkimmäistä, toiset jossain kohtaa tajuaa että se on aika turhaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikuiset romantikot tavoittelevat höttöpilvessään tunnetta jonka toivoisivat kestävän loppuelämän, vaikka realisti heissä tietää että se on mahdotonta ei mikään estä toivomasta. Jotkut varmaan jotka jaksaa tekee tuota jälkimmäistä, toiset jossain kohtaa tajuaa että se on aika turhaa.

        -harmiseikirj-

        Eli sinäkin aiot jatkaa ikuisessa toivossa monttuun asti.
        Reaalielämässä totuuksia täytyy sietää. Toisaalta elämän raakuus tuo siihen erilaisia makuja ja sävyjä. En millään jaksaisi olla loppuelämääni disney-elokuvassa.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinäkin aiot jatkaa ikuisessa toivossa monttuun asti.
        Reaalielämässä totuuksia täytyy sietää. Toisaalta elämän raakuus tuo siihen erilaisia makuja ja sävyjä. En millään jaksaisi olla loppuelämääni disney-elokuvassa.

        -keinovaginamies-

        Toisilla on pänniä ja toiset tekee kompromisseja, niinhän se menee :)

        -harmiseikirj-


    • Kyllä minä puhun. Olen vain hyvin valikoiva siitä mitä puhun palstalla ja mitä en puhu.

      Olen hyvin tiedonjanoinen tyyppi ja minusta seksistä puhuminen on luonnollista ja toivottavaa ystävän tai kumppanin kanssa. Enempää en kommentoi.

    • Haluan valita itse kenen kanssa seksistä puhun. Ja tämä henkilö on mielellään sellainen, jonka kanssa kummatkin tunnemme seksuaalista vetoa toisiimme.

    • En ole kaikkia palstan vääntöjä lukenut eli en täysin tiedä, mistä tuossa vääntämisessä on kyse, mutta kyllähän se vaikeaksi menee, jollei parisuhteessa pystytä asioista puhumaan. Seksi on hyvin intiimi, herkkä ja monille todella tunnepitoinen asia, joten ehdottomasti siitä pitäisi pystyä kumppanin kanssa keskustelemaan. Seksi on monelle tärkeä osa parisuhdetta, ja on vaikeaa, jollei jopa mahdotonta, ylläpitää vireää ja nautinnollista seksielämää, jollei suhteessa kyetä kommunikoimaan.

    • No avoimuus kannattaa aina. Itsellä on mielessä kaikkea kivaa☺️ Eli olen ainakin kokeilun haluinen.. jos en muuta😁

      En nyt itsekseni lähtisi kyllä sooloilemaan, noiden välineiden hankintojen kanssa. Eli jos molemmat haluaa käyttää jotain tiettyä lelua, niin sellainen voidaan sitten hommata.

      • Anonyymi

        No tähän nyt kommentti kaikille, jotka ovat avoimen puhumisen kannalla.

        Aloituksen tarkoitus oli provosoida niitä, jotka ovat sitä mieltä että seksistä ei tarvitse puhua, vaan se toimii aina ja ikuisesti jotenkin maagisella tavalla.
        Eipä niitä toimintamalleja tullut kuin harmiksen ikuisen haaveilun tasolla pysyminen :)

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      "Toimiiko se jotenkin niin, että tilaatte salaa uusia välineitä ja sitten kesken perinteisten lauantai-illan menojen tempaisette yllärin sängyn alta, että nyt kulta mennään tällä?
      Entä jos haluaa nahkaswingin kattoon roikkumaan teräsketjuilla, niin vähän vaikea piilottaa?"

      Kaikkea luulin jo kokeneeni, tuo luettu tuntuu jotenkin vieraalta ja vähän jopa sairaalta:)
      Vaimo miehelle, "mitä kidutuskammiota olet rakentamassa"
      Mies, "vähän piristystä seksielämääni"

      Jokin osio nyt puuttuu, varmaan se kissanainen nahkapuvussa.
      Ei se ollutkaan se, se olikin ihon säteilevä lämpö. Jos siitä ei saa alkuvoimaa, kannattaa jo olla huolissaan.

      AV

      • Anonyymi

        Muotoilu meni kyllä nyt hieman väärin.
        Pitäisi olla: "vähän piristystä seksielämäämme"

        Ja miksi se rakentaja on mies? Aloite voi tulla aivan hyvin naiseltakin.

        -keinovaginamies-


    • Eräissä kaverini bileissä oli aiheen ympäriltä keskustelua.
      Jossain vaiheessa esille tuli shibari, eli se japanilainen sidonta.
      Kaverini on erittäin seksikeskeinen (en pysy enää selvillä kuinka monta tyttöystävää sillä on eronsa jälkeen ollut (ja monista maista))
      Jouduin selittämään hänelle, ettei shibari ole varsinaisesti seksijuttu, vaan taidemuoto.
      (en oikein tahdo jaksaa sitä hänen innokkuuttaan niiden naisasioiden ympärillä)

      • Anonyymi

        Tässä tarkoitettiin suhteen sisäistä kommunikointia.
        Seksistä keskusteleminen yleisellä tasolla on melko tyhjänpäiväistä.
        Kavereille kehuskelu puolestaan vaikuttaa aika teiniltä.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tarkoitettiin suhteen sisäistä kommunikointia.
        Seksistä keskusteleminen yleisellä tasolla on melko tyhjänpäiväistä.
        Kavereille kehuskelu puolestaan vaikuttaa aika teiniltä.

        -keinovaginamies-

        Noh, kun ei ole ollut tuollaiselle kommunikoinnille tarvetta moniin vuosiin, niin vain tuo tuli mieleen.
        Eikä se kaverini kehuskele, mutta sillä on asia turhan usein mielessä ja se vaikuttaa liikaa siihen miten se toimii elämässään.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Noh, kun ei ole ollut tuollaiselle kommunikoinnille tarvetta moniin vuosiin, niin vain tuo tuli mieleen.
        Eikä se kaverini kehuskele, mutta sillä on asia turhan usein mielessä ja se vaikuttaa liikaa siihen miten se toimii elämässään.

        Kyllä tunnen itsekin tapauksen jossa kulli on vienyt miestä.
        Haasteellista ja kallistahan sitä sillä tavalla tulee.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tunnen itsekin tapauksen jossa kulli on vienyt miestä.
        Haasteellista ja kallistahan sitä sillä tavalla tulee.

        -keinovaginamies-

        Kaverini pilasi hyvän suhteen siksi, että kuvitteli ettei jää kiinni pettämisestä.
        Tässä maassa piirit ovat kovin pienet ja tiedot leviävät helposti.


    • Anonyymi

      Rahallahan siitä selviää!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe