Kerrankin kiva ilmastokeskustelu

Anonyymi-ap

28

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi valheesta pitää keskustella ? Ei mitään ilmastonmuutosta ole olemassakaan !

      • Anonyymi

        Valheesta? Olet siis sitä mieltä, että tiedeyhteisö valehtelee meille, väittäessään ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoksen olevan tulevaisuudessa vakava uhka hyvinvoinnille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheesta? Olet siis sitä mieltä, että tiedeyhteisö valehtelee meille, väittäessään ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoksen olevan tulevaisuudessa vakava uhka hyvinvoinnille?

        Valehtelevat ilmiselvästi. En minä ainakaan usko tuollaista. Ilmasto on täynnä paikallisia säätiloja, jotka vaihtelevat. Se on normaalia. Sitä ei tarvitse pelätä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelevat ilmiselvästi. En minä ainakaan usko tuollaista. Ilmasto on täynnä paikallisia säätiloja, jotka vaihtelevat. Se on normaalia. Sitä ei tarvitse pelätä!

        Oletko aito sekopää vai vaan lapsellinen trolli?

        Siin tiedeyhteisö on ainakin ilmastontutkimuksen osalta perustanut kansainvälisen salaliiton salatakseen sen, ettei ihmisen aiheuttamaa ilmastonmuutosta ole.

        Haluatko tosiaan lukita tuon vastauksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aito sekopää vai vaan lapsellinen trolli?

        Siin tiedeyhteisö on ainakin ilmastontutkimuksen osalta perustanut kansainvälisen salaliiton salatakseen sen, ettei ihmisen aiheuttamaa ilmastonmuutosta ole.

        Haluatko tosiaan lukita tuon vastauksen?

        Eipä täällä juuri muunlaista denialismia ole näkyvissä trollauksen lisäksi.


    • Anonyymi

      Todellakin kiva. Hyvä, että jaoit tänne.

      Hyvin perusteltua asiaa molemmilta keskustelijoilta. - Huomasin juuri olevani Persu. heitä pitää kuunnella, niin huomaa, että ovat asian ytimessä.

      • Anonyymi

        Vaikka olen oikeistolainen ja pidän itseäni isänmaallisena, niin persua minusta ei tulisi ikinä.
        Nurkkakuntaista porukkaa, joka erottaisi Suomen EU:sta ja sulkisi rajat kaikilta maahanmuuttajilta, jos voisivat päättää. Myös rasismi ja rikollisuus tuntuvat rehottavan persuissa paljon enemmän kuin muissa puolueoissa. Tuomio kiihottamisesta kansanryhmää vastaan (eli Suomen lain rikkominen) on heille vain sulka hattuun.
        Ja sitten joku kehtää väittää tuota porukkaa isänmaalliseksi.
        Phyi hittiläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olen oikeistolainen ja pidän itseäni isänmaallisena, niin persua minusta ei tulisi ikinä.
        Nurkkakuntaista porukkaa, joka erottaisi Suomen EU:sta ja sulkisi rajat kaikilta maahanmuuttajilta, jos voisivat päättää. Myös rasismi ja rikollisuus tuntuvat rehottavan persuissa paljon enemmän kuin muissa puolueoissa. Tuomio kiihottamisesta kansanryhmää vastaan (eli Suomen lain rikkominen) on heille vain sulka hattuun.
        Ja sitten joku kehtää väittää tuota porukkaa isänmaalliseksi.
        Phyi hittiläinen.

        Miksi tänne muka pitäisi tunkea maahanmuuttajia? Jo nyt Suomessa on liikaa maahanmuuttajia eikä niitä tarvita lisää. Isoissa kaupungeissa maahanmuuttajajengitkin ovat jo suuri ongelma ja tämä ongelma ei tule taatusti lieventymään vaan se pahentuu todella paljon. Pian pommeja räjähtää päivittäin ja tietyissä kaupunginosissa tuhotaan kadulle jätettyjä autoja ja tietenkin ammutaan ihmisiä. Jos maahanmuuttajia tulee liikaa niin Suomeen tulee varmasti sisällissota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tänne muka pitäisi tunkea maahanmuuttajia? Jo nyt Suomessa on liikaa maahanmuuttajia eikä niitä tarvita lisää. Isoissa kaupungeissa maahanmuuttajajengitkin ovat jo suuri ongelma ja tämä ongelma ei tule taatusti lieventymään vaan se pahentuu todella paljon. Pian pommeja räjähtää päivittäin ja tietyissä kaupunginosissa tuhotaan kadulle jätettyjä autoja ja tietenkin ammutaan ihmisiä. Jos maahanmuuttajia tulee liikaa niin Suomeen tulee varmasti sisällissota.

        Siinäpä meillä varsinainen alarmisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä meillä varsinainen alarmisti.

        Voit katsoa mitä tapahtuu Ruotsissa niin näet Suomenkin tulevaisuuden jos maahanmuuttoa lisätään.

        Ja pääsyy miksi maahanmuuttoa halutaan on se, että voidaan polkea palkkoja. Ainoa asia mitä mielisairaat yritysjohtajat he haluavat on halpatyövoimaa ja voittoja omille tileille. He eivät piittaa työntekijöistään. Kannattaa muistaa, että suurten yritysten johtajat on järjestään tunnevammaisia psykopaatteja.

        Suomeen ei pidä tuoda yhtään pienipalkkaisia työntekijöitä. Palkalla pitää tulla helposti toimeen ilman euronkaan tukia. Valtion ei pidä maksaa maahanmuuttajille edes kielikursseja vaan jos yritys haluaa maahanmuuttajan töihin niin yrityksen pitää maksaa kielikurssitkin. Oikeastaan yrityksen pitää maksaa kaikki maahanmuuttoon liittyvät kulut eikä valtio maksa euroakaan.

        Ja missä tahansa palvelualalla olevassa työssä maahanmuuttajan on pakko puhua suomea. Ravintoloiden tarjoilijoidenkin pitää puhua suomea. Suomessa puhutaan suomea ja maahanmuuttajienkin pitää puhua kaikissa töissä suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit katsoa mitä tapahtuu Ruotsissa niin näet Suomenkin tulevaisuuden jos maahanmuuttoa lisätään.

        Ja pääsyy miksi maahanmuuttoa halutaan on se, että voidaan polkea palkkoja. Ainoa asia mitä mielisairaat yritysjohtajat he haluavat on halpatyövoimaa ja voittoja omille tileille. He eivät piittaa työntekijöistään. Kannattaa muistaa, että suurten yritysten johtajat on järjestään tunnevammaisia psykopaatteja.

        Suomeen ei pidä tuoda yhtään pienipalkkaisia työntekijöitä. Palkalla pitää tulla helposti toimeen ilman euronkaan tukia. Valtion ei pidä maksaa maahanmuuttajille edes kielikursseja vaan jos yritys haluaa maahanmuuttajan töihin niin yrityksen pitää maksaa kielikurssitkin. Oikeastaan yrityksen pitää maksaa kaikki maahanmuuttoon liittyvät kulut eikä valtio maksa euroakaan.

        Ja missä tahansa palvelualalla olevassa työssä maahanmuuttajan on pakko puhua suomea. Ravintoloiden tarjoilijoidenkin pitää puhua suomea. Suomessa puhutaan suomea ja maahanmuuttajienkin pitää puhua kaikissa töissä suomea.

        Siinäpä meillä varsinainen persualarmisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä meillä varsinainen persualarmisti.

        Vau, kommentti jossa ei kiistetty mitään tekstistäni. Eli olin täysin oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau, kommentti jossa ei kiistetty mitään tekstistäni. Eli olin täysin oikeassa.

        Ja edelleen, Suomi on kaksikielinen maa eli kaikkien pitää osata Suomessa joko suomea tai ruotsia. Englanti on verrattavissa kielenä swahiliin eli se on tarpeeton kieli Suomessa. Kenenkään Suomessa ei tarvitse puhua ikinä elämässään sanaakaan englantia jos ei huvita.

        Eli puhukoon kaikki palvelualoilla työskentelevät suomea tai muuttakoon pois Suomesta. Jokaisen pitää saada Suomessa joka ainoassa paikassa palvelua suomeksi eikä ikinä elämässään tarvitse sanoa sanaakaan englantia. Maahanmuuttajat puhukoon suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleen, Suomi on kaksikielinen maa eli kaikkien pitää osata Suomessa joko suomea tai ruotsia. Englanti on verrattavissa kielenä swahiliin eli se on tarpeeton kieli Suomessa. Kenenkään Suomessa ei tarvitse puhua ikinä elämässään sanaakaan englantia jos ei huvita.

        Eli puhukoon kaikki palvelualoilla työskentelevät suomea tai muuttakoon pois Suomesta. Jokaisen pitää saada Suomessa joka ainoassa paikassa palvelua suomeksi eikä ikinä elämässään tarvitse sanoa sanaakaan englantia. Maahanmuuttajat puhukoon suomea.

        Olen miettinyt, että miksi noita Suomeen pyöräileviä parikymppisiä työmiehiä kuskataan busseilla rajalta, vaikka heillä on polkupyörät. Jos on nälkä tullessa, niin tarjoaisin ruuat ja sen jälkeen antaisin kartan käteen ja toivottaisin hyvää matkaa pakolaiskeskukseen, jonka tulijat voisivat itse pitää lämpimänä meidän tarjoamilla polttopuilla ja tehdä ruokansa itse veronmaksajien kustantamista ruokatarpeista. Jos mielii paremmasta elintasosta, niin sen eteen pitäisi sitten ruveta integroitumaan tähän yhteiskuntaan ja hankkia työpaikka.

        Vähähiilistä ja ystävällistä ilmastopolitikkaa samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt, että miksi noita Suomeen pyöräileviä parikymppisiä työmiehiä kuskataan busseilla rajalta, vaikka heillä on polkupyörät. Jos on nälkä tullessa, niin tarjoaisin ruuat ja sen jälkeen antaisin kartan käteen ja toivottaisin hyvää matkaa pakolaiskeskukseen, jonka tulijat voisivat itse pitää lämpimänä meidän tarjoamilla polttopuilla ja tehdä ruokansa itse veronmaksajien kustantamista ruokatarpeista. Jos mielii paremmasta elintasosta, niin sen eteen pitäisi sitten ruveta integroitumaan tähän yhteiskuntaan ja hankkia työpaikka.

        Vähähiilistä ja ystävällistä ilmastopolitikkaa samalla.

        Polkupyörä on hyvä kulkuneuvo. Päästötön ja kasvattaa kuntoa ja parantaa mielenterveyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau, kommentti jossa ei kiistetty mitään tekstistäni. Eli olin täysin oikeassa.

        Antipersuilta loppuvat faktapohjaiset argumentit aika nopeasti olen huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau, kommentti jossa ei kiistetty mitään tekstistäni. Eli olin täysin oikeassa.

        Niin onhan sekin kai vaihtoehto persulogiikalla. Tai sitten tekstisi oli niin typerää, ettei sitä kannata kommentoida muutamaa sanaa enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt, että miksi noita Suomeen pyöräileviä parikymppisiä työmiehiä kuskataan busseilla rajalta, vaikka heillä on polkupyörät. Jos on nälkä tullessa, niin tarjoaisin ruuat ja sen jälkeen antaisin kartan käteen ja toivottaisin hyvää matkaa pakolaiskeskukseen, jonka tulijat voisivat itse pitää lämpimänä meidän tarjoamilla polttopuilla ja tehdä ruokansa itse veronmaksajien kustantamista ruokatarpeista. Jos mielii paremmasta elintasosta, niin sen eteen pitäisi sitten ruveta integroitumaan tähän yhteiskuntaan ja hankkia työpaikka.

        Vähähiilistä ja ystävällistä ilmastopolitikkaa samalla.

        Eli ymmärränkö oikein, että päästäisit nuo maahantulijat vapaasti vaeltelemaan ympäri Suomea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ymmärränkö oikein, että päästäisit nuo maahantulijat vapaasti vaeltelemaan ympäri Suomea?

        Niin ne tekevät joka tapauksessa. Meillä on maa täynnä venäläisiä ym. Eikä kukaan kontrolloi heidän liikkumistaan millään tavalla.

        Kannatan rajojen kiinnipitämistä ja tiukkaa rajavalvontaa. En kuitenkaan alkaisi hyysäämään tulijoita ylenpalttisesti, niin kuin nyt tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne tekevät joka tapauksessa. Meillä on maa täynnä venäläisiä ym. Eikä kukaan kontrolloi heidän liikkumistaan millään tavalla.

        Kannatan rajojen kiinnipitämistä ja tiukkaa rajavalvontaa. En kuitenkaan alkaisi hyysäämään tulijoita ylenpalttisesti, niin kuin nyt tehdään.

        Turvanpaikanhakijat eivät mielestäni voi kadota Suomessa ihan mihin huvittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tänne muka pitäisi tunkea maahanmuuttajia? Jo nyt Suomessa on liikaa maahanmuuttajia eikä niitä tarvita lisää. Isoissa kaupungeissa maahanmuuttajajengitkin ovat jo suuri ongelma ja tämä ongelma ei tule taatusti lieventymään vaan se pahentuu todella paljon. Pian pommeja räjähtää päivittäin ja tietyissä kaupunginosissa tuhotaan kadulle jätettyjä autoja ja tietenkin ammutaan ihmisiä. Jos maahanmuuttajia tulee liikaa niin Suomeen tulee varmasti sisällissota.

        Suomen huoltosuhde on väestön ikääntyessä niin heikko, ettei Suomi pärjää millään ilman ulkomaalaista työvoimaa. Jo nyt jäisi suuri osa töistä tekemättä, mikäli ulkomaalaiset lähtisivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleen, Suomi on kaksikielinen maa eli kaikkien pitää osata Suomessa joko suomea tai ruotsia. Englanti on verrattavissa kielenä swahiliin eli se on tarpeeton kieli Suomessa. Kenenkään Suomessa ei tarvitse puhua ikinä elämässään sanaakaan englantia jos ei huvita.

        Eli puhukoon kaikki palvelualoilla työskentelevät suomea tai muuttakoon pois Suomesta. Jokaisen pitää saada Suomessa joka ainoassa paikassa palvelua suomeksi eikä ikinä elämässään tarvitse sanoa sanaakaan englantia. Maahanmuuttajat puhukoon suomea.

        Suomessa on paljon työyhteisöjä, joissa työkielenä on englanti. Etkö tiennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen huoltosuhde on väestön ikääntyessä niin heikko, ettei Suomi pärjää millään ilman ulkomaalaista työvoimaa. Jo nyt jäisi suuri osa töistä tekemättä, mikäli ulkomaalaiset lähtisivät.

        Tulijoita on, mutta harva tulee tänne töitä tehdäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on paljon työyhteisöjä, joissa työkielenä on englanti. Etkö tiennyt?

        Ihan sama, mutta jos on jollain palvelualalla niin pitää osata suomea. Kenenkään suomessa ei tarvitse osata englantia sanaakaan. Jos joku maahanmuuttaja aikoo toimia tarjoilijana niin puhukoon suomea. Samoin siivoojien, roskakuskien, bussikuskien jne pitää osata suomea.

        Jos maahanmuuttaja aikoo tehdä töitä Suomessa niin hänen pitää opetella suomen kieli. Jos ei opettele niin hänet voidaan karkottaa Suomesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen huoltosuhde on väestön ikääntyessä niin heikko, ettei Suomi pärjää millään ilman ulkomaalaista työvoimaa. Jo nyt jäisi suuri osa töistä tekemättä, mikäli ulkomaalaiset lähtisivät.

        Suomen huoltosuhde ei ole ongelma, jos eläkeikää nostetaan reippaasti lisää. Jatkossa eläkeikä voi olla vaikka 75 vuotta. Nyt eläkeikä on aivan liian alhainen. Ja tietenkin eläkeläiset menevät töihin useammin, jos leikataan eläkkeistä 20-30%. Jos joku haluaa paremman eläkkeen niin säästäköön eläkkeensä itse.

        Ja monet työt jää tekemättä, koska mielisairaat johtajat eivät halua maksaa reilua palkkaa. Palkan pitäisi riittää elämiseen jopa Helsingissä ilman mitään tukia. Monilla pienipalkkaisilla aloilla voitaisiin palkkoja nostaa kerralla vaikka 30%. Siis 30% lisää nettopalkkaa.

        Ja ainakin hoitoalalla hoitajat muuttavat usein Ruotsiin ja Norjaan töihin, koska Suomen palkat ovat surkean pienet. Jos osaa vähänkin ruotsia niin ohn järjetöntä jäädä Suomeen töihin. Eli hoitajapula on itse tehty ongelma eikä sillä ole mitään tekemistä huoltosuhteen kanssa. Edes maahanmuuttajat eivät tule Suomeen hoitajiksi, koska he voivat valita maan minne he menevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen huoltosuhde ei ole ongelma, jos eläkeikää nostetaan reippaasti lisää. Jatkossa eläkeikä voi olla vaikka 75 vuotta. Nyt eläkeikä on aivan liian alhainen. Ja tietenkin eläkeläiset menevät töihin useammin, jos leikataan eläkkeistä 20-30%. Jos joku haluaa paremman eläkkeen niin säästäköön eläkkeensä itse.

        Ja monet työt jää tekemättä, koska mielisairaat johtajat eivät halua maksaa reilua palkkaa. Palkan pitäisi riittää elämiseen jopa Helsingissä ilman mitään tukia. Monilla pienipalkkaisilla aloilla voitaisiin palkkoja nostaa kerralla vaikka 30%. Siis 30% lisää nettopalkkaa.

        Ja ainakin hoitoalalla hoitajat muuttavat usein Ruotsiin ja Norjaan töihin, koska Suomen palkat ovat surkean pienet. Jos osaa vähänkin ruotsia niin ohn järjetöntä jäädä Suomeen töihin. Eli hoitajapula on itse tehty ongelma eikä sillä ole mitään tekemistä huoltosuhteen kanssa. Edes maahanmuuttajat eivät tule Suomeen hoitajiksi, koska he voivat valita maan minne he menevät.

        Palkan riittämättömyys ei ole niiden johtajien syy, vaan korkean verotuksen ja liian suuren julkisen sektorin syy, joka on rapauttanut Suomen kansainvälisen kilpailukyvyn. Monella alalla ollaan hyvin lähellä sitä, että työvoima vaihtuu ulkolaiseen. Esim. Itse toimin IT-alalla ja suurin osa työkavereista on tällä hetkellä intialaisia ja he eivät asu Suomessa, eivätkä maksa veroja tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on paljon työyhteisöjä, joissa työkielenä on englanti. Etkö tiennyt?

        Noista rajan polkupyörällä ylittäneistä ehkä 20% osaa edes auttavaa englantia.


    • Anonyymi

      Kerrankin kiva ilmastokeskustelu, joka muuttui hyvin pian vähemmän kivaksi matu-keskusteluksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe