Mikä kiihottaa eniten?

Anonyymi-ap

Mikä miehiä ja naisia kiihottaa eniten. Kiihottaako ajatukset seksifantasiasta. Siis ajatukset siitä miten ja missä toiset nussivat

23

1596

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua on aina kiihottanut ajatus katsella kun toinen mies rakastelee vaimoani. Aika pitkään sain häntä suostutella, suostui lopulta kokeilemaan ja nyt se on jo ihan vakiohupia, silloin tällöin. Siinä on vaan jotain kielletyn hedelmän viehätystä nähdä kun oma kulta avaa jalkansa toisen yhtyä. Pakko siinä on itsekin runkata. Vaimoni on harrastanut avioliittomme aikana nähteni seksiä kymmenien miesten kanssa, muutaman kerran ollut parinkin hyväiltävänä. Ryhmääkin olemme koittaneet ja vain hyviä kokemuksia.
      -Pasi

      • Anonyymi

        Sama meillä. Aina kiihottanut se että vaimo antaa vieraalle. Kesti pitkään että suostui kokeilemaan tuota. Nykyään aika helposti saa puhuttua kimpaan vieraan kanssa. Vielä kun onnistuisin puhumaan hänet kimppaan jossa muutama nuorimies panisi häntä niin se olisi jotain. Olen ehdotellut ja ei nyt suoraan kieltäytynyt mutta jostain syystä arastelee nuorempia miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama meillä. Aina kiihottanut se että vaimo antaa vieraalle. Kesti pitkään että suostui kokeilemaan tuota. Nykyään aika helposti saa puhuttua kimpaan vieraan kanssa. Vielä kun onnistuisin puhumaan hänet kimppaan jossa muutama nuorimies panisi häntä niin se olisi jotain. Olen ehdotellut ja ei nyt suoraan kieltäytynyt mutta jostain syystä arastelee nuorempia miehiä.

        Sellanen mies on läpimätä paska joka tyrkyttää vaimoaan muille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellanen mies on läpimätä paska joka tyrkyttää vaimoaan muille

        Sää mää ja bää tietää buaahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama meillä. Aina kiihottanut se että vaimo antaa vieraalle. Kesti pitkään että suostui kokeilemaan tuota. Nykyään aika helposti saa puhuttua kimpaan vieraan kanssa. Vielä kun onnistuisin puhumaan hänet kimppaan jossa muutama nuorimies panisi häntä niin se olisi jotain. Olen ehdotellut ja ei nyt suoraan kieltäytynyt mutta jostain syystä arastelee nuorempia miehiä.

        Rouvani on saanut myös nuorta, poika oli 19 juuri täyttänyt, vasta aloittelija näissä hommissa. Vaimo opasti nuorta miestä naisen käsittelyyn ja oikein kivasti asiat menivät. Poika rakasteli vaimoani kolmeen otteeseen illan aikana ja siihen vielä aamupanot päälle. Vaimo piti kovasti ja on pariinkin kertaan jo kutsunut poikaa uusintaan. Ja tottahan nuorukainen saapui paikalle kutsun saatuaan.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­­N­y­m­­­f­­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kahden ihmisen välinen intohimo ja sen purkamisen kekseliäisyys kiihottaa eniten.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minua kiihottaa se, kun vaimo saanut useampaa kullia. En ole tohtinut kysyä oletko silloin saanut munaa tarpeeksi. Nyt sanoo 15-30 minuutin naimisen jälkeen olon tyytyväiseksi. Seksi on mukavaa, parasta hupia

    • Anonyymi

      Kyllähän se jo seksin näkeminen mieltä kiihottaa

    • Anonyymi

      Minua kiihottaa ajatus siitä että työkaverini tekisi aloitteen ja harrastaisimme todella rietasta seksiä.

    • Anonyymi

      U­­usi seksi­­tea­tteri ava­utu­­­u Suome­­en! Ku­­tsu­mme kaikk­­­i­. Ilmoit­­tau­­­tum­ine­­n ry­­­hmä­ämm­­e tä­­­äl­l­ä 👉 http://ameliachau.com/H/J2v3Z9

    • Anonyymi

      Minua kiihottaa todella paljon yhden vanhemman naisen pikkutuhmat viestit.
      Aina niitä saatuani menen runkkaamaan hänelle ja tulen todella nopeasti.

      Usein kuvittelen meneväni hänen kanssaan pikkujouluissa porealtaaseen, jolloin tuijotan hänen isoja rintojaan joihin A antaa luvan koskea.
      A alkaa itse runkkaamaan minua kun hieron hänen rintojaan ja alan itsekin hieromaan hänen tussuaan.
      Sitten siirrymme saunan puolelle ja alan panemaan häntä takaapäin.
      Hetken päästä hän kääntyy toisin päin jotta voin katsoa kun hänen isot rintana heiluvat minun jyskyttäessä häntä allani.
      Lopuksi laukean hänen rinnoillensa.
      Ps kävisipä tämä toteen

      • Anonyymi

        Aika kuumaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kuumaa

        Niin on. En pysty hillitsemään itseäni ollenkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. En pysty hillitsemään itseäni ollenkaa

        Pidät isoista rinnoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidät isoista rinnoista

        Kyllä ja itseäni vanhemmasta


    • Anonyymi

      Uus­­i s­­­ek­­­sitea­­tteri avautu­­u Su­­ome­en! Ku­­­tsu­­mme kai­kk­i. Il­­­mo­­it­­tautumine­­n ryhmä­ämm­e tä­­­äl­l­­­ä 👉 http://allyak.com/H/J7l8V2

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1563
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1085
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      48
      857
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      791
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      124
      755
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      738
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      711
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      654
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      619
    Aihe