Tuollainen turha puhelimella soittelu pitäs kieltää!

Anonyymi-ap

Jos montaa tuntia on aikaa soitella ja en vastaa puhelimeen niin EIKÖ SE JÄRKI SANO, että ” Pitää lähteä katsomaan, että mitähän sille on sattunut koska EI VASTAA PUHELIMEEN!”

Minä olen kerännyt näitä puheiluita 30 elokuuta lähtien ja en ole vastannut, mutta eipä ole heitä pahemmin huolestanut vaikka EIVÄT OLE PUHELIMELLA saaneet kiinni!

Jos puhelinnumeron tietävät niin kyllä he silloin osoitteenkin tietävät niin voivat tulla kotia kattomaan mitä puuhaan, koska EN PUHELIMEEN EHI VASTAAMAAN!!!!

Minulla on onneksi todiste, ettei ole ENSIMMÄINEN KERTA VAAN TOISTUVAA!!!!

9

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turha päiväsiä rikosilmoituksia kyllä tekevät minusta sekä huoli-ilmoituksia, mutta PUHELIN-TERRORISMI sekä kaiken maailman mielenosoitukset ei haittaa vaikka Suomen Itsenäisyyspäivänä kävelivät pitkin Helsinkiä taas PALESTIINAN LIPUT LIEHUEN!

Nehän ovat tehneet tuota vuosia ja minua syyttävät kunnianloukkauksesta, mutta ulkomaalaiset ei loukkaa kenenkään kunniaa vaikka Suomessa heilauttavat vieraan maan lippua Eduskunnan istunnossa ja Eduskuntatalon sekä säätytalon portailla!

Kyllä tuollaiset ihmiset täyttää kehitysvammaisuuden ja kunnanjohtajien, kaupunginjohtajien sekä pormestareiden olis kyllä aihetta puuttua asiaan, mutta ei edes Inarin kunnanjohtajan ole kysynyt minulta, että ” Voisitko tehdä Inarin kunnan kanssa rikosilmoituksen, koska sulla kaikki todisteet millä voitas saada oikeuksia kaikki.”

En kai minä enää jää odottelemaan ja Utsjoen kunnassa syyttäkööt päättäjät itseään, koska EN KELVANNUT KUNNANJOHTAJAKSI.

Eihän Inarin ja Utsjoen kunniassa voi vaatia alkuperäisiltä kuntalaisilta korkeakoulutusta jos sellaisia ei muutkaan johtajat koskaan käyneet!

Eihän konkurssi mikään häpeä ole vaan sehän kuuluu YRITTÄJÄN AMMATTI-TUTKINTOON, koska jos et KONKURSSIA tee niin tuo osa tutkinnosta jää suorittamatta!

Tein kerralla toiminimellä, osakeyhtiöllä ja henkilökohtaisesti vaikka ei kuulemma ole mahdollista, mutta kyllä on mahdollista. Se on vaikeaa tehdä kerralla 3 konkurssia, mutta MESTARIT onnistuu siinä.

En saanut vankeutta vaikka törkeä rikos nimike oli kaikissa.
      Frykman sai vankeutta, mutta eihän se ollu mitään tehnyt minun rinnalla!

Jotain 20 000€ jäi veroja maksamatta, mutta EN VOI IKINÄ MAKSAA niitä!
      Verottaja vaatii kerralla maksuun ja on laittanut kunnon korot! Noin 50 000€ oli velka jo ja osakeyhtiön puheenjohtaja oli vastuussa osakeyhtiöstä sekä kirjanpidosta niin tuo sai kaikki anteeksi vaikka hänen takia minä ajauduin konkurssiin ja sain liiketoiminta kiellon.
      Ei ollu toimittanut mulle mitään lääkärin/psykiatrin lausuntoa jonka mukaan hän on kehitysvammainen tai muuten vaan jälkeenjäänyt!
      Lukihäiriö ei ole mikään vamma vaan hän tarvii 20minuuttia enemmän aikaa suorittaa jonku kirjallisen tentin, mutta ei se normaaliin arkeen vaikuta eikä työntekoon.
      Tuo kuuluu ilmoittaa myös työnantajalle ja toimittaa todistus, koska työnantajan vakuutus ei korvaa mitään vaan työntekijä joutuu korvaamaan itse jos on salannut tuollaisen tiedon.

• Anonyymi

Inarin kunnanjohtaja on jouto-jätkä joka ei ymmärrä mistään mitään vaan maalaa synkkää tulevaa Inarin kuntaan jossa on potenttiaalia vaikka kuinka paljon.

Minä näen Inarin kunnassa tulevaa niin, kuin Utsjoen kunnassakin mutta kyllä täällä KENKÄÄ PITÄIS ROSVOILLE ANTAA jotka on tuhonneet molemmat kunnat ja vetäneet tilanteet niin, että alkuperäiset kuntalaiset kärsitään tilanteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inarin kunnanjohtaja on jouto-jätkä joka ei ymmärrä mistään mitään vaan maalaa synkkää tulevaa Inarin kuntaan jossa on potenttiaalia vaikka kuinka paljon.

Minä näen Inarin kunnassa tulevaa niin, kuin Utsjoen kunnassakin mutta kyllä täällä KENKÄÄ PITÄIS ROSVOILLE ANTAA jotka on tuhonneet molemmat kunnat ja vetäneet tilanteet niin, että alkuperäiset kuntalaiset kärsitään tilanteesta.

Kaikki kunnanhallituksen/valtuuston valinnan kautta saadut työpaikat on kuntalaisten luottamuksen kautta saatuja työpaikkoja.
        Alkuperäisten kuntalaisten asioita he on hoitaneet kokoajan ja palkkaavat ulkopaikkakuntalaisia hoitamaan tehtäviä jotka on korkeastikoulutettuja!

Mitä tuollaisia virkaa jotka tulee kunnanjohtajiksi ja eivät edes ajattele alkuperäisiä kuntalaisia joihin kaikki töissä olleiden laiminlyönnit kohdistuu vaan he antaa jatkaa kaltoinkohtelua sekä syrjintää!

En ole istunut missään luottamustehtävässä Inarin kunnassa vaan Inarin kunnan sosiaalitoimi ei ole hoitanut tehviään. Heidän olis pitänyt ottaa kehitysvammainen edunvalvontaan ja määrätä tutkimuksiin. Kiteeltä tuo on Inarin kuntaan muuttanut ja näkee jo päälle päin, että hän on lievästi kehitysvammainen vaikka ei itse halua tuota tunnustaa vaan väittää ettei hänellä ole, kuin lukihäiriö.

• Anonyymi

Nyt alko joku tuntematonkin vielä häiriköimään ja tuo on varmaan joku vanki joka soittelee vankilasta!

En kyllä vastaa!!!
        Vankilasta ei tarvi soitella ja kysellä kuulumisia, koska en minäkään kysele miten menee!

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😍 ­N­y­­m­f­o­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Olipa persu Tynkkysellä kaunis morsian linnan juhlissa.

• Anonyymi

Niin afro mies.

• Anonyymi

Häiritsevä soittelu muidenkin riesana,mutta kerätä muistiin,kun herää vuorotöissä menee oli,koska lepo,kokoukset ja koulutukset pitää puhelimen kiinni.

• Anonyymi

Olen työtön ja mulla on sentään aikaa auttaa töissä käyviäkin niin loppuu tuollaiset turhat häiriköinti soittelut ja menevät töihin missä eivät häiriköi toisten rauhaa.

Mulla on uus puhelin ja numerot jäi vanhaan puhelimeen ja mullahan menee päivä, kun käyn kaikki numerot niin näen pitääkö minun vastata tai soittaa takaisin!

En sentään missään puhelinkeskuskuskessa suostu olemaan edes työttömänä.
        Mun piti hakea uus puhelinkortti, mutta tuli pikanen lähtö ja latasin vanhalle numerolle aikaa.
        Kyllä puheajat pitää käyttää loppuu niin voi vaihtaa numeron.

Olen niin pihi, että lataan aikaa vaan kun vain tarvin.
        Black friday tarjous joten sain ilmasta aikaa lisäksi!
        Sain bonuksen saatanasti puhelin soittoja joita en edes ostanut enkä ole tilannut!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe