Nyt sain viimisen puhelun soitettua.

Anonyymi-ap

Tuossa aamulla klo 21.00 heräilin sekä vilasin puhelimesta kelloa niin hullut oli soitelleet koko yön!
Onneksi olin laittanut puhelimesta äänet pois niin en herännyt kesken unien.

Join aamu kahvit sekä söin aamupalaa jonka jälkeen aloin klo 23.30 soittelemaan takasin.
Klo 1.30 päätin pitää tauon ja söin lounasta sekä join kahvit. Reilu tunti vierähti ja tuossa noin klo 3.00 jatkoin soittelua ja taaskaan ei kukaan vastannut.
Aattelin noin klo 4.45, että voisin pitää kahvi tauon.
Pidin vaan 15 minuutin tauon ja klo 5.00 aloin soittamaan alusta uudelleen kaikkiin numeroihin.
En pitää yhtään taukoa vaan soitteli 3 tuntia maratonina putkeen ja ei kukaan vastannut.

Kyllähän tuollainen yöllä soittelu täyttää jo syrjinnän, kun minä aamusta alan soittelemaan takasin niin ei kukaan vastaa puhelimeen.

Aihetta on kyllä tehdä rikosilmoitus niin lopettavat tuon häirikkö soittelun yöllä, kun minä oon nukkumassa.

3

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun elämä ja minä päätän mikä päivä rytmi minun elämässä on!
      En minäkään määrää toisia jotka yö kaudet hilluu ja päivät perse homeessa makaavat laiskuttaan ja väittävät vielä olleensa töissä!

      MTV:en aamu tv alko näkymään vasta illalla ja teki mieli ilmottaa, että ” Ei niitä eilisiä uutisia kannata enää illalla näyttää muka aamu uutisina ja näin peitellä pommiin nukkumista!”
      Manipuloivat kaikkia väittämällä iltaa aamuksi!

      Onko ihme jos koko Suomi on sekasin ja Helsinki on täynnä kaamos masennus ihmisiä…

      • Anonyymi

        Loppuu ainakin telemarkkinointi ja vankiloista soittelut, kun elän omaa elämää ja toiset yhteistä elämää!

        Niitten vikahan se on jotka rikosilmoituksia, että jouduin vankilaan sakkoja istumaan ja antamaan toisille vangeille puhelinnumeron. Nyt nuo soittelee yö kaudet ja kerjäävät rahaa sekä kiristävät ja uhkailevat!

        Syrjintää, kaltoinkohtelua, kotirauhan häirintää eivätkä kunnioita mitään!
        Valtio saa kyllä korvata koska tuohan vainoamistakin!

        Vankien ei tarvi soitella vankilasta eikä tarvi lähettää edes kirjeitä eikä kortteja!
        Tunnin voivat katsoa illalla televisiota 20.30-21.30 välisen ajan niin näkevät mitä täällä muurien ulkopuolella tapahtuu.

        Voisivat näyttää niille vaikka sotaa niin voivat miettiä, että mihin heidät evakoidaan jos pommitus alkaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuu ainakin telemarkkinointi ja vankiloista soittelut, kun elän omaa elämää ja toiset yhteistä elämää!

        Niitten vikahan se on jotka rikosilmoituksia, että jouduin vankilaan sakkoja istumaan ja antamaan toisille vangeille puhelinnumeron. Nyt nuo soittelee yö kaudet ja kerjäävät rahaa sekä kiristävät ja uhkailevat!

        Syrjintää, kaltoinkohtelua, kotirauhan häirintää eivätkä kunnioita mitään!
        Valtio saa kyllä korvata koska tuohan vainoamistakin!

        Vankien ei tarvi soitella vankilasta eikä tarvi lähettää edes kirjeitä eikä kortteja!
        Tunnin voivat katsoa illalla televisiota 20.30-21.30 välisen ajan niin näkevät mitä täällä muurien ulkopuolella tapahtuu.

        Voisivat näyttää niille vaikka sotaa niin voivat miettiä, että mihin heidät evakoidaan jos pommitus alkaa!

        Oppivat tekemään turhan päiväisiä rikosilmoituksia, kun estetään vangeilta kaikki ja kyllä ne toiset kertoo ” Yhtä ivalolaista syyttelivät kun kirjoitti Facebookiin ja joutu vankilaan. Vangit alko soittelemaan sille vankilasta, kun itse ovat pääsemässä pois niin saavat soittelut vankilasta loppumaan ja kirjeiden kirjoittelut koska kaverit toimii noin ja sillä ivalolaisella todisteet eli ketkä sitä syyttää niin vangit voi haasta heidät käräjille!”


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1569
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      20
      1209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1049
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      932
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      928
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      921
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      902
    Aihe