Palstan naisoletetuthan valehtelee aina ihan muuta mutta niinhän ne muissakin asioissa tapaa valehdella. Autoasiaa on nyt kuitenkin tutkittu ja tieteellisesti todistettu:
https://www.is.fi/autot/art-2000010043235.html
-harmiseikirj-
Kyllä vain pitää miehellä olla hieno auto
43
427
Vastaukset
- Anonyymi
Toisille tarvii ja toisille ei. Mun kumppaneistani (miehistä) yhdelläkään ei ole ollut edes ajokorttia, kun aloimme seurustella, saati sitten autoa. Toinen eksäni ajoi kortin parisuhteemme aikana, koska alkoi tarvita autoa työssään ja työantaja maksoi kortin.
Tutkimus oli tehty Brasiliassa, joten tulos ei yllätä yhtään. Jos tunnet yhtään Brasiliaa yhteiskuntana, niin ymmärrät miksi. - Anonyymi
Pitää olla. Mieluummin sitä mersussa istuu kun ladassa😉.💩
Älä nyt! Olen kuule työnnellyt teininä kavereideni kanssa äitini miehen Ladaa käyntiin. Eikä meitä hävettänyt yhtään🙈
Eli auto on ihan vaan kulkuväline.. sillä ei siis ainakaan minulle ole niin Väliä mikä se auto on kunhan se toimii😁Haaveilija39 kirjoitti:
Älä nyt! Olen kuule työnnellyt teininä kavereideni kanssa äitini miehen Ladaa käyntiin. Eikä meitä hävettänyt yhtään🙈
Eli auto on ihan vaan kulkuväline.. sillä ei siis ainakaan minulle ole niin Väliä mikä se auto on kunhan se toimii😁Joskus minullakin oli vaihtoehtona ajaa mieheni Volvo Amazon vm-67 tai miehen isän Ladaa. Valitsin silloin työautokseni Ladan. - Tosin siinä oli vähän hankala vika, että jos sillä piti pysähtyä vaikka liikennevaloihin, se aina sammui. Siksi koitinkin aina hiipiä sillä hiljaa eteenpäin, jos vaan oli mahdollista, kun lähestyin valoja. 😄
Ja sitä ennen olin lainannut muutaman vuoden ajan ajoihini isäni farmari-Warrea 👍- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Eli auto on ihan vaan kulkuväline.. sillä ei siis ainakaan minulle ole niin Väliä mikä se auto on kunhan se toimii😁No mutta minähän vaan sanoin mitä harmis tahtoi kuulla😉🤭.💩
Xena-183 kirjoitti:
Joskus minullakin oli vaihtoehtona ajaa mieheni Volvo Amazon vm-67 tai miehen isän Ladaa. Valitsin silloin työautokseni Ladan. - Tosin siinä oli vähän hankala vika, että jos sillä piti pysähtyä vaikka liikennevaloihin, se aina sammui. Siksi koitinkin aina hiipiä sillä hiljaa eteenpäin, jos vaan oli mahdollista, kun lähestyin valoja. 😄
Ja sitä ennen olin lainannut muutaman vuoden ajan ajoihini isäni farmari-Warrea 👍Ai pojat, olen tähän asti luullut että mulla oli kova nuoruus, vähänpä tiesin niin ajatellessani 🙄
E-Lukka kirjoitti:
Ai pojat, olen tähän asti luullut että mulla oli kova nuoruus, vähänpä tiesin niin ajatellessani 🙄
Kuinka niin? 😄 Eihän se silloin ole kovaa, jos muusta ei tiedä. - Ja sitäpaisi, auton tärkein tehtävä minulle on kuljettaa minut paikasta A paikkaan B ilman, ettei sitä tarvitse sateessa kovin pitkään tönätä. 😅
Xena-183 kirjoitti:
Kuinka niin? 😄 Eihän se silloin ole kovaa, jos muusta ei tiedä. - Ja sitäpaisi, auton tärkein tehtävä minulle on kuljettaa minut paikasta A paikkaan B ilman, ettei sitä tarvitse sateessa kovin pitkään tönätä. 😅
warre...herran jestas 🙄
E-Lukka kirjoitti:
warre...herran jestas 🙄
Vanha vitsi nuoruusvuosilta 🙂
Mitä automerkki kertoo omistajastaan
BMW
Bemarilla ajavat jupit. Monella heistä on kurja homma ja kurja liksa, mutta työnantajan autolla ajetaan kuin seitsemän miestä. Välillä pistetään mustat lasit silmille ja luikitaan hakemaan sossusta toimeentuloavustusta, kun luottokorttivelka oikein tukistaa.
FORD
Voortimiehet ovat merkkiuskollisia. Kun isoisänisällä oli T-Voorti, niin se on ikäänkuin pyhä velvoite. Sanotaan - virheellisesti kuten myöhemmin tulette huomaamaan - että vain Voortimiehet pääsevät automaattisesti taivaaseen, kun on niin paljon jo kärsitty maan päällä.
FIAT
Surkeata joukkoa. Persaukisia, joiden rahat eivät riitä Mersuun tai Bemariin. Veholla kuitenkin norkoillaan ja yritetään sulautua parempiosaisten joukkoon.
LADA
Kaikki ladailijat eivät ole kommunisteja. Ovat muuten vain yksinkertaisia ja arvatenkin kaikkein rikkaimpia. Ei kai köyhällä ole varaa ostaa autoa, jonka arvo on puolessa, kun sen saa liikkeestä ulos. Ladan omistajat pukeutuvat huonosti, juovat raakaa viinaa; kenties piereskelevätkin.
MERCEDES
Mersun omistajalta on yleensä mennyt paras ikä bisneksessä tai muussa vilpissä. Menetettyä nuoruutta hyvitetään ajamalla komeasti ja elämällä leveästi. Oma lukunsa ovat käytettyjen taksimersujen ostajat, jotka maksavat ylihintaa siitä, että saavat ajaa autolla, jonka takapenkille on oksennettu.
MOSKVITSH
Jos kaikki ladailijat eivät ole kommareita, niin uuden Mossen ostaja on sitä lähes varmasti. Ei sitä voi muuten ymmärtää - jollei ole mielisairaalloinen huumorintaju.
NISSAN
Datsun vaihtoi nimeäänkin, mutta mihinkä siitä pääsee. Yksinkertaisia, vähään tyytyväisiä, merkkiuskollisia läskisoosin syöjiä. Pelkäävät erottua massasta. Elämässä ainoa tavoite pysyä naapurin kanssa tasoissa. Käyttävät pipoa ja kesällä mainoslippistä. Housuissa polvipussit.
SAAB
Pyrkyreiden auto. Tien päällä yritetään ohi kaikesta, mikä liikkuu. Näillä on usein potenssivaikeuksia, tai sitten ne pieksevät akkojaan.
SKODA
Jotkut ostavat Skodan, vaikka samalla rahalla saisi hyvän käytetyn. Samat äijät vaativat naiseltaankin neitseyttä ja käyttävät mieluusti kertakäyttöastioita - kukaan ei saa koskea ennen häntä.
SUZUKI
Entiset Minimiehet ostavat nyt Suzukin. Se on turvallisen pieni - ikäänkuin kohtu. Tämä turvallisuuden haku johtuu siitä, että nämä ovat keskosia - sanan pahimmassa merkityksessä.
WARTBURG
Kaksitahtimiehet ovat oma lukunsa. Savu nousee ja haju. Näissä on vähän keksijän vikaa. Rautalangalla korjataan auto sekä telkkari. Kuolevat usein sähköiskuun.
VOLKSWAGEN
Tämä on oikein pihien automerkki. Volkkarimies juoksee viitosta halvemman kahvipaketin perässä vaikka maan ääriin. Ajaa keskiviivaa pitkin viittäkymppiä. Ottavat rahaa kolehtihaavista.
VOLVO
Volvomies ajaa ylitsesi, jos et väistä. Näissä on vähän "rautaa rajalle" -meininkiä. Volvolla pääsee taivaaseen.Xena-183 kirjoitti:
Vanha vitsi nuoruusvuosilta 🙂
Mitä automerkki kertoo omistajastaan
BMW
Bemarilla ajavat jupit. Monella heistä on kurja homma ja kurja liksa, mutta työnantajan autolla ajetaan kuin seitsemän miestä. Välillä pistetään mustat lasit silmille ja luikitaan hakemaan sossusta toimeentuloavustusta, kun luottokorttivelka oikein tukistaa.
FORD
Voortimiehet ovat merkkiuskollisia. Kun isoisänisällä oli T-Voorti, niin se on ikäänkuin pyhä velvoite. Sanotaan - virheellisesti kuten myöhemmin tulette huomaamaan - että vain Voortimiehet pääsevät automaattisesti taivaaseen, kun on niin paljon jo kärsitty maan päällä.
FIAT
Surkeata joukkoa. Persaukisia, joiden rahat eivät riitä Mersuun tai Bemariin. Veholla kuitenkin norkoillaan ja yritetään sulautua parempiosaisten joukkoon.
LADA
Kaikki ladailijat eivät ole kommunisteja. Ovat muuten vain yksinkertaisia ja arvatenkin kaikkein rikkaimpia. Ei kai köyhällä ole varaa ostaa autoa, jonka arvo on puolessa, kun sen saa liikkeestä ulos. Ladan omistajat pukeutuvat huonosti, juovat raakaa viinaa; kenties piereskelevätkin.
MERCEDES
Mersun omistajalta on yleensä mennyt paras ikä bisneksessä tai muussa vilpissä. Menetettyä nuoruutta hyvitetään ajamalla komeasti ja elämällä leveästi. Oma lukunsa ovat käytettyjen taksimersujen ostajat, jotka maksavat ylihintaa siitä, että saavat ajaa autolla, jonka takapenkille on oksennettu.
MOSKVITSH
Jos kaikki ladailijat eivät ole kommareita, niin uuden Mossen ostaja on sitä lähes varmasti. Ei sitä voi muuten ymmärtää - jollei ole mielisairaalloinen huumorintaju.
NISSAN
Datsun vaihtoi nimeäänkin, mutta mihinkä siitä pääsee. Yksinkertaisia, vähään tyytyväisiä, merkkiuskollisia läskisoosin syöjiä. Pelkäävät erottua massasta. Elämässä ainoa tavoite pysyä naapurin kanssa tasoissa. Käyttävät pipoa ja kesällä mainoslippistä. Housuissa polvipussit.
SAAB
Pyrkyreiden auto. Tien päällä yritetään ohi kaikesta, mikä liikkuu. Näillä on usein potenssivaikeuksia, tai sitten ne pieksevät akkojaan.
SKODA
Jotkut ostavat Skodan, vaikka samalla rahalla saisi hyvän käytetyn. Samat äijät vaativat naiseltaankin neitseyttä ja käyttävät mieluusti kertakäyttöastioita - kukaan ei saa koskea ennen häntä.
SUZUKI
Entiset Minimiehet ostavat nyt Suzukin. Se on turvallisen pieni - ikäänkuin kohtu. Tämä turvallisuuden haku johtuu siitä, että nämä ovat keskosia - sanan pahimmassa merkityksessä.
WARTBURG
Kaksitahtimiehet ovat oma lukunsa. Savu nousee ja haju. Näissä on vähän keksijän vikaa. Rautalangalla korjataan auto sekä telkkari. Kuolevat usein sähköiskuun.
VOLKSWAGEN
Tämä on oikein pihien automerkki. Volkkarimies juoksee viitosta halvemman kahvipaketin perässä vaikka maan ääriin. Ajaa keskiviivaa pitkin viittäkymppiä. Ottavat rahaa kolehtihaavista.
VOLVO
Volvomies ajaa ylitsesi, jos et väistä. Näissä on vähän "rautaa rajalle" -meininkiä. Volvolla pääsee taivaaseen.okei, myönnetään, Fix Or Repair Daily 🙂
Xena-183 kirjoitti:
Joskus minullakin oli vaihtoehtona ajaa mieheni Volvo Amazon vm-67 tai miehen isän Ladaa. Valitsin silloin työautokseni Ladan. - Tosin siinä oli vähän hankala vika, että jos sillä piti pysähtyä vaikka liikennevaloihin, se aina sammui. Siksi koitinkin aina hiipiä sillä hiljaa eteenpäin, jos vaan oli mahdollista, kun lähestyin valoja. 😄
Ja sitä ennen olin lainannut muutaman vuoden ajan ajoihini isäni farmari-Warrea 👍Vanhemmat autot on kyllä hyvin opettavaisia. 👍🏼😁
Nyky autot on vähän eri maata.. toki ennen autoja pystyi itsekin huoltaa helpommin, kuin nyt nämä uudemmat autot on hankalampia…
Joo kuulostaa hyvinkin tutulta. Liikenne valot ja eikun autosta pihalle työntää autoa käyntiin..😂🤣 kerran työnneltiin ihan jopa motarilla, kun osuttiin johonkin elukkaan.. niin ja siis kun eihän se LADA oikein kiihdy.!!!!Haaveilija39 kirjoitti:
Vanhemmat autot on kyllä hyvin opettavaisia. 👍🏼😁
Nyky autot on vähän eri maata.. toki ennen autoja pystyi itsekin huoltaa helpommin, kuin nyt nämä uudemmat autot on hankalampia…
Joo kuulostaa hyvinkin tutulta. Liikenne valot ja eikun autosta pihalle työntää autoa käyntiin..😂🤣 kerran työnneltiin ihan jopa motarilla, kun osuttiin johonkin elukkaan.. niin ja siis kun eihän se LADA oikein kiihdy.!!!!Silloin Ladassa oli vaan onneksi joku pikku letku irronnut. Kyllä se onneksi siis käynnistyi uudelleen työntämättäkin. 🙂
Silloin se tuntui nololta. Nykyään monissa uusissa autoissa on se, että ne sammuttavat itsensä liikennevaloissa. Papan Lada oli vaan aikaansa edellä. 😄Xena-183 kirjoitti:
Silloin Ladassa oli vaan onneksi joku pikku letku irronnut. Kyllä se onneksi siis käynnistyi uudelleen työntämättäkin. 🙂
Silloin se tuntui nololta. Nykyään monissa uusissa autoissa on se, että ne sammuttavat itsensä liikennevaloissa. Papan Lada oli vaan aikaansa edellä. 😄Niin silloin niitä autoja pystyi itse korjaamaan👍🏼
Ihan jotenkin ihmettelen miten mua ei hävettänyt vaikka kaveritkin joutui sillon työntö apuun. Pidin siis Ladaa kelpo autona.😁 ihan normi meininki😂 Auton omistaja vieläkin muistelee sitä, että jos hän olisi teininä joutunut työntämään auton käyntiin.. niin olisi nolottanut.😅
Nerokas vanha auto😉
Ihan niin kuin naiset olisivat jokin homogeeninen ryhmä..🙄
Ihan käytännön syistä toivoisin toki, että kumppanillani olisi oma auto, mutta etenkin jos hän osaa sitä itse huoltaa tai jopa korjata, niin se nyt on aivan sama kuinka vanha tai millainen auto se muuten on.
Minä itse haluan luotettavan auton, joka on riittävän tilava kolmelle-neljälle pitkäkoipiselle ihmiselle ja että sen peräänkin mahtuu tavaraa, kuten muutama reilun kokoinen matkalaukku.
Mutta toki.. Minulla ei olekaan enää ajatusta, että miehestä tulisi lasteni isä. - Olen silti nainen. 😄- Anonyymi
Tesla miehet on par haita iiihhhii
- Anonyymi
Mulkunjatke se on
- Anonyymi
Toimiiko Tesla miehenkin mulkku pattereilla.
- Anonyymi
Raha on aito rakkaus eli se kellä rahaa niin sillä rakkauksia aitoja
- Anonyymi
Ja se jolla ei rahaa sen kans kukaan ei halua olla eli se kellä rahaa sillä onni
- Anonyymi
Joo Ferrarin Testsarodsa piää ksikills ollskin. muuten on Outo kuin Osmo.
Onhan sillä jotain väliä. Minä en esim mene vanhan, huoltamattoman, ruosteisen, likaisen, haisevan ja roskaisen auton kyytiin, jossa karvanopat heiluu etuikkunassa. Muutoin aikalailla se ja sama mikä auto miehellä on. Minulla on omakin auto, en tarvitse miehen autoa mihinkään.
- Anonyymi
Entä jos tuleva aviomiehesi on köyhä ja teillä tulevaisuudessa saab 900 gls vm 1984 ja siitä ootte velkaa 80 kuukautta maksueriä no sit istut saabin kyydissä ja miehesi on köyhä mut muutoin ihan kiva ja mukava tyyppi mut rahaa sil ei oo
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos tuleva aviomiehesi on köyhä ja teillä tulevaisuudessa saab 900 gls vm 1984 ja siitä ootte velkaa 80 kuukautta maksueriä no sit istut saabin kyydissä ja miehesi on köyhä mut muutoin ihan kiva ja mukava tyyppi mut rahaa sil ei oo
Minä en hankkiudu tilanteeseen, jossa olisin 80kk velkaa jostain vanhasta autonrämästä enkä ota sellaista miestä, joka myöskään hankkiutuisi tuollaiseen tilanteeseen.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Minä en hankkiudu tilanteeseen, jossa olisin 80kk velkaa jostain vanhasta autonrämästä enkä ota sellaista miestä, joka myöskään hankkiutuisi tuollaiseen tilanteeseen.
Kyllä kun viikonkin kävelette niin tulee mieleen olis hienoo kun olis auto ja saabbi ostoksille menette
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten noin vanhasta autosta voi muka edes olla tuollaiset velat? Vai miten tajuttoman pieni se kuukausierä on, 1 €?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kun viikonkin kävelette niin tulee mieleen olis hienoo kun olis auto ja saabbi ostoksille menette
Mulla on auto. Ongelma ratkaistu.
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tarvitse kävellä, jollen tahdo, kun on oma auto. Kävely on terveellistä ja hyväksi ihmiselle, joten kannattaa kuitenkin käyttää autoa mahdollisimman vähän.
- Anonyymi
Tänään kävin vaihtoautokaupoilla. N. 10 vuotta hienonsin autoa - ei se silti uusi ole.
Jokohan tällä saa pesää?
Hullun hommaa hakata rahaa uuteen autoon, jos ite jotakin osaa.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Hei kamoon, brasilialainen tutkimus 😂
- Sheena - Anonyymi
Hienon auton omistava mies on saanut jotain aikaankin elämässään, tosin kuin heikko julkisilla kulkeva vätys nyhverö.
Kun luon tuon jutun aiemmin, tiesin heti, kappas vaan, Harmis tulee sen palstalle heittämään.
Ja toisekseen, jutussa mainittu henkilömäärä on tieteellisesti täysin irrelevantti otanta, joten tieteellistä arvoa tuolla kyselyllä ei ole kuin kuriositeettina jonka avulla joku saattaa joskus anoa isot apurahat kunnolliselle tutkimukselle.Jos sattuu omistamaan perheen missä on useampia tyttäriä niin perheenisänä tuo ei ainakaan mulle ole mikään uusi juttu 🙂
- Anonyymi
Ikinä en sähköautomieheen koskisi!
- Anonyymi
Putinilla on tuota kaikkea. Kaukaa katsottuna inhottaa ja läheltä katsoen kaikki käyn.
Jahas miehelläni oli vain pyörä ja hommasi minulle pyörän.
- Anonyymi
Kyllä auto ihmisestä ihmisen tekee, vaikka suurkaupungeissa sitä ei edes usein tarvitse. Toista se on korpitaipaleilla.
AV- Anonyymi
Juuttuisi moiset urheiluautot lumihankeen talvella
- Anonyymi
Tuskin se on erityisemmin kulttuurisidonnaista? Jos tuolla parkissa näkyy jokin luxusimagon kosla, lienee useimpien ensireaktiona oma alemmuudentunne siihen nähden? Vaikuttavaa, mitä mielikuvaa konsultit saavat aikaan prässätystä pellistä ja koneistetusta rautaklöntistä? - cu-
- Anonyymi
On paitsi kulttuurisidoinnaista myös arvo- ja persoonallisuussidonnaista.
- Anonyymi
Ei tarvi olla autoa mutta pakko on pitää kyyditysten vuoksi.
- Anonyymi
Rajalle on ajamisensa viikottain kyyditys
- Anonyymi
Ferrari Testarossa tai Maserati Quattroporte.
itse pidänaika paljon pyöräilystäkin kun on jänniä paikkoja missä mennä ;) Rullauskumit on hyvät rullaa Continentalin E26 melko uudet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116