Olen nyt virallisesti homo

Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikkujouluissa. Sillä hetkellä mieleeni tuli palstalla saamani neuvo. Niinpä ilmoitin (parin takana olleen drinkin voimin) kaikkien kuullen olevani homo. Löin vielä bensaa liekkeihin ja ilmoitin kerroin pitäväni yhdestä toisesta firman miestyöntekijästä. Huoneeseen laskeutui täysi hiljaisuus. Minulla oli hauskaa, mutta en tiedä miten muut ottivat sen :D

112

3123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin tuolle miestyöntekijälle ahdistavaa :( sinänsä hauskaa mutta ilkeää myös sitä miespuoleista kohtaan kun joutuu sinua nyt välttelemään.

      -harmiseikirj-

      • Ei ollut itse paikalla ja tietää kyllä kieron huumorintajuni. Ei näyttäneet muut olevan ihan samalla aaltopituudella ja tarkoitin sen enemmänkin vitsiksi, mutta näytti menevän porukalla yli hilseen.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei ollut itse paikalla ja tietää kyllä kieron huumorintajuni. Ei näyttäneet muut olevan ihan samalla aaltopituudella ja tarkoitin sen enemmänkin vitsiksi, mutta näytti menevän porukalla yli hilseen.

        No hyvä kun ei ollut kuulolla, siinähän sitten miettivät :D Jos haluat jatkaa pränkkiä tehän voisitte sen kaverin kanssa sopia jotain yhteistä menoa tms., se kaveri olisi pahaa aavitamattoman tietämätön sun puheista ja lähtisi iloisella mielellä, firman juorukat supattelisi että seurustelevat jo. Kaveri olisi sitten ihmeissään kun utelisivat siltä suhteen käänteitä tai kenties vaikka onnittelisivat :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei ollut itse paikalla ja tietää kyllä kieron huumorintajuni. Ei näyttäneet muut olevan ihan samalla aaltopituudella ja tarkoitin sen enemmänkin vitsiksi, mutta näytti menevän porukalla yli hilseen.

        Hetkinen oletko vai et? Jos et ni jos joku joka oikeasti on homo ja kiinnostui sinusta,mutta ku kerrot että oletkin hetero ni voi tykätä huonoa, ku luulee,että leikit hänen tunteilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä kun ei ollut kuulolla, siinähän sitten miettivät :D Jos haluat jatkaa pränkkiä tehän voisitte sen kaverin kanssa sopia jotain yhteistä menoa tms., se kaveri olisi pahaa aavitamattoman tietämätön sun puheista ja lähtisi iloisella mielellä, firman juorukat supattelisi että seurustelevat jo. Kaveri olisi sitten ihmeissään kun utelisivat siltä suhteen käänteitä tai kenties vaikka onnittelisivat :D

        -harmiseikirj-

        Mitä se sinun kaverisi tuumii? Entä jos hänellä on nainen jo eikä se nainen ymmärrä huumoria ja luulee että hänen miehensä pettää hänet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinun kaverisi tuumii? Entä jos hänellä on nainen jo eikä se nainen ymmärrä huumoria ja luulee että hänen miehensä pettää hänet

        Ei kai kukaan jokamymmörtää huumoria valitse vaimokseen sellaista joka ei muka ymmärtäisi huumoria.
        No saihan hön vissiiin sen vanhemman ahdistelijan peruuttamaan hieman ! Luulisin


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­N­­y­­­m­­­f­o­­m­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Voi tonttu! 🫣🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️

      • Jep. Kannattaa juoda viinaa. Sitten sattuu ja tapahtuu. Vieläköhän huomenna naurattaa vai itkettää...


    • Anonyymi

      Ei kukaan ota sitä todesta, mutta vanha rouva varmaan ymmärsi, ettet ole kiinnostunut 🤭

      Tpisaalta ja toisaalta, homostelijoita ei tarvitse laskea😅

      • Anonyymi

        Voihan se aina yrittää huumata ja ottaa palstakamun väkisin 🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se aina yrittää huumata ja ottaa palstakamun väkisin 🙂.

        Se on takuuvarma raiskaus tosin en usko että huumatulla miehellä enään saa vahingossakaan edes seisomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on takuuvarma raiskaus tosin en usko että huumatulla miehellä enään saa vahingossakaan edes seisomaan

        Voi sille syöttää ensin sinisen pillerin.


    • Aika kova.. Respect 😅
      Seuraavaan työpäivään voisit vielä pukea tiukat nahkahousut, vaaleanpunaisen paidan ja tehdä kajalilla siistit rajaukset, niin olet vapaa.. 👍 ..tuon naisen lähentelyiltä. 🙂
      Mutta oletko varma, ettei työpaikalla ole nyt jotakuta toista, joka yllättäen olisikin sinusta hyvin kiinnostunut.. ? 🙈

      • Anonyymi

        Olisi kyllä huikea käänne jos se työkaverimies sattuisikin olemaan oikeasti homo ja kun kuulisi asiasta alkaisi palstakamua ahdistelemaan. Menisi vähän niin kuin ojasta allikkoon :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä huikea käänne jos se työkaverimies sattuisikin olemaan oikeasti homo ja kun kuulisi asiasta alkaisi palstakamua ahdistelemaan. Menisi vähän niin kuin ojasta allikkoon :D

        -harmiseikirj-

        🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä huikea käänne jos se työkaverimies sattuisikin olemaan oikeasti homo ja kun kuulisi asiasta alkaisi palstakamua ahdistelemaan. Menisi vähän niin kuin ojasta allikkoon :D

        -harmiseikirj-

        Tämä työkaveri on ihastunut yhteen toiseen firman naiseen.


      • Anonyymi

        Minä kysyisin että miksikö hän mainitsi tuon yhden työkaverin nimeltä?
        Minulla on palstan tutkinto psykologiasta suoritettuna melkein täysin pistein.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä kysyisin että miksikö hän mainitsi tuon yhden työkaverin nimeltä?
        Minulla on palstan tutkinto psykologiasta suoritettuna melkein täysin pistein.

        -keinovaginamies-

        En maininnut nimeltä. Mainitsin sillein ympäripyöreästi, että jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En maininnut nimeltä. Mainitsin sillein ympäripyöreästi, että jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä.

        Ok. Luin sitten liian suoraan, että sinä olet kautta rantain selvittelemässä jotta löytyisikö vastetta jostain tietystä miesosoitteesta.

        Etkös sinä joskus maininnut olevasi bi ?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Luin sitten liian suoraan, että sinä olet kautta rantain selvittelemässä jotta löytyisikö vastetta jostain tietystä miesosoitteesta.

        Etkös sinä joskus maininnut olevasi bi ?

        -keinovaginamies-

        Olen jokseenkin bi hetero. En tykkää laittaa itseäni hirveän tiukkoihin raameihin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olen jokseenkin bi hetero. En tykkää laittaa itseäni hirveän tiukkoihin raameihin.

        Et voi olla bi koska olet kristitty.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olen jokseenkin bi hetero. En tykkää laittaa itseäni hirveän tiukkoihin raameihin.

        Ole MIES!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole MIES!

        Ja pidä sanasi!


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tämä työkaveri on ihastunut yhteen toiseen firman naiseen.

        Teillä sitten vähän niin kuin piiri pieni pyörii. 🙂 Joskus olen kuullut sellaisenkin sanonnan, että ei saa syödä kuormasta. 😉


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Teillä sitten vähän niin kuin piiri pieni pyörii. 🙂 Joskus olen kuullut sellaisenkin sanonnan, että ei saa syödä kuormasta. 😉

        Ei useinkaan suotavaa kun saattaa vaikuttaa liiaksi työilmapiiriin mu onko sillä si taas mitään väliä jos ei haittaa työntekoa


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tämä työkaveri on ihastunut yhteen toiseen firman naiseen.

        Voi sua tuhosit samalla työkaverimiehen viimeisetkin mahikset


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olen jokseenkin bi hetero. En tykkää laittaa itseäni hirveän tiukkoihin raameihin.

        bi or not to bi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei useinkaan suotavaa kun saattaa vaikuttaa liiaksi työilmapiiriin mu onko sillä si taas mitään väliä jos ei haittaa työntekoa

        Ei ollut tarkoitus arvostella toisen valintoja.
        Jos yksityiselämä ei häiritse työntekoa, asia ei kuulu työnantajalle.

        Tuo sanonta vain on lähellä omia periaatteitani ja sopii siksi itselleni. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä huikea käänne jos se työkaverimies sattuisikin olemaan oikeasti homo ja kun kuulisi asiasta alkaisi palstakamua ahdistelemaan. Menisi vähän niin kuin ojasta allikkoon :D

        -harmiseikirj-

        no eihän sitä tiedä vaikka olisikin, tämä mies tuota naista menettelevämpi, sukupuoli ei ole kaikki kaikessa sekään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kysyisin että miksikö hän mainitsi tuon yhden työkaverin nimeltä?
        Minulla on palstan tutkinto psykologiasta suoritettuna melkein täysin pistein.

        -keinovaginamies-

        Ehkä siksi ettei se mies ollut paikalla silloin kun murjaisi vitsinsä .
        Sitten on monta kertaa niinkin että joku nainen ei mitenkään ole kenenkään perään vaan muuten vaan juttelee työpaikalla, ja sellainen saatetaan myöskin tulkita väärin, olen nähnyt sellaista tapauksia kaksi kertaa kun mies kuvitteli että joku nainen töissä häntä jahtasi, mutta tämä nainen oli juuri mennyt kihloihin ja oli onnellinen miehensä kanssa , sekään ei estänyt miestä kuvittelemasta väärin ilmeisesti ei ollut saanut tasarvoista kasvatusta ja kuvitteli että jos nainen puhuu hänelle niin se on yrittämistä .kovat luulot omasta viehätysvoimastaan on monella miehellä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi olla bi koska olet kristitty.

        Miten niin ei voi. Kristillisyydessä ei ole mitään yhtäläisyyttä jonkun sukupuoliseen; suuntaukseen .
        Joten älä ala taas vetämään niitä uskon asioita täällä.


    • Ehkä tämä liittynee sinun diagnoosiin?

      Et osaa löytää selkeitä sanoja kuvaavaan tunetilojasi?

      • Olen kyllä vääntänyt rautalangasta ja sanonut suoraan ettei kiinnosta. Mutta kun ei usko, niin pitää ottaa kovat keinot käyttöön.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olen kyllä vääntänyt rautalangasta ja sanonut suoraan ettei kiinnosta. Mutta kun ei usko, niin pitää ottaa kovat keinot käyttöön.

        Sekeää hommaa pitää joillekin kertoa useammin. Ei tarkoittaa ei...


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olen kyllä vääntänyt rautalangasta ja sanonut suoraan ettei kiinnosta. Mutta kun ei usko, niin pitää ottaa kovat keinot käyttöön.

        Sellasten kohdalla ei si taas enään auta kenellä kanootti ajelehtii jo tyhjillään muutoinkin ainoa mikä sellaisen kohdalla toimis olis tappaminen mu kun siittä paskan tappamisestakin saa vankeutta siinä kohti olis varmaan lieventävä asianhaara kun on hakenu lähestymiskiellon saattas jopa selvitä ehdonalaisella sanois vaan et ei poliisi kerenny ajoissa paikalle ja itse pelkäsi liikaa


    • Anonyymi

      en ihmettele

    • Anonyymi

      Sun iässä on tämän aloituksen perusteella yksi numero.
      Huomionhakuinen muita armotta nolaava ja loukkaava pikkusieluinen miehen alku.
      Viinan piikkiin tottuneesti näköjään sinäkin laitat tekosi.
      Älä ota kysymystäni liian vakavasti, en ole kiinnostunut homoista, mutta mikä tässä sun aloituksessasi on liioittelua? Sinun vai tuon vanhemman naisen käytös?

    • Anonyymi

      No ni. Olet siis oikeasti ihastunut siihen työkamumieheen. Tuskin tuolla siltikään mitään merkitystä. Ei fantasiasta synny mitään romanssia, ellei toinen ole yhtä homostelija.

      Se jää vain heitoksi pikkujouluissa.

      Ja nyt otat kiinni itseäsi niskasta. Rouva ei saa kiusata sinua omiksi huvikseen. Varmaan tietää varsin hyvin asian laidan ja haluaa kiusoitella. On sanottava tylysi, että sille pitää tulla stoppi. Eikä mitään tuollaista pikkujouluheittoa.

      • Anonyymi

        ”Se jää vain heitoksi pikkujouluissa.”

        Vai jääkö sittenkään…? Pikkujouluissa ja pikku drinksuissa tehty ulostulo voi saada aikaan sen että miespuoliset ottavat varmuudeksi vähän etäisyyttä…


    • Anonyymi

      Anteeksi, mutta ei muuten käy. Naurattaa koko huttu niin ettet tiiäkään, mutta samalla myhäilen miten hienoa, että pääsit määrittelijöiden haavista. Nyt eivät voi tietää, mistä sinua syrjivät. Siinä on hieno oman vapauden paikka kaiken uun hulluuden keskellä. Mitä me opimme,...No en tiedä, ja oikein hyvä niin.

      • Anonyymi

        Siis muun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis muun...

        Siis virallisesti, on myös täysin epävirallisesti. Sanoisin, että olisinpa ollut tilanteesi kärpänen. Huvinsa kullakin. Minulle, olet virallisesti, ihan juuri sinä , etkä sitten niin mitään virallisaesti, saati epävirallisesti. . Aina ollut mukava kuulla juttujasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis virallisesti, on myös täysin epävirallisesti. Sanoisin, että olisinpa ollut tilanteesi kärpänen. Huvinsa kullakin. Minulle, olet virallisesti, ihan juuri sinä , etkä sitten niin mitään virallisaesti, saati epävirallisesti. . Aina ollut mukava kuulla juttujasi...

        Ai että Palstis vastaan työpaikka? Ei kai tuo nyt voi olla noinkaan. Tuskin kaikki työpaikalla tietävät, mitä kukin haluaa.

        Ei se missään mitään homogeenista porukkaa. Vai pitäiskö sanoa homostgeenista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että Palstis vastaan työpaikka? Ei kai tuo nyt voi olla noinkaan. Tuskin kaikki työpaikalla tietävät, mitä kukin haluaa.

        Ei se missään mitään homogeenista porukkaa. Vai pitäiskö sanoa homostgeenista.

        Pitääkö sun nyt väkisin sisään hengittää jotakin...? Mikä siinä on niin mahdotonta muille ymmärtää, että persoonan kannalta ihan saman tekevää, sukupuolisen suuntautumisen suhteen, en muuta hänestä ihmisenä käsityksiäni. Onko radikaalia, vai normaalia?...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö sun nyt väkisin sisään hengittää jotakin...? Mikä siinä on niin mahdotonta muille ymmärtää, että persoonan kannalta ihan saman tekevää, sukupuolisen suuntautumisen suhteen, en muuta hänestä ihmisenä käsityksiäni. Onko radikaalia, vai normaalia?...

        Siis kritisoin muunsukupuolisuuden julistamista ja tarvetta nostaa asiaa esille. Ja erityiskohtelun tarvetta.

        Eivät kaikki käy pikkujouluissa ja monia ei kiinnosta vähän pätkää toisten suuntautumiset. Yleensäkin ihmiset ovat kiinnostuneet enemmän omista asioistaan.


    • Anonyymi

      Homo asiat ei kiinnosta muita kuin homoja. Älä homoile.

      • Anonyymi

        Ketä sinäkin pyydät olemaan homoilematta?...Ja millä oikeudella? Olin puoli kaapissa olevan homon ystävä yli vuosikymmenen. Hän tosin pelasi täysin toisen laista peliään kanssani. Joten lopullisella ystävyyden erolla ollut tekemistä henkilökemian kanssa, lukeutuen homouteen. Vaan petokseen, josta on hankala toipua, jos asian omaiset eivät edes kanna vastuutaan...Hän oli yksi muiden mukana, edustaen monia. Kuten jokainen, joka petoksella ystävänsä kieltää...Juu, ja vielä lisättäänköön sen, että
        meillä ei ollut mitään romanttista, vaan pidin häntä syvästi luotettavana ystävänäni. Suuntautumisella ollut yhtään mitään väliä. Minä en vaan ajattele palstakamusta näin. Minulle hän on ollut lojaali. kuka ikinä kokee olevansakaan. Ja mielenkiinnolla, odotan hänen tulkintojaan jatkossakin.-


    • Anonyymi

      Heh... 😂

      Mua ei saa pikkujouluihin enää millään. Noita liian läheiseen seuraan tunkijoita on aina ja kiva sitten arkena töissä katsella kun vonkaajat liemivät häpeässään. Ja töitä pitäis tehdä....

      Nolo sille naisellekin.

      Kannattaa varman varoittaa kaveria, jotta ymmärtää juonen. Muuten voi olla entinen kaveri. Se alkaa muuten miettimään oliko jutussa kuitenkin perää...

      xLiner

      • Anonyymi

        Höpö höpöllä hengittäen sisään ja ulos siitäkin selviää...Hauskojen tarinoiden kera...Elämä on liian vakavaa...Sanon minä vaan.


      • En maininnut ketään nimeltä. Vähän sillein ympäripyöreästi, että voivat arvailla.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En maininnut ketään nimeltä. Vähän sillein ympäripyöreästi, että voivat arvailla.

        Tuossa on monenmoiset ainekset prseilylle. Seuraavaksi kerrot miten sulla on alkanut olla kurjaa töissä. Ihmiset on... ☹️

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on monenmoiset ainekset prseilylle. Seuraavaksi kerrot miten sulla on alkanut olla kurjaa töissä. Ihmiset on... ☹️

        xLiner

        Eiköhän homoihin osata jo suhtautua työpaikoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän homoihin osata jo suhtautua työpaikoilla.

        Ehei. Ja vaikka osattaiskin tuossa on muitakin puolia.

        Pakit saanut vanhempi tyrkky nainen voi heittäytyä lohikäärmeeksi.

        Palstis tajoili helpon tosikoille. Kuppikunnat keksivät omia versioitaan.

        Ukot pitelevät kaksin käsin takapuolestaan kiinni Palstiksen seurassa ja naiset yrittävät kahta kauheammin saada viisariin värähtelyä - paitsi ne joille naisista tykkäämättömyys on henkilökohtainen loukkaus.

        Joku käy kantelemassa homo-Palstuksedta isolle pomolle, joka katsoo tilaisuutensa tulleen, kilven kiilloitukseen. Palstis saa homo- mitalin ja sitä paapotaan kuin vauvaa.

        Palstis sitten yrittää kertoa, ettei ollut ihan tosissaan. Osa suuttuu, valehteli prkl, ja osa ei usko.

        Mikään ei ole enää koskaan ennallaan 😭

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehei. Ja vaikka osattaiskin tuossa on muitakin puolia.

        Pakit saanut vanhempi tyrkky nainen voi heittäytyä lohikäärmeeksi.

        Palstis tajoili helpon tosikoille. Kuppikunnat keksivät omia versioitaan.

        Ukot pitelevät kaksin käsin takapuolestaan kiinni Palstiksen seurassa ja naiset yrittävät kahta kauheammin saada viisariin värähtelyä - paitsi ne joille naisista tykkäämättömyys on henkilökohtainen loukkaus.

        Joku käy kantelemassa homo-Palstuksedta isolle pomolle, joka katsoo tilaisuutensa tulleen, kilven kiilloitukseen. Palstis saa homo- mitalin ja sitä paapotaan kuin vauvaa.

        Palstis sitten yrittää kertoa, ettei ollut ihan tosissaan. Osa suuttuu, valehteli prkl, ja osa ei usko.

        Mikään ei ole enää koskaan ennallaan 😭

        xLiner

        Olen yhtä trolli tosielämässä kuin täälläkin. Mikään ei hetkauta minua :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei. Ja vaikka osattaiskin tuossa on muitakin puolia.

        Pakit saanut vanhempi tyrkky nainen voi heittäytyä lohikäärmeeksi.

        Palstis tajoili helpon tosikoille. Kuppikunnat keksivät omia versioitaan.

        Ukot pitelevät kaksin käsin takapuolestaan kiinni Palstiksen seurassa ja naiset yrittävät kahta kauheammin saada viisariin värähtelyä - paitsi ne joille naisista tykkäämättömyys on henkilökohtainen loukkaus.

        Joku käy kantelemassa homo-Palstuksedta isolle pomolle, joka katsoo tilaisuutensa tulleen, kilven kiilloitukseen. Palstis saa homo- mitalin ja sitä paapotaan kuin vauvaa.

        Palstis sitten yrittää kertoa, ettei ollut ihan tosissaan. Osa suuttuu, valehteli prkl, ja osa ei usko.

        Mikään ei ole enää koskaan ennallaan 😭

        xLiner

        Paras opetus olisi jos sinne tulisi työkaveriksi joku tosi hottis nainen, palstis ihastuisi palavasti ja yrittäisi iskeä, nainenkin sitten kertoisi muuten olevansa kyllä kiinnostunut mutta kuultuaan työkavereiltaan palstiksen homomenneisyydestä ei vaan voi päästä siitä yli, ei millään niin pakko on vain jäädyttää tunteet ja suhtautua palstikseen pelkkänä homona työkaverina.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paras opetus olisi jos sinne tulisi työkaveriksi joku tosi hottis nainen, palstis ihastuisi palavasti ja yrittäisi iskeä, nainenkin sitten kertoisi muuten olevansa kyllä kiinnostunut mutta kuultuaan työkavereiltaan palstiksen homomenneisyydestä ei vaan voi päästä siitä yli, ei millään niin pakko on vain jäädyttää tunteet ja suhtautua palstikseen pelkkänä homona työkaverina.

        -harmiseikirj-

        Ei hätää. En ole kiinnostunut seurustelusta. Olen liian erakko että jaksaisin mitään parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei. Ja vaikka osattaiskin tuossa on muitakin puolia.

        Pakit saanut vanhempi tyrkky nainen voi heittäytyä lohikäärmeeksi.

        Palstis tajoili helpon tosikoille. Kuppikunnat keksivät omia versioitaan.

        Ukot pitelevät kaksin käsin takapuolestaan kiinni Palstiksen seurassa ja naiset yrittävät kahta kauheammin saada viisariin värähtelyä - paitsi ne joille naisista tykkäämättömyys on henkilökohtainen loukkaus.

        Joku käy kantelemassa homo-Palstuksedta isolle pomolle, joka katsoo tilaisuutensa tulleen, kilven kiilloitukseen. Palstis saa homo- mitalin ja sitä paapotaan kuin vauvaa.

        Palstis sitten yrittää kertoa, ettei ollut ihan tosissaan. Osa suuttuu, valehteli prkl, ja osa ei usko.

        Mikään ei ole enää koskaan ennallaan 😭

        xLiner

        Hauskin yhteisölle tietysti olisi jos se nimetty ihastuksen kohde alkaisi nyt palstista piirittämään ja koko työyhteisö antaisi tukensa toiminnalle, palstis ei voisi edes valittaa mihinkään kun on itse ihastuksestaan avautunut. Sitten vielä jos ei klikkaisikaan tuon työkaverin kanssa kaikki muut työkaverit sitten alkaisi avuliaisuuttaan järkkäämään palstikselle jos vaikka minkälaisia homokontakteja omista tuttavapiireistään kun ressukka on niin yksinäinen vain ihan pelkkää homouttaan niin pitäähän sitä nyt kaikkien auttaa löytmään kumppani.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras opetus olisi jos sinne tulisi työkaveriksi joku tosi hottis nainen, palstis ihastuisi palavasti ja yrittäisi iskeä, nainenkin sitten kertoisi muuten olevansa kyllä kiinnostunut mutta kuultuaan työkavereiltaan palstiksen homomenneisyydestä ei vaan voi päästä siitä yli, ei millään niin pakko on vain jäädyttää tunteet ja suhtautua palstikseen pelkkänä homona työkaverina.

        -harmiseikirj-

        No tuo!

        Muistaakseni Palstista itseäänkin kauhistutti ajatus bi-naisesta, varmaan ymmärtää...

        Voi harmi! 🤭

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskin yhteisölle tietysti olisi jos se nimetty ihastuksen kohde alkaisi nyt palstista piirittämään ja koko työyhteisö antaisi tukensa toiminnalle, palstis ei voisi edes valittaa mihinkään kun on itse ihastuksestaan avautunut. Sitten vielä jos ei klikkaisikaan tuon työkaverin kanssa kaikki muut työkaverit sitten alkaisi avuliaisuuttaan järkkäämään palstikselle jos vaikka minkälaisia homokontakteja omista tuttavapiireistään kun ressukka on niin yksinäinen vain ihan pelkkää homouttaan niin pitäähän sitä nyt kaikkien auttaa löytmään kumppani.

        -harmiseikirj-

        Aiaiai.. 😎

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiaiai.. 😎

        xLiner

        Niin ja sitten siinä vaiheessa jos palsti alkaa perääntymään ja väittämään ettei hän mikään homo ole, että se oli vaan läppä ja palstis ihan normihetero niin kyllähän työyhteisö todisteita vaatii, palstis joutuu panemaan tuota alunperin ahdistellutta tätiä jotta se voi sitten palstiksen puolesta todistaa että "ei se mikään homo ookaan", muuten ei kyllä kukaan usko mitä palstis juttelee :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sitten siinä vaiheessa jos palsti alkaa perääntymään ja väittämään ettei hän mikään homo ole, että se oli vaan läppä ja palstis ihan normihetero niin kyllähän työyhteisö todisteita vaatii, palstis joutuu panemaan tuota alunperin ahdistellutta tätiä jotta se voi sitten palstiksen puolesta todistaa että "ei se mikään homo ookaan", muuten ei kyllä kukaan usko mitä palstis juttelee :D

        -harmiseikirj-

        "pyrsk* 🤣

        Palstiksen olis kannattanut jättää koko pikkujoulut väliin... 🎅

        xLiner


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Jos ne ottaa tosissaan sun homojutun niin huomaat siitä et kaverit katoaa ja alkaa välttely.Minua on pidetty homona kun en seurustele,eikä tietenkään lapsia ole niin eipä juuri kavereitakaan.En siis ole homo mutta kun tällaista juorutaan niin totenahan se alkaa tarina kulkemaan.

    • Anonyymi

      joulupukki on Parta-Pekko

    • Anonyymi

      oho väää nqappula... siis joulupukki on viralliseltws nimr4ltään Partaq-Peikko

    • Anonyymi

      Kumpi nyt sitten olet ns mies vai nainen eli oletko panija vai pantava

      • Anonyymi

        Ja jos joskus menet naimisiin niin laitatko päällesi morsiuspuvun ja hunnun vai miesten puku ja kravatti


    • Anonyymi

      joulun pässi on parts-pukki, pässinpää

    • Onpa yllättävää, toisaalta ymmärrän paniikin ja tekovalheen. Tuosta saattaa olla hieman vaikeaa selittää itsensä kuiville. Ilmeisesti selviytymismekanismisi on aktivoitunut ja saattanut sinut ojasta aallikkoon. Aina voi vedota hätävarjelun liioittelemiseen. 😄

    • Anonyymi

      Täytyy sanoa että pokkaa sulla on ainakin :D
      Ehkä otit riskin kun kerroit pitäväsi firman toisesta miestyöntekijästä. Toivottavasti ymmärtää kieron huumorintajusi.

    • Anonyymi

      Sellasta se on kun tulee itse vanhaksi, vain vanhat ihmiset kiinnostuu. Sehän se miestä sieppaa kun nuoret tytöt vaan karttelee.

    • 😂 miehekkäästi tehty... Ei muuta kuin käsi kädessä kaverin kanssa työmaalla ensi kerralla

    • Ei vieläkään kaduta. Tekisin saman uudestaan. Muuten oli ihan mukavat pikkujoulut. Tein ravintolan ruokahaasteen. Ravintolan kaksi tarjoilijaa ei uskonut, että pystyn syömään annoksen. Söin sen viimeistä murua myöten.

    • Anonyymi

      Huomenna on maanantai. Jengi odottaa toimistolla :)

    • Anonyymi

      ällöq ol3 5yhhä jw 56uhmw kuin 6y4mu.

    • Anonyymi

      Palstan neuvo oli ihan per**istä. Kumma kun täällä pyydetään väliin valehtelemaan ja samaan hengenvetoon todetaan, ettei valehtelua hyväksytä, rehellisyys kaikessa on se juttu.

    • Anonyymi

      poliisi.

    • Anonyymi

      😅🎅😂

    • Anonyymi

      Mielenkiinnolla odotamme mitkä on fiilikset tänään mahdollisen työpäivän jälkeen.

    • Anonyymi

      Ei hätiä mitiä! Nykypäivänä voi vaihtaa sukupuolta tai vaikka seksuaalista suuntautumista vaikka 30minutin välein. Ikinä ei ole ollut helpompaa kuin nyt! Ja kaiken huipuksi tuo sukupuolen "korjaaminen" on nykyään ihan ilmoitus luontoinen asia.. Eli jos nyt on vaikka tyttömäinen olo niin ethän sä sillon homo oo jos naisena haluat miestä.. Säähän voit tehdä tästä vaikka joka vuotisen tradition! Tai miksei vaikka joka päiväsen!

    • Anonyymi

      Ahaha 😂 Voitkos nyt mennä kahvitauolla istumaan sun "uuden ihastuksen" viereen?

    • Jaa.. otit siis kovat aseet käyttöön. No olen tehnyt tuota samaa jo vuosia.. on helpompaa työskennellä miesten kanssa jos ne luulee sua lesboksi..

      Jos tulee sanomisia jälkeenpäin, niin ei voi mitään. Luulisi, että sait ahdistelijasi nyt luopumaan kiusaamisestasi. Toi keinohan on ollut jo vuosia naisten temppu. Tasa-arvon vuoksi se pitänee hyväksyä sinullekin.

    • Anonyymi

      Et valitettavasti päässyt tuolla eroon vanhemmasta naisesta. Hän tietää sinun olevan nyt sissy ja tulee ottamaan sinut straponinsa kanssa ennen kevättä. Jouduit nyt vain syvemmälle suohon. Et tiedäkkään mihin perversioihin vanhemmat, dominoivat naiset pystyvät...

    • Anonyymi

      Et sitten ilman paria paukkua kyennyt kaapista tulemaan? No hyvä että paukut otit💩

    • Anonyymi

      Aloittaja on ollut piilohomo tähän asti ja yritti pikkunäppäryydellä heittää koepallon ilmaan ja huomaa pian olevansa julkihomo joka tunnetaan kohta työyhteisönsä ulkopuolellakin halveksittuna täyshomona. Sellaista sattuu. Ei niitä voi edes eheyttää.

    • Anonyymi

      Nyt aloittaja sitten vaan hamstraamaan miestamppooneja pahan päivän varalle kun Venäjä hyökkää.

      Mites, joko se sukupuoli on vaihdettu, niin ei sitten tarvitse lähteä sotimahan?

    • Anonyymi

      Luukas 13

      1 Samaan aikaan oli saapuvilla muutamia, jotka kertoivat hänelle niistä galilealaisista, joiden veren Pilatus oli sekoittanut heidän uhriensa vereen.

      2 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Luuletteko, että nämä galilealaiset olivat syntisemmät kuin kaikki muut galilealaiset, koska he saivat kärsiä tämän?

      3 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte.

      4 Taikka ne kahdeksantoista, jotka saivat surmansa, kun torni Siloassa kaatui heidän päällensä, luuletteko, että he olivat syyllisemmät kuin kaikki muut ihmiset, jotka Jerusalemissa asuvat?

      5 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte."

      ------------

      Galatalaiskirje 5

      19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,

      20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,

      21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

      ------------

      Daniel 11:31-36

      31 Hänen lähettämänsä sotajoukot nousevat ja häväisevät pyhäkön linnoituksineen, poistavat jokapäiväisen uhrin ja asettavat sinne hävityksen kauhistuksen.

      32 Ja liitonrikkojat hän viettelee luopumukseen houkutuksillaan, mutta niitten joukko, jotka tuntevat Jumalansa, pysyy lujana ja tekee tehtävänsä.

      33 Ja taidolliset kansan seassa opettavat monta, mutta heitä sorretaan miekalla, tulella, vankeudella ja ryöstöllä, jonkun aikaa.

      34 Ja keskellä sortoa heille suodaan pieni menestys, ja monet liittyvät heihin teeskennellen.

      35 Ja taidollisista jotkut kompastuvat, että heidän joukkonsa koeteltaisiin, seulottaisiin ja puhdistettaisiin lopun ajaksi, sillä vielä kestää, ennenkuin määräaika on.

      36 Ja kuningas tekee, mitä hän tahtoo, ja korottaa itsensä ja uhittelee jokaista jumalaa, itse jumalien Jumalaa vastaan hän puhuu kauheita. Ja hän menestyy, kunnes vihan aika on lopussa; sillä mikä on säädetty, se tapahtuu.

    • Ei auttanut "kaapista tulokaan". Sama ahdistelu jatkuu. Voi elämä.

      • Anonyymi

        Sun täytyy varmaan suuttua sille. Sanot, että nyt loppui tuo. Jos olet jo sanonut, että voisitko lopettaa.

        Että sinusta se ei ole mukavaa.

        Tottakai se suuttuu, pitää sinua tosikkona ja pikkumaisena. Mutta jotenkin tuosta saa jo kuvan, että alistaisi sua. Miehethän tekevät tuota naisille, saattaa olla lopulta aggressiivista kiusaamista. Läpällä vaan.. Lopulta sut pelataan työmaalta pihalle...

        Mitä sun pomosi sanoo? Jos se on fiksu, se osaa käydä sanomassa että hän on vähän katsellut ja tuota peliä ei tässä työpaikassa pidetä. Ei siis kerro ensimmäisenä, että hähhää, Palstis valittaa ahdistelusta!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy varmaan suuttua sille. Sanot, että nyt loppui tuo. Jos olet jo sanonut, että voisitko lopettaa.

        Että sinusta se ei ole mukavaa.

        Tottakai se suuttuu, pitää sinua tosikkona ja pikkumaisena. Mutta jotenkin tuosta saa jo kuvan, että alistaisi sua. Miehethän tekevät tuota naisille, saattaa olla lopulta aggressiivista kiusaamista. Läpällä vaan.. Lopulta sut pelataan työmaalta pihalle...

        Mitä sun pomosi sanoo? Jos se on fiksu, se osaa käydä sanomassa että hän on vähän katsellut ja tuota peliä ei tässä työpaikassa pidetä. Ei siis kerro ensimmäisenä, että hähhää, Palstis valittaa ahdistelusta!

        xLiner

        Siis selittelevät että läpällä vaan.

        Kännissä ja läpällä, siitä pitää saada tuplatuomio.

        xLiner


      • No eikö tuossa olisi jo pomolle "kantelemisen" paikka? Seksuaalinen ahdistelu on seksuaalista ahdistelua, oli sukupuolet kummin päin tahansa.


      • Anonyymi

        Onpa aikamoista. Joskus täytyy vaan sanoa suoraan. Senkin voi tehdä kahden kesken muiden edessä nolaamatta. Kyllä sä varmaan osaat.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        No eikö tuossa olisi jo pomolle "kantelemisen" paikka? Seksuaalinen ahdistelu on seksuaalista ahdistelua, oli sukupuolet kummin päin tahansa.

        Pomo vaan nauraa. Siitä se on hauskaa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Pomo vaan nauraa. Siitä se on hauskaa.

        Purista sitä tissistä ja naura sinäkin.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Purista sitä tissistä ja naura sinäkin.

        xLiner

        Keksin yhden keinon, millä saan hänet hiljennettyä. Olen alkanut sanomaan, että mitä hänen miehensä tykkäisi jos kuulisi mitä vaimonsa puuhailee :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Keksin yhden keinon, millä saan hänet hiljennettyä. Olen alkanut sanomaan, että mitä hänen miehensä tykkäisi jos kuulisi mitä vaimonsa puuhailee :D

        Työterveys on oikeasti seuraava paikka mihin valitat.

        Ihmisten perverssioista tiedä... Voi olla että sen mies katselisi mielellään kun höyläät sen eukkoa.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työterveys on oikeasti seuraava paikka mihin valitat.

        Ihmisten perverssioista tiedä... Voi olla että sen mies katselisi mielellään kun höyläät sen eukkoa.

        xLiner

        Sen verran säikäyttänyt tuon naisen, että taitaa olla nyrkin ja hellan välissä. Enköhän saa jatkossa olla rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purista sitä tissistä ja naura sinäkin.

        xLiner

        Onko pomo siis nainen?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Keksin yhden keinon, millä saan hänet hiljennettyä. Olen alkanut sanomaan, että mitä hänen miehensä tykkäisi jos kuulisi mitä vaimonsa puuhailee :D

        Jos hakevat yhdessä makuukammariin piristettä nuoremmasta miehestä?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pomo siis nainen?

        -keinovaginamies-

        Mitä väliä? Homonahan Palstista nyt siellä pidetään 😄

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä? Homonahan Palstista nyt siellä pidetään 😄

        xLiner

        Eivät valitettavasti pidä. Vitsini ei mennyt läpi. Pitää varmaan ruveta homostelemaan ihan kunnolla.


    • Anonyymi

      Onnea valitsemallasi tiellä.

      • Kiitos.


    • Anonyymi

      Minä olen virallisesti nainen. Ostin kaupan tyhjäksi miestamppooneista. Soitin puolustusvoimiin ja kerroin eroavani puolustusvoimista.

    • Anonyymi

      Kuul nyt kannattaa hakea kermaperseiden joukoon heillä on maailman suurin homo yhteisö käytettävissään. Huhupuheiden mukaan osa jopa Potoksilla turvotta persereikäänsä houkuttelevuuden lisäämiseksi. Moni onkin huomannu jo heidän olevan puikoissa nykyhetken tapahtumien valossa PIDE raiitoja on ympäri maailmaa tuomassa heidän utta maailmanjärjestystään kaikkien kansojen hallitsijaksi.

      • En osaa sanoa, kun en ole niin perehtynyt homokulttuuriin.


    • Anonyymi

      Ei noin pöläjää voi olla! Vai ahdisteli sinua unissasi..

      • Unissani elän yksin vailla ihmiskontakteja.


    • Anonyymi

      Pride – väestönvähennyksen ja kaksinaismoralismin ytimessä...

      Neljänneksi, Pride-liikkeen perusta, ns. ylpeyden lisäksi, on homojen liioiteltu seksuaalisuus heterojen sorretun seksuaalisuuden aikakaudella. Oletko huomannut, että heteroita (erityisesti heteromiehiä) kehotetaan nykyään voimakkaasti kaikenlaiseen halujen ilmaisuun, kun taas homot saavat pöyhiä seksuaalisuuttaan kaduilla, jopa lasten edessä?

      On otettu käyttöön groteski kaksinaismoraali, joka ihannoi homojen seksuaalisuutta, kun taas heteroiden seksuaalisuutta vastaan hyökätään..

      Erityisesti” miehinen katse” ja maskuliinisuus on länsimaisessa yhteiskunnassa nostettu esiin ”vaarallisina” ja ”myrkyllisinä”. Mutta, jos olet homo mies tai mies, joka ”siirtyy” naisen pukuun, voit tehdä mitä haluat ja sinulle taputetaan. On selvää, että heteroseksuaalisuutta käsitellään tässä uudessa normaalissa sietämättömänä..

      Onko tämä yritys suoraan ehdollistaa väestö omaksumaan homoseksuaalisuus, jotta he eivät enää tunne sorrettu? Transaktivistien mukaan homous tai heterous ei ole enää synnynnäinen ja muuttumaton dynamiikka. Heidän mukaansa seksuaalisuus on ”spektri” ja kenestä tahansa voidaan tehdä homo oikeissa ympäristöllisissä olosuhteissa....

      Elefantti tässä huoneessa on käsiteltävä, joka on se, että yhteiskunta, joka on ehdollistettu olemaan LGBT, tai joka muokkaa ihmisiä lapsuuden indoktrinaationalla, leikkauksilla ja hormonien avulla, tulee romahtamaan väestönsä määrässä. Ja ehkä se on yksi vallanpitäjien tavoitteista – tehdä lännestä hedelmätön....

    • Anonyymi

      Aloittajan täytyy olla demari, kun asiasta pitää näin toitottaa.
      Seta lespon asialla, SDP.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe