Todellisuus on tulossa.

Anonyymi-ap

Oma lääkäri ei tykännyt kun sanoin suoraan että kun tulee sopiva hetki ja syy niin järjestän itseni hengiltä, niin lääkäri melkein putosi tuolilta ja lykkäs mulle masennus taso kysely lomakkeet eteen tehtäväksi, mulla on kuulemma vaikea masennus ilmeisesti johtuen tästä pitkästi yli vuoden sairastelusta johtuen ja pankkitili rupeaa olemaan tyhjä siinä sitä kyllästymistä ja parantumista ei näkyvissä elikä kuolemaa huhuilen missä piilossa minä kaipaan?

Terveisin 49 vuotias mies.

18

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai kukaan tykkää, jos joku uhkaa itseltään hengen ottaa.
      Itsekin olen sairastellut jo useammat vuodet, mutta en minä sen takia ala itseäni tappamaan. Oikeastaan sellaista syytä ei olekaan, että tekisin niin.
      Elämä menee, miten menee, ei ole aina helppoa. Ongelmia, vaikeuksia, vastoinkäymisiä, suruja, ym. Ihan kaikkea elämän varrelle mahtuu.
      On elämässä paljon hyvääkin, se saattaa vain jäädä sinne ikävän varjoon, eikä sitä välttämättä huomaa.

      Ja sekin vielä, että aina löytyy ihmisiä, joilla on asiat vielä huonommin kuin itsellä, valitettavaa tosin, että näin on. Kuitenkin toivoisin kaikille vain enemmän hyvää elämässään.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­­N­­y­­­m­­f­­­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18156213S

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Hei,

      On tärkeää purkaa mielessä olevia huolia. Hyvä, että kerroit ajatuksistasi myös lääkärillesi ja toivottavasti sitä kautta saat tukea tilanteeseen. Myös vertaistuki voi olla hyvä voimavara. Ulkopuolisen kanssa keskusteleminen saattaa helpottaa ja tuoda uusia näkökulmia.

      On olemassa monia matalan kynnyksen auttavia tahoja, joista voi saada tukea elämän eri tilanteissa. Alla tiedoksi tahoja joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja maksutta:

      - Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Lisäksi ma-ke klo 15-19 ja to klo 15-21 on aikuisten kahdenkeskinen Solmussa-chat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.

      Tukinetissä on llisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Keskusteluapua on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös seuraavilta tahoilta:

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Myös etävastaanotto on mahdollista osassa paikoista. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

    • Anonyymi

      Kysymys on omalla kohdalla periaatteesta mitä tapahtuu tulevaisuudessa sillä mitä joku toivoo ei tule olemaan mitään vaikutusta asiaan.

    • Anonyymi

      Eipä kukaan voi toiselle sanoa, mitä tehdä tai mitä ei.
      Olen sitä mieltä, että elämä on valintoja täynnä.
      Ja tottahan se on, että jokainen tekee itse omat valintansa.

    • Anonyymi

      Tossa on mulle alku vuoteen psykologin aika samoin psykiatrin aika tulossa se vaan on turhaa kun olen päättänyt mitä tulee alku vuoden aikana tapahtumaan.

      • Anonyymi

        Kannattaisi kyllä ensin käydä ne psykologi ja psykiatri katsastamassa.
        Ei voi etukäteen tietää, kuinka käy. Ole edes vähän utelias ja ota selvää.


    • Anonyymi

      Moro! Mulla on kans paha masennus (olen alle 13) ja tiedän, että ajat ovat hankalat joten yritetään selvitä tästä yhdessä! Toivottavasti elämässäsi tapahtuu jotain mikä näyttää että ei kannata. Voimia!

      • Anonyymi

        Itsemurhaajan ei tarvitse odottaa rangaistusta, sillä hän rankaisee itseään tuhoamalla Jumalan antaman kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa mutta ilman henkistä kypsyyttä on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsemurhaajan ei tarvitse odottaa rangaistusta, sillä hän rankaisee itseään tuhoamalla Jumalan antaman kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa mutta ilman henkistä kypsyyttä on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18192983/prabhut-maharajat-goswamit-sadhut-vastaavat-erilaisiin-kysymyksiin
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17998948/mita-veda-tekstit-opettavat-evoluutiosta-ja-muitakin-kysymyksia-ja-vastauksia-eri-aiheista--jatkuu

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18156029/en-tieda-kuka-olet-tai-missa-olet-mutta-ole-suojelijani!

        En tiedä, kuka olet tai missä olet, mutta ole suojelijani!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18192983/prabhut-maharajat-goswamit-sadhut-vastaavat-erilaisiin-kysymyksiin
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17998948/mita-veda-tekstit-opettavat-evoluutiosta-ja-muitakin-kysymyksia-ja-vastauksia-eri-aiheista--jatkuu

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18156029/en-tieda-kuka-olet-tai-missa-olet-mutta-ole-suojelijani!

        En tiedä, kuka olet tai missä olet, mutta ole suojelijani!

        Srila Bhakti Sudhir Goswami Maharaj:

        ...Kun olin 16-vuotias, asuin lähellä kaupunkia. Pimeinä marraskuun öinä, kun maa oli ensilumen peitossa ja pakkanen hieman viilenteli vesistöjä, tuijotin kaihoisasti rajattomalle tähtitaivaalle, joka herätti mielikuvitukseni. "Missä on se keskus, jonka ympärillä kaikki tässä maailmassa pyörii? - Ajattelin, ja katseeni kiinnittyi tahtomattaan Ison Karhun tähdistöön. "Jokainen ihminen syntyy jonkin tähden alla. Olkoon tämä kolmas laidasta laitaan minun johtotähteni.

        Sen puoleen minä rukoilen." Kumartaen päätäni ja kamppailemalla sanojeni valinnan kanssa rukoilin hartaasti: "Herrani! En tiedä, kuka olet tai missä olet, mutta ole suojelijani! Maailma on niin suuri ja minä olen niin pieni. Tarvitsen niin paljon apuasi ja suojelustasi. Ota sieluni vastaan ja ole suojelijani."

        En kuullut ukkosen jyrinää yötaivaalla, mutta yhtäkkiä mieleeni virtasi ajatuksia: "Mitä sinä haluat tässä maailmassa? Rikkautta? Valtaa? Mainetta? Tietoa?" Nuoruudessani ajattelin yksinkertaisesti ja nerokkaasti: "Rikkaana oleminen on hyvä asia, mutta rikkaus voidaan ottaa pois väkisin. On parempi olla vahva. Mutta vahvuus on hyödytöntä, jos kukaan ei tiedä siitä. Voima tarvitsee mainetta.
        Tässä maailmassa kunnia on sillä, joka on rikas ja voimakas. Mutta...


      • Anonyymi

        Tässä on asennetta. Valon aikakin koittaa jossain vaiheessa, pimeyttä ei kestä ikuisesti.


    • Anonyymi

      Jatkoa alku kirjoitukseen periaatteesta en nuoda niitä sisäelin lääkkeistä mitään alan tässä suunnittelemaan kuinka saan ne bakteeri pohjaiset tautini uudestaan hyökkäämään niin kuin viimeisen kerran.
      Terveisin kyllästynyt.

      Kun kerran elvytys kieltoja ja muita ei noudateta niin sitten toimitaan toisin.

    • Anonyymi

      Tänään tuli kutsu keuhko sairauksien osastolle taidanpa peruuttaa ajan vain periaatteesta samoin kun en ole ilmoittanut suolisto ja vatsa osastolle että on se uusi kela kortti tullut, jos kävisi niin tuuri että kuolisi nopeammin kun vähän auttaa itse.

      Terveisin 49 vuotias mies.

      • Anonyymi

        Eikö nuo kutsut ja ajat ole sitä varten, että haluavat mahdollisesti auttaa sinut parempaan kuntoon. Jos jotain pystyy hoitamaan, niin kannattaahan se.
        Kirjoituksistasi on tullut käsitys, että sinulla taitaa olla useampaa erilaista sairautta. Ei kenestäkään ole mukavaa olla sairas ja huonossa kunnossa.
        Ehkäpä olisi parempi ottaa apu vastaan, ja ihan mahdollista, että pääsisit edes vähän parempaan kuntoon, voisi elämäkin tuntua ainakin vähän kivammalta.

        Jatkuva sairastelu ja huono vointi saa usein olon tuntumaan kurjalta, tiedän ihan omasta kokemuksesta. Ei tämä itselläkään mitään herkkua ole, on vain jaksettava.


      • Anonyymi

        Olisit jo tappanut itsesi jos niin olisit halunnut tehdä, noilla että peruutat aikoja ja et hae lääkkeitä et kuole nopeammin vaan kivuliaammin ja kärsimällä enemmän ja pitempään. Ei muuta ku köysi kaulaan ja kohti uusia seikkailuja jos sellasiin nyt haluaa joku uskoa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Minkäkin toivon kuolevani pois. Elämältä lähti sisältö ja pohja, kun mieheni kuoli.
      Nainen 72 v.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5145
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3237
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe