Tai jos ostat itse itsellesi lahjan, mikä se on? 🙂
Mitä olet toivonut joululahjaksi?
64
645
Vastaukset
Haluan vain joulumielen sydämeen. Käyn ehkä tammikuussa kasvohoidossa, kun iho on aina talvella huonommassa kunnossa. Tunnelma on aina lahjaa tärkeämpi. 😊
Mitäs ap itse meinasit?- Anonyymi
Ostan itselleni varmaan jonkin keikkalipun.
On totta, että tunnelma on tärkein. 👍 Anonyymi kirjoitti:
Ostan itselleni varmaan jonkin keikkalipun.
On totta, että tunnelma on tärkein. 👍Voi, elämys on kans tosi hyvä lahja! Onpahan mitä muistella kiikkutuolissa.
- Anonyymi
Vuosikerta viskiä tai siperialaiset malamuuttikengät.
Mitkä ne semmoiset ovat? :D
Ovatko ne enemmän sellaiset vertikaalisesti venyneet vai horisontaalista mallia "hiihtimet"- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Mitkä ne semmoiset ovat? :D
Ovatko ne enemmän sellaiset vertikaalisesti venyneet vai horisontaalista mallia "hiihtimet"Ne on tehty esihistoriallisesta mammutin karvasta joka kaivettu ikiroudasta esiin siperialaisten miesten laulaessa samalla muinaisia esi-isien veisuja.
Anonyymi kirjoitti:
Ne on tehty esihistoriallisesta mammutin karvasta joka kaivettu ikiroudasta esiin siperialaisten miesten laulaessa samalla muinaisia esi-isien veisuja.
Ai että, kiitos nauruista. Kuulen sen laulun nyt päässäni. 😂
- Anonyymi
En kyllä osaa mitään toivoa. Ehkä jotain hyvää ruokaa voisi ostaa ja jatella sen joululahjaksi itselle.
-harmiseikirj.-- Anonyymi
Tuo on hyvä. Eipä sitä ihminen paljon tarvi. Hippasen onnea sydämeen, läsnäoloa ja hyvää ruokaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvä. Eipä sitä ihminen paljon tarvi. Hippasen onnea sydämeen, läsnäoloa ja hyvää ruokaa. :)
Noinpa :) Sitä jossain vaiheessa aina ihmisellä kun on kaikki tarpeellinen jo hankittu ei oikeastaan enää tarvitse mitään. Jos jotain uutta saa joutuisi jostain vanhasta ihan toimivasta luopumaan, sehän ei olisi kovin järkevää :)
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinpa :) Sitä jossain vaiheessa aina ihmisellä kun on kaikki tarpeellinen jo hankittu ei oikeastaan enää tarvitse mitään. Jos jotain uutta saa joutuisi jostain vanhasta ihan toimivasta luopumaan, sehän ei olisi kovin järkevää :)
-harmiseikirj-Niin. Itse olen tänä vuonna joutunut ja ehkä saanutkin luopua monesta toimimattomasta asiasta, joten en ehkä pysty nyt täysin samoilla linjoilla olemaan.
Toki kun sinulla kuulostaa olevan asiat hyvin, niin pidä siitä kiinni ja arvosta sitä mitä on. Kaikki eivät tosiaan arvosta ja silloin pitää tehdä kipeitä päätöksiä. :) Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Tarviit vaan uuden harrastuksen se on kaikkein paras lahja mitä voit toiselle antaa uuden ominaisuuden/kokemuksen.
- Anonyymi
Kaunis yöpaita.
- Anonyymi
Jos itse saisin päättää, niin wanhan äitini kutomat villasukat. Edellisissä on jo kuitenkin pottuvarpaan mentävä reikä.
Toivon tammikuuta😃
- Anonyymi
Mitä tammikuussa tapahtuu? Paitsi että päivä pitenee, se on aika tosi jees!
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tammikuussa tapahtuu? Paitsi että päivä pitenee, se on aika tosi jees!
Joulu ym. hössötys on ohi😃
Ja joo, pimein aika myös
- Anonyymi
meetwurstia?
voisin kokeillA aas tuota juttua jos tekee jotain hassuja nimiä ..
To
Ju
Gio
Sei
Harrinases
Kirte
Tyikkaususta jyb utse ajattelemalla jotain muodostaa.. ..- Anonyymi
Se pitää olla sitten venäläistä metwurstia (resepti, ei alkuperämaa). Siinä kun on oikeasti hevoisen lihaa.
Katja vainaa, entinen raviohjastaja kerran söi minun tekemää pizzaa ja tuumasi. Eipä tuosta pollesta enää juoksijaksi olisi ollut.
Sitten kysyi mitä nuo mustat mötköt ovat? Kerroin niiden olevan tölkkisimpukoita. Hän vain tuumasi, että onneksi ei etanoita.
Siinä vaiheessa päätin olla ihan hiljaa. Hyvin hänelle kuitenkin maistui.
Toivon joulumieltä ja - rauhaa, sekä terveyttä ja hyvää mieltä läheisille ja rakkaille .
Ai niin... ja hajuvettä itselle. Chloe edp -tuoksu (original).
https://www.stockmann.com/chloe-chloe-edp--tuoksu/1170408380.html
Tuo on minulle uusi tuttavuus. Tuoksuttelin sitä viime viikolla shoppaillessa. Se on kevyt ja naisellinen tuoksu. Aivan ihana.- Anonyymi
Pyh. Itse tosimiehenä piereskelen niin kauan, ettei hiki haise.
Samalla saa tapetteihin sellaisen kivan ruskehtavan värin joka näyttää keskiaikaiselta. - Anonyymi
Sulla on hyvät joulutoiveet. :)
Mun lempituoksu on YSL / Black Opium. Aivan törkeän hyvä tuoksu! En kyllästy koskaan! Anonyymi kirjoitti:
Sulla on hyvät joulutoiveet. :)
Mun lempituoksu on YSL / Black Opium. Aivan törkeän hyvä tuoksu! En kyllästy koskaan!Tuo on kyllä klassikko tuoksu, mutta itselleni YSL/ BO on liian voimakas. Se on sellainen tuoksu, joka jakaa vahvasti mielipiteitä. Kuulemma miehet pitävät siitä kovasti naisella ja heidän mielestään se on "kutsuva ja houkuttelva" tuoksu.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Tuo on kyllä klassikko tuoksu, mutta itselleni YSL/ BO on liian voimakas. Se on sellainen tuoksu, joka jakaa vahvasti mielipiteitä. Kuulemma miehet pitävät siitä kovasti naisella ja heidän mielestään se on "kutsuva ja houkuttelva" tuoksu.
Tuo on totta, että jakaa mielipiteitä. Eipä sitä miesten takia tuoksua käytetä, tykkään siitä itse niin kovasti, et on melkein päivittäisessä käytössä. :)
No en kyllä mitään ole toivonut. Enkä ajatellut itselleni antaakaan. Ei sitä tässä enää kovin ihmeitä silleen kaipaile.
Mutta nyt kun kysyit, niin toivon että taloyhtiössämme olisi rauhaisa ja hyvä tunnelma läpi joulun, ei ihmeempiä häiriöitä eikä tavanomaista enempää kerrostalon ääniä, pois lukien mahdollinen pikkulasten yletön jouluriemu, sitä kuuntelen mielelläni.m.wurst kirjoitti:
Onko sielä taas ollu mahotonta meininkiä, ja/tai muuta rauhattomuutta
No ei mitään hirveän erityistä. Näin espoolaisittain 😂
Loppukesän ja syksyn aikana vähän sattui ja tapahtui, ääntäkin silloin pääsi syntymään, mutta ei nyt mitään ihmeellistä.
Sen seurauksena kaikki lukot on vaihdettu, kulunvalvonta uusittu kokonaan, kaikkien kellaritilojen kulkuväylille on ilmestynyt kameravalvonta ja mun talon kellaritason ikkunat on levytetty sekä tuulikaapin lasitukset vaihdettu jytkympään tavaraan joka sekin on vielä rikkomispinnoitettua. Lisäksi pari veijaria lähti suoraan istumaan (oli haku päällä) ja kolme kämppää otettiin taloyhtiön haltuun eli niiden asukkaat poistuivat kirjanpidosta.
Nyt on ollut rapiat kuukauden aika seesteistä, sanoisinko jouluista 😂- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Loppukesän ja syksyn aikana vähän sattui ja tapahtui, ääntäkin silloin pääsi syntymään, mutta ei nyt mitään ihmeellistä.
Sen seurauksena kaikki lukot on vaihdettu, kulunvalvonta uusittu kokonaan, kaikkien kellaritilojen kulkuväylille on ilmestynyt kameravalvonta ja mun talon kellaritason ikkunat on levytetty sekä tuulikaapin lasitukset vaihdettu jytkympään tavaraan joka sekin on vielä rikkomispinnoitettua. Lisäksi pari veijaria lähti suoraan istumaan (oli haku päällä) ja kolme kämppää otettiin taloyhtiön haltuun eli niiden asukkaat poistuivat kirjanpidosta.
Nyt on ollut rapiat kuukauden aika seesteistä, sanoisinko jouluista 😂Munkin naapurissa asuu linnakundi. Mutta aika hiljainen on. Välillä käy koputtelemassa oven takana ja viimeksi kun avasin, toi konvehtirasian.
Ei mua siltikään kiinnosta avata ovea ellei etukäteen soita.
>simiti< randombypasser kirjoitti:
Nyt on ollut rapiat kuukauden aika seesteistä, sanoisinko jouluista 😂No huhhu😳
Kovaa menoa bembölessäAnonyymi kirjoitti:
Munkin naapurissa asuu linnakundi. Mutta aika hiljainen on. Välillä käy koputtelemassa oven takana ja viimeksi kun avasin, toi konvehtirasian.
Ei mua siltikään kiinnosta avata ovea ellei etukäteen soita.
>simiti<Ei nää ole mitään kummosia kavereita, vetävät vaan välillä kamaa ja sitten sekoilevat tai murtautuvat jokaiseen kellarikomeroon. Sinällään ihan harmittomia veijareita, olen hyvissä väleissä niitten kanssa kyllä, mutta se ei yksin riitä.
m.wurst kirjoitti:
No huhhu😳
Kovaa menoa bembölessäNo ei oikeastaan. Nyt oli vähän vauhdikkaampi pätkä, sellainen mikä oli viimeksi sillon 2013, muistaakseni, sillon kun yläkerran huumeteinit oli valmiita tulemaan päälle puukon kanssa. Mutta nää tän kerran veijarit oli noita vanhoja tuttuja, asuneet täällä jo vuosia, ihan lepposaa menoa ja metkuista voitiin puhua suoraan kun olivat selvinpäin. Mutta vähän pojilla meni hommat yli, niin sitten taloyhtiö veti tiukan linjan ja ihan hyvä näin.
randombypasser kirjoitti:
No ei oikeastaan. Nyt oli vähän vauhdikkaampi pätkä, sellainen mikä oli viimeksi sillon 2013, muistaakseni, sillon kun yläkerran huumeteinit oli valmiita tulemaan päälle puukon kanssa. Mutta nää tän kerran veijarit oli noita vanhoja tuttuja, asuneet täällä jo vuosia, ihan lepposaa menoa ja metkuista voitiin puhua suoraan kun olivat selvinpäin. Mutta vähän pojilla meni hommat yli, niin sitten taloyhtiö veti tiukan linjan ja ihan hyvä näin.
Nii joo, ne😱
Mut eipä se tämäkään kaupunni mikään lintukoto ole, tosin tämäki rappu rauhottu kovin sen jälkeen ku ne yhet tyypit muutti pois/häädettiin,
Ei ole takaovea edes yritetty murtaa enää (sikäli tosin tuo uus teräsovi on "hieman" järeämpi kui se vanha puinen)m.wurst kirjoitti:
Nii joo, ne😱
Mut eipä se tämäkään kaupunni mikään lintukoto ole, tosin tämäki rappu rauhottu kovin sen jälkeen ku ne yhet tyypit muutti pois/häädettiin,
Ei ole takaovea edes yritetty murtaa enää (sikäli tosin tuo uus teräsovi on "hieman" järeämpi kui se vanha puinen)Juu, ne tyypit.
Ei ole ei, olen lueksinut uutisjuttuja, hiukan on ollut sielläki vauhdikasta kulmilla. Hyvä jos on rauhoittunut ees rappu 🤗
- Anonyymi
Mä haluaisin sellaset pörrösukat mitä on vaan joulun aikaan ja jättihuppari viltin mikä lie nimeltään. Mullon jotenkin koko ajan kylmä.
- Anonyymi
Tuo on totta, että on koko ajan kylmä. Mulla on sellaiset överivillasukat, menevät ylipolven. Ne on mukavan lämpimät ja auttavat pitämään koko jalat lämpiminä. :)
- Anonyymi
Osta lämpöhuopa, suosittelen. Sillä saa tuon kylmyydentunteen pois moneksi tunniksi helposti. Puoli tuntia lämpöhuovan sisällä, niin voi jatkaa t-paidalla.
Itse palelen usein, vaikka kodissa olisi ihan lämmin.
- Anonyymi
200 miljoonaa euroa koska pienempi summa ei riihikui vssa enää minus mitenkään itseäni auta.
- Anonyymi
elämä kallistuu mitä vanhemmaksi elää kukaan ei tee mitään jollain 10000eur..
Toivoin lahjaksi sakset ja sain ne. Olen niin iloinen niistä.
En ole toivonut mitään, mutta salassa toivon paksuja villasukkia 😊
Olen tehnyt lahja-Excelin kaikista lahjoista, joita minulla on ostettavana. Excel hekoottaa seurantaa ja saan hyvän mäkymän siihen, paljonko rahaa kulutan lahjoihin. Noin puolet on vasta hankittu, mutta tämän viikon aikana olisi tarkoitus hoitaa loput.- Anonyymi
Prkl, kun en ikinä osaa toivoa mitään kun kysytään.
Maailman rauhaa kukaan ei saa toimitettua :)
Nekin olen unohtanut mitä muori on vuoden mittaan vinkannut. Katastrofihan tästä taas tulee.
Itelle olen jo hankkinut uusia leluja :)
-keinovaginamies- - Anonyymi
En oikeastaan tykkää koko sanasta Lahja. Ostan tarpeeseen, siihen vuodenaikaan kun tarve on. Joulukorteista pidän, lähetin itsekin viisi. Muille muutamalle tekstarit. (postimaksu yli 7 euroa, huh, perheessä ennen lähetimme parikymmentä)
- Anonyymi
Minulla meni joulukortteihin + niiden lähetykseen yli 100 euroa. Täytyy toivoa, että posti vie ne perille.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Minulla meni joulukortteihin niiden lähetykseen yli 100 euroa. Täytyy toivoa, että posti vie ne perille.
- SheenaMinä lähetin reilu 80 korttia 🙂
- Anonyymi
Kaikkea mitä elämässä tarvitsee; esimerkiksi keikkalippu(ja) ja taitovoimistelupalloa. Varmasti saan ne, olen ollut niin kiltti 😏 Näin vanhempana onkin aika ihanaa, kun lapsetkin lahjovat minua ja kyselevät toivelistaa..
- Sheena Jos olisi varaa, niin uuden miekan ostaisin.
- Anonyymi
se ylimääräinen raha on hyvä laittaa autoon joka sulla on aina rikki.
Anonyymi kirjoitti:
se ylimääräinen raha on hyvä laittaa autoon joka sulla on aina rikki.
No ei se nyt niin rikki ole, kun sillä pääsee kuitenkin eteenpäin. Paras auto tuo on, mikä minulla on koskaan ollut.
mustasusi kirjoitti:
Käyttöön tietty. :)
No minkäslaista miekkailua harrastat?
Mä olen treenannut aikanaan taichi miekkaa, mutta miekkaillut en ole.Pikku-pirpana kirjoitti:
No minkäslaista miekkailua harrastat?
Mä olen treenannut aikanaan taichi miekkaa, mutta miekkaillut en ole.Minä harrastan historiallista miekkailua. Siinä on muitakin aseita käytössä, kuin miekka. Aseet on oikeita teräsaseita, mutta ei teräviä. Niillä on tarkoitus ostua oikeasti vastustajaan.
mustasusi kirjoitti:
Minä harrastan historiallista miekkailua. Siinä on muitakin aseita käytössä, kuin miekka. Aseet on oikeita teräsaseita, mutta ei teräviä. Niillä on tarkoitus ostua oikeasti vastustajaan.
Kuulostaa mielenkiintoiselta.
Sama on taijiin miekkasarjoissa .. metalliset, mutta ei terävät miekat. Itse omistan vain puisen harjoitusmiekan.Pikku-pirpana kirjoitti:
Kuulostaa mielenkiintoiselta.
Sama on taijiin miekkasarjoissa .. metalliset, mutta ei terävät miekat. Itse omistan vain puisen harjoitusmiekan.Taijiissä ei taideta otella muita vastaan? Enemmänkin kuviteltua vastustajaa vastaan? Meillä on ihan kunnon kamppailua välillä tuo. Riippuu toki vastustajasta, että miten kovaksi se mittelöinti menee. Ei ole tarkoitus kuitenkaan vahingoittaa toista. Suojia on hyvä olla päällä.
mustasusi kirjoitti:
Taijiissä ei taideta otella muita vastaan? Enemmänkin kuviteltua vastustajaa vastaan? Meillä on ihan kunnon kamppailua välillä tuo. Riippuu toki vastustajasta, että miten kovaksi se mittelöinti menee. Ei ole tarkoitus kuitenkaan vahingoittaa toista. Suojia on hyvä olla päällä.
Olet oikeassa. Taiji on enemmänkin kuin koreografiaa .. jopa parityöskentelyssä. Välineillä tai ilman. Perustahan taichissä on wushussa mikä on taistelulaji, mutta kun se bannattiin kehittyi taichi.
Tuo sinun juttusi vaikuttaa aika rajulta.Pikku-pirpana kirjoitti:
Olet oikeassa. Taiji on enemmänkin kuin koreografiaa .. jopa parityöskentelyssä. Välineillä tai ilman. Perustahan taichissä on wushussa mikä on taistelulaji, mutta kun se bannattiin kehittyi taichi.
Tuo sinun juttusi vaikuttaa aika rajulta.Onhan se rajua. Full contact laji. Mutta meillä on tarkat säännöt sitä varten, että mihin on sallittua osua ja ei koskaan ihan täysin voimin. Ei ole tarkoitus luita rikkoa. Mustelmia voi tulla ja joskus haavojakin, mutta harvemmin onneksi. On tarkoitus simuloida viikinkien taisteluita, niin onhan se rajua, mutta ei lähellekään niin rajua mitä ne taistelut ovat olleet oikeasti.
mustasusi kirjoitti:
Onhan se rajua. Full contact laji. Mutta meillä on tarkat säännöt sitä varten, että mihin on sallittua osua ja ei koskaan ihan täysin voimin. Ei ole tarkoitus luita rikkoa. Mustelmia voi tulla ja joskus haavojakin, mutta harvemmin onneksi. On tarkoitus simuloida viikinkien taisteluita, niin onhan se rajua, mutta ei lähellekään niin rajua mitä ne taistelut ovat olleet oikeasti.
Hurjaa touhua. Onneksi teillä on säännöt.
Ei ole yhtään hullumpi harrastus sinulla.Pikku-pirpana kirjoitti:
Hurjaa touhua. Onneksi teillä on säännöt.
Ei ole yhtään hullumpi harrastus sinulla.No itselleni se tuntuu sopivan kyllä. Siihen kun liittyy vielä kaikkia historiallisia juttuja muutakin kuin se taistelu. Leirit, tapahtumat, näytökset, asusteet, porukka... Antaa paljon.
- Anonyymi
Jos vaikka Pillua saisi? Edes kerran ennen täältä erkaantumista. Olenkin vasta 80 v...
- Anonyymi
No se tieto taase ei kuul tän mitä olen toivonu joululahjaksi ja jos ny jaksas jarruputken irrottaa ja käydä teettääs uuden jot vois vaivautua auton viemään leimalle ni ehkä se ois mitä jaksas vaivautua tekeen itse itselle joululahjaksi
- Anonyymi
Kyllä sinä tiedät mitä haluan😁
- Anonyymi
Saan useimmiten timantteja, niin varmaan nytkin 😉
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845117Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253460Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342795Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581810- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2511392- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin01220Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731068