Joko sauna lämpiää

Anonyymi-ap

Pörssisähköt alhaalla! Sauna tulille? Mikä on tilanne saunassasi juuri nyt?

17

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla alkoi juuri tänään kiinteä sähkösopimus, joten valitettavasti en nyt päässyt nauttimaan alhaisesta pörssisähkön hinnasta. - Saunaan on torstaina tehty joulusiivous, mutta nyt se on kylmänä.

• Anonyymi

Saunani paloi. Naapurin mies oli mennyt luvatta saunaani ja pistänyt sen päälle , jättänyt pesän luukun auki ja tuli levinnyt ja poltti koko saunan. Se joutui maksaa 95000 euroa minulle siitä.

• Anonyymi

Ei vissiin nykyään ihmiset käy saunassa enään kerrostaloissa ihmiset käyttää saunoja varastoina ja ei halua enään saunaa vaan varasto tilaa korkeastikoulutetut ei käy saunassa

• Siis ihan hirvee paikka, huoneistosauna. liian pieni tila, eikä vilvoittelimahdollisuutta. Sähkö tai puusaunan paremmuudesta voi olla mitä mieltä, mutta kerrostalosaunan ongelma on liian pieni kivimäärä. Eli kiuas ei toimi enää kiukaan tavoin vaan on kuin grilli.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Siis ihan hirvee paikka, huoneistosauna. liian pieni tila, eikä vilvoittelimahdollisuutta. Sähkö tai puusaunan paremmuudesta voi olla mitä mieltä, mutta kerrostalosaunan ongelma on liian pieni kivimäärä. Eli kiuas ei toimi enää kiukaan tavoin vaan on kuin grilli.

Kt sauna on kärvennyskoppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kt sauna on kärvennyskoppi.

Saunassa TÄYTYY olla ikkuna.

• Anonyymi

Muistakaa laudeliinat!

• saunan lauteet pitäis myös tehdää haapasta, eikä mistään pihkasesta kuusesta tai arpuusista

• Puulla toi lämpenee ja lämmittää samalla muuria, että oikeestaan vähentää sähkön kulutusta. Moni sanoo, että noi puu saunat saastuttaa, mutta mulle tulee sähkö Fortumilta ja se sai siinä uniper sekoilujen yhteydessä muutaman saastuttavan hiilivoimalan Puolasta, että sen suhteen ihan sama vaikka puilla lämmitänkin.

• Anonyymi

Jovain lämpiämässä ! Lähdössä olen :D

Skånepåg

• Anonyymi

Hyvä!!

• Olen kyllästynyt yhden hengen saunailtoihin. Meno ei parane, vaikka soittaisi saunassa trancea ja joisi kylmää kaljaa.

Puoliso on saunassa lähinnä tiellä. Seksistä ei jaksa innostua kun on niin kuuma, eikä siinä kuumuudessa rakkauskaan kukoista.

Voisin vaihtaa saunamme samankokoiseen ammeeseen.

• Anonyymi

Just tulin saunasta, joka tosin ei lämmennyt pörssisähköllä.

• Anonyymi

Naapurin sähkölläkös sitten??

• Anonyymi

Ihan fine, kiitos kysymästä. Ganska söt on hieman so ja so.

• Anonyymi

Onko jo koko ihmiselämä sidoksissa pörsseihin ja sijoittajien haluihin jotka sähköstä(välttämätön perushyödyke) voittonsa ammentavat?
      Olisihan se julmaa, jos joku sijoittaja määrittelisi jo sen milloin joku voisi saunoa.

Tuli käytyä saunassa, ihmisen kanssa, jota lähempänä haluaisi olla.

AV

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2416
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82