Olet insinööri niin niitä ei haittaa jos olet viinaa juonut ja saat insinöörinä naisen sänkyyn. Aamulla sitten kerrot että olet vain amiksen käynyt niin saat naisen lähtemään äkkiä kotiin.
Hei baarissa naiselle kannattaa kertoa että
10
285
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoin kerran naiselle baarissa että olen palomies saanko sammuttaa sun liekkis. Ja pian jo mentiin taxilla luokseni panemaan.
- Anonyymi
Minä kerroin olevani pyromaani ja kysyin, saanko laittaa sinut liekkeihin. Ei kyllä tullut pimpsaa.
- Anonyymi
Ei se mitään että on amiksen käynyt mutta se on että valehteli. Se laittaa tekemään pänksit. Raamattukin sanoo ja vaikka ei sitä lukisikaan, niin jos valehtelee yhdessä, ei ole luottamista muutenkaan. Siitä ne pänksit johtuu. Ei tarvitse olla insinööri.
- Anonyymi
Ai että nainen menisi miehen tutkinnon kanssa sänkyyn ei miehen? No sitä minäkin, ei toimi noin.
- Anonyymi
Naisen kannattaa lukea itse insinööriksi, niin vältetään nämä kömmähdykset miehen taholta :)
- Anonyymi
Luuletko sä oikeasti, että insinööri on suurikin kiinnostuksen herättäjä? 😀
”Sleep with engineer” on sellainen haalarimerkki olemassa insinööriopiskelijoille.
Mutta joo. Valehtelu noin typerästä jutusta olisi niin säälittävää, ettei jatkoa tulisi?- Anonyymi
Ai pyydätkö?
- Anonyymi
Se on oikein hyvä idea. Ei kannata sanoa ainakaan että olet sinkut palstalainen.
Nainen kaadetaan petiin viemällä hänen painopisteensä yli tukipisteen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169