Olet insinööri niin niitä ei haittaa jos olet viinaa juonut ja saat insinöörinä naisen sänkyyn. Aamulla sitten kerrot että olet vain amiksen käynyt niin saat naisen lähtemään äkkiä kotiin.
Hei baarissa naiselle kannattaa kertoa että
10
310
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoin kerran naiselle baarissa että olen palomies saanko sammuttaa sun liekkis. Ja pian jo mentiin taxilla luokseni panemaan.
- Anonyymi
Minä kerroin olevani pyromaani ja kysyin, saanko laittaa sinut liekkeihin. Ei kyllä tullut pimpsaa.
- Anonyymi
Ei se mitään että on amiksen käynyt mutta se on että valehteli. Se laittaa tekemään pänksit. Raamattukin sanoo ja vaikka ei sitä lukisikaan, niin jos valehtelee yhdessä, ei ole luottamista muutenkaan. Siitä ne pänksit johtuu. Ei tarvitse olla insinööri.
- Anonyymi
Ai että nainen menisi miehen tutkinnon kanssa sänkyyn ei miehen? No sitä minäkin, ei toimi noin.
- Anonyymi
Naisen kannattaa lukea itse insinööriksi, niin vältetään nämä kömmähdykset miehen taholta :)
- Anonyymi
Luuletko sä oikeasti, että insinööri on suurikin kiinnostuksen herättäjä? 😀
”Sleep with engineer” on sellainen haalarimerkki olemassa insinööriopiskelijoille.
Mutta joo. Valehtelu noin typerästä jutusta olisi niin säälittävää, ettei jatkoa tulisi?- Anonyymi
Ai pyydätkö?
- Anonyymi
Se on oikein hyvä idea. Ei kannata sanoa ainakaan että olet sinkut palstalainen.
Nainen kaadetaan petiin viemällä hänen painopisteensä yli tukipisteen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621394
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553