Ujuni Ahmed ei ymmärrä MTV:n päätöstä poistaa Jaffin haastattelu jaksosta.

Anonyymi-ap

Ujuni Ahmed ei ymmärrä MTV:n päätöstä poistaa Jaffin haastattelu jaksosta.

MTV: Milan Jaffin kohuhaastattelu poistetaan Maria Veitolan ohjelmasta
Ahmed ottaa kantaa asiaan Instagram-tarinoissaan, jotka ovat nähtävillä 24 tuntia niiden julkaisujen jälkeen.

Milan Jaffin haastattelua ei nähdä Veitola.doc-ohjelman jaksossa. MTV
Jaff on tuomittu lukuisista rikoksista, joihin kuuluu muun muassa törkeä lapsenraiskaus.

MTV:n sisällöistä ja kanavista vastaava johtaja Iina Eloranta kommentoi keskiviikkona MTV Uutisille, ettei kanava halua yhden yksittäisen haastattelun vievän huomiota tärkeältä yhteiskunnalliselta keskustelulta.

LUE MYÖSMilan Jaffin sekoilu tallentui videolle
Ahmed näkee asian kuitenkin toisella tavalla.

– Minusta on perusteltua kysyä jopa Milan Jaffilta, miksi ja miten, mikäli me haluamme tuoda näkyväksi yhteiskunnalliseen keskusteluun, mikä ongelma ja missä mättää. Ja niin kauan, kun se tehdään tavalla, joka ei väheksy rikoksien vakavuutta, ja kysytään suoraan niistä, ihmisoikeusaktivisti perustelee.

Ujuni Ahmed ei ymmärrä MTV:n päätöstä poistaa Jaffin haastattelu jaksosta. PETE ANIKARI
– Milan on ollut yksi katujengi-ilmiön paitsi näkyvimmistä hahmoista, mutta hän myös kantaa ilmiötä kasvoillaan. Hän edustaa katujengi-ilmiöstä kaiken sen, mitä meidän pitäisi kitkeä siinä. Ja itse uskon, että voimme sen ilmiön kitkeä ilman häntäkin. Mutta olisi myös perusteltuakin, jos mahdollista, tuoda näkyväksi, mihin valitsemalla tiellään päätyy: vankilaan.

Veitola.doc-sarjan toinen tuotantokausi viivästyy editoimisen vuoksi.

– Sarja ja sen jaksot ovat sisällöllinen kokonaisuus. Jakson muokkaaminen vie aikaa, ja tästä syystä sarjan julkaisu on siirretty myöhempään kevääseen, ohjelman tuottaja Mei Hari sanoi MTV Uutisille.

Ahmed toivoi, että katsojat olisivat saaneet itse muodostaa oman käsityksensä haastattelusta ja jaksosta. Hänen mielestään haastattelun poistaminen jaksosta etukäteen on ennakkosensuuria.

6

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mamu puolustaa lapsen raiskaaja mamua

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😍 ­­­N­­­y­m­f­­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18174590Z

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Palautuslippu sinne mistä maasta tullutkin kamelien ruuaksi

• Anonyymi

Miksi se poistettiin ?

Tahallista kiusaa katsojille ja halutaan ilmeisesti pilata myös Maria Veitolan näkyvyys ja ura siinä samalla.

Kannattaa laittaa koko MTV boikottiin, jos ei halua tuoda totuutta Suomen kansalle kuka ja millainen on Milan Jaff eli tärkeää tietoa katsojille ulkomaalaisista Suomessa.

• Anonyymi

Toivottavasti Veitolakin poistuu julkisuudesta. Täysin turha jokapaikan itseääntyrkyttäjä!

• Anonyymi

lapsen raiskaaja jaff

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe