Paavalissa oli demoni The messenger of Satan

Anonyymi-ap

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

50

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos et tiedä aikaisemmin että olet ite riivattu joka vihaa Ristin salaisuus joka Paavali opetti meille . Niin ainakin nyt tiedät että saatana sinussa asuu ja voi hyvin ja iloitsee sinusta.

• Anonyymi

Saatanakin puhui kirjoitusten mukaan, mutta sitä ei pidä kuunnella sillä sinne sekaan on laitettu se eksytys, ettei sitä edes huomaa kun sen nielaisee. Sama koskee Paavalin puheita. Pelkästään niiden varaan ei pidä autuuttaan rakentaa.

Room. 3:7

Paavali: "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanakin puhui kirjoitusten mukaan, mutta sitä ei pidä kuunnella sillä sinne sekaan on laitettu se eksytys, ettei sitä edes huomaa kun sen nielaisee. Sama koskee Paavalin puheita. Pelkästään niiden varaan ei pidä autuuttaan rakentaa.

Paavali: "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Tähän Pietari ja muut apostolit vastasivat: "Ennemmin tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali ei tuntenut edes katumusta valehtelustaan, piti sitä niin oikeutettuna asiana.
        Tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali ei tuntenut edes katumusta valehtelustaan, piti sitä niin oikeutettuna asiana.

Paavali piti synnin tekemistä, kuten valehtelemista luonnollisena asiana ihmiselle.
        Syytti siitä vanhoja aatameita ja lihoja, mutta ei itse ottanut siitä vastuuta.

Niillä puheilla saa paljon sympatiaa "kaikkihan me teemme syntiä"....

Room. 7:19

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.

Room. 7:20

Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali piti synnin tekemistä, kuten valehtelemista luonnollisena asiana ihmiselle.

Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

Room. 7:17

Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

Paavali ulkoisti synnin tekemisen ulkopuoliselle kolmannelle taholle, jota siitä syytti.

• Anonyymi kirjoitti:

Room. 7:17

Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

Paavali ulkoisti synnin tekemisen ulkopuoliselle kolmannelle taholle, jota siitä syytti.

Ei hyvä koska silloin olet myyty synnin alaisuuteen ja sun tulis olla ostettu vapaiski synnistä ja lihasta..

• Anonyymi kirjoitti:

Se vaan on ettei sinulla ole Pyhä Henki joka valaisee Paavalin teksti , miten hän näyttää meille miten turmollista on elää lihassa ja Aadamissa ja tulis löytää Ristinkuoleman että saa korjattu asian.

Koko Room 7 käsittelee vanha Paavali . Ei vielä ole Uusi sijaan tulluna..

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä katumusta tarvi . Kun kertoo että olet percelen asioissa ja mustamaala Rakas Paavali joka toi totuus neille Rististä ja ainoa Tiestä..

• Anonyymi kirjoitti:

Tähän Pietari ja muut apostolit vastasivat: "Ennemmin tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä."

Jumala puhui sinua vastaan percele Paavalin kautta ja sentakia sä vihaat Paavalaia..

• Anonyymi kirjoitti:

Vai saatana on kirjoittanut Pyhät kirjoitukset. Kyllä nyt menee paksuksi sinun seli seli percele . Kuka pitäisi sinua uskoa??

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Vai saatana on kirjoittanut Pyhät kirjoitukset. Kyllä nyt menee paksuksi sinun seli seli percele . Kuka pitäisi sinua uskoa??

Taidat olla suomen-ruotsalainen kun kirjoitat Perkeleen c-kirjaimella. Pitäisi sen verran kunnioittaa Jumalan luomusta, että kirjoittaa sentään nimen edes oikein.

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla suomen-ruotsalainen kun kirjoitat Perkeleen c-kirjaimella. Pitäisi sen verran kunnioittaa Jumalan luomusta, että kirjoittaa sentään nimen edes oikein.

Kunnioitta sinä vaan percele , Minä kunnioitan Jeesusta Kristusta meidän Herramme ja Jumala !!

• Anonyymi

Taistelu jatkuu, mutta kunnia on Herran.

• Anonyymi

Johannes opetti täysin eri tavalla. Ei ihme, että toiset karkottivat hänet sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle. Johannes ei puolustellut synnin tekoa millään vanhoilla aatameila eikä lihoilla, kolmansilla osapuolilla.

"Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt."

• Anonyymi

Johannekselle antamassaan Ilmestyskirjassa Jeesus ei edes tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

Paavali ei kuulu tuohon Karitsan 12 apostolin joukkoon.

• Anonyymi

Paavalissa puhui Kristus.

• Anonyymi

Ei se Paavalin demoni "The messenger of Satan" ollut mikään mykkä henki.

"mesettäminen" tarkoittaa viestinnän ammattilaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se Paavalin demoni "The messenger of Satan" ollut mikään mykkä henki.

"mesettäminen" tarkoittaa viestinnän ammattilaista

Paha henki ja Pyhä Henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi

Jeesus ei valehtele Paavalin tavoin.

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

• Anonyymi

Korintossa Paavalin demonihenki otti vallan ja mies alkoi puhua samalla tavalla hurmoskielillä kuin siellä ollut Delfoin oraakkeli.
      Kielilläpuhumista kutsutaan siellä "glossolaliaksi". Muistuttaa pahuuden kieltä ennen Baabelin tornin hajottamista.

• Anonyymi

Helluntaina Jerusalemissa kukaan ei puhunut hurmoskielillä glossolaliaa, vaan oikeilla vierailla kielillä järkeviä asioista.

Ap. t. 2:8

Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?

• Anonyymi

Helluntailaisten hevosmiesten tietotoimistossa puhutaan sekavia kieliä hurmostilassa.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi

Miksi luterilaiset eivät tee omaa "raamattua".

Siinä olisi:
      Vauvakaste, valtiokirkko, sateekaarimessut, homojen
      vihkimiset..

Siinä ei olisi:
      Kristittyjen upotuskastetta.
      Apostolien tekoja ja kirjeitä.
      Pyhän Hengen kastetta, armolahjoja...

• Anonyymi

Helluntailaisilla on oma Parhamin oppeihin sovitettu "Raamattu kansalle" painos.

Jos jokin oikean Raamatun kohta ei sovi helluntailaisten oppeihin, niin siitä tehdään käännösvirhe, symboolia ja vertauskuvallista puhetta, mutta ei sitä, mitä kirjoitettu on.

Kaikki Euroopan helluntaijohtajat, Olseni mukaan lukien ovat käyneet Amerikassa Parhamin raamattu/kielikoulussa ne opit hakemassa ja Pentecostalismin nimiin valansa vannomassa.

• Anonyymi

Parhaimi ja Olseni oli kovia homoja, jotka helluntailaisten uskonlahkon ovat perustaneet.
        Molemmat vietiin vankilaan sodomiasta.

• Anonyymi

Aloittaja, oliko se sinä, joka vainosi Paavaliakin!

• Anonyymi

Paavali oli uskoltaan Juutalainen.
        Helluntailailainen Parhami ainakin vihasi juutalaisia ja piti saksalaista rotua Jumalan valintana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli uskoltaan Juutalainen.
        Helluntailailainen Parhami ainakin vihasi juutalaisia ja piti saksalaista rotua Jumalan valintana.

Parhami kuului eri hyväveli-järjestöihin, kuten Vapaamuurareihin ja KuKluxKlaanin veljeskuntiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhami kuului eri hyväveli-järjestöihin, kuten Vapaamuurareihin ja KuKluxKlaanin veljeskuntiin.

Luterilainen parham-fani on taas sodoma-hurmoksessa.

• Anonyymi

Eikös se olekaan enää messenger on SatHan?

• Anonyymi

Paerhamin perustama Hell und die -lahko on syvältä pimeydestä.

• Anonyymi

Parham, Sathan, engl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parham, Sathan, engl.

Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.

• Anonyymi

Lahkolaisten villitsevä hurmoshenki sokaisee heidän mielensä, eivätkä he voi enää ottaa totuutta vastaan.

1. Kun. 18:29

Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut

• Anonyymi

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan
      to buffet me, lest I should be exalted above measure.

"The messenger of Satan "

Thayer's Greek Lexicon

Translitteroitu

Strongin koodi 4566

σαταν

Satan sat-an'

of Hebrew origin 07854 שטן, cf 4567

• Anonyymi

"The messenger of Satan "

Thayer's Greek Lexicon

Translitteroitu

Strongin koodi 4566

σαταν

Satan sat-an'

of Hebrew origin 07854 שטן, cf 4567

• Anonyymi

Hurmoskielillä rukoilu, mitä lahkoissa tekevät, on yhtä tyhjän kanssa.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

• Anonyymi

Lihallisuus elää mahansa kanssa ja on täynnä kiusaa toisiaan kohtaan sekä vastustaa Jumalan Sanaa. Siksi lihallisuus on Saatanasta. Lihallisuus on ollut Kain, joka vihasi ja tappoi veljensä. Lihallisuus halusi luopua Jumalasta ja putosi
      maahan. Liha ei halua ymmärtää henkeä koskaan ja on aina Jumalan vastustaja. Se on myös peto, joka tappaa Jumalan luotuja ja haluaa elää mahansa kanssa ilman turvaa Jumalasta yksin ihmisenä. Se on väärä profeetta, joka kuuntelee ja opettaa riivajien opetuksia, jotka kuuluvat ihmiselle. Ilman Jumalan kuvaa ihminen on aina saatana. Lihallisuus haluaa uskoa mielummin mahana järkeen ja aivoihin, eikä koskaan kuuntele Jumalan ääntä, koska lihallisuudella on vahaa korvissa ja tekee aina päinvastoin mitä Jumala antaa sisäistä ääntä ihmiselle. Tämä tekee ihmisestä antikristuksen, koska ihminen ei ole Jumalan Kuva ja on Kristuksen Jumalan Sanan vastakohta. Kysymys miksi minä mietin tälläistä, koska se ajatus on itse Jumala. Jumalan ääni on jokaisella sisällään. Ihminen on Jumalan Hengen temppeli. Kuitenkin laittomuuden ihminen on elänyt maassa kuin Jumalaa ei olisi ollut olemassakaan. Kukaan ei kuuntele Jumalaa, mutta tähän aikaan tulee pian muutos. Jumala yhteys on siksi särkynyt. Tätä Jeesus yritti opettaa teille. Viesti ei mennyt perille silloin, eikä ole mennyt perille vieläkään, mutta pian siihen tulee muutos Jumalan Sanan Ja Pyhän Hengen kautta, kun Jumalan Sana ilmestyy pian tänne uudestaan. Jumalan Kuva on puuttunut, koska haluatte uskoa sen olevan järki. Se henki, jolta olet saanut puhetta on ollut Jumala itse.
      Ilman Jumalan Armoa, Rakkautta ja Kristuksen sovitusta, te olisitte kaikki hengettömiä kadotuksen lapsia. Käytännössä liha ilman henkeä on kuollut jo tässä maallisessa ajassa. Teidän henkenne on koko ajan ollut taivaallisen Isän kanssa täällä. Te olette perinyt synnin maallisilta vanhemmiltanne, jotka eivät koskaan opettaneet Jumalan yhteyttä teille, mutta kuten sanoin siihen tulee ihan kohta muutos. Angelus Dei

• Anonyymi

Se ei koskenut Paavalia, mutta lihallisuus on perinyt maan, eikä pääse taivaaseen, jos ei ota vastaan Jumalan sovitustyötä Kristuksessa. Jumalan Sana on Kristus. Paavali kuului Jumalan Sanan Julistajiin Kristuksessa. Älä tee meille kiusaa. Sinä tulkitsen Jumalan Sanan Julistajaa tahallasi väärin, koska olet lihallinen ihminen ja saatanasta. Lue yllä oleva teksti, niin ymmärrät mitä Jeesus Jumalan Sanana ja Jumalan Pyhät yrittivät kertoa teille lihalliset lapset.
        Angelus Dei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei koskenut Paavalia, mutta lihallisuus on perinyt maan, eikä pääse taivaaseen, jos ei ota vastaan Jumalan sovitustyötä Kristuksessa. Jumalan Sana on Kristus. Paavali kuului Jumalan Sanan Julistajiin Kristuksessa. Älä tee meille kiusaa. Sinä tulkitsen Jumalan Sanan Julistajaa tahallasi väärin, koska olet lihallinen ihminen ja saatanasta. Lue yllä oleva teksti, niin ymmärrät mitä Jeesus Jumalan Sanana ja Jumalan Pyhät yrittivät kertoa teille lihalliset lapset.
        Angelus Dei

Se ei koskenut Paavalia, mutta lihallisuus on perinyt maan, eikä pääse taivaaseen, jos ei ota vastaan Jumalan sovitustyötä Kristuksessa. Jumalan Sana on Kristus. Paavali kuului Jumalan Sanan Julistajiin Kristuksessa. Älä tee meille kiusaa. Sinä tulkitset Jumalan Sanan Julistajaa tahallasi väärin, koska olet lihallinen ihminen ja saatanasta. Lue yllä oleva teksti, niin ymmärrät mitä Jeesus Jumalan Sanana ja Jumalan Pyhät yrittivät kertoa teille lihalliset lapset.
        Angelus Dei

Post Scriptum. Onko pakko lyödä Jumalan Pyhän Hengen Julistajaa, joudut siitä vastuuseen. Et saa armoa ilman Kristuksen sovitustyötä Pyhässä Hengessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei koskenut Paavalia, mutta lihallisuus on perinyt maan, eikä pääse taivaaseen, jos ei ota vastaan Jumalan sovitustyötä Kristuksessa. Jumalan Sana on Kristus. Paavali kuului Jumalan Sanan Julistajiin Kristuksessa. Älä tee meille kiusaa. Sinä tulkitset Jumalan Sanan Julistajaa tahallasi väärin, koska olet lihallinen ihminen ja saatanasta. Lue yllä oleva teksti, niin ymmärrät mitä Jeesus Jumalan Sanana ja Jumalan Pyhät yrittivät kertoa teille lihalliset lapset.
        Angelus Dei

Post Scriptum. Onko pakko lyödä Jumalan Pyhän Hengen Julistajaa, joudut siitä vastuuseen. Et saa armoa ilman Kristuksen sovitustyötä Pyhässä Hengessä.

Paavali sai Saatanan enkelin asuvaiseksi koko lopun elämän ajaksi uudeksi henkioppaakseen. Ei henkiolennolla ole fyysistä ruumista.

Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'. Sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiski kuin aikaisemmat vuodet.

Kuningas Saulille ja Saulus Tarsolaisella oli ihan sama kohtalo. Jumala ei katso henkilöön. Palvelijoihinsa hän ei luota ja enkeleissäänkin havaitsee vikoja.

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali sai Saatanan enkelin asuvaiseksi koko lopun elämän ajaksi uudeksi henkioppaakseen. Ei henkiolennolla ole fyysistä ruumista.

Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'. Sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiski kuin aikaisemmat vuodet.

Kuningas Saulille ja Saulus Tarsolaisella oli ihan sama kohtalo. Jumala ei katso henkilöön. Palvelijoihinsa hän ei luota ja enkeleissäänkin havaitsee vikoja.

Jumala ei ottanut lähettämäänsä demonia pois Paavalista.

• Anonyymi

Paavali valehteli nähneensä Jeesuksen ja jutelleensa hänen kanssaan. Korotti itse itsensä muiden yläpuolelle apostoliksi.

• Anonyymi

Paavali valehteli aina tarvittaessa, eikä pitänyt sitä pahana eikä syntinä ollenkaan.

• Anonyymi

Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni oli niitä varottavia lihamiehiä, jotka sen lahkon laittoi liikkeelle. Niiden ajatukset ja teot pyöri lihan himojen ja homostelun alueella, ei niitä kiinnotanut Raamatun asiat.

• Anonyymi

Paavali valehteli olevansa ainoa pakanoiden apostoli.

Paavali ei ollut oikeiden apostolien joukossa, jotka Jeesus lähetti kastamaan omakseen kaikki kansat, myös pakanakansat ja heille tuli opettaa lait ja käskyt.

Matt.28
      18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Matt. 5:19

Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

Jumala muutti nimen Saulus, suuri Paulukseksi, mikä tarkoittaa pientä.

• Anonyymi

Jeesuksen lähettämät profeetat ja apostolit ovat LAINOPETTAJIA.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA . Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen, joita ovat vain Jeesuksen eläissään valitsemat oikeat apostolit, jotka hän valtuutti kastamalla tekemään itselleen opetuslapsia.

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi

Milloin joulunhenki jättää sinut mitä luulet?

• Anonyymi

Ei Paavali mikään demonipesä ollut.

Itseasiassa demonipesä on sellainen, joka selittää kaikki asiat saatanalla. Saatana on selitys kaikkeen ja Raamatussa ei ole juuri mistään muusta kirjoitettu kuin siitä.

Demonipesälle saatana on lempilapsi ja riivaajat parhaita kavereita. Niistä hän kaikista mieluiten selittää ja Jeesus on ja Jumala ovat kauhistuksia tai sitten nekin kuuluvat samaan sakkiin. Oikein puhdasoppiselle demonipesälle ei Raamatussa muusta juuri kirjoiteta kuin saatanasta eikä ympärillä juuri mitään muuta pyöri.

Ei demonipesällä ole Joulua. Tai jos olisi, se olisi saatanan syntymäpäivä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      356
      4135
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      130
      3652
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2381
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      9
      2213
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      147
      1845
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1769
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1748
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1389
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1038
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      915
    Aihe