Kyllä ajattelin alkaa kutsumaan JULKKIKSIA Ivaloon.

Anonyymi-ap

Minulla huono kuulo joten Ivalon käräjäsali on ainut jossa käräjiä voi pitää, koska se on pieni joten ei kaiu niin pahasti.

Kuuroja ei saa syrjiä ja minulla on myös SILMÄLASIT eli olen KUURO-SOKEA.

4

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on kaikki mahdolliset eli :
      - näkövamma
      - kuulovamma
      - AdHd
      - ihopsoriaasis
      - nivelpsoriaasis
      - syöpä geeni

      Minulla allergia lääkkeetkin niin voin syödä kaikkia ruokia ilman, että saan allergia kohtausta!

      Hyvät diagnoosit jos onnistuu syntymälahjana saamaan niin se on kuulemma parempi, kuin LOTTO VOITTO ja ALKUPERÄISTÄ SUOMALAISTA EI SYRJI KYLLÄ KUKAAN niin kauan, kuin minä olen hengissä!

      • Anonyymi

        Kuulo vammaista ei voi pakottaa hoitamaan mitään asiaa puhumalla vaan hänelle pitää kirjoittaa asiat paperille niin hän lukee asian niin hän ymmärtää sen ja voi ilmoittaa omaa mielipiteensä.

        Olen ollut varmaan syntymästä asti kuulovammainen, mutta AdHd on saanut aikaan sen että kukaan ei ole ottanut tuota vakavasti vaan olen saanut olla tavallinen lapsi niin, kuin toisetkin.
        Koulussa tuo alkanut vaivaan sekä häiritseen, koska on pitänyt keskittyä niin moneen asiaan.

        Kuulovammaisena AdHd:na olen omasta mielestä hyvin selvinnyt ja tuo viiminen pamauttelu naulapyssyllä varmaan sai lopulliset vammat aikaan.

        Sain reilu vuosi sitten tietää ja muistin, että oon ollu 4-5vuotias kun kuuloa tutkittu.

        Aloin miettiin asiaa enemmän ja tajusin, että mielummin kirjoitan asian kuin soitan.
        En muistanut koko kuulo asiaa, koska AdHd tuli väliin.
        Vastasin puhelimeen ja huomasin, että en kuule kunnolla.

        Sanoin kohteliaasti : Mulla on huono kuulo joten en kuule.
        Vastaus oli : Voin puhua kovemmalla äänellä.
        Ilmoitin : Ei siitä ole apua!
        Katkaisin puhelun, koska koin kuulovammaisena että minua kohdellaan huonosti ja ei tarjottua palvelua jossa olisin voinut keskustella niin kuin normaalit ihmiset.
        Chatit on luotu mm kuuroja varten niin voivat keskustella normaalisti.

        Kuulevat käyttää niitä sekä muitakin KUULOVAMMAISILLE luotuja palveluja ja ajavat kuurot joka paikasta pois, koska me häiritään heitä SOMESSA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulo vammaista ei voi pakottaa hoitamaan mitään asiaa puhumalla vaan hänelle pitää kirjoittaa asiat paperille niin hän lukee asian niin hän ymmärtää sen ja voi ilmoittaa omaa mielipiteensä.

        Olen ollut varmaan syntymästä asti kuulovammainen, mutta AdHd on saanut aikaan sen että kukaan ei ole ottanut tuota vakavasti vaan olen saanut olla tavallinen lapsi niin, kuin toisetkin.
        Koulussa tuo alkanut vaivaan sekä häiritseen, koska on pitänyt keskittyä niin moneen asiaan.

        Kuulovammaisena AdHd:na olen omasta mielestä hyvin selvinnyt ja tuo viiminen pamauttelu naulapyssyllä varmaan sai lopulliset vammat aikaan.

        Sain reilu vuosi sitten tietää ja muistin, että oon ollu 4-5vuotias kun kuuloa tutkittu.

        Aloin miettiin asiaa enemmän ja tajusin, että mielummin kirjoitan asian kuin soitan.
        En muistanut koko kuulo asiaa, koska AdHd tuli väliin.
        Vastasin puhelimeen ja huomasin, että en kuule kunnolla.

        Sanoin kohteliaasti : Mulla on huono kuulo joten en kuule.
        Vastaus oli : Voin puhua kovemmalla äänellä.
        Ilmoitin : Ei siitä ole apua!
        Katkaisin puhelun, koska koin kuulovammaisena että minua kohdellaan huonosti ja ei tarjottua palvelua jossa olisin voinut keskustella niin kuin normaalit ihmiset.
        Chatit on luotu mm kuuroja varten niin voivat keskustella normaalisti.

        Kuulevat käyttää niitä sekä muitakin KUULOVAMMAISILLE luotuja palveluja ja ajavat kuurot joka paikasta pois, koska me häiritään heitä SOMESSA!

        Suomen hallitus määräs koulutukseen 2017 ja menin sekä menetin sitte kuuloa enemmän!


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­N­­y­m­­f­­o­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18182009F

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe