Tiistai-illan kevennysketju.

46

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😍 ­­­N­­y­­m­f­­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Heh heh.

Pitihän tuo nauraa ihan ääneen. Miten minulla on sellanen harmaa muistikuva, että ainakin jotkin noista Japp-mainoksista olisi pyörinyt ihan Suomessakin?

Kiitos näistä. 😊

• Mu5tasydän kirjoitti:

Heh heh.

Pitihän tuo nauraa ihan ääneen. Miten minulla on sellanen harmaa muistikuva, että ainakin jotkin noista Japp-mainoksista olisi pyörinyt ihan Suomessakin?

Kiitos näistä. 😊

Joo, oli noita suomessakin osa. 😊

https://youtu.be/uFsFzZolfss?si=jkiK_YI-TexqGzkk

Nää on huippuja. 🤣

• Anonyymi
      • Pitikö tämän olla hauska? Kun minua rupesi vain itkettämään.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Pitikö tämän olla hauska? Kun minua rupesi vain itkettämään.

Minusta se oli viihdyttävä. Mökki metikössä tai hakkuuaukealla ja äijäkööri rokkaamassa hyttysten inistessä ikkunan takana. 😂

On siinä oma huvittavuutensa.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta se oli viihdyttävä. Mökki metikössä tai hakkuuaukealla ja äijäkööri rokkaamassa hyttysten inistessä ikkunan takana. 😂

On siinä oma huvittavuutensa.

Jasu

No joo. Ehkä kiinnitin liikaa huomiota kappaleen sanoihin, kuten yleensä. 😊

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No joo. Ehkä kiinnitin liikaa huomiota kappaleen sanoihin, kuten yleensä. 😊

Sanat ja sijainti, tehdään totuudessa omaa juttua ja muu elämä, luonto pyörii omaa elämäänsä ympärillä. Ihmisen oma kupla. Huvittavuus tulee minulle ehkä siitä miten tohkeissaan ihminen on kaikesta keksimästään, ikään kuin kukaan sitä kaipaisi, muu kuin ihminen itse. Ironista.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanat ja sijainti, tehdään totuudessa omaa juttua ja muu elämä, luonto pyörii omaa elämäänsä ympärillä. Ihmisen oma kupla. Huvittavuus tulee minulle ehkä siitä miten tohkeissaan ihminen on kaikesta keksimästään, ikään kuin kukaan sitä kaipaisi, muu kuin ihminen itse. Ironista.

Jasu

Tietyllä ihmisen elämä perustuu sen mitättömyyksiin. Sekin on minusta huvittavaa.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Tietyllä ihmisen elämä perustuu sen mitättömyyksiin. Sekin on minusta huvittavaa.

Jasu

Viisaita ajatuksia. Ihmiset ovat niin mukainnovatiivisia ja sitten kuitenkaan moni ei osaa käsitellä vaikkapa tunteita ollenkaan.

• Anonyymi
      • Harmi kun tuo oli niin lyhyt, että ei ehtinyt kunnolla päästä tanssivauhtiin.

Draamaa tai ei, niin jokaisella on oikeus käsitellä tunteitaan. Olipa äijä tai muija.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Harmi kun tuo oli niin lyhyt, että ei ehtinyt kunnolla päästä tanssivauhtiin.

Draamaa tai ei, niin jokaisella on oikeus käsitellä tunteitaan. Olipa äijä tai muija.

Toi on tommonen startteri-video. Flowta etitään.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Tuo onkin taitolaji, joskin opeteltavissa varmaan.

• Anonyymi
      • Kyllä mulla varmaan on joku Lego-palikan huumorintaju. Ei siihen paljon tarvita, että nauraa. Miten joku näinkin huono voi olla hyvä. 😂😂

• Anonyymi

Muistaakseni tuossa Eddie-elokuvan Lucky Strike, eli Onnen Potku -merkkiset tupakka-askit saavat kyytiä.

Nrtflixistä katsoin ensimmäisen tuon Karppi, eli Deadwind -kokosarjan 3. tuotannon, jotas en ollut nähnyt.

• Anonyymi
      • Mirrit on kivoja. Olen kyllä kissaihminen. 😊

• Anonyymi

"Piristäviä ja aivottomia", no sehän tarkoittaa Inspector Clouseauta eli elokuvia The Return of the Pink Panther, The Pink Panther Strikes Again ja Revenge of the Pink Panther. Leslie Nielsen/Mel Brooks-leffa Dracula: Dead and Loving It myös piristävä ja aivoton. Ja onhan noita.

https://youtu.be/lpJQwb3COo8

• Hauska tämäkin. 😄

• Niin se on. Joskus norsuilla menee hermot koiriin, varsinkin, jos ne alkavat räksyttämään.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Niin se on. Joskus norsuilla menee hermot koiriin, varsinkin, jos ne alkavat räksyttämään.

Tuossa videon lopussa se ärsyyntynyt norsunpoikanen meni varmaan äidille kantelemaan. 😊

• tosi.typy kirjoitti:

Tuossa videon lopussa se ärsyyntynyt norsunpoikanen meni varmaan äidille kantelemaan. 😊

Oikeasti. Enkö saa olla täällä sinkuissakaan rauhassa? Ei sinun tarvitse osallistua harvoin tekemiini aloituksiin, jos jokin minussa ahdistaa.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Oikeasti. Enkö saa olla täällä sinkuissakaan rauhassa? Ei sinun tarvitse osallistua harvoin tekemiini aloituksiin, jos jokin minussa ahdistaa.

Anteeksi mitä? En tiennyt, etten saisi osallistua tähän ketjuun. Mistä mokoma purkaus? Voisitko selittää.

• tosi.typy kirjoitti:

Anteeksi mitä? En tiennyt, etten saisi osallistua tähän ketjuun. Mistä mokoma purkaus? Voisitko selittää.

No minuahan on haukuttu sotanorsuksi toisessa ketjussa, joten tuo norsuvideo meni vähän ihon alle. Ei siinä sen kummempaa.

Tokihan sinä et varmaan sitä tiennyt etkä ole pahantahtoinen ihminen, vaan ajattelit varmasti vilpittömästi piristää. En vain osannut ottaa asiaa oikein. Pahoittelut väärinkäsityksestä.

Täällä toisilla palstoilla on jonkin verran negaatiota, niin ihmisestä tulee epäluuloisempi. 😊

• Mu5tasydän kirjoitti:

No minuahan on haukuttu sotanorsuksi toisessa ketjussa, joten tuo norsuvideo meni vähän ihon alle. Ei siinä sen kummempaa.

Tokihan sinä et varmaan sitä tiennyt etkä ole pahantahtoinen ihminen, vaan ajattelit varmasti vilpittömästi piristää. En vain osannut ottaa asiaa oikein. Pahoittelut väärinkäsityksestä.

Täällä toisilla palstoilla on jonkin verran negaatiota, niin ihmisestä tulee epäluuloisempi. 😊

En tiennyt, että sinua on toisessa ketjussa loukattu. Ilmeisesti videovalintani oli väärä. Halusin vain piristää, eikä siinä ollut mitään negatiivisia takaa-ajatuksia.

Hyvää yötä.

• tosi.typy kirjoitti:

En tiennyt, että sinua on toisessa ketjussa loukattu. Ilmeisesti videovalintani oli väärä. Halusin vain piristää, eikä siinä ollut mitään negatiivisia takaa-ajatuksia.

Hyvää yötä.

Kiva kuulla. Hyvää yötä sinullekin. 😊

• Varsinkin tuo Frazierin pätkä oli kyllä hyvä. 😄

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      5
      8895
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      414
      2272
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      1799
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1776
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      302
      1464
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      78
      1207
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1093
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      68
      888
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      846
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      26
      834
    Aihe