MeEat Food Tech Oy (MUU tuotteet) on varmistanut 8 miljoonan euron rahoituksen kansainväliseen kasvuun vuonna 2022. MeEatin kasvuun ovat investoineet sveitsiläinen pääomasijoitusyhtiö Emerald Technology Ventures, Tesi (Suomen Teollisuussijoitus) ja suomalainen KVKI Capital. Rahoituskierroksen koko on 8 miljoonaa.
Sitten MUU merkkisiin tuotteisiin tulee sekaan mm. C ja A-hepatiittia, jolla saadaan vegaaneille mm. maksakirrooseja ja muita mukavaa.
Vegaanien immuniteetti on liian vanha, joten piti ottaa kovemmat keinot käyttöön. Sen rahoituksen takasivat Sveitsin pääomasijoittajat.
Jättäkää MUU tuotteet kauppaan
Anonyymi-ap
1
801
Vastaukset 1
- Anonyymi
Piti sanoa siis, että kun vegaanien immuniteetti on liian vahva. Parempi kuin lihansyöjien, niin sitten kuvaan astuivat nämä Bill Gatesit, jotka haluavat nyt tappaa vegaanit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578