Sallan öyhöttäjien uusin aluevaltaus!
Persenäyttely - onkohan tämä p_askaa eli sitä itseään?
SUURI PERSENÄYTTELY Sallan kirjastossa. Ma 08.01.2024 klo 15:45 - To 29.02
Sallan kirjaston uusin näyttely!
8
790
Vastaukset
- Anonyymi
tämähän sananmukaisesti TUOKSAHTAA p_askan nimikkonäyttelyltä!
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18204012
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Sallassa ennen valtaa pitivät sontasionistit - nyt on vallassa p_askalaiset! Eli "suuntaviivat" ovat pitkälti samat!
Salla on kohta kompostoitu niin poliittisesti kuin henkisesti!- Anonyymi
Salla kyllä haisee raitilla nämä rapakalja vassarit, molemmista päistä samat hajut ja jutut.
- Anonyymi
Ei pannahinen - aamukahvi tuli näppäimistölle.
Buah hahhaa, kuolen nauruun - Anonyymi
Valtuuston suurin ryhmä on p_askaiset "miehet"!
- Anonyymi
Hanuri tanassa, kuten kirjaston näyttelystä tulee esille!
Miksiköhn?
- Anonyymi
Tämä on paras sallalainen ketju vuosikausiin.
Ihan näin etelän veteläkin ilahtuu näistä faktoista! Mukavaa, että Sallassakin on silmää yksityiskohdille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2252530Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3211860- 1021624
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831505Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501053
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006