Tykkäätkö meikkaavista naisista vai onko sama onko naisella meikkiä vai ei ole?
Miehetkin meikkaavat.
Mielipiteitä reilusti
57
527
Vastaukset
- Anonyymi
Saako meikit poistaa kotona?
- Anonyymi
Ei ole vastaus koita vastata mitä kysyttiin. Useimmat miehet eivät varmaan meikkaa tai mistä sitä tietää mutta ehkä joidenkin miesten kannattaisi kun naama roikkuu polvissa asti. 🤣😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vastaus koita vastata mitä kysyttiin. Useimmat miehet eivät varmaan meikkaa tai mistä sitä tietää mutta ehkä joidenkin miesten kannattaisi kun naama roikkuu polvissa asti. 🤣😂😂
Ootpa idiootti ihminen. Sinäkin vanhenet. Pisteesi laskivat jälleen yh mama
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18204862
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nainen saa meikata, kunhan se ei hyppää silmille. Siis meikki. Kevyt meikki sopii erityisesti kauniille naiselle. Se korostaa onnistuessaan kauneutta!
Se meikkaaminen on ok, kunhan se ei ole koko elämä..
Eli voi elää, meikkaamattakin...
Vippasta roskat, käydä lähikaupassa, ilman että "tälläytyy".- Anonyymi
Naiset meikkaa jotta näyttäisivät miehen silmissä kauniimmalta vaikka ovat oikeesti taviksia ja samantasoisia miesten kanssa. Sitten naiset alkaa nirsoiksi kun joku kehuu niitä kauniiksi vaikka se meikki ei tee muuta kuin peittää finnit ja muut näppylät naisten naamassa.
Kaikki miehet eivät kyllä aina edes huomaa, onko naisella meikkiä vai ei..
Meikkaamistakin on niin eri tasoista. - Minä käytän arjessa kajalia ja ripsiväriä, joskus huulipunaa. Tuntemani miehet ovat kyllä tykänneet siitä, että käyttäisin vaikka näkyvääkin huulipunaa. 💋
Muutaman kerran vuodessa käyn kosmetologilla meikattavana, jos on tärkeämpää juhlaa tiedossa. Se on edullisempaakin kuin ostaa itselle kaikki laadukkaat pohjustusaineet, peitevoiteet, värivoiteet, puuterit, poskipunat ym ym; käyttää niitä sen pari kertaa vuodessa ja heittää sitten vanhentuneina roskiin.- Anonyymi
Kyllä ne aamulla huomaavat kun muumio makaa vieressä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne aamulla huomaavat kun muumio makaa vieressä!
Homeessa ….
En pidä sitä tarpeellisena. Ja se on tavallaan huijaamista, koska ulkonäköään voi tuolla tavalla muuttaa melko dramaattisesti. Moni kakku päältä kaunis, vai miten se sanonta menikään.
Sen sijaan kannattaa keskittyä sellaisiin hoitoihin, jotka parantavat ihoa, kuten ihonkuorinta. Huonosta/vanhasta ihostaan pääsee ainoastaan eroon sillä tavalla että antaa sen hilseillä pois kerros kerrokselta. Mitkään ihmevoiteet eivät tässä auta.- Anonyymi
Ja silkkoa sisältä! Niin se jatkui, sanonta.
- Anonyymi
No jaa. Kannattaa tuntea oma ihotyyppinsä. Osalle ihmisistä ihon kuoriminen tekee vain pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa. Kannattaa tuntea oma ihotyyppinsä. Osalle ihmisistä ihon kuoriminen tekee vain pahaa.
Tuo ihon kuoriminen tarkoittaa suomeksi nylkemistä.
Aikamoista kidutusta, sanoisin!
- Anonyymi
Omasta mielestä naiset ei meikkiä tarvitse ja osaavat kyllä meikata eli kyllä naiset saa meikata se kuuluu naiseuteen ja on naisten asioita
- Anonyymi
Niin kuuluu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuuluu
Luonnollinen asia ja nainen meikkaa itseään tai laittaa huulipunaa tai vaikka huulirasvaa niin seksikäs näky ja ilo silmälle no en osaa muuta sanoa se on naisten asioita
- Anonyymi
Jaa, meikkaavat jos meikkaavat…mitä sitten, huoh!
Jos nainen tykkää meikkaamisesta ja siitä tulee hänelle hyvä olo, niin mikäs siinä. Minun vuokeseni ei kuitenkaan tarvitse meikata.
- Anonyymi
Aaww, ihana vastaus! 😊👍
- Anonyymi
Nainen meikkaa miehensä.
Ja huolehtii myös miehensä hännästä.- Anonyymi
😳😯
- Anonyymi
Ei mitään merkitystä. Kyllä minä tiedän jo tähän ikään, että naiset vedättävät minua muutenkin :))
-keinovaginamies- - Anonyymi
Jos nainen haluaa esiintyä huoliteltuna eikä minään kassialmana sehän on pelkästään positiivista.
-harmiseikirj-- Anonyymi
No ni! Siinä olio, joka arvostaa ettei nainen ilmesty jäkälät päässä!
Anonyymi kirjoitti:
No ni! Siinä olio, joka arvostaa ettei nainen ilmesty jäkälät päässä!
Minua ehkä jo hieman väsyttää, mutta kiitos tästä kommentista, oli hauska. :)
- Anonyymi
Tykkään meikkaavista naisista. Kyllähän nainen näyttää paljon kauniimmalta kun meikkaa, kunhan ei vedä sitä överiksi. Ilman meikkiä moni nainen näyttää aika mitäänsanomattomalta. Se on deittikulttuurissa epätasa-arvoista kun naisilla on tuo valttikortti käytössä. Miesten meikkailua ei pidetä maskuliinisena ja hyväksyttävänä. Miesten täytyy tehdä paljon töitä pitkäjänteisesti, että näyttää naisten silmään hyvältä. Pitää treenata vartaloa, syödä kurinalaisesti ja elää terveellisesti. Plösähtänyt vartalo, finninen punakka naama ja silmäpussit ei paljon naisia houkuttele. Naiset taas voivat kaiken peittää meikillä ja lihaksiakaan ei tarvitse olla kun mätsejä vaan satelee.
- Anonyymi
Minä ainakin pidän miesten meikkaamista ihan normaalina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin pidän miesten meikkaamista ihan normaalina.
Sama. En katso mitenkään vinoon miestä, joka meikkaa.
Ihailen kyllä tavallaan sellaisia naisia, jotka jaksavat panostaa ulkonäköönsä arjessa niin, että meikkaavat huolitellusti. Kevyt ja luonnollinen meikki näyttää hyvältä.
Yleensä naiset näyttävät hyvältä ilman meikkiäkin. Vaikka en sillä silmällä naisia katsele, tai naisiin päin ole muutenkaan.
Minä tiedän naisia, joka meikkaavat joka päivä kouluun/töihin ja olenkin ihmetellyt, että miten jaksavat aina panostaa niin ja ehtivät.- Anonyymi
Oletko ihan varma jos joku nainen sanoo prinsessani tänne ja äkkiä ja pussaa sinua niin oletkin sulaa vahaa no joo olisin minäkin
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan varma jos joku nainen sanoo prinsessani tänne ja äkkiä ja pussaa sinua niin oletkin sulaa vahaa no joo olisin minäkin
En antaisi naisen pussata. Sen voi vaikka heteromiehenä ajatella, että miltä tuntuisi jos mies yrittäisi pussata.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En antaisi naisen pussata. Sen voi vaikka heteromiehenä ajatella, että miltä tuntuisi jos mies yrittäisi pussata.
Ajattelin vain tarkistaa mikä nainen prinsessasi on naisiaan leikkimielisesti tai leikkisästi ilkeillen eli anteeksi oli vain pakko kysyä koska olet hyvä tyyppi eli pidän sinusta
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin vain tarkistaa mikä nainen prinsessasi on naisiaan leikkimielisesti tai leikkisästi ilkeillen eli anteeksi oli vain pakko kysyä koska olet hyvä tyyppi eli pidän sinusta
Kiva että pidät.
- Anonyymi
Tykkäis
- Anonyymi
Raskas meikki naama mustana
- Anonyymi
Sukkahousut päässä isot tissit
- Anonyymi
Aina pitää tehdä nopea aloite ....asianmukainen
- Anonyymi
Tytöt tykkää kun ottaa heti kapteenin roolin
Tykkäänkö? No se riippuu siitä, onko se meikattu nainen mukava ja kiva? Yleensä tykkään mukavista ihmisistä, meikeillä taikka ilman. Ja kauniita on kyllä kiva katsella. Silmäkarkkia vanhalle miehelle.
Ei tule meikattua mutta en sano etten joskus vielä meikkaisi.
- Anonyymi
En erityisemmin pidä meikeistä kenenkään naamassa. Minusta se on turhaa. Ja teennäistä.
Jasu - Anonyymi
sanonta tuokin toivon mielipiteitä reiluati eli suurin määrin oikein
- Anonyymi
oikeasti aika hauskaakin jotkut tytötkin voivat kirjoittaa jonkun mielipiteen anomaalisti (anonyymidti) johonkin aiaan, ei tarvitse pelätä että joku alkkaisi vainoamaan jonkin mielipiteen takia.
Miljoonat Mielipiteet. - Anonyymi
Itse käytän jokaikinen päivä meikkiä, ja laitan ainakin huulipunaa jos en muuta, kun vien roskat. Tykkään olla huolitellun näköinen, enkä koskaan meikkaa liikaa, vaan vain kevyesti korostaen hyvää ihoani ja pitkiä ripsiäni. Ainoastaan niinä päivinä, kun en poistu kotoa, saatan olla ilman meikkiä, mutta näitä päiviä on ehkä yksi tai kaksi kuukaudessa. Meikkaan siis muita varten, koska haluan näyttää raikkaalta ja hyvinvoivalta, ja tulee itsellekin hyvä olo. T. nainen 50 v.
- Anonyymi
Meikittömiä päiviä on hyvä pitää enemmän kuin yksi tai kaksi, iho kiittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikittömiä päiviä on hyvä pitää enemmän kuin yksi tai kaksi, iho kiittää.
Riippuu täysin mitä tuotteita meikkaamiseen käyttää.
- Anonyymi
No ... kevyt meikki tekisi itse kunkin ulkonäölle ihmeitä (myös miesten), mutta se nyt on jokisen oma asia meikkaako vai ei. Vahvaa sotamaalausta en ole oikein koskaan ymmärtänyt, enkä ole vielä myöskään nähnyt ihmist
, joiden ulkonäköä se parantaisi. Se paras kohta on ollut ja mennyt siinä kohtaa, kun pakkelia on naamalla sentin verran. Silti, jokainen tekee miten tahtoo, eikä se vrsinaisesti vaikuta mun mielipiteeseeni ko. henkilöstä. Meikattu nainen sopii hyvin karnevaalimaiseen johlintaan.
Rakastan ravintoloiden dekadenssia, viiniä ja maalattuja naisia.- Anonyymi
Minä vedän ainakin kunnon siveltimellä! Minulla on kymmeniä siveltimiä ja värit tupsuavat ilmassa! Väriä elämään!
- Anonyymi
Laajalla kädellä vaan ja rennosti!
- Anonyymi
Rakastan poskipunaa!
Riippuu tilanteesta.
Töihin ei tule meikattua, eli arkisin meikkaaminen jää. Parempi zombiena kuin pesukarhuna. Mutta onhan se sitten kiva tälläytyä, kun on lähdössä juhliin tai johonkin muuhun vastaavaan.
Olen muutenkin joskus vähän neuroottinen vaikkapa pukukoodeista yms. ja sama pätee myös meikkaamiseen. En voisi esim. hautajaisiin vetäistä sotamaalausta.
Meikillä tai ilman, tilanteen mukaan. Ei minua kiinnosta, jos joku on sitä mieltä, että näytän Pirkkokuuskasilta ilman meikkiä.- Anonyymi
Tykkään meikkaavista naisista, osa sitä naiseutta josta viehätyn. Tosin samalla toivon että naiseus tällä tasolla on rooli joka on mieluinen mutta ei mitenkään määrävä ja ehdoton.
Eli ultimaattinen unelmanaiseni meikkaa itseironisesti, on hyvä siinä ja näkee sen kuitenkin lähinnä vitsinä ja puuhasteluna. Vastaan meikkaavan naisen näkökulmasta.
Miehet tuntuvat oman kokemukseni mukaan suhtautuvan meikkiin aika neutraalisti, jos puhutaan ns normaalista meikistä. Itse en ole ainakaan vielä koskaan saanut yhdeltäkään mieheltä mitään negatiivista kommenttia meikistä. Enemmän miehet kommentoivat ulkonäköä yleensä, mutta eivät koskaan nimenomaan meikkiä, kun taas moni nainen on kehunut nimenomaan meikkiäni.
Itse meikkaan osin tottumuksesta, osin siksi, että siitä tulee jotenkin freesimpi olo, osin siksikin, että pidän meikkaamisesta. Saatan joskus meikata kotona ihan vain huvikseni. Kokeilen aina esim uudet meikit ensin kotona, ennen kuin käytän niitä lähtiessäni ihmisten ilmoille. Meikkaan arjessa hyvin kevyesti, sillä haluan näyttää itseltäni. Iltamenoihin saatan meikata vahvemmin.
Puolestani miehetkin saavat meikata ihan siinä missä naisetkin. Itseäni miellyttää enemmän ns luonnollinen mies, mutta jos löytäisin ihanan miehen, joka meikkaa niin ei sillä niin väliä olisi.- Anonyymi
Huomaamaton meikki on OK. Miehistä vain homot meikkaavat. Kautta vuosisatojen homojen merkkinä on ollut ja on edelleen korvarengas. Ja yleensä tatuointi, kertoohan se jo itsessään mielenterveyden heikosta balanssista.
- Anonyymi
Jos lääkäri ei saa aikaiseksi muuta analyysia kuin liiallinen siiderin juominen, voi itse simuloida potilaan kipuja pirailemalla itse akkuporakoneella reikiä koboboltti-terästerä tierysti 8mm, polviin nilkkoihin ja nivusiin, jotta tajuaa voi diagnosoida sitten kun ymmärtää potilaan tilanteen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16038Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3751909Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2471654Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281629Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2811322- 621048
- 731043
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739