Nainen mitä leipoisit

Anonyymi-ap

Jos miehesi sanoisi sinulle kulta voisitko leipoa jotain hyvää hän haluaa sinun leipomaasi kun ne on niin hyviä eli miehellesi ei kelpaa mikään kaupan valmis eikä muiden leipomat tuotteet vain sinun leipomasi käy eli mitä hyvää leipoisit teille tänään ja huomiseksi kahvien kanssa ja jos jää niin mies ottaa loput töihin kahvitauolle evääksi

79

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanoisin: leivo urpo itse.

• Jos kyseessä olisi minun kumppanini eikä kuka tahansa mies, niin kysyisin mitä hän haluaa.
      En nyt mitään täytekakkua alkaisi tänään väsätä, jos ei ole merkkipäiviä, mutta vaikka mustikka- tai omenapiirakkaa, korvapuusteja, bostonkakkua, kahvikakkua, kääretorttua tms. Pääasia, että hän lupaa itse myös syödä sen pois, jos vieraitakaan ei ole tulossa. 👍

• Tai jos hän mieluummin haluaa suolaista, niin vaikka joku kinkkujuustopiirakka tai peltilihapiirakkaa.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Tai jos hän mieluummin haluaa suolaista, niin vaikka joku kinkkujuustopiirakka tai peltilihapiirakkaa.

Muuten hyvä mutta mies haluaa että yhdessä syötte niitä kahvin kanssa

• Anonyymi kirjoitti:

Muuten hyvä mutta mies haluaa että yhdessä syötte niitä kahvin kanssa

Voin toki palan maistaa, mutta ajatus olikin se, että mies lupaa syödä ne loput pois (vaikka töissä eväänä), ettei minun tarvitse. Koska pakastin on jo ihan täynnä myös.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Voin toki palan maistaa, mutta ajatus olikin se, että mies lupaa syödä ne loput pois (vaikka töissä eväänä), ettei minun tarvitse. Koska pakastin on jo ihan täynnä myös.

Kyllä varmasti olette syönyt ne jo huomiseen mennessä mut jos jää niin mies ottaa loput evääksi töihin siis jos jää mutta tuskin jää

• Anonyymi

Valtavan tortun.

• Anonyymi

Torttu pyörähtää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torttu pyörähtää

Jättäisin sen valmiiksi eteiseen.

• Anonyymi

Hassun kakun

• Anonyymi

Mä rakastan leipoa. Tekisin ihan mitä haluaa.

• Anonyymi

En huoli miestä, joka kyselisi tuollaisia. Mä leivon jos MINULLA on sellainen tunne, en pyynnöstä. Väliaikoina pullaa saa kaupasta.

• Anonyymi

Ai niin ja vielä vähemmän mies voi määrätä mua syömään jotain, mitä mun ei sillä hetkellä tee mieli syödä.

• No niitä mokkapaloja tai porkkanapiirakka. Ne saavat aina kehuja.

• Niin ovat.
        Ne pitää tehdä tuplataikinasta ja käyttää vahvaa kahvia sekä paljon kookoshiutaleita.

Suolaiset kinkku- ja tonnikalapiirakat ovat kans tosi hyviä, jos ei ole niin makean ystävä.

Helpoin varmaan, kun kysyy kumpaa toinen tykkää syödä, suolaista vai makeaa ja tekee sen mukaan.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niin ovat.
        Ne pitää tehdä tuplataikinasta ja käyttää vahvaa kahvia sekä paljon kookoshiutaleita.

Suolaiset kinkku- ja tonnikalapiirakat ovat kans tosi hyviä, jos ei ole niin makean ystävä.

Helpoin varmaan, kun kysyy kumpaa toinen tykkää syödä, suolaista vai makeaa ja tekee sen mukaan.

Tuuloman tortun ja päälle kahvikuorrutus johon paljon kookoshiutaleita. Sivuovesta sille joka tykkää mä tämän tortun lykkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuuloman tortun ja päälle kahvikuorrutus johon paljon kookoshiutaleita. Sivuovesta sille joka tykkää mä tämän tortun lykkään.

En tykkää tuulomaasta, kun siinä on vaalea pohja.

• En harrasta leipomista, no ohjeita seuraamalla suoriudun ihan hyvin. Tekisin suklaakakkua tai kinkkupiirakkaa.

• Anonyymi

Ihan hyviä mut parisuhteessa voit joutua leipomaan kun mies huomaa että teetkin hyvii leipomuksii

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyviä mut parisuhteessa voit joutua leipomaan kun mies huomaa että teetkin hyvii leipomuksii

Leivon jos haluan, en silloin jos mies käskee. ”Joutuu leipomaan” kuulostaa ikävältä.

• Anonyymi

Voisin leipoa suklaakakun. Jos suolaista haluat syödä niin pakastimesta ottaisin juusto- ja pinaattipasteijoita.

• Anonyymi

Suklaakakku on kyllä hyvää

• Anonyymi

Mieheni tietää, että mä inhoan leipomista. Hän ei ole niin tyhmä, että pyytelisi mua tekemään sellaista mitä inhoan.

• Anonyymi

Eikä hän sitäpaitsi juurikaan tykkää makeista leipomuksista, joten sellaisten leipominen olisi turhaa vaivaa.

• Anonyymi

Odotan, että mies leipoo minulle :)

• Anonyymi

Mua hieman kummastuttaa tuo naisten negatiivinen asenne jos mies pyytäisi jotain tuollaista. Musta se ois vaan suloista.

• Anonyymi

Minusta olis suloista, jos
        sä leipoisit, pesisit pyykit, ja siivoisit

koska
        o s a a t
        t e h d ä
        s e n
        p a r e m m i n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koska
        o s a a t
        t e h d ä
        s e n
        p a r e m m i n

Miten leivontaan liittyy pyykinpesu ja siivoillut. Kotityöt ihan eriasia. En tee niitä mitenkään paremmin kuin mies. Voi mieskin leipoa jos haluaa. Eihän tuossa ollut muusta kyse kuin pyynnöstä. Ihan eri juttuja. Minusta on suloista katsoa omia vanhempia kun äiti nuoresta asti tehnyt erästä kakkua isälle ja vieläkin isä toivoo. Nytkun äiti ei voi enää leipoa minä olen tehnyt samaa kakkua isälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koska
        o s a a t
        t e h d ä
        s e n
        p a r e m m i n

Aika surkea mies, jos nainen jopa käyttää pyykkikonetta paremmin.

• Anonyymi

Jos noista tykkää, niin varmasti tekee mielellään. Mä taas inhoan kaikkia kotitöitä, eli turha odottaa, että tykästyisin tuollaiin pyyntöihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten leivontaan liittyy pyykinpesu ja siivoillut. Kotityöt ihan eriasia. En tee niitä mitenkään paremmin kuin mies. Voi mieskin leipoa jos haluaa. Eihän tuossa ollut muusta kyse kuin pyynnöstä. Ihan eri juttuja. Minusta on suloista katsoa omia vanhempia kun äiti nuoresta asti tehnyt erästä kakkua isälle ja vieläkin isä toivoo. Nytkun äiti ei voi enää leipoa minä olen tehnyt samaa kakkua isälle.

Miten niin eriasia?

Mene leipomoon ja osta sieltä
        TEILLE jotain kivaa.

Keitä kahvia, teetä ja
        lopeta ruinaaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö isä oppinut itse leipomaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos noista tykkää, niin varmasti tekee mielellään. Mä taas inhoan kaikkia kotitöitä, eli turha odottaa, että tykästyisin tuollaiin pyyntöihin.

Tuskinpa sitä edes silloin pyydetään. Itse en koen leivontaa miksikään kotityöksi. Ja lähinnä rentouttavaa. Ei se kuitenkaan joka päivästä ole. Mä nyt haluan ilahduttaa muita ja jos se nyt toisen onnelikseksi tekee niin teen sen mielelläni lähinnä se kertoo että toinen arvostaa sitä vaivan näköä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö isä oppinut itse leipomaan?

Isä nyt laittaa enemmän ruokaa. Osaa se varmasti leipoakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa sitä edes silloin pyydetään. Itse en koen leivontaa miksikään kotityöksi. Ja lähinnä rentouttavaa. Ei se kuitenkaan joka päivästä ole. Mä nyt haluan ilahduttaa muita ja jos se nyt toisen onnelikseksi tekee niin teen sen mielelläni lähinnä se kertoo että toinen arvostaa sitä vaivan näköä.

Mikään kotityö ei ole jokapäiväistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin eriasia?

Mene leipomoon ja osta sieltä
        TEILLE jotain kivaa.

Keitä kahvia, teetä ja
        lopeta ruinaaminen.

Ensinnäkin kotityöt ovat asioita jotka ovat pakkollisia niinkun pyykipesu, ruuan laitto, siivous yms. Leipominen ei ole pakollista jos se on minusta leipominen on kivaa. Mikä ruinaaminen ja kelle teille ihan yksin täällä nyt olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään kotityö ei ole jokapäiväistä.

Kyllä meillä joka päivä pestään astioita ja siivoillaan ja laitetaan ruokaa. Oikeastaan pyykkiäkin tulee lähes päivittää pestyä. Tiedä missä ihme sikolätissä asut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin kotityöt ovat asioita jotka ovat pakkollisia niinkun pyykipesu, ruuan laitto, siivous yms. Leipominen ei ole pakollista jos se on minusta leipominen on kivaa. Mikä ruinaaminen ja kelle teille ihan yksin täällä nyt olen.

Olet asian ytimessä. Leipominen muuttuu pakolliseksi pskkopullaksi, kun Väliksen kaltainen maanvaiva vinkuisi joka päivä tuoretta pullaa. Sille kun ei kelpaa edes pakastimesta otettu viimeviikkoinen, vaan pitää olla joka päivä tuoretta. Sitä saa leipomosta, se on niiden bisnes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä meillä joka päivä pestään astioita ja siivoillaan ja laitetaan ruokaa. Oikeastaan pyykkiäkin tulee lähes päivittää pestyä. Tiedä missä ihme sikolätissä asut.

Teillä voidaan tehdä, mutta mikään noista ei ole välttämätöntä joka päivä.

Astiat ja pyykit voi pestä, kun on koneellinen täynnä. Siivota ei tarvi jatkuvasti, kun ei sotke jatkuvasti. Lähinnä mulle herää kysymys, että missä sikolätissä sä asut, kun tarvii joka päivä siivota. Ruokaa voi laittaa kerralla useammalle päivälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sikapossuja teillä asuu, kun tarvii joka pestä pyykkiä? Osta nyt kaikille edes kaksi vaatekertaa, niin ei tarvii niitä samoja joka päivä pestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä voidaan tehdä, mutta mikään noista ei ole välttämätöntä joka päivä.

Astiat ja pyykit voi pestä, kun on koneellinen täynnä. Siivota ei tarvi jatkuvasti, kun ei sotke jatkuvasti. Lähinnä mulle herää kysymys, että missä sikolätissä sä asut, kun tarvii joka päivä siivota. Ruokaa voi laittaa kerralla useammalle päivälle.

Täysiä koneellisia kyllä on. Jos on monta henkeä taloudessa kyllä sitä vaan kertyy. Ja syödään aamupalaa, välipaa, päiväruoka ,iltaruoka, iltapalaa jne jnr. Kukaan ei kulje tässä talossa p* skasissa vaatteissa. Pöydät pitää pyyhkiä ja pintoja päivittäin. Imuroida on hyvä useamman kerran viikossa. Lakasta pitää. Viikoittain vaihdetaan petivaat ja pestään. Joka ilta laitetaan kaikki tavarat paikoilleen. Ihan perus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysiä koneellisia kyllä on. Jos on monta henkeä taloudessa kyllä sitä vaan kertyy. Ja syödään aamupalaa, välipaa, päiväruoka ,iltaruoka, iltapalaa jne jnr. Kukaan ei kulje tässä talossa p* skasissa vaatteissa. Pöydät pitää pyyhkiä ja pintoja päivittäin. Imuroida on hyvä useamman kerran viikossa. Lakasta pitää. Viikoittain vaihdetaan petivaat ja pestään. Joka ilta laitetaan kaikki tavarat paikoilleen. Ihan perus.

Ihme sikoja teillä asuu, kun saavat vaatteita koneellisen paskaseksi päivässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on just tota naurettavaa. Kokeillaan, että pistäsinkö nämä tänään päälle, en laita ja siiten kaappipuhdas supraan pyykkiin. Millään muulla tavalla isokaan perhe ei saa joka päivälle konetta täyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä on siis aikamoinen sikolätti, jossa pitää pahnoja vaihdella joka päivä, kun ei osata elää siististi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sikapossuja teillä asuu, kun tarvii joka pestä pyykkiä? Osta nyt kaikille edes kaksi vaatekertaa, niin ei tarvii niitä samoja joka päivä pestä.

Mä inhoan kaaosta lojuvia tavaroita. Meillä menee astiat koneeseen saman tien. Pesen erittäin mustat ,vaaleat ja värilliset sekä vielä erikseen lakana ja pyyhepyykit, sekä hienon ja villapykin erikseen. oliko vielä jotain muuta mitä haluat tietää ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sotke niin paljon, niin ei tarvii jatkuvasti siivota. Tuo on tollasen samanlainen, kun "en oo ollu kotona, en oo ehtiny siivota" ... no kuka hitto siellä sitten on sotkenut. Opetelkaa elämään kuin ihmiset, niin tarvii jatkuvasti siivota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä inhoan kaaosta lojuvia tavaroita. Meillä menee astiat koneeseen saman tien. Pesen erittäin mustat ,vaaleat ja värilliset sekä vielä erikseen lakana ja pyyhepyykit, sekä hienon ja villapykin erikseen. oliko vielä jotain muuta mitä haluat tietää ?

Älä sitten jätä tavaroita lojumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin pesen erillään. Vielä enemmän herää kysymys, että mikä sikalauma siellä elää, kun saa noita kaikki joka päivä likasiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko sä peset ja puunaat täysin turhaan tai sitten teillä oikeasti asutaan ihan jumalattoman törkysesti. Ottakaa ulkokengät sisällä pois, niin ei tarvii jatkuvasti lakasta. Hanki kunnon imuri ja opetelkaa pitämään paikat puhtaina. Hanki kaikille pari vaatekertaa lisää, niin vaihtoehdot ei ole "pyykinpesu joka päivä tai paskaset vaatteet". Lisäksi opettelet suojaamaan lasten vaatteita ruokalapuilla ja vaikka esiliinoilla, niin ei tarvii vaihtaa montaa kertaa päivässä. Opetat ettei niitä pintoja sotketa ja heitellä ruokia seinille jne. Ja opeta, että tavarat paikoilleen kun lopettavat. Ihan perusjuttuja nämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä meillä liikaakin vaateita kun sitä pyykkiä kertyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sotke niin paljon, niin ei tarvii jatkuvasti siivota. Tuo on tollasen samanlainen, kun "en oo ollu kotona, en oo ehtiny siivota" ... no kuka hitto siellä sitten on sotkenut. Opetelkaa elämään kuin ihmiset, niin tarvii jatkuvasti siivota.

Ja yksi tärkeä juttu. Kuka hitto jättää pyykkeja lojumaan? Opeta/opetelkaa käyttämään pyykkikoria. Kyllähän tollasella tavaroiden ympäriinsä heittelyllä tietenki saa luotua tarpeen siivota joka päivä. Järjestätte kaikille tavaroille omat paikkansa ja tavarat käytön jälkeen oikeille paikoilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme sikoja teillä asuu, kun saavat vaatteita koneellisen paskaseksi päivässä.

Mitä se sua kiinnostaa. Ei kuulu sulle mun possut ❤️ Puhe oli leivonnasta. Ihme urkkija. Luitko kirjoitin että pesen erittäin mustat,valkoiset jne.. toisena päivänä muut. Ei varmaan jotain hieno pesu vaatteita esim. ole koneellista mutta sitten otan sellaisen ohjelman joka sopii pienemmälle määrälle. Osaatko käyttää pesukonetta? Siinä on erilaisia ohjelmia ei aina tarvitse survoa täyteen. Toki jios haluaa kaikki survoa sekaisin ja pilata vaateet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on just tota naurettavaa. Kokeillaan, että pistäsinkö nämä tänään päälle, en laita ja siiten kaappipuhdas supraan pyykkiin. Millään muulla tavalla isokaan perhe ei saa joka päivälle konetta täyteen.

Niin tai sitten ihmiset elävät. Ja liikkuvat ulkona harrastaa jne. On työvaatteet jne. Tajuatko että on muutakin pyykkiä kuin vaatteet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä siinä luki lähes siis lähes päivittäin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä ole sekaisin. Miksi se sua haittaa. Ei haittaa mua. Siksihän täällä on koko ajan siistiä kun pitää sen yleissiiteyden päällä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko sä peset ja puunaat täysin turhaan tai sitten teillä oikeasti asutaan ihan jumalattoman törkysesti. Ottakaa ulkokengät sisällä pois, niin ei tarvii jatkuvasti lakasta. Hanki kunnon imuri ja opetelkaa pitämään paikat puhtaina. Hanki kaikille pari vaatekertaa lisää, niin vaihtoehdot ei ole "pyykinpesu joka päivä tai paskaset vaatteet". Lisäksi opettelet suojaamaan lasten vaatteita ruokalapuilla ja vaikka esiliinoilla, niin ei tarvii vaihtaa montaa kertaa päivässä. Opetat ettei niitä pintoja sotketa ja heitellä ruokia seinille jne. Ja opeta, että tavarat paikoilleen kun lopettavat. Ihan perusjuttuja nämä.

Haistapa kuule pitkä p* ska. Eletään miten eletään. Kuulu sulle yhtään. Ihme arvostelija. Meillä kukaan sotkemalla sotke pintoja ihan hygienia syistä jo pinnat tulee puhdistaa. Turha sun kanssa jatkaa kun et osaa lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisesti oot yksinäinen r*nkari jolla ole muuta kuin nyrkkipyykkiä. Eli ole hiljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja yksi tärkeä juttu. Kuka hitto jättää pyykkeja lojumaan? Opeta/opetelkaa käyttämään pyykkikoria. Kyllähän tollasella tavaroiden ympäriinsä heittelyllä tietenki saa luotua tarpeen siivota joka päivä. Järjestätte kaikille tavaroille omat paikkansa ja tavarat käytön jälkeen oikeille paikoilleen.

Juuri selitin ettei meillä loju tavarat missään ja lelut yms. Kerätään iltaisin paikoilleen. 🫣En jaksa nyt kerrata samaa asiaa kun olet selvästi joku penaalin tylsä kynä sori nyt vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sua kiinnostaa. Ei kuulu sulle mun possut ❤️ Puhe oli leivonnasta. Ihme urkkija. Luitko kirjoitin että pesen erittäin mustat,valkoiset jne.. toisena päivänä muut. Ei varmaan jotain hieno pesu vaatteita esim. ole koneellista mutta sitten otan sellaisen ohjelman joka sopii pienemmälle määrälle. Osaatko käyttää pesukonetta? Siinä on erilaisia ohjelmia ei aina tarvitse survoa täyteen. Toki jios haluaa kaikki survoa sekaisin ja pilata vaateet.

Itsehän sä alotit sen sikoläteistä puhumisen ja totta puhuen ihan älyttömän paljon sottaisemmalta toi teidän touhu vaikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän sä alotit sen sikoläteistä puhumisen ja totta puhuen ihan älyttömän paljon sottaisemmalta toi teidän touhu vaikuttaa.

Ollaan ollaan. Se on hyvä niin. Käännä sä rauhassa ne kusenpolttamat alushousut ympäri kerran viikossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse aloitit kotitöistä mua kiinnosta v* ttujakaa puhua kotitöistä. Aloituksessa joka koskee leipomista miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja yksi selitys pyykille on se rietas kostea seksi jota harrastetaan joka ilta mieheni kanssa siinä kuule lakana pyykkiä tulee. Toki olen leiponut hänelle ennen sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä lukee että pyykit lojuu jossain. Meillä kodinhoitohuone siellä kaapisto jossa laatikkot ja joka värille omat kaappi ne ei loju jossa pyykit on. Voithan toki keksiä omia juttuja niinkuin näköjään teet. En tiedä miksi. Ehkäpä sulla jotain ongelmia on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko lopettaa tuon juttjen keksimisen? Mikään noista ei pidä paikkaansa. Sä et vaan voi myöntää että olet itse laiska etkä pidä perus asioista huolta.

• Anonyymi

No niin, tulihan se sieltä
      ”mies ottaa loput töihin kahvitauolle evääksi”

Aloittaja HALUAA ILMOITTAA TYÖKAVEREILLEEN
      ETTÄ SILLÄ ON ”nainen” ja alentavasti näyttää
      ”kattokaa se leipoo mulle…”

MENE POIKA KAUPPAAN JA OSTA VALMIS PULLA.

• Anonyymi

Lisätään,
        MENE POIKA JA OPETTELE ITSE LEIPOMAAN.

Ole iloinen jos osaat tai opit.

• Anonyymi

Kaikki mitä leivon on hyvää ja herkullista.
      Kysymyksen asettelusta päätellen kuitenkin, että kyseessä pullaa, suolasarvia, kuppikakkuja yms. pienikokoista…

• Anonyymi

Suolasarvet eivät ole terveellisiä meinaatko suolata miehen uppotukiksi!?!

• Anonyymi

Suuren karjalanpiirakan.

Sitten rönttösen.

• Anonyymi

Leipoisin turpaan

• Anonyymi

Noh noh kiukkuinen täti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh noh kiukkuinen täti.

Kun oot niin tyhmä.

• Anonyymi

Mä leivon silloin, jos mulle itselleni tulee tunne, että voisin leipoa (joka on todella harvoin). Silloin kyllä kysyisin onko toisella toiveita, mutta leipomista (tai ruoanlaittoa tai mitään kotihommia) pyytelevä mies olis kyllä mulle viihonviimenen riesa. Jos mut haluaa saada pahalle tuulelle, niin ruinaa leipomuksia.

• Anonyymi

Hyvä kakku 🍰 on maistuva ja voi olla ruman värinen...

• Anonyymi

Sienipasteijat helpot ja hyvät

Joku sydänkaakku

• Tottakai kun vastaukseni poistettiin ehkä liian lyhyenä pidetyn vastauksen takia niin leipoisin tottakai kermamunkkeja.

• Anonyymi

Suomineito on yleensä sen kokoinen, että ainakin leipomuksien syönti on sujunut, vaikka leipominen ei niinkään.

• Anonyymi

Mun leipomuksista kyllä tykätään, mutta ite tykkään mielummin laittaa ruokaa niin ehkä mielummin laittasin hyvää ruokaa. Ap, ehkä sun äitis leipoi sulle tai voisithan sä olla syömättä herkkuja liiaksi.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      392
      5391
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      363
      3017
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2651
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      102
      2339
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      494
      2005
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      41
      1709
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1506
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1479
    9. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      286
      1454
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      35
      1433
    Aihe