Vai riittääkö, että puhuu vain uskomatta itse saatika, että olisi oikein uskovainen?
Onko liikaa vaadittu, että evlut kirkon pappi uskoo siihen mitä opettaa?
27
250
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se evlut kirkossa on ihan liikaa vaadittu.
- Anonyymi
lhmeKuudennenPäivän kirjoitti:
Muuta ei kuulemma enää edes virkoihin oteta.
Pelkäävät totuuden puhujia koska itse heistä ei ole siihen. Mitä tekee kirkko kun Räsänen joutuu syytteeseen jatkuvasti Raamattua lukiessaan ja siitä puhuessaan?
Ei mitään tee kirkko. Pelkkiä pettureita koko laitos.
Tosin olen johonkin miespappiin törmännyt jotka ovat oikealla asialla.
Naiset eivät voi olla edes pappeja kun raamattu määrittää paimenen tehtävän miehelle. Piispatar tai papitar ei tunne edes raamattua koska jos tuntisi, ei toimisi raamattua vastaan.
He eivät ymmärrä eivätkä ole sopivia. Mutta tämä viesti poistetaan pian koska kaikki jotka puhuvat totta tai kirjoittavat, on vhan kohteita ja heidät vaimennetaan niin pian kuin mahdollista. Pahuus vaatii sitä. Anonyymi kirjoitti:
Pelkäävät totuuden puhujia koska itse heistä ei ole siihen. Mitä tekee kirkko kun Räsänen joutuu syytteeseen jatkuvasti Raamattua lukiessaan ja siitä puhuessaan?
Ei mitään tee kirkko. Pelkkiä pettureita koko laitos.
Tosin olen johonkin miespappiin törmännyt jotka ovat oikealla asialla.
Naiset eivät voi olla edes pappeja kun raamattu määrittää paimenen tehtävän miehelle. Piispatar tai papitar ei tunne edes raamattua koska jos tuntisi, ei toimisi raamattua vastaan.
He eivät ymmärrä eivätkä ole sopivia. Mutta tämä viesti poistetaan pian koska kaikki jotka puhuvat totta tai kirjoittavat, on vhan kohteita ja heidät vaimennetaan niin pian kuin mahdollista. Pahuus vaatii sitä.Jeesus puhui niistä jotka haluavat kuulla puhetta vain korvasyyhyynsä.
- Anonyymi
Jos ei opeta mitään, niin tarvitseeko mihinkään uskoa?
- Anonyymi
Mitä ne sitten kirkossa tekee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne sitten kirkossa tekee?
Palkka juoksee, kunhan vain ei ota tosissaan Raamattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkka juoksee, kunhan vain ei ota tosissaan Raamattua.
Mitä varten ne sitten kirkossa on?
Raha puhuu…
- Anonyymi
Jäsenmäärä laskee….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäsenmäärä laskee….
niin se tekee
- Anonyymi
Jos harhaoppinen Räsänen olisi kirkon pappi, niin kaikki eroaisivat kirkosta.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Mikä Räsäsen opissa poikkeaa Rasmatusta? 😺
Ei mitenkään.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Mikä Räsäsen opissa poikkeaa Rasmatusta? 😺
Puheet homoudesta lähinnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puheet homoudesta lähinnä.
Ei nekään, siis ei mikään.
- Anonyymi
Ei kuulu vaatimuksiin, koska sitä ei voi mitenkään mitata tai toteen näyttää. Riittää kun on suorittanut asianmukaiset teologiset opinnot yliopistossa ja saanut pappisvihkimyksen.
- Anonyymi
Tuo on ongelma kansankirkossa
- Anonyymi
Leipäpappeja on kaikki liberaalit.
- Anonyymi
Evlut kirkossa jopa mahdotonta.
Kuuluuko papin koulutukseen lainkaan tunnustuksellista opetusta? Ei kai pappi pelkästään omia käsityksiään voi julistaa.
- Anonyymi
Tämä on liikaa vaadittu, koska tämä asia ei vaikuta kykyyn tehdä papin työtä.
- Anonyymi
Papilta vaaditaan teologinen koulutus ja pappisvihkimys. Ei muuta.
- Anonyymi
Leipäpspeilta se on liikaa vaadittu.
- Anonyymi
"Onko liikaa vaadittu, että evlut kirkon pappi uskoo siihen mitä opettaa?"???
Eiköhän se riitä useimmalle seurakuntalaiselle, että pappi hoitaa hautaamiset, avioliittoon vihkimiset ja lasten kastamiset.
Ei tavallinen seurakuntalainen tarvitse pappia muuhun, joten on sama mihin tämä uskoo.
- Anonyymi
Mitä se edes opettaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61957- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77871EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101818Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684