Raadiossa kerrottiin, että tänään olisi blue monday, eli vuoden masentavin päivä.
Kyllä se saattaa pitää paikkaansa.
Postipate kävi viemässä kaikille jotain. Minulle ei tullut edes laskuja tai mainoksia.
Nooh, keskiviikkona pitäisi tulla ilmainen kaupunkilehti. Ellei sitten sitäkin ole ryhdytty jakamaan vain pariskunnille ja mamuille kotouttamisen varjolla.
Miksi yksinelävät sinkut ovat taustoista riippumatta yhteiskunnan hylkiöitä?
Ketään ei kiinnosta meidän tunteet/hyvinvointi.
Olisi jo maaliskuu, niin ei tympäisisi näin paljon.
>simiti<
Vuoden masentavin päivä
15
401
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt housut jalkaan ja metsään reippaasti!
Kun Suomi muuttui - levottomat ajat 1961-1981
https://areena.yle.fi/1-64912381
Sarjassa saattaa olla Halla-ahon mainitsemaa vasemmistolaista mädättävää propagandaa (:P), mutta minua tämä sarja viihdytti.
Kivasti paketoitu tietopläjäys maamme lähihistoriasta.valtakunta kirjoitti:
Oli kiva joku toinenkin nähdä, olet rohkea. 🤱🏻
Ovathan ne hienoja muokattuja valkuvia, täytyy vaan välillä käydä peilin edessä, ettei totuus unohdu. 😀
Sulla oli kuvana palvelustyttö, joka oli kuin Johannes Vermeerin maalaus. Se oli hieno.Gattino kirjoitti:
Ovathan ne hienoja muokattuja valkuvia, täytyy vaan välillä käydä peilin edessä, ettei totuus unohdu. 😀
Sulla oli kuvana palvelustyttö, joka oli kuin Johannes Vermeerin maalaus. Se oli hieno.Kiitos..
- Anonyymi
Persut ne yhteiskuntaamme tuhoaa ja kannattajat eivät edes koulupudokkaana tajua.
Kannattaisi tutustua historiaan, kun SDP ja Kepu nostivat sodan jälkeen Suomen pohjoismaiseksi hyvinvointivaltioksi.
Kok ja PS tuhoavat sen kiihtyvällä tahdilla. Kuole ja tapa lapsesi heitä äänestävä kurjuutesi idolisi avittamana!
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Persut ne yhteiskuntaamme tuhoaa ja kannattajat eivät edes koulupudokkaana tajua.
Kannattaisi tutustua historiaan, kun SDP ja Kepu nostivat sodan jälkeen Suomen pohjoismaiseksi hyvinvointivaltioksi.
Kok ja PS tuhoavat sen kiihtyvällä tahdilla. Kuole ja tapa lapsesi heitä äänestävä kurjuutesi idolisi avittamana!
>simiti<Halla-ahon tv-vaalimainos oli suunnattu hänen ydinkannattajille. Siinä kuvataan Halla-ahoa "kylmäveriseksi, joka ei murru paineen alla". Kuvassa tiukkailmeinen Halla-aho huuhtelee kasvonsa kylmällä vedellä.
Aika kolkko mainos. Tuollainen tyyli sopii, jos mainostetaan sala-ampujaa.
- Anonyymi
Halla paska itse äärioikeistolaisena mädättää suomea ja lietsoo eripuraa.
Epäisänmaallinen paska, kuten kannattafasistipellensäkkin. Onko näin? En koe itseäni tänään erikoisen masentuneeksi. Ihan ok. fiilis.
Vaikka posti-Pate kulkee ohi, täällä on aina "The Palsta", joka piristää päiväänne. 😀Tänään on ollut hyvä päivä. Kun ei tiedä moisista hömpötyksistä, on paljon tyytyväisempi.
Radiossa sanotaan kaikenlaista. ja etenkin radio rockissa on hyvät juontajat, mutta palopäällikkö sano, että mitä tahansa radiossa sanotaan, niin siitä ei sitten puhuta muille. Mä en oo siis palomies, vaan pelkästään korjaan niitä. Mun mielestä meillä oli jotain puhettakin tästä joskus. Mutta en jaksa plärätä noita viestejä niin kauas.
Maaliskuu tulee ajallaan. Tammikuu on parasta aikaa nauttia kylmästä. Menisit vaikka pulkkamäkeen.
- Anonyymi
Masennus on kuin rakkaus eli tunnetila vain.
- Anonyymi
hmh yritin etsiä jotain Nokia-puhelimen laturia missä piileksii, yritin: ei mene töpseli tuohon kun joku samannäköinen Philipsin partakoneen laturi...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292835- 951079
- 58921
- 66885
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6867olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75744Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739