on hyvä idea keksiä pohjoiseen talveen kasveja kuten banaaneja, jotka kasvavat kylmässä ja lumessa
geenimanipuuloitu kasvituotanto pohjoisiin olosuhteisiin
keksiä lumessa kasvavia kasveja
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä pitäisi sen evoluution hoitaa homma, se kun on hoitanu kaikki muutkin organismien kummallisuuvet. Sinänsä ei hassumpi idea, palmuihin voisi inserttinä olla vaikka jonkun arktisen lehtipuun geenikokoelma niin että palmu ei pakkasta hätkähä. Asiasta pitäisi ehkä keskustella vihreitten kanssa, koska kyseessä olisi tulokaslaji ja vihreillä on tulokkaisiin jotenkin rasistinen asenne ja siten mahdollinen uusi tulokaslaji saa vihreät reagoimaan, panikoimaan sekä mellakoimaan, niin että arktinen palmuviljelmä tarvii natolanka vyyhdet ympärilleen ainakin sadan metrin etäisyydelle itse palmusta.
Ehkä aseistetut koirapartiot olisi syytä hankkia alueelle, eikä elektroninen alue valvontakaan olisi pois suljettu mahdollisuus vaan välttämättömyys. Sata metriä olisi minimi turva etäisyys, koska uudenvuoden raketteihin saa helposti teipattua riittävästi napalmia kyytiin tulokaslajien torjuntaan Alueen valinnassa olisi huomioitava moottoriajoneuvojen mahdollinen penetraatio suojatulle alueelle niin että natolankojen lisäksi niiden läheisyyteen on kaivettava monttuja, haalattava isoja kivilohkareita ja panssarivaunuesteitä jne.
Dronien käytön ehkäisyyn ja torjuntaan olisi kiinnitettävä huomiota ja tehokas ilmatorjunta olisi siten pakollinen. Itse alue olisi pyyhittävä pois ja naamioitava kaikista googlemap ja muista satelliittikartoista alueen salaamiseksi ja muutenkin maskirovka tekniikkaa pitäisi hyödyntää mahdollisimman tehokkaasti. Henkilökunnan taustat pitää tutkia ainakin kahdenkymmen vuoden ajalta niin että kaikki vasemmistoon liittyvät kytkennät saadaan minimoitua.
Alueen veden resurssit otettava käyttöön niin että glyfosaatti tms. epidemia palmuviljelmillä olisi mahdollisimman pieni. Tässä näin aluksi kustannusten kartoittamiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702081
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371465Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20792Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634