Kertokaahan uusavuttomalle suht helppo lihapulla/lihamurekeresepti, mihin EI saa tulla sipulia. Sipulikeitosta olisi helppo tehdä lihapullataikina mutta kun perheessä on anti-sipuli-ihminen niin haluaisin oppia tekemään sellaisia pullia jotka hänellekin maistuvat.
Helppo lihapullaresepti
5
12253
Vastaukset
- korppu jauho
laita korppujauhoja sipulikeiton sijaan
- tässä
lisäys edelliseen 400g jauhelihaa 1dl korppujauhoja1dl kermaa 1dl vettä 1 muna mausteet sekoita korppujauhot veteen kermaan anna turvota n 15 minuuttia sekoita muut ainekset joukkoon ja pyörittelemään!
- ---------
Yleensä noi antisipili-ihmiset syövät sipulia jos sitä laittaa huomaamatta lihapullaan ja pilkkoo todella pieniksi. Tai sitten käyttää sipulijauhoa.
Usealla kammo isoja sipulinpaloja lihapullissa, huonolla onnella sipulit sitkeitä ja jää hampaisiin kiini. Eivät siis inhoa sipulin makua.- :o)
..se sipulinsyönti on tarkka juttu. Edes minä en saa syödä ruokia jossa on sipulia. Vaikken itse huomaisi ruuassa olevan sipulia, eli vaikka se olisi miten hienoksi jauhettua, niin toinen sen kyllä haistaa. Valitettavaa mutta täyttä totta.
- nuevo
:o) kirjoitti:
..se sipulinsyönti on tarkka juttu. Edes minä en saa syödä ruokia jossa on sipulia. Vaikken itse huomaisi ruuassa olevan sipulia, eli vaikka se olisi miten hienoksi jauhettua, niin toinen sen kyllä haistaa. Valitettavaa mutta täyttä totta.
eli laita sipulikeittoaineksen sijaan tomaattikeittojauhetta(ns.kuppi-keitto pussit)Omani olen ostanut Lidlista. Olen korvannut korppujauhot kyseisellä keittojauheella(1- 2ps) ja erittäin maukasta on tullut, ei kaipaa mitään lisämausteita, kun vain kermaviiliä ja jauhelihaa ja lihapullataikina on valmiina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342