Jumala ei herättänyt Jeesusta kuolleista

Anonyymi-ap

Tätini uskoo vahvasti ja on luterilaisen kirkon jäsen. Hän uskoo, että Jeesus meni henkenä Jumalan tykö taivaaseen, mutta pitää mahdottomana sitä, että Jumala herätti Jeesuksen ruumiillisesti ylös haudastaan.

Tämä uskomus on paljon järkevämpi kuin uskoa raatojen heräävän kuolleista.

Uskotko sinä Jeesuksen ruumiin heränneen kuolleista?

Miksi uskot? Sitähän ei voida todistaa millään tavalla. Kuulopuheet ja tarut eivät kelpaa todisteiksi. Uskosi on siis sokeaa ja typerää.

99

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedätkö sinä, ette kristinuskossa Jeesus Kristus-nimeen on tosi Jumala. Löytyy Augsburgin tunnustus ja Athanasioksen tunnustus. Miten siis otsikkosi logiikka toimii?

• Anonyymi

Miten Jumala meni Jumalan tykö taivaaseen?! Siis luterilaiset eivät tiedä luterilaisuudesta edes aasin korvien vertaa! Pöyristyttävää!

• Anonyymi

Mitään jumalia ei ole olemassa. Jos Jeesus on todellinen historian henkilö, niin on kuollut ja ruumis on kadonnut, maatunut. Kuolleiden ylösnousemuksen toivo on turha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään jumalia ei ole olemassa. Jos Jeesus on todellinen historian henkilö, niin on kuollut ja ruumis on kadonnut, maatunut. Kuolleiden ylösnousemuksen toivo on turha.

Ei liity aiheeseen. Mene vakuuttamaan ateisteille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisivatko pelokkaat opetuslapset lähteneet julistamaan Evankeliumia oman kuolemansa uhalla, jos Jeesus olisi ollut pelkkä ihminen. Jeesus ilmestyi opetuslapsille seinien ja lukittujen ovien läpi ja sanoi apostoli Tuomaalle Johanneksen Evankeliumin mukaan: "Rauha teille!"
        27. Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni. Ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni. Älä ole epäuskoinen vaan uskova!"
        28. Tuomas sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisivatko pelokkaat opetuslapset lähteneet julistamaan Evankeliumia oman kuolemansa uhalla, jos Jeesus olisi ollut pelkkä ihminen. Jeesus ilmestyi opetuslapsille seinien ja lukittujen ovien läpi ja sanoi apostoli Tuomaalle Johanneksen Evankeliumin mukaan: "Rauha teille!"
        27. Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni. Ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni. Älä ole epäuskoinen vaan uskova!"

Apostolit sanoivat Jeesuksen olevan ihminen. Lue Apostolien teot. Ei mitään mainintaa siitä, että Jeesus olisi Jumala tai edes neitseestä syntynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apostolit sanoivat Jeesuksen olevan ihminen. Lue Apostolien teot. Ei mitään mainintaa siitä, että Jeesus olisi Jumala tai edes neitseestä syntynyt.

Ainoana apostolina Johannes ei kokenut marttyyrikuolemaa, vaikka häntäkin keitettiin öljyastiassa Rooman suurten uskonvainojen aikana. Olisivatko kaikki apostolit kärsineet noin paljon ennen ennenaikaista kuolemaansa (apostoli Pietari muun muassa naulittiin ristille pää alaspäin), jos Jeesus olisi ollut vain ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoana apostolina Johannes ei kokenut marttyyrikuolemaa, vaikka häntäkin keitettiin öljyastiassa Rooman suurten uskonvainojen aikana. Olisivatko kaikki apostolit kärsineet noin paljon ennen ennenaikaista kuolemaansa (apostoli Pietari muun muassa naulittiin ristille pää alaspäin), jos Jeesus olisi ollut vain ihminen.

Muslimit ovat valmiit kuolemaan Allahin ja profeetan tähden mieluummin kuin lakkaavat uskomasta. Onko heidän uskonsa Jumalasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten Jumala meni Jumalan tykö taivaaseen?! Siis luterilaiset eivät tiedä luterilaisuudesta edes aasin korvien vertaa! Pöyristyttävää!

Jeesus johti opetuslapset ylös öljyvuorelle ja Jessen siunatessa heitä siellä, opetuslapset näkivät silmiensä edessä kuinka Jeesus nostettiin/temmattiin ylös taivaalle. Sen jälkeen Jeesus ilmestyi Paavalille kirkkaana valopallona ja kovana äänenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovi oli lukossa, mutta se että Jeesus olisi tullut sinne oven ja seinien läpi on oma lisäyksesi ja tekstin ulkopuolinen tulkintasi joka ei löydy tekstistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäiletkö että Maria ei ollut neitsyt ennen kuin tuli ensimmäisen kerran raskaaksi ja synnytti esikoisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäiletkö että Maria ei ollut neitsyt ennen kuin tuli ensimmäisen kerran raskaaksi ja synnytti esikoisen?

Nykyäänkin naisilla on ollut useita kumppaneita ja kokemusta seurustelujen myötä ennen kuin alkavat suunnitella lapsen hankintaa. Harva jos kukaan on enää siinä vaiheessa neitsyt ja koskemattomaton ja Maria on tuskin tässä mikään poikkeus. Ja vaikka Raamatussa ei kerrota mitään asiasta, niin Marialla on saattanut hyvinkin olla kymmeniä poika- ja miesystäviä ennen Joosefin kuten nuorilla naisilla nyt yleensäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän, että neitsyestä ei synny poikalapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyäänkin naisilla on ollut useita kumppaneita ja kokemusta seurustelujen myötä ennen kuin alkavat suunnitella lapsen hankintaa. Harva jos kukaan on enää siinä vaiheessa neitsyt ja koskemattomaton ja Maria on tuskin tässä mikään poikkeus. Ja vaikka Raamatussa ei kerrota mitään asiasta, niin Marialla on saattanut hyvinkin olla kymmeniä poika- ja miesystäviä ennen Joosefin kuten nuorilla naisilla nyt yleensäkin.

Maria oli 12-vuotias ja tuli raskaaksi heti eka miehen kanssa maatessaan. Mies oli tavan mukaan paljon vanhempi kuin hän. Puhutaan nykyään pedofiliasta.

Kristittyjen Jumala on syntynyt pedofilian tuloksena.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesus johti opetuslapset ylös öljyvuorelle ja Jessen siunatessa heitä siellä, opetuslapset näkivät silmiensä edessä kuinka Jeesus nostettiin/temmattiin ylös taivaalle. Sen jälkeen Jeesus ilmestyi Paavalille kirkkaana valopallona ja kovana äänenä.

Hyvä tarina.

Mutta pikku vika, että yksikään paikalla ollut opetuslapsi ei kirjoittanut mitään koko tapauksesta, vaikka se oli koko kristinuskon tärkein tapaus.

Jäi epäilyksen varjo.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Hyvä tarina.

Mutta pikku vika, että yksikään paikalla ollut opetuslapsi ei kirjoittanut mitään koko tapauksesta, vaikka se oli koko kristinuskon tärkein tapaus.

Jäi epäilyksen varjo.

Lavi häpeää teitä.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Hyvä tarina.

Jäi epäilyksen varjo.

Lavi ei voi sietää kahta ToIIoa siellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Lavi ei voi sietää kahta ToIIoa siellä.

Tai yksi täällä ei siedä Lavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

........niin ei tietysti, täytyy siihen jonkun humun nussii ja laskea siemenensä saloo

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Sitä ToIIoa siellä ei siedä kukaan.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Lavi inhoaa Kuutiiota.

Todella vastenmielinen tapaus.

• Anonyymi kirjoitti:

Lavi inhoaa Kuutiiota.

Todella vastenmielinen tapaus.

Siitä en tiedä. Mutta mieheni ei siedä Lavia.

En ole kysynyt syytä, mutta Lavilla on kaiketi kuudes vaimo, ja nykyinen on toinen venäläinen.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Siitä en tiedä. Mutta mieheni ei siedä Lavia.

En ole kysynyt syytä, mutta Lavilla on kaiketi kuudes vaimo, ja nykyinen on toinen venäläinen.

Lavi inhoaa kahta ToIIoa siellä yli kaiken.

Lavi on tosiaan naisten suosiossa. Vaihtelu virkistää.

• Anonyymi kirjoitti:

Lavi inhoaa kahta ToIIoa siellä yli kaiken.

Lavi on tosiaan naisten suosiossa. Vaihtelu virkistää.

Monesko kumppani sinulla on? Minulla toinen.

Ei ole uskottavaa, että minua inhotaan, kun kerran kyläänkin kutsutaan.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

En ole laskenut.

OIet niin ruma että otat kenet vaan kuka sinut huoliii.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Lavi inhoaa sinua ja ilmoitan myös hänelle nimimerkkisi tällä palstalla.

Puhut sen toisen ToIIon kanssa hänestä julkisesti pahaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Lavi inhoaa sinua ja ilmoitan myös hänelle nimimerkkisi tällä palstalla.

Puhut sen toisen ToIIon kanssa hänestä julkisesti pahaa.

Ei voi olla todellista. Miten inhottu ihminen kutsutaan kylään?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ei voi olla todellista. Miten inhottu ihminen kutsutaan kylään?

Inhoaa sinua yli kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on Jumala ja hän meni itsensä tykö Taivaaseen.

Selvääkin selvempi juttu. Eikös vain?

• Anonyymi kirjoitti:

En ole laskenut.

OIet niin ruma että otat kenet vaan kuka sinut huoliii.

Itse etsin kumppania, joiden ulkonäkö oli kuitenkin mitä sattuu. Kunnes eteen astui Jarmo. Ei tarvinnut enää etsiä.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Itse etsin kumppania, joiden ulkonäkö oli kuitenkin mitä sattuu. Kunnes eteen astui Jarmo. Ei tarvinnut enää etsiä.

Pidät Iihavista yksinkertaisista. Kehno ulkonäkö myös.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

OIet ruma ja tasosi on sen mukainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Pidät Iihavista yksinkertaisista. Kehno ulkonäkö myös.

Jarmo oli kyllä laiha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos neitsyt ei voi tulla raskaaksi vaan neitsyen makaaminen ehkäisee raskaudelta, niin mihin me tarvitsemme siinä tapauksessa ehkäisyvälineitä kuten kumia, pillereitä ja kierukoita? Eikö jokainen ole ollut elämässään neitsyt ennen sitä ensimmäistä kertaa?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Hyvä tarina.

Jäi epäilyksen varjo.

Ehkä he kirjoittivat, ehkä eivät. Paljon kirjoituksia on tuhoutunut ja hukattu. Esimerkiksi kristityt polttivat toistensa kirjastoja jahdatessaan myöhäisantiikin harhaoppisia.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­N­y­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18223667

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Jeesus nousi kuolleista ja meni ylös taivaaseen. Tästä suuresta tapahtumasta on useita aikalaisten todistuksia.

• Anonyymi

Parempaankin pystyt. Yritä uudelleen.

• Anonyymi

Kyllähän ne keksitytkin tarinat leviävät kulovalkean tavoin. On väitetty, että Jumala herätti kuolleista siellä ja täällä, mutta ei ole voitu todistaa. Ja että paransi sen ja sen, mutta ei ole voitu todistaa.

Ja että Siperiaan on porattu niin syvä reikä, että helvetissä kärsivien ihmisten äänet kuuluivat sieltä. Ja että USA:ssa ei saa olla kahta uskovaista lentäjää tempauksen pelon vuoksi.

Kaikkea soopaa ne uskovat levittävätkin totena, mutta mitään eivät voi todistaa. Alkaen Raamatun ihmeistä ja Jeesuksen kuolleista heräämisestä.

Taivas ja helvetti ja enkelit ovat nekin satua. Sitäpaitsi Tanakhin Jumala oli alunperin antropomorfinen, ihmisen kaltainen. Se käveli paratiisissa, söi ja joi Aabrahamin kanssa, paini Jaakobin kanssa, jne. Kuin ihminen siis. Ei mikään kaikkialle näkevä kaikkitietävä ja kaikkivaltias henki. Ihminen, joka muutti mielensä ja katui niin kuin ihminen.

• Tästä ei kuitenkaan ole yhtään silminnäkijöiden todistusta. Vaikka tarinan mukaan paikalla oli 11 ihmistä.

Niin oli suuri tapahtuma.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Tästä ei kuitenkaan ole yhtään silminnäkijöiden todistusta. Vaikka tarinan mukaan paikalla oli 11 ihmistä.

Niin oli suuri tapahtuma.

Kuutiohan on Iykkinyt sinua Bottomia pyIIyyn.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuutiohan on Iykkinyt sinua Bottomia pyIIyyn.

Hyvin vähän. Meni totaalisesti toisin päin.

• Montako tapausta raportoit?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Hyvin vähän. Meni totaalisesti toisin päin.

Ei mennyt tosiaankaan.

OIet naismainen Bottom.

Kaikki tietävät.

• Anonyymi

Paavali sanoi nähneensä Jeesuksen tämän ilmestyttyä hänelle kauan kuolemansa ja taivaaseen nousunsa jälkeen. Paavali valehteli, sillä hän sai paljon rahaa ja kunniaa valheidensa ansiosta. Korotti itse itsensä apostolin virkaan. Valehteli saaneensa sen tehtävän Jeesukselta. Kukaan ei ollut todistamassa tätä.

• Anonyymi

Toisaalta Paavali, siis Saulus Tarsolainen menetti näkönsä ja Pyhä Ananias tuli hänen luokseen Herran tahdosta ja kastoi hänet ja Sauluksesta tuli Paavali ja Paavali sai tässä yhteydessä näkönsä takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta Paavali, siis Saulus Tarsolainen menetti näkönsä ja Pyhä Ananias tuli hänen luokseen Herran tahdosta ja kastoi hänet ja Sauluksesta tuli Paavali ja Paavali sai tässä yhteydessä näkönsä takaisin.

Mutta järkeään siis ei.

• Anonyymi

Paavali vainosi Jerusalemissa Jeesuksen seuraajia ja matkalla Damaskokseen hänen elämänsä muuttui. Paavali näki taivaalla kirkkaan valopallon joka sokaisi hänet sekä kovan äänen joka kuullsti aramekasi huudolta "Saul, Saul, miksi vainoat minua!" Hänen seuralaisensa näkivät valon, mutta eivät Jeesusta ja he kuulivat äänen, mutta eivät ymmärtäneet sitä. Paavali itse kuvailee sitä ruumiista irtaantumiseksi ja hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen juutalaisesta seitsemästä taivaan kerroksesta ja siellä hän kuuli enkelten ääniä, jotka jylisivät kuin paukkuva vaski. Sen myötä Paavali oli vakuuttunut kohdanneensa Jeesuksen ja Damaskoksessa hänen luokseen tuotiin Ananias joka palautti Paavalille näön ja selitti Paavalin kohtaamaan ilmestyksen. Tämän myötä hänet kastettiin ja kolme vuotta Paavali saarnasi ensin Damaskoksessa ja sitten aina Nabatessa asti. Mutta sitten Paavali palasi Damaskokseen ja kuningas Aretaksen käskynhaltija piiritti kaupungin ja sulki sen portit. Kaupungin juutalaiset suuttuivat Paavalille ja Paavali joutui pakenemaan korissa muurin aukosta, jotta voisi mennä Jerusalemiin tapaamaan apostoleja ja seurakunnan pylväitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali vainosi Jerusalemissa Jeesuksen seuraajia ja matkalla Damaskokseen hänen elämänsä muuttui. Paavali näki taivaalla kirkkaan valopallon joka sokaisi hänet sekä kovan äänen joka kuullsti aramekasi huudolta "Saul, Saul, miksi vainoat minua!" Hänen seuralaisensa näkivät valon, mutta eivät Jeesusta ja he kuulivat äänen, mutta eivät ymmärtäneet sitä. Paavali itse kuvailee sitä ruumiista irtaantumiseksi ja hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen juutalaisesta seitsemästä taivaan kerroksesta ja siellä hän kuuli enkelten ääniä, jotka jylisivät kuin paukkuva vaski. Sen myötä Paavali oli vakuuttunut kohdanneensa Jeesuksen ja Damaskoksessa hänen luokseen tuotiin Ananias joka palautti Paavalille näön ja selitti Paavalin kohtaamaan ilmestyksen. Tämän myötä hänet kastettiin ja kolme vuotta Paavali saarnasi ensin Damaskoksessa ja sitten aina Nabatessa asti. Mutta sitten Paavali palasi Damaskokseen ja kuningas Aretaksen käskynhaltija piiritti kaupungin ja sulki sen portit. Kaupungin juutalaiset suuttuivat Paavalille ja Paavali joutui pakenemaan korissa muurin aukosta, jotta voisi mennä Jerusalemiin tapaamaan apostoleja ja seurakunnan pylväitä.

Osaatko kertoa, että miksi Jeesus kuolemansa jälkeen muutti mielensä ja halusikin, että Paavali tekee hänestä uskonnon teurastettuna (1.Kor.5:7) ja kirottuna (Gal.3:23) uhrilampaana taholle, jota sanoi Saatanaksi ja tapettiin tämän vastustamisesta Paavalin toimesta jumalanpilkkasyytteellä?

• Anonyymi

Totuus herättää jokaisen joka elää kuvitelmissaan. Eihän tässä ole mitään ihmeellistä. Jumala on Totuus. Ongelma on lähinnä se, että maailmamme on rakennettu yhteiskunnallisista sopimuksista, tiedoista, suhteista, ja opituista rakenteista. Uskotteko, että poliittisest puolueet ovat todellisuutta? Me äänestämme uskomustemme mukaan.

Anteeksi, jos uskonnollinen käsitykseni on pragmaattinen ja maallinen. Toivoa ja Rakkautta en kumoa. Meidän on myös uskottava oikeisiin asioihin, sillä olemme niistä riippuvaisia, ja siten ne ovat myös totta. Emme voi palata kivikauteen.

Tunteet ovat mielestäni totta. Tiedon kanssa on niin ja näin.

• Mitä mahtaa tarkoittaa, että "Jumala on Totuus".

Uskotaan oikeisiin asioihin, kuten että Jumala ei ole todellinen.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Mitä mahtaa tarkoittaa, että "Jumala on Totuus".

Uskotaan oikeisiin asioihin, kuten että Jumala ei ole todellinen.

OIet kuuIuisin Bottom tosiaankin.

• Anonyymi kirjoitti:

OIet kuuIuisin Bottom tosiaankin.

Väärästä asiasta tulin kuuluisaksi. Taitaa olla ihmisillä ihan väärä käsitys.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Väärästä asiasta tulin kuuluisaksi. Taitaa olla ihmisillä ihan väärä käsitys.

Miten voi olla väärä asia kun sinua nàismaista on pyIIyyn Iykitty?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten voi olla väärä asia kun sinua nàismaista on pyIIyyn Iykitty?

Ei muutamasta kerrasta yleensä kuuluisaksi tule. Kummallinen juttu.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ei muutamasta kerrasta yleensä kuuluisaksi tule. Kummallinen juttu.

Voi sinua nàismaista!

OIet kuuIuisa Bottom.

• Anonyymi

Jeesus nousi kuolleista ja nostettiin taivaaseen fyysisessä ruumiissa, ei siis mennyt taivaaseen henkenä. Se väite että Jumala herätti Jeesuksen ylösnousemuksen ensimmäisenä ja esikoisena löytyy jo Raamatusta.

• Anonyymi

Jumala ei herättänyt edes Mariaa vaikka kävi tätä panemassa. Aika munaton mies. Tai missä sanotaan että Jumala ei olisi feminiininen.

• Taivaassa on hengellinen ruumis.

• 1. Korinttolaiskirje 15:44 "Se kylvetään luonnollinen ruumis ja nousee hengellinen ruumis. Meillä on luonnollinen ruumis, on myös hengellinen ruumis. "

• Anonyymi
        inti kirjoitti:

1. Korinttolaiskirje 15:44 "Se kylvetään luonnollinen ruumis ja nousee hengellinen ruumis. Meillä on luonnollinen ruumis, on myös hengellinen ruumis. "

No, miten se nyt oli, kun Jumala olikin itselleen teurastettu uhrilammas (1.Kor.5:7), joka syödään itsenään itselleen itsensä kuoleman julistamiseksi (1.Kor.11:23), ja lopulta istuu itsensä vieressä jo taivaassa (Athanasioksen tunnustus)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, miten se nyt oli, kun Jumala olikin itselleen teurastettu uhrilammas (1.Kor.5:7), joka syödään itsenään itselleen itsensä kuoleman julistamiseksi (1.Kor.11:23), ja lopulta istuu itsensä vieressä jo taivaassa (Athanasioksen tunnustus)?

Augsburgin tunnustus - edelleen - Kristus on Jeesuksen nimeen kirottu tosi Jumala ja uhri.

Löytyy Gal.3:13

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Augsburgin tunnustus - edelleen - Kristus on Jeesuksen nimeen kirottu tosi Jumala ja uhri.

Löytyy Gal.3:13

Lisäystä, inti, sinulla on niin paha logiikkavirhe, että ihan itkettää. Eikä se logiikka parane yhtään enempää muillakaan.

• inti kirjoitti:

1. Korinttolaiskirje 15:44 "Se kylvetään luonnollinen ruumis ja nousee hengellinen ruumis. Meillä on luonnollinen ruumis, on myös hengellinen ruumis. "

Paavali sekoilee jälleen.

• Mikä järki sinun mielestäsi oli tuossa Paavalin jutussa?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Mikä järki sinun mielestäsi oli tuossa Paavalin jutussa?

Päässäsi ei ole järkeä ja näytät aivan JammuIta.

• Anonyymi kirjoitti:

Päässäsi ei ole järkeä ja näytät aivan JammuIta.

Että sellainen vastaus. Olet siis sekopää.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

OIet tosiaan totaalinen sekopää.

Naamasi näyttää aivan Jammulta.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Että-jankkaaja siellä.

Totaalisen ruma ToIIo ja näytät Jammulta.

• Anonyymi kirjoitti:

Että-jankkaaja siellä.

Totaalisen ruma ToIIo ja näytät Jammulta.

Et taida olla mikään järjen jättiläinen.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

OIet tyhmin TäysTpIIo missään.

Näytätkin aivan debiiIiltä.
        🤓

• Anonyymi kirjoitti:

OIet tyhmin TäysTpIIo missään.

Näytätkin aivan debiiIiltä.
        🤓

Taas oli kirjoitusvirhe, heh.

Et todellakaan ole mikään järjen jättiläinen.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Taas oli kirjoitusvirhe, heh.

Et todellakaan ole mikään järjen jättiläinen.

OIet totaalinen TäysTpIIo ja näytät aivan Jammulta.

Järkyttävän ruma tyhmä ToIIo ja et ymmärrä edes hävetä itseäsi.

Mahasi roikkuu milte maassa asti ja oIet juoppo.

Lavi inhoaa sinua nàismaista ToIIoa.
        🤓

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Oletko muuten yhtään järkevämpi, kun vastailet tälle vainoojallesi ?
        Muutenkin on lapellista sotkea kaikki ketjut typeriin jankutuksiinne.

Samat sanat tälle uhrikultti sekoboltsille.

• Anonyymi

Voijumalauta tätä järjen köyhyyttä! Juu, ei selvitä ilman maailmanloppua.

• Anonyymi

Edeltä Paavalin salama Damaskoksen tiellä, ja Paavalin väittämä valtakirja Jeesukselta.

Miksi Jeesus kuolemansa jälkeen halusi murhaajansa tekevän hänestä uskonnon teurastettuna uhrilampaana taholle, jonka sanoi olevan Saatana ja kaiken valheen isä ja tapettiin tämä syntioppiuskonnon vastustamisesta jumalanpilkkasyytteellä?

• Anonyymi

Tämä muuten sisältää juutalaisen älykkään perushimmelin, jota he ovat vallan saamiseksi onnistuneesti aina käyttäneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä muuten sisältää juutalaisen älykkään perushimmelin, jota he ovat vallan saamiseksi onnistuneesti aina käyttäneet.

Kun tehdään ajatuksesta peilikuva, tarvitset aivosoluja sen vertan, että et ainoastaan näe paradoksia, vaan pystyt myös särkemään tuon peilikuvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tehdään ajatuksesta peilikuva, tarvitset aivosoluja sen vertan, että et ainoastaan näe paradoksia, vaan pystyt myös särkemään tuon peilikuvan.

Tähän vallankäyttöideaan perustuu kaikki propaganda puolesta ja vastaan, jolla ihmisiä massana hallitaan. Pystyt ylittämään ääripääajattelun vain särkemällä luodun paradoksin, ja kun ihmisiä tyhmistetään, sitä enemmän saadaan aikaiseksi ääripääkinaa ja riitaa sekä vihaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän vallankäyttöideaan perustuu kaikki propaganda puolesta ja vastaan, jolla ihmisiä massana hallitaan. Pystyt ylittämään ääripääajattelun vain särkemällä luodun paradoksin, ja kun ihmisiä tyhmistetään, sitä enemmän saadaan aikaiseksi ääripääkinaa ja riitaa sekä vihaa.

Tämä löytyy Einsteinin aforismista: 'Kahden pisteen lyhyin välimatka ei ole jana, vaan kaari, eikä totuus ole koskaan ääripäissä, vaan kaaren puolivälissä'.

• Anonyymi

Sen teki Pyhä Henki.

• Anonyymi

KYLLÄ NE KAIKKI RUUMIT HERÄTETÄÄN KUOLLEISTA, MUUTENHAN EI NIITÄ PYSTYTTÄISI EROTTAMAAN TUOMIOLE.
      -HOMOT HEVETTIIN , PUTIN JA MUUT

• Ja kaikki sekopäät.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ja kaikki sekopäät.

Siellä kaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä kaksi.

Täysin sekaisin ne onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin sekaisin ne onkin.

Ihan toivottomia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan toivottomia.

Ruumiit herätetään kuolleista.

Sekopäistä.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ruumiit herätetään kuolleista.

Sekopäistä.

OIet totaaIinen sekopää.

Näytätkin aivan JammuIta.
        🤓

• Osittain tätin kanssa samaa mieltä.

• Anonyymi

Miltä osin?

• Anonyymi kirjoitti:

Miltä osin?

Tämä on vain käsitykseni eli ....Jeesus nousi kuolleista kaikkine maallisine kehoineen ja muuntui josssin vaiheessa ,ennen taivaaseen nousua ylösnousemusruumiiseen.
        Kenties se tapahtui melko pian, koska tapahtumat paljastavat erikoisen luonteen esim eivät tunteneet tai meinanneet tuntea Kristusta ???
        Heti marialle kun Jeesus sanoi ....Mari Maria niin hän vastasi Rabbuuni ja Jeesus varoitti erikoisesti....Älä koske minuun ?? Sillä en ole mennyt vielä isäni tykö.
        Tuosss vaiheessa uskon Jeesuksen olleen maallisessakin ruumiissa, mutta kuten sanottua muuttui ennen nousemistaan taivaaseen.

• Anonyymi

Ap.t.10:38 Te olette kuulleet Jeesuksesta, nasaretilaisesta, jonka Jumala voiteli Pyhällä Hengellä ja voimalla. Hän kulki ympäri maata, teki hyvää ja paransi kaikki jotka olivat joutuneet Paholaisen valtaan, sillä Jumala oli hänen kanssaan.
      39 Tämän me voimme vahvistaa todeksi, kaiken tämän, minkä hän teki Juudean maassa ja Jerusalemissa. Hänet he ripustivat ristinpuulle ja surmasivat,
      40 mutta Jumala herätti hänet kolmantena päivänä ja antoi hänen ilmestyä --
      41 ei kaikelle kansalle, vaan todistajille, jotka Jumala oli ennalta valinnut, meille, jotka söimme ja joimme hänen kanssaan sen jälkeen kun hän oli noussut kuolleista.
      42 Hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että juuri hänet Jumala on asettanut elävien ja kuolleiden tuomariksi.
      43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa hänen nimensä voimasta syntinsä anteeksi."

• Saa nimen voimasta synnit anteeksi.

Tuota ei usko kukaan.

• Anonyymi

Aamenta.

• Anonyymi

Kiitos aloituksesta. Kyllä Raamattu antaa aika selvän kuvan, että Jeesus todella heräsi kuolleista ruumiillisessa muodossa. Hänen ruumiinsa muuttui ylösnousemusruumiiksi, joka on täydellinen ruumis, jonka Luoja alunperin ihmisruumiin tarkoittikin olevan. Synti ja pahuus näkyvät kaikessa maanpäällisessä elämässä.

Taivaassa voi olla sekä sieluna, että ylösnousemusruumiissa. Kristukseen uskovat pääsevät kuollessaan sieluina taivaan kirkkauteen. Tämä perustuu siihen, että he turvautuvat Kristukseen Pelastajanaan, joka ainoana sovitti uhrillaan ihmisten synnit ja näin ollen voitti pahuuden ja kuoleman täysin.

Ihmistenkin sanotaan saavan ylösnousemusruumiit siinä vaiheessa, kun Jeesus tulee toisen kerran maan päälle noutamaan omansa luokseen. Hautajaisissa pappi lausuu: "Jeesus Kristus on sinut viimeisenä päivänä herättävä." Tämä itse asiassa tarkoittaa juuri tätä ylösnousemusruumiin saamista.

Kaikkea hyvää!

• Anonyymi

Valitettavasti Apostolien tekojen 19. luku kumoaa koko tarinan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti Apostolien tekojen 19. luku kumoaa koko tarinan.

Juu ja se viimmeisen päivä fyysinen ylösnousemuskin tapahtuu koko maailman viimmeisenä päivänä, kun kaikki fyysinen palaa. On se niin surullista.

• Anonyymi

Siis Jeesus todennäköisesti vajosi vain koomaan eikä kuollut ristillä. Siihen viittaa sekin että kylkihaavasta vuosi verta.

• Anonyymi

Uskon, että Jeesus nousi kuolleista ruumiillisesti. Tapahtui plasmapurkaus, josta jäi jälki käärinliinaan, joka oli Jeesuksen ruumiin ympärillä. Tuo käärinliina on säilynyt, ja se sijaitsee nykyisin Torinossa. Tämä on vahva todiste Jeesuksen ruumiillisen ylösnousemuksen puolesta. Käärinliina on todettu tieteellisissä tutkimuksissa aidoksi.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3774
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3169
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2375
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2149
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      22
      1990
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1642
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1621
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1463
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1424
    Aihe