Toisinaan tuntuu, etten sovi kellekään

Anonyymi-ap

Mutta toisaalta taas, että sovin ja uskon, että löydän sopivan naisen 🙂

20

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oikea tulee vastaan sen huomaa heti ensi näkemältä,,

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 ­N­­y­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18227149

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Joskus on, että ei vaan sovi. Mullakin on sovitusongelmia, mutta lähinnä tuolla töissä. Moni asia on ettei sovi vaikka kuinka sovittaa. Ja uskovaiset puhuu myös sovituksesta, auttaisko se tässä.

• Vallanpitäjät sovittelevat suljettujen ovien takana. Välillä pöllähtäneen tuntuinen, setä/täti/joku muu, tulee ovelle ja antaa medialle lausuntoja.
        Ei ole helppoa niilläkään.

• Minäkin uskon että löydät. Ihana asenne🥰

• Anonyymi

No kuule, niin tuntuu minustakin. On tuntunut aika hemmetin kauan. Ilmeisesti kuitenkin joku sopii melko hyvin, koska yhäkin yhdessä kehnätään arkea eteenpäin. Mutta ei niitä juuri ole, jotka koen edes melkeen sopiviksi. Olen pirun hankala hyväksymään puolivillaisuutta.

Jasu

• Jostain luin että mies oli mennyt naisen kanssa kaupan sovituskoppiin sovittelemaan.
      Kyseinen lehti EI ollut miestenlehti.

• Usko ja luota itseesi sekä toivo, että löydät jonkin ihmisen. Tsemppiä! 😊

• Anonyymi

Minä uskon, että löydät sopivan naisen. Se on sinusta itsestäsi kiinni.
      Sen lisäksi, että tein virheen sinun kanssasi, olen ollut sinulle tyly. Kun pelkään, että hylätään, niin se näkyy minussa. Anteeksi siitäkin.

• Anonyymi

hmm.. niin kuin liian pienet kengät tai eripariväriset sukat ja liian lyhyet housut.

• Anonyymi

Tottakai sovit, se on ajan kysymys😊

• Anonyymi

Kuitenkaan en puutu elämääsi enää, en puutu enää mihinkään. Se on minun osaltani loppu. En halua. Otan vastaan elämän sellaisena kuin se tulee. Päivä kerrallaan.

• Anonyymi

Minulle kelpaisi sinun kaveruus, ensin palstalla ja siitä eteenpäin. Näen sen mahdollisena.

• Anonyymi

En saa tähän lopetusta ja hyvä niin. Minulla on taipumus organisoimiseen. Tämä jää ilmaan. Antaa olla.

• Anonyymi

Sinä oot varmaan niitä jurpoja, joiden mielestä naisten pitäis joustaa joka asiassa esim vaikka näissä tunteissa

• No voi, minusta on tuntunut aina enemmän ja vähemmän siltä. Etten edes kuulu tähän maailmaan tai tunne ihmisiä ja ihmisten elämäntyylejä omikseni. Enemmistö on kuin muukalaisien kanssa olis tekemisissä.

Taisin pudota lentävästä lautasesta maahan vauvana. Ja poimivat mut kasvattaakseen jotain ihmismäistä. Silti ihminen on jotenkin outo otus. 😅

• Että ei hätää, tuntuu olevan muitakin joille tämänlainen maailma ja ihmiselämä on ihan hepreaa. Tuntuu ettei sovi joukkoon sakeaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Et ole yksin tuntemustesi kanssa. Uskon monella olevan samoja tuntemuksia ja epäilyä sen oikean löytämisen kanssa.

• Anonyymi

kummitusmainen, surrealistinen peli... mutta niin... eräs labyrintti-juttukin ohjelma joka tekee suuria sellaisia voi laittaa tuohon peliin, kun monta kertaa nähnyt unta että olen jotenkin eksynyt kaupungin kortteleihin ja muka en löydä pois...

Unessa ei mitenkään löydä pios kotiin takaisin vaikka oikeasti heti löytäisi...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      303
      11669
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5309
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4289
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe