Viittiskö panna maatiais kissanpennun nimex Demi..... onx muita nimi ehdotuksia... voiko maatiais kissaa käyttää näyttelyssä....
viittiskö
12
850
Vastaukset
- Nimetön
No itsehän sä sen parhaiten tiedät minkä nimeksi annat. Onhan Demi ihan ok nimi....Mutta jos haluat muita ehdotuksia niin katsele vaikka kalentereista ja netistä löytää tosi paljon eläimille sopivia nimiä.
Maatiaiskissoille on ihan omia näyttelyitä ;) Netistä löytää siihenki tiedot. - lasten palsta
Tästä on pikkuhiljaa tulossa tämmöinen lasten palsta. Asiallista keskustelua kiitos, kerää tietoa itse, ja itse myös tiedät minkä nimen kissallesi annat.
- Nimetön
Tottapuhut! Kannattaa aina käyttää järkeä ja sitten tulla kyselemään.
- Unreal
"...Asiallista keskustelua kiitos, kerää tietoa itse..."
C´mon.. Eräänlainen tiedonhakupalsta tämäkin on ja tietoa ne lapsetkin tarvitsevat. ;)
Ajoittaiset nuorten kirjoitelmat tai kysymykset tuskin haittaavat "aikuisten" keskusteluja (jotka tuntuvat jo alentuneen lasten kinastelun tasolle). Unreal kirjoitti:
C´mon.. Eräänlainen tiedonhakupalsta tämäkin on ja tietoa ne lapsetkin tarvitsevat. ;)
Ajoittaiset nuorten kirjoitelmat tai kysymykset tuskin haittaavat "aikuisten" keskusteluja (jotka tuntuvat jo alentuneen lasten kinastelun tasolle).kiitos viestistäsi.
>........"aikuisten" keskusteluja (jotka tuntuvat jo alentuneen lasten kinastelun tasolle).<
Samaa mieltä tuossakin sitaatissani olen - muuten: eihän tänne kirjoittamisessa ole ikärajaa! Ja kun asiallisesti esitettyä kissa-asiaa viestissä on, niin kaikki on OK. Itse aina ajattelen, että mikä onkaan näiden "meidän" palstojen pääaihe, se tärkein?
Tätä mieltä ovat: MM & kissat.- Sipsu
Unreal kirjoitti:
Ajoittaiset nuorten kirjoitelmat tai kysymykset tuskin haittaavat "aikuisten" keskusteluja (jotka tuntuvat jo alentuneen lasten kinastelun tasolle).Sitten tietäisi vähän katsoa mille ketjuille silmiään uhraa. Näitä kun kuitenkin tulee päivittäin niin paljon, että ei perässä pysy. Olisi mukavampaa jos nimenomaan ketjun aloittajat muistaisivat mitä sana "otsikko" tarkoittaa. Saisi lapsetkin rauhassa kirjotella.
- iita
Minun mielestäni tämä palsta on juuri siitä syystä mielenkiintoinen ja mukava, että täällä voi jutella kissoista kaikenikäiset. Ohjeita ja neuvoja kaipaavat välillä niin pienemmät kuin isommatkin ja hauskoja kissajuttuja on aina mukava lukea.
Ei harrasteta ikärasismia, eihän. Kissat ovat kuitenkin tämän palstan tärkein aihe.
Hyvää kesää kaikille. - Astaart
Sipsu kirjoitti:
Sitten tietäisi vähän katsoa mille ketjuille silmiään uhraa. Näitä kun kuitenkin tulee päivittäin niin paljon, että ei perässä pysy. Olisi mukavampaa jos nimenomaan ketjun aloittajat muistaisivat mitä sana "otsikko" tarkoittaa. Saisi lapsetkin rauhassa kirjotella.
juuri. Mielenkiintoistahan on täällä miltei jokaista keskustelua sitli seurata, vaikkei se itseään tai omia kisuja millään tapaa liikutakkaan. Tuohan kisufanin kirjoitus on täysin turha, mutta sallittu. Joten eihän tuollaiseen voisi puuttua vaikka joku haluaisikin. Tokihan on hienoa että palsta on kaikenikäisille, mutta jos taso olisi pääasiassa tuo mikä tämän ketjun aloittajan viestissä, täällä tuskin käytäisiin fiksua ja asiantuntevaa keskustelua kissoista tai varsinkaan ongelmista joita kissojen kanssa elellessä eteen tulee.
Mutta onneksihan on muitakin palstoja ja mm. irkki missä myös tätä ainaista kissakeskustelua käydä. :) - hakkeri^_^
Astaart kirjoitti:
juuri. Mielenkiintoistahan on täällä miltei jokaista keskustelua sitli seurata, vaikkei se itseään tai omia kisuja millään tapaa liikutakkaan. Tuohan kisufanin kirjoitus on täysin turha, mutta sallittu. Joten eihän tuollaiseen voisi puuttua vaikka joku haluaisikin. Tokihan on hienoa että palsta on kaikenikäisille, mutta jos taso olisi pääasiassa tuo mikä tämän ketjun aloittajan viestissä, täällä tuskin käytäisiin fiksua ja asiantuntevaa keskustelua kissoista tai varsinkaan ongelmista joita kissojen kanssa elellessä eteen tulee.
Mutta onneksihan on muitakin palstoja ja mm. irkki missä myös tätä ainaista kissakeskustelua käydä. :)irc ei ole palsta? ;)
sori jos jotain alko kaivamaan tää pilkun nussinta mut kuitenki, ja jos tämä 'aikuinen' olisi sitä mitä selittää ni ei alkais napisemaan tommosesta... :) - Astaart
hakkeri^_^ kirjoitti:
irc ei ole palsta? ;)
sori jos jotain alko kaivamaan tää pilkun nussinta mut kuitenki, ja jos tämä 'aikuinen' olisi sitä mitä selittää ni ei alkais napisemaan tommosesta... :)No jospa tänä "aikuinen" nyt selittää :D
Mutta en tosiaan jaksa alkaa tappelemaan täällä, vastaan vaan siihen että tuossa lukee muita kissapalstoja JA mm. irc, jossa siis kissakanavia joissa keskustella. koska kanavissahan on se hyväpuoli että kanavan pitäjä saa "valita" ketä ottaa sinne keskustelemaan. Tarkoittaa sitä ettei tarvitse napista jos ei toisten jutut miellytä. - Nainen 28v
Astaart kirjoitti:
No jospa tänä "aikuinen" nyt selittää :D
Mutta en tosiaan jaksa alkaa tappelemaan täällä, vastaan vaan siihen että tuossa lukee muita kissapalstoja JA mm. irc, jossa siis kissakanavia joissa keskustella. koska kanavissahan on se hyväpuoli että kanavan pitäjä saa "valita" ketä ottaa sinne keskustelemaan. Tarkoittaa sitä ettei tarvitse napista jos ei toisten jutut miellytä.En ymmärrä että ihmiset viitsii vastata viesteihin jotka heitä ärsyttää.... siihen vastaukseen kirjoitetaan jotain tyylillä: miksi tälläisia taas kysellän, kakaroiden hommaa jne. Jos joku viesti tuntuu siltä niin ohittakaa ne hyvät ihmiset ja käyttäkää aikanne paremman keskustelu luomiseen. Tehän tämän kinastelun täällä aiheutatte.
EI KUKAAN pakota vastaamaan "asiattomaan" ja tyhmään viestiin. Toisen mielestä kyseessä voi olla mielenkiintoinenkin aihe.
- ....
Hauskaa palstaa ei löydy kyllä mistään.
Itse viihdyn täällä erittäin hyvin, vaikka en kissaa ole koskaan omistanutkaan enkä koskaan tule omistamaankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663