Liittyen tuohon dissen ketjuun:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18234896/ihmisten-tapa-vaitella-asioista---
Moni varmaan on palstallkin huomannut/nähnyt/törmännyt siihen että jotkut vaan ovat armottomia jänkääjiä, niille ei kelpaa oikein mikään vastaus eikä järkiperustelut, ne vain jänkää sitä omaa agendaansa mistään faktoista välittämättä "niin mutta kun..." loputtomiin eikä ne osaa lopettaa, niillä on ns. viimeisen sanan syndrooma.
Ko syndroomaan sairastuneet kuvittelee että keskustelu on sitä että kun vain nyt jänkään tässä ja pidän tämän oman mielipiteen vaikkei minulla ole edes järkiperusteita sille niin minä voitan kun vain riittävän usein toistan samaa asiaa tuomatta mitään uutta näkökulmaa keskusteluun.
nuo jänkääjäthän usein sitten pilaa asilliset keskusteluketjut sillä jänkäämisellään kun satoja viestejä joissa sisältö käytnnössä sama, ei mitään uutta eikä niitä jaksa sitten enää lukea kun huomaa jänkääjän vallanneen tilan.
Mitä asialle sitten voi tehdä? Ei oikein mitään muuta kuin lopettaa kommentoimasta jänkääjän viesteihin, sitten se loppuu kun jänkääjällä ei ketjussa ole enää ketään jolle vastata ja jängätä lisää :)
-harmiseikirj-
Kuinka torppaat jänkääjän?
46
385
Vastaukset
- Anonyymi
🤣 Sanoo hän... 🤣
xLiner - Anonyymi
Retarssi AI tinkaaja Ei edes lue vastauksia, vaan pistää vaan pitkän AI lorun loppuun joka ei edes sivua vasta-väitettä
- Anonyymi
Heh, minä jänkään vain silloin kun nään ettei toinen tajua minua oikein ja tulkitsee väärin, joka osaltaan vaikuttaa siihen ettähän jatkaa ihan perse eellä puuhun lopunkin kanssa ja koko asia menee aivan väärille raiteille jo ekasta väärin käsityksestä.
Jotkut myös tekee ihan tahallaan väärinkäsitystä eli käsittää, mutta vie tahallaan päin vittua koko keskustelua saadakseen vaan vittuilla ja aukoa päätään.
Jasu- Anonyymi
Siis äkkiä täällä oppii huomaamaan kuka peeloilee ihan vaan vittumaisuuttaan. Koska nauttii pätemisestä ja sanailusta.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis äkkiä täällä oppii huomaamaan kuka peeloilee ihan vaan vittumaisuuttaan. Koska nauttii pätemisestä ja sanailusta.
JasuSähän kuvailit itsesi tosi hyvin. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuJa kyllä minäkin erehdyn väärintulkitsemaan, vaan en sitä myönnä jos sen myötä aletaan vittuillen asiaa ratkomaan. Vittuilen vaan takas, mutta jos sanotaan asiallisesti, että minusta ymmärsit mut väärin. Niin kuuntelen ja otan onkeeni. Minua pitää osata käsitellä, jolloin olen äärettömän helppo. 🙂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän kuvailit itsesi tosi hyvin. 👍
Siinä juuri vittuilija vauhdissa. Möngi koloos peukkuines. 😄
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä minäkin erehdyn väärintulkitsemaan, vaan en sitä myönnä jos sen myötä aletaan vittuillen asiaa ratkomaan. Vittuilen vaan takas, mutta jos sanotaan asiallisesti, että minusta ymmärsit mut väärin. Niin kuuntelen ja otan onkeeni. Minua pitää osata käsitellä, jolloin olen äärettömän helppo. 🙂
JasuTuittupäät ovat rasittavia. Kuka viitsii opetella ”käsittelemään” ketään. Tyyppi on joko fiksu keskustelija tai sitten vaan ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuittupäät ovat rasittavia. Kuka viitsii opetella ”käsittelemään” ketään. Tyyppi on joko fiksu keskustelija tai sitten vaan ei.
Niin, fiksut ei härnää.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä juuri vittuilija vauhdissa. Möngi koloos peukkuines. 😄
JasuSe siitä. Näimmekin heti, että " kuka peeloilee ihan vaan vittumaisuuttaan. Koska nauttii pätemisestä ja sanailusta." 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, fiksut ei härnää.
JasuMuistapa se. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuittupäät ovat rasittavia. Kuka viitsii opetella ”käsittelemään” ketään. Tyyppi on joko fiksu keskustelija tai sitten vaan ei.
Niinpä. Ketä kiinnostaa pennin vertaa "opetella käsittelemään" varsinkaan tämän palstan pahinta turhanpäiväistä turvansoittajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se siitä. Näimmekin heti, että " kuka peeloilee ihan vaan vittumaisuuttaan. Koska nauttii pätemisestä ja sanailusta." 🙂
Nyt joutaa poistua, kun näyttäydyit. Kiitos.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistapa se. 😁
Muista vaan, niin osaan olla nätisti. 😆
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt joutaa poistua, kun näyttäydyit. Kiitos.
JasuKiitos. Peelon sietääkin poistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ketä kiinnostaa pennin vertaa "opetella käsittelemään" varsinkaan tämän palstan pahinta turhanpäiväistä turvansoittajaa.
Niin. Se kai nähtävästi olisi vain ajanhukkaa?
…
Haluan, että tuntematon on fiksu keskustelija.
- Anonyymi
Hassu ketju. Pari palstan pahinta jänkkääjää torppaamassa jänkkääjiä. 😂
- Anonyymi
Joo. Tällaisesta ketjusta on helppo arvata ketkä hyökkäävät puolustelemaan omaa erinomaisuuttaan ja kertomaan miten he ainakaan eivät ikinä jänkkää. Pahimmat tuli jo. 😀
- Anonyymi
Myönnän että avaus hieman tarkoitushakuinen, vielä kun saataisiin ketjuun disseteoriaa tai edes polttopuukeksksutelua käyntiin :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Hahhah! 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Tällaisesta ketjusta on helppo arvata ketkä hyökkäävät puolustelemaan omaa erinomaisuuttaan ja kertomaan miten he ainakaan eivät ikinä jänkkää. Pahimmat tuli jo. 😀
Voe vttu 🤣
Eipä kauaa mennyt että jänkääjät oli loukutettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnän että avaus hieman tarkoitushakuinen, vielä kun saataisiin ketjuun disseteoriaa tai edes polttopuukeksksutelua käyntiin :D
-harmiseikirj-Padat kattiloita soimaa taas, kuten aina täällä. Keksikää jotain uutta. 🙂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Padat kattiloita soimaa taas, kuten aina täällä. Keksikää jotain uutta. 🙂
JasuVoitko mennä tauolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko mennä tauolle?
En voi. Pitää jänkätä täällä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuNe on raskaita nuo työpäivät. Olisivat edes vaalipäivänä antaneet sinullekin vapaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jasu:D :D
Oliko nasu? - Anonyymi
:D :D
- Anonyymi
Menepäs nyt reippaana setänä äänestämään siittä.
- Anonyymi
Vastaili kirjoittelu loppuu tammikuun kirouksen aikana Säätämää kapulalla päähän
- Anonyymi
Pesäpallomaila on parempi. Riittää yksi huitaisu olan takaa, kapulalla saa takoa liian kauan. 😆
Jasu
- Anonyymi
Sinähän olet malliesimerkki jänkääjästä jatkuvan Putin-propagandasi kanssa.
- Anonyymi
Lyödä läppärin kannen lujaa kiinni!
- Anonyymi
Jäi kerran nenä väliin kun yritin tosissani jänkävängästä eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi kerran nenä väliin kun yritin tosissani jänkävängästä eroon.
😂😂
Vanha kunnon ignooraus. Suosittelen..
Kunnon jankkaajaa ei pysäytä mikään.
Mutta kun ignooraa ja antaa jankata yksinään, niin kyllä ne väsyy...😁- Anonyymi
Sellanen tekis höyläämöllä hyvin sileää jälkeä 😁
- Anonyymi
Tulihan sinä! Ystäväsi tuolla ylhäällä teki tämän, että ilmestyisit? Harmi taitaa ikävöidä sinua?
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan sinä! Ystäväsi tuolla ylhäällä teki tämän, että ilmestyisit? Harmi taitaa ikävöidä sinua?
Joo. Niin tuntui olevan ikävä. 😊
Jos aihe on minulle tärkeä, en keskustele siitä S24:ssä.
Arvostan asiantuntijaa, jolla on laaja yleissivistys. Täällä keskustelija linkkaa iltapäivälehtien artikkeleja tukemaan omaa näkemystään.
Itse en tiedä mitään, mutta osaan kuitenkin valita tietolähteeni.- Anonyymi
Heléna Petäistö on kokenut ulkomaan kirjeenvaihtaja, työssään asiantuntija. Ei se hänen tietämystään vähennä, että juttunsa oli näkyvillä MYÖS keltaisessa lehdessä.
- Anonyymi
No ... eivät kaikki iltapäivälehtienkään artikkelit mitenkään tuulesta temmattuja ole. Mä en mitenkään arvosta sen enempää ihmistä pelkän linkin kohteen perusteella. Oleellisempaa on se mistä nyt ensinnäkin on kysymys ja mitä sillä linkillä yritetään tukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ... eivät kaikki iltapäivälehtienkään artikkelit mitenkään tuulesta temmattuja ole. Mä en mitenkään arvosta sen enempää ihmistä pelkän linkin kohteen perusteella. Oleellisempaa on se mistä nyt ensinnäkin on kysymys ja mitä sillä linkillä yritetään tukea.
Juuri näin. Asia pitää aina selvittää. Voihan iltsikoissakin olla validi tutkimus linkattuna.
Anonyymi kirjoitti:
Heléna Petäistö on kokenut ulkomaan kirjeenvaihtaja, työssään asiantuntija. Ei se hänen tietämystään vähennä, että juttunsa oli näkyvillä MYÖS keltaisessa lehdessä.
Petäistö tuntee asiansa, tai ainakin siltä vaikuttaa.
Tämä artikkeli kyllä säväytti.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/46727a93-8edc-4fd4-82d1-22127b60a12a
Ihmiset eivät aina viittaa asiantuntijan kirjoituksiin. Monille riittää provosoivan lööpin esille tuominen.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Petäistö tuntee asiansa, tai ainakin siltä vaikuttaa.
Tämä artikkeli kyllä säväytti.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/46727a93-8edc-4fd4-82d1-22127b60a12a
Ihmiset eivät aina viittaa asiantuntijan kirjoituksiin. Monille riittää provosoivan lööpin esille tuominen.Ni niin no, se onkin eri juttu sitten.
- Anonyymi
Laulan jonkun Reijo Taipaleen ikivihreän,
- Anonyymi
Jänkääjä ja kuka vaan saa olla omaa mieltään. Ihme jänkääjiä kaikki.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959