Miten aiot viettää viikonloppua

Anonyymi-ap

Ostatko huomenna illaksi ja koko viikonlopuksi jotain hyvää esim paljon karkkeja ja jotain hyvää syömistä esim pitsaa teet bratwurstei tms ja miten vietät viikonloppua kotonako oleillen ja nautit kotoilusta vai mitä olet suunnitellut

35

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perjantai on meillä perinteisesti ollut yleensä pitsapäivä. Ei nyt ihan aina, mutta yleensä muksu haluaa pitsaa perjantaina. Lauantai-ilta taas on usein leffailta. En tiedä vielä mitä katotaan, mutta saa nähdä. Muutoin ulkoilua ja kotoilu ja kotihommia ja sellasta.

      • Anonyymi

        Eli ihan kiva viikonloppu teillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ihan kiva viikonloppu teillä

        Kiva, että mun kotoiluni muksun kera on sulle ok. Muiden kanssa alat heti tyrkyttää, että muksu pitäis viedä hoitoon ja ettiä mistä jne. Mukavaa, että mulla on oikeus olla lapseni kanssa ja jopa tehdä kotihommia. 😀


    • Kotoillessa vain.

      • Anonyymi

        Tosi kiva viikonloppu sinulla ja jos olis kesä niin mökkeily siihen niin ei muuta kaipais kuin joko kotona tai mökillä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kiva viikonloppu sinulla ja jos olis kesä niin mökkeily siihen niin ei muuta kaipais kuin joko kotona tai mökillä

        Haluaisin ehkä lähteä käymään jossain, aikoihin en ole oikein päässyt mihinkään töiden takia.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Haluaisin ehkä lähteä käymään jossain, aikoihin en ole oikein päässyt mihinkään töiden takia.

        No joo auto ajelu olis poikaa en sitä sano lähde vaikka auto ajelulle ja pilkille ja ostat kotiin illoiksi jotain hyvää tai hankit itsellesi iki oman miehesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo auto ajelu olis poikaa en sitä sano lähde vaikka auto ajelulle ja pilkille ja ostat kotiin illoiksi jotain hyvää tai hankit itsellesi iki oman miehesi

        Ei pilkille sentään.


    • Anonyymi

      Aattelin tehdä halkoja, kun kelit on kohdillaan. Metsässä vielä vähän liikaa lunta jotta jaksaisi lähteä kaatohommiin. Sthilin terä on kyllä iskussa odottamassa oikeaa ajankotaa keväämmällä

    • Anonyymi

      Meen lapsuudenkotiin.

    • Kiitos kysymästä. Viikonloppuni alkaa huomenna heti töiden jälkeen kuntosalilla ja illan vietän kotosalla poikani kanssa varmaan jotain leffaa katsellen. Lauantaina menemme kylään poikani kummiperheen luo ja kyläilemme samalla mummin luona. Sunnuntai menee jälleen urheilun parissa ja siivoan, jos jaksan.

      Jotain herkkuja ostan kyllä. En ole vielä päättänyt mitä. Ehkä sushia.

      • Anonyymi

        Arkena sitten siivoot nyt viikonloppuna ei siivoilla ja onko kummien luona kylässä kivaa vai voisko tehdä jotain muuta kuin kyläillä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arkena sitten siivoot nyt viikonloppuna ei siivoilla ja onko kummien luona kylässä kivaa vai voisko tehdä jotain muuta kuin kyläillä

        Siivoan, jos jaksan, mutta en ota asiasta paineita.

        Kummien luona on todellakin kivaa eli sitä ei jätetä väliin. Poikani kummi (yksi niistä) on hyvä ystäväni ja odotan hänen tapaamistaan kovasti. Minäkin olen hänen lapsensa kummi. Teinit saavat olla keskenään jossain pelailemassa ja me äidit vaihdetaan kuulumisia kahvikupin kera 😊


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Siivoan, jos jaksan, mutta en ota asiasta paineita.

        Kummien luona on todellakin kivaa eli sitä ei jätetä väliin. Poikani kummi (yksi niistä) on hyvä ystäväni ja odotan hänen tapaamistaan kovasti. Minäkin olen hänen lapsensa kummi. Teinit saavat olla keskenään jossain pelailemassa ja me äidit vaihdetaan kuulumisia kahvikupin kera 😊

        No menet kyläilyn sijaan hankkimaan itsellesi iki oman miehen eli lapsi kummeille hoitoon ja otat itsellesi parhaan ystäväsi ja kaverisi eli iki oma mies niin sen jälkeen et kaipaa kyläilyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No menet kyläilyn sijaan hankkimaan itsellesi iki oman miehen eli lapsi kummeille hoitoon ja otat itsellesi parhaan ystäväsi ja kaverisi eli iki oma mies niin sen jälkeen et kaipaa kyläilyjä

        Mut nyt elokuvan pariin eli predatoria vahtaamaan moikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        No menet kyläilyn sijaan hankkimaan itsellesi iki oman miehen eli lapsi kummeille hoitoon ja otat itsellesi parhaan ystäväsi ja kaverisi eli iki oma mies niin sen jälkeen et kaipaa kyläilyjä

        En lopettaisi ystävieni tapaamista, vaikka minulla olisi mies. Tietenkään.


    • Anonyymi

      Peuranpaistia ajattelin tehdä ja ehkä valkosipulikermaperunat rinnalle.

    • Huomenna käyn lämmittämässä maalla mökkiä, sit laittelen vehkeet kuntoon polttopuun kaatoa ja kuskausta varten ja lauantaina meen sit maalle tekemmän niitä polttopuurankoja. Puuta nurin ja pätkiksi. Sit turuutan ne pihaan. 💪😁

      Normisapuskaa mukaan vaan ja niillä mennään. 😊

      • Anonyymi

        Ihme puunkaatoa liikkeellä muuallakin näköjään 🤔😅


    • Anonyymi

      Kustannuspaikalla aion viettää viikonlopun ja nyt kun aloitin herkuttoman helmikuun, niin tämä sopii vallan mainiosti.

    • Mennään varmaan historia linjalla, eli nyt lueskelen opettajaopiston ja työvoimatoimiston symposiumin ohjelmaa vuodelta 1989. Näyttää teemana olevan euroopan yhdentyminen ja ammattikorkeakoulut. Aika toiveikkaita oli tulevaisuuden näkymät tuolloin. Tosin syntyvyyden laskusta oltiin huolissaan, vaikka ei oltu lähelläkään tämän päivän lukemia. katotaan nyt pystynkö keskittyyn vai tuleeko jotain muuta. Ainakin lauantaina 4-5 astetta lämmintä, niin täytyy ottaa ilo irti ulkohommista. mutta siihen oon tyytyväinen, että kaksi symposiumia on jo läpi käyty tän talven aikana. Nyt siis kolmas menossa ja mielenkiintoo ois että mihin suuntaan symposiumit meni lama suomessa kun niitä pidettiin vielä 1993 vuoteen asti.

    • Anonyymi

      Vietän viikonloppua kuten muitakin arkipäiviä. Kotitöiden parissa, lasten ja eläinten kanssa pääasiassa sitten.

      Isäntä tekee minkä parhaiten osaa, pelaa, ehkä luo lumet ja käy kaupassa. Kyhää jonkun salaatin, leivoksia tai ruoan.

      Viikonlopuissa ei ole muuta eroa kuin ulkopuoliset velvoitteet kuten työ ja koulu on tauolla.

      Jasu

      • Anonyymi

        Keksi lasten kanssa jotain uutta touhuilua. Itse menen mättämään tytön kanssa sulkapalloa kun mamma on töissä. Sulkapallon jälkeen pieni kuntosalitreeni, sillä lapsena opetetut seuraavat aikuisuuteen. Viikonlopuissa on paljonkin eroavaisuutta arkirytmiin, on 10 tuntia enemmän antaa tyttärelle ja hänen äidilleen.


    • Anonyymi

      Käyn treffeillä. Kutsun muutaman syömään. Jotain liikuntaa, ehkä salille kun on liian liposta kävellä missään eikä hiihtääkään voi. Ehkä kirjastossa pyörähdän.

    • Anonyymi

      Mä en oo koskaan ollut viikonloppuherkkujen ostaja. Herkuttelen itseasiassa aika vähän määrällisesti, mut tasan just silloin kun huvittaa. Silloin maistuu myös parhaimmalta :) Muuten voi käydä niin hassusti et himo menee ohi ja sitten jää ilman 😅
      N32

    • Anonyymi

      Lihapiirakkaa ja cheddar juustoa. Toki päälle chilikastiketta.
      >simiti<

    • Anonyymi

      Perunalastuja paljon nykyinen suosikkini on: Pirkka BARBECUE.

      Joku toinenkin ostaa noita samoja, joska lähikaupassa on 3:ssa rivissä siltikin aina vähän vain jäljellä, en ole syönyt noin paljoa noita.

      Ja muuta hyvää ruokaa ja lepoa aivoille.

    • Anonyymi

      ... niin joo herkuista... suosikkini valion tämä päärynä-kermajäätelö...

    • Anonyymi

      Nautin hiljaisista öistä. Ei kenenkään kuorsausta. Kerrankin kunnon yö unet.

    • Toivon, että yllätäisin itseni, etteivät asiat aina kulkisi samaa rataa.

      Viikonloppuisin keksin ongelmia ja yritän hakea niihin ratkaisuja netistä.
      Nyt pitäisi uudistaa koko salasanajärjestelmäni.

      Olisi kätevää, jos datan syöttö tapahtuisi automaattisesti ulkoisen laitteen kautta.

    • Anonyymi

      Leväten ja koti juttuja päivitellen jos jaksaa ja huvittaa. Ei sitä aina sen kummempia tarvi ollakaan. Ihan hyvä nyt näin. Parasta se, ettei ole suunnitelmaa sen suurempaa tai pakkoa mihinkään.

    • Anonyymi

      Olen pyöräillyt jo 3 kertaa tällä viikolla, kevät innostaa liikkumaan ja todellisten ihmisten seuraan vaikka tuo hiton Netflix innostaa, ei vaikuta yhtä paljon kuinj Auringon uudelleen nousu keväisin...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe