Keneltä julkkikselta näytät?

82

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jensen ackles

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­­N­­y­­­m­­­f­o­m­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Olen kuvitellutkin sinut tuollaiseksi nallekarhuksi, intuitiooni on siis luottaminen😊

      Minä en mielestäni muistuta ketään julkkista millään tavalla ulkonäöllisesti.

      • Anonyymi

        Minä olen olettanut palstakamun olevan naisen. :)
        Minäkään en keksi ketään julkkista, jota muistuttaisin.


      • Minä olen nallekarhu. Ja oikeassa elämässä lempeä sellainen. Siksi avatarinikin on mikä on :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä olen nallekarhu. Ja oikeassa elämässä lempeä sellainen. Siksi avatarinikin on mikä on :)

        Söpöliini :)

        Olethan sinä todellisuudessa paremman näköinen kuin Göstä. Ja karvaisempikin.

        Itse en mielestäni muistuta ketään tunnettua. Tai on sanottu siksi ja tuoksi, nuorempana tosin, kun olin blondi ja ilo silmälle.


    • Minulle on sanottu, että muistutan nuorta Kim Novakia. Ehkä jotain samaa saattaa olla silmien muodossa, kulmaluussa, poskipäissä ja leuan kaaressa. Hänellä on vihreät silmät, minulla siniset.

      Myöhemmin hänelle tehtiin kauneusleikkauksia, jotka ilmeisesti epäonnistuivat.
      Itse en ole käynyt, enkä uskalla edes mennä. Kauneuskirurgiassa voi mennä moni asia pieleen. Liian suuri ja pelottava riski.

      https://images.app.goo.gl/yKL4ygmg7kjTiPKa6

    • Anonyymi

      Nils Sylytter4berg

    • Anonyymi

      Kyöpelinvuoren noita

    • Kuulemma Rooney Maralta. Ei siis oma mielipiteeni, vaan minulle sanottua.

    • Anonyymi

      Eppujen solistilta, Martti Syrjältä etäisesti. Samanlainen kuminaama. Rumia ilmeitä.

      Jasu

      • *pärskistä*

        Etkä muistuta. Mutta hieno vertaus.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        *pärskistä*

        Etkä muistuta. Mutta hieno vertaus.

        Itseasiassa muistutan aika paljonkin, kun ilmeilen. Niin paljon, kun nyt naisena voin muistuttaa jotain joka ei ole sukua mulle. 😃

        Olen oikeasti helvetin ruma, jos haluan olla, ilmeineni.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa muistutan aika paljonkin, kun ilmeilen. Niin paljon, kun nyt naisena voin muistuttaa jotain joka ei ole sukua mulle. 😃

        Olen oikeasti helvetin ruma, jos haluan olla, ilmeineni.

        Jasu

        No uskon että osaat ilmeillä. Ja vieläpä hyvin. Ruma et kuitenkaan ole. Minusta oikein nätti. Tai se, minkä sinusta olen nähnyt .

        Mulla taitaa fb:ssä olla aika ikivanha kuva. Ihan vaan siksi tiedoksi, jos joku on siellä käynyt, joka mut nimeltä tietää. Olen vain yksinkertaiseti laiska Enkä ole siellä käynytkään taas viime kesän jälkeen, kai. Väliin menee vuosiakin.

        Ai niin, tuli mieleen. Sain kettukuvan tässä yhtenä päivänä. Mulla ei ole vain harmainta hajuakaan, kuka se voi olla. Mieleeni tuli väistämättä, onko joku palstalainen. Tai sitten vain sattumaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa muistutan aika paljonkin, kun ilmeilen. Niin paljon, kun nyt naisena voin muistuttaa jotain joka ei ole sukua mulle. 😃

        Olen oikeasti helvetin ruma, jos haluan olla, ilmeineni.

        Jasu

        Tarkennan vielä. Kysehän on siitä, millaisena sinä näet itsesi. Minä en taas näe samoin tavoin. Ei olla väärässä kumpikaan.

        Mutta voin kuvitella ne ilmeilyt ja ilveilyt.. :D etkös sinä ole tehnyt jo niitä lapsesta asti? Ja kun olet lastenhoitoalalla ollut, näen sinut hyvinkin selvästi.

        Kumma, mitä sitä "näkeekin" palstalaisissa. Tai kuvittelee. Mun sanat voi tulkita joskus hieman virheelliseksi. Palstalaiset eivät ole siviilissä niin tuttuja kuin olettaisi.

        Xenaa sanoi tänään lempeyden jumalattaraksi. Näen hänet sellaisena. Ja ton kettuliinikaverini tosiaan karvaisena söpönä peikkona. Pirppiksen viimeinen kuva edustaa juuri mun mielikuvaa, mutta minun silmissäni sitä haavoittuvaista osaa. Sinä taas olet. Jämpti ja vakaa peruskallio. Blingbling on kaukana sinusta. Minusta olet oikein nätti. Xenan kanssa olikin puhetta kuvista. Mutta suurempi kuva mulla on ehkä se itseluotu,"näen" tosiaan palstalaiset ihmisinä, hyvin inhimillisinä. En kuvankauniina mutta jollakin määrittelemättömällä tavalla hyväksyttävinä.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        No uskon että osaat ilmeillä. Ja vieläpä hyvin. Ruma et kuitenkaan ole. Minusta oikein nätti. Tai se, minkä sinusta olen nähnyt .

        Mulla taitaa fb:ssä olla aika ikivanha kuva. Ihan vaan siksi tiedoksi, jos joku on siellä käynyt, joka mut nimeltä tietää. Olen vain yksinkertaiseti laiska Enkä ole siellä käynytkään taas viime kesän jälkeen, kai. Väliin menee vuosiakin.

        Ai niin, tuli mieleen. Sain kettukuvan tässä yhtenä päivänä. Mulla ei ole vain harmainta hajuakaan, kuka se voi olla. Mieleeni tuli väistämättä, onko joku palstalainen. Tai sitten vain sattumaa.

        Minun naama on melko erilainen irl mitä kuvissa. Johtuu ilmeistä ja pixelit ei pelasta. 😂

        Minulla on jossain ehkä emailisi ylhänä muistissa, facebookiasi en tiedä. Mutta ehkä täällä joku tuntee sinut paremmin kuin minä.

        Jasu


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Tarkennan vielä. Kysehän on siitä, millaisena sinä näet itsesi. Minä en taas näe samoin tavoin. Ei olla väärässä kumpikaan.

        Mutta voin kuvitella ne ilmeilyt ja ilveilyt.. :D etkös sinä ole tehnyt jo niitä lapsesta asti? Ja kun olet lastenhoitoalalla ollut, näen sinut hyvinkin selvästi.

        Kumma, mitä sitä "näkeekin" palstalaisissa. Tai kuvittelee. Mun sanat voi tulkita joskus hieman virheelliseksi. Palstalaiset eivät ole siviilissä niin tuttuja kuin olettaisi.

        Xenaa sanoi tänään lempeyden jumalattaraksi. Näen hänet sellaisena. Ja ton kettuliinikaverini tosiaan karvaisena söpönä peikkona. Pirppiksen viimeinen kuva edustaa juuri mun mielikuvaa, mutta minun silmissäni sitä haavoittuvaista osaa. Sinä taas olet. Jämpti ja vakaa peruskallio. Blingbling on kaukana sinusta. Minusta olet oikein nätti. Xenan kanssa olikin puhetta kuvista. Mutta suurempi kuva mulla on ehkä se itseluotu,"näen" tosiaan palstalaiset ihmisinä, hyvin inhimillisinä. En kuvankauniina mutta jollakin määrittelemättömällä tavalla hyväksyttävinä.

        Juu, olen aika eloisa ja ilmeikäs. Ei ole totisuudesta koskaan moitittu. 😉

        Niin sitä näkee varmasti itsensä erilailla, kun muut. Ja itselle sillä omalla ulkonäöllä ei ole niin paljon merkitystäkään, kun mitä sillä voi olla muille. Itseään katselee sisältä päin, muut katselee ulkoa.

        Inhimillisenä näkeminen on parempikin, kun että kuvittelis kuplaan. 😃👍

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, olen aika eloisa ja ilmeikäs. Ei ole totisuudesta koskaan moitittu. 😉

        Niin sitä näkee varmasti itsensä erilailla, kun muut. Ja itselle sillä omalla ulkonäöllä ei ole niin paljon merkitystäkään, kun mitä sillä voi olla muille. Itseään katselee sisältä päin, muut katselee ulkoa.

        Inhimillisenä näkeminen on parempikin, kun että kuvittelis kuplaan. 😃👍

        Jasu

        Ai niin Jasu, mun on pitänyt kirjoittaa sulle. En ole vaan varma, onko mulla hotmailissa enää sun sp-osoitettasi tai onko se toiminnassa. Se mun sp ei ole ottanut vastaan pitkän aikaan viestejä, eli en enää käytä sitä. Mutta oman nimeni tiedät ja gmailini. Jos siis haluat ottaa yhteyttä. Voin valaista vähän viime vuotta. Sen verran tohdin tässä sanoa, että tarpeeksi kun ryvetään, joskus se aurinko alkaa paistaa. Niin minullekin :)

        Minä ehkä tarkoitankin, että näen sinut nättinä sisältäpäin. En oikeasti ajattele sua ulkonäöllisenä kaverina. Lahdessa kulkiessani joskus saatan miettiä, tuliko Jasu vastaan, mutta annan sen olla. Ei sillä oikeasti ole niin väliä. Pidän enempi syvällisemmistä kohtaamisista kuin pinnallisista. Vaikka se on rankempaa. Mikä ehkä tekee introja meistä kummastakin. Vaikka kovin avoin olenkin. Tossa talvella meinasin tavata Rantun, mutta kun aikaa oli vähän ja hällä taisi olla flunssa, jätettiin siihen. Kerkeehän tuota.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Ai niin Jasu, mun on pitänyt kirjoittaa sulle. En ole vaan varma, onko mulla hotmailissa enää sun sp-osoitettasi tai onko se toiminnassa. Se mun sp ei ole ottanut vastaan pitkän aikaan viestejä, eli en enää käytä sitä. Mutta oman nimeni tiedät ja gmailini. Jos siis haluat ottaa yhteyttä. Voin valaista vähän viime vuotta. Sen verran tohdin tässä sanoa, että tarpeeksi kun ryvetään, joskus se aurinko alkaa paistaa. Niin minullekin :)

        Minä ehkä tarkoitankin, että näen sinut nättinä sisältäpäin. En oikeasti ajattele sua ulkonäöllisenä kaverina. Lahdessa kulkiessani joskus saatan miettiä, tuliko Jasu vastaan, mutta annan sen olla. Ei sillä oikeasti ole niin väliä. Pidän enempi syvällisemmistä kohtaamisista kuin pinnallisista. Vaikka se on rankempaa. Mikä ehkä tekee introja meistä kummastakin. Vaikka kovin avoin olenkin. Tossa talvella meinasin tavata Rantun, mutta kun aikaa oli vähän ja hällä taisi olla flunssa, jätettiin siihen. Kerkeehän tuota.

        Minunkin sähköpostiosoite on vaihtunut, ei ole enää se mihin olet näppäillyt. Rande tietää uuden, jos on tallessa. 🙂

        Voi sen sulle antaa mun luvalla, jos joskus tarvitset tiedoksi.

        Kiva, että ajattelet mua noin etkä ulkokuoren mukaan. Arvostan. 🤗💗

        Niin minäkin mielummin kohtaan ihmiset sisimmän kautta, kun kuoren ja helposti ärsyynnynkin kuorien mukaan arvottaviin ihmisiin. Saatan jopa asiasta jotain mainita, jos tarpeeksi kyrsiinnyn.

        Kiva, että hyvääkin kuuluu, iloinen tästäkin uutisesta. Ihana homma! 🌞👍

        Jasu


    • Anonyymi

      Voi, että ja sentään. En ole kuvauksellinen, eli kuvista ei välity se mitä näkee livenä. Tämä tunne juttu, eli en pidä edes kuvattavana olemisesta. Se, mitä olen kuullut, ei vastaa omaa kokemustani mitenkään, ja riippuu täysin omasta olostani, sekä minua tulkitsevasta henkilöstä.
      Se mikä ihmisille minusta välittyy, on mielestäni enemmän tunne, kuin kuin se miltä näytän.
      On sanottu että Mona Lisa, Madonna, Keira Knightley, ja Angelina Jolie ilman huulia ja niin vahvaa leukalinjaa. Joku suomalainen uutistenlukijakin, ajankohtaiskeskustelija, säänainen, mutta omasta mielestäni en muistuta ketään heistä.
      Omaan sirot piirteet, isoilla tulkitsevilla piirteillä. Mutta perus olemukseni vastaa enemmän Johnny Deppin tulkitsematonta nukke kasvoa. Siihen kun liität eri tunteita on skaala kummallisesta ihanan kauniiseen, tai jopa happamaan. Se on, mitä milloinkin on.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Näytän Lauri Tilkaselta, vähän vanhempi vaan, sanovat.

      • Anonyymi

        Lauri Tilkanen on komea.


    • Anonyymi

      Olen 34-vuotias sinkkumies ja näytän äidin mukaan ihan Sepi Kumpulaiselta.

    • En oikeasti näytä keneltäkään julkkikselta edes etäisesti, mutta minulle on sanottu joskus että näytän Helena Christenseniltä, Nelly Furtadolta, Ashley Juddilta ja Sporty Spicelta. Tiedän, erikoinen yhdistelmä enkä oikeasti näytä keneltäkään noista 😄

      Ystäväni sanoi joskus että minussa on jotain samaa kuin Helenassa Chris Isaakin videossa "Wicked game", toinen ystäväni sanoi minun näyttävän Nellyltä videossa "Say it right" (olin juuri tuolloin leikannut etuhiukset, joten hiustyylini oli samanlainen), en muista tarkalleen missä yhteydessä Ashley ja Sporty Spice mainittiin, siitä on aikaa varmaan 20-25 vuotta.. Nykyään taidan muistuttaa eniten Muumimammaa 🤗

      • Anonyymi

        Mulle kävi joku aika sitte sillee että olin saunapuita viemäsä
        pessää niin naapuri tuli käymää ja rupes puhua kalakattaa.
        Kattelin akkunasta sitte että ketä siellä on?
        Ei siellä kettää muita ollu ku se jutteli halakoma pölökylle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kävi joku aika sitte sillee että olin saunapuita viemäsä
        pessää niin naapuri tuli käymää ja rupes puhua kalakattaa.
        Kattelin akkunasta sitte että ketä siellä on?
        Ei siellä kettää muita ollu ku se jutteli halakoma pölökylle.

        Pölkky on siitä hyvä juttukaveri, että se ei kauheasti väitä ainakaan vastaan.


      • Anonyymi

        Hyrylän pedari näyttää pedarilta


    • Haluatko itse sanoa😅 ketä muistutan?

    • Anonyymi

      anonyymilytää näyttää... muttws joku

      jä34jtrröcö sabquuky; Swwytwnnwn pikku-pr45dr m4n4 hoiyemeen pr5ppukjedi yueio

    • Anonyymi

      Minä olen Billy Idolin näköinen lähes 1:1

    • Anonyymi

      Eräältä männävuosien Miss Suomelta. Se on sinällään täysin loogista, koska olemme serkukset ja sukunäkö on selvä. Noin muuten mä en seuraa julkiksia, joten ei aavistustakaan. Serkkuuni mua kuitenkin ovat varsin usein täysin tuntemattomat verranneet.

      • Mitäh tuima ilmeisistä.haluatko sinä sanoa keltä näytän?


      • valtakunta kirjoitti:

        Mitäh tuima ilmeisistä.haluatko sinä sanoa keltä näytän?

        En osaa sanoa, en tunne julkkiksia.

        Kuvasta tuli mieleen sarja "Pieni talo preerialla".
        Olet yksi näistä kolmesta tytöistä, jotka juoksevat kedolle.

        https://www.youtube.com/watch?v=nUZfAw7DWFA


    • Tehkää kuvahaku internetistä omien kuvienne perusteella, haun tulokset saattavat yllättää 🙂

    • Pekka Pouta on viimeisin analyysi pain vuoden takaa. Jututkin kuulemma yhtä lempeitä.
      No tuosta kommentista tunti eteenpäin niin nainen oli sammunut miesten vessaan joten epäilen että jo tuossa vaiheessa mukana saattoi olla alkoholin tuomaa taittovikaa.

      • Anonyymi

        Mä en oo varma mutta Pouta tuli ehkä kerran mua vastaan ja jompikumpi meistä piti ovea toiselle, en muista kummin päin se oli. Ja se tapahtui ihan muualla kuin Helsingissä kun hän taitaa vaikuttaa sielläpäin. En näytä keneltäkään julkkikselta. Minua itse asiassa ärsyttää se jos joku rinnastaa minut johonkuhun muuhun. Sukulaisuussuhteiden myötä tuollaista rinnastamista on tapahtunut. Sen tiedän että olen epäsosiaalisempi mutta myös älykkäämpi kuin valtaosa sukulaisistani. Toisaalta toinen puoli suvustani on umpikieroa porukkaa enkä ole niihin (huomatkaa - "niihin", ei "heihin") missään väleissä. On se kumma kun joillekin raha on perhettä tärkeämpi. Taisin eksyä aiheesta, siispä stoppaan tähän.


    • En keneltäkään. Tekoälynkään mielestä en muistuta ketään. Tosin asetin tekoälylle ehdoksi, että Rowan Atkinsoniin ei saa verrata 😂

    • Anonyymi

      Anna Erikssonilta kuulemma 🤔

      • Anonyymi

        Annalla on kivoja biisejä.


    • Juontaja Peltsi, Marco Andretti, ja lasit päässä Edward Snowden 😅

    • Anonyymi

      en osaa sanoa mut on sanottu teemu selänteen näköiseksi ja joku sanoi että peter forsberg ja joku sanoi että Samuli edelmann.

    • Anonyymi

      Duke Nukemilta näytän.

      muttsa aika hassua joku 6tyttö keksi itselleniu lempnimen, väärin sanoi, tuli IDOO%TI... ollaan kaikki idootet

    • Anonyymi

      Kaikki aika rumia nii ei kehtaa sanoa.🫢😁

      • Ok. Ei kaikkia miellytä.


    • Sen verran samaa näköä on eräässä kotimaisessa muusikossa, joka on usein televisiossa, etten valaise asiaa tarkemmin.
      Ilmeisesti tuosta tyypin takia saan usein Hesassa omituisen innostunutta palvelua kaupoissa.

      • Kiva kun olet täällä mihin karkasit😳 pyydän kauheasti yksityisiämme keskuteluita vuosia sitten elämäni oli erittäin pahassa umpikujassa.😢


      • valtakunta kirjoitti:

        Kiva kun olet täällä mihin karkasit😳 pyydän kauheasti yksityisiämme keskuteluita vuosia sitten elämäni oli erittäin pahassa umpikujassa.😢

        Olen matalasti motivoitunut mihinkään, sillä täällä on niin paljon ihmisiä kuollut viimeaikoina. Kylä alkaa olla tyhjä ja viimeksi lähti nyt se pitkäaikainen eläkkeellä ollut työntekijämme.


      • buddy-love kirjoitti:

        Olen matalasti motivoitunut mihinkään, sillä täällä on niin paljon ihmisiä kuollut viimeaikoina. Kylä alkaa olla tyhjä ja viimeksi lähti nyt se pitkäaikainen eläkkeellä ollut työntekijämme.

        Olen pahoillani kultaseni. Todella pahoillani.
        https://tenor.com/fi/view/hugging-cry-hug-emotion-love-gif-13962348


    • Anonyymi

      Jos vedän oikein lyhyen siilitukan, niin kuin joskus tapana on, niin Juha Tapiossa on kuulemma jotain näinkin komean miehen näköä :)

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Pahuus iskee joskus välillä, Pahuus! sivua ei löydy. Lucifer asialla.

      Tuo juttu mikä tekee nimiä palstalaisista... vaikka mitä voi tehdä tietokone tekee, jotain hyviä kuten Xena-183 tuli Xenamies, ja Valtakunnasta Valtamies, Haaveilijasta Haaman.

    • Anonyymi

      Mitäää??? Mun mielikuva (jos sellaista nyt sinänsä edes oli) sinusta oli ihan eri 😂😂

      • Palan halusta kuulla millaiseksi kuvittelit minut :)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Palan halusta kuulla millaiseksi kuvittelit minut :)

        No ainakaan partaa en osannut kuvitella :D Ja ehkä enemmän sellaiseksi ns. babyfaceksi (hyvällä tavalla). Eli ihan metsään meni 😀


    • Anonyymi

      Nuoren Elisabeth Taylorin.. omasta mielestä en kenenkään.

      - Sheena

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe