Sinkku ei ole raajarikko vaan usein ihan tyytyväinen ihminen

Anonyymi-ap

Jäinpähän miettimään miksi sinkkuutta pidetään jotenkin tilapäisenä tai viallisena tilana??? Ei se ole! Miksi olet sinkku tilalta pitäisi pikemminkin kysyä haluaisitko löytää parisuhteen ja tai oletko sellaisen jo löytänyt? Ei tarvitse etsiä, jos ei ole tarvetta! Ja vielä parempi kysymys olisi minkälainen suhteen pitäisi olla, jotta sinkkuuden olisi valmis vaihtamaan seurusteluun?

On paljon parempi olla yksin kuin ihmisen kanssa, joka ei ole itselle sopiva tai jolle ei ole itse sopiva. Tai toinen voi olla muodollisesti sopiva, mutta silti joku tärkeä asia ei vaan osu, Kun sitten kohtaa oikean, sen tosissaan tietää aika pian.

Jos vanhan suhteen käsittely on kesken tai vielä roikkuu vanhassa, on varmasti parempi ottaa aikaa ja käsitellä itseään.

Kovin moneen ihmiseen ei pysty samaan aikaan edes tutustumaan, ainakaan syvällisemmin. Jos tutustumiseen liittyy tunteita, harva haluaa juosta edes tapailusta toiseen ilman hetken hengähdystä. Joskus ei edes vain huvita alkaa etsimään kun se on keskimäärin aika turhauttavaa ja luottaa siihen, että se oikea osuu kohdalle etsimättä.

Aina elämäntilanne ei ole sellainen, että jaksaa tai haluaa aloittaa uutta. Voi olla, että on lapsien tai vaikka uuden työn tai keskenolevan rempan vuoro. Parisuhteen etsiminen kuitenkin vie useimmiten myös voimia.

Omasta kokemuksesta tiedän, että kiinnostava ihminen voi osua kohdalle ilman suuria ponnisteluja kun hetki on molemminpuolin oikea.

70

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin sanottu kyllä. Se on juuri noin.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18251811

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ongelma on että jotkut ihmiset yrittää luokitella kaikkea kun eivät muuten ymmärrä. Jonkinlaista tyhmyyttä siis. Ei pysty ajattelemaan että on tavallinen ihminen yksin tai joukossa. Missä kukakin. Ei kannata välittää.
      Näin jossain kyltin parkkipaikalla, jossa autoille on omia paikkoja. Sitten siellä oli kylttejä joissa luki että "varattu" ja autopaikan numero.
      Joku oli laittanut siihen kyltin päälle, että "sinkku" ja autopaikan numero.

    • Anonyymi

      Raajarikkokin, sairaskin ihminen voi olla hyvin onnellinen. Tuli vaan vertauskuvasta mieleen. Kun ihminen hyväksyy tilanteensa ja päättää nauttia elämänsä hyvistä puolista, surkuttelematta aina huonoja tai puuttuvia, siitä syntyy onnellisuus.

      Hyvää yötä.

      Jasu

      • Anonyymi

        Raajarikko oli vertauskuva rikkinäiselle tai jotenkin korjaamisen tarpeessa olevalle. Toki raajarikko voi onnellinen ja täysin tyytyväinen, en sitä kiellä.

        Ei kukaan voi arvioida toisen puolesta mikä riittää elämässä ja mikä tekee onnelliseksi. Kyse ei ole siitä, vaan siitä että miksi sinkkuutta käsitellään kuin se olisi vikatilanne ihmisen elämässä. Osalle se on aikansa kestävä vaihe ja osalla se hyvä ja turvallinen paras olotila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raajarikko oli vertauskuva rikkinäiselle tai jotenkin korjaamisen tarpeessa olevalle. Toki raajarikko voi onnellinen ja täysin tyytyväinen, en sitä kiellä.

        Ei kukaan voi arvioida toisen puolesta mikä riittää elämässä ja mikä tekee onnelliseksi. Kyse ei ole siitä, vaan siitä että miksi sinkkuutta käsitellään kuin se olisi vikatilanne ihmisen elämässä. Osalle se on aikansa kestävä vaihe ja osalla se hyvä ja turvallinen paras olotila.

        Osa käsittelee, osa ei. Itse en pidä sinkkuutta minkäänlaisena vikana. Tai parisuhdetta paremmuutena. Ihminen itse tietää mitä tarvitsee ja ei, se riittää minulle.

        Jasu


    • Tuota samaa mietin välillä myös. Sinkkuus nähdään tosiaan tyypillisesti jonkinlaisena välitilana, josta olisi pyrittävä pois ennemmin tai myöhemmin ja jollei pyri, niin vähintäänkin on jotain "vialla". Ihmiset kyselevät jokos sitä on joku jo kiikarissa tai eikö vieläkään ketään ole löytynyt. Harva tarkoittaa kyselyillä mitään pahaa, mutta henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi täytyy ylipäätään udella. Kai ihminen sitten kertoo, jos ja kun on jotain kerrottavaa.

      Omalla kohdallani olen alkanut jo sopeutua siihen ajatukseen, että tulen todennäköisesti olemaan yksin lopun elämääni. Parisuhteen löytyminen alkaa olla aika epätodennäköistä, mutta täytyy vain keskittyä elämän muihin osa-alueisiin ja nauttia elämästä kokonaisvaltaisesti eikä jumittua siihen yhteiskunnassa vallalla olevaan ajatukseen, että ihmisen ei ole hyvä olla yksin.

      • Anonyymi

        Tuo yhteisön tai yhteiskunnan "painostus" ns. normiin taitaa osin johtua siitä, että kun ihmiset ovat kahden kimpassa tai muuten "perheenä", niin silloin oletetaan että tuo yksikkö kantaa vastuuta toisistaan, eikä ulomman yhteisön osalle jää niin paljon kannettavaa sairastumisissa, työttömyyksissä..yms.

        Jotain tällaista ikiaikaista perua kuvittelen noihin kyselyihin liittyvän. Toki varmaan muutakin.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo yhteisön tai yhteiskunnan "painostus" ns. normiin taitaa osin johtua siitä, että kun ihmiset ovat kahden kimpassa tai muuten "perheenä", niin silloin oletetaan että tuo yksikkö kantaa vastuuta toisistaan, eikä ulomman yhteisön osalle jää niin paljon kannettavaa sairastumisissa, työttömyyksissä..yms.

        Jotain tällaista ikiaikaista perua kuvittelen noihin kyselyihin liittyvän. Toki varmaan muutakin.

        -keinovaginamies-

        Saattaa olla jotain tuollaistakin taustalla. Parisuhde/perheyksikkö nähdään yhteiskunnassa tietynlaisena tukirakenteena ja kyllähän perheestä ja kumppanista monessa mielessä tukea yksilölle onkin, sitä en kiellä lainkaan. Minusta ei tosin ole kenenkään muun täytynyt kantaa vastuuta ikinä. En ole esim. saanut mitään tukia (jollei lapsilisää lasketa) tai käyttänyt edes julkista terveydenhuoltoa eli olen yhteiskunnalle hyvin halpa ja huoleton yksilö.

        Moni tuntuu ajattelevan, että minulta vain puuttuu jotain, olen liian yksinäinen tai että elämäni/arkeni on jotenkin vaikeampaa ilman kumppania. Enkä sano, etteikö olisi helpompaa jos olisi kumppani jakamassa arkea, mutta en minä sen takia miestä halua, ettenkö itse pärjäisi. Minä kyllä pärjään ja selviän, en minä mitään kotipiikaa/remonttireiskaa tänne halua vaan jos joskus aloitan suhteen, se täyttää ihan muita tarpeita.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Saattaa olla jotain tuollaistakin taustalla. Parisuhde/perheyksikkö nähdään yhteiskunnassa tietynlaisena tukirakenteena ja kyllähän perheestä ja kumppanista monessa mielessä tukea yksilölle onkin, sitä en kiellä lainkaan. Minusta ei tosin ole kenenkään muun täytynyt kantaa vastuuta ikinä. En ole esim. saanut mitään tukia (jollei lapsilisää lasketa) tai käyttänyt edes julkista terveydenhuoltoa eli olen yhteiskunnalle hyvin halpa ja huoleton yksilö.

        Moni tuntuu ajattelevan, että minulta vain puuttuu jotain, olen liian yksinäinen tai että elämäni/arkeni on jotenkin vaikeampaa ilman kumppania. Enkä sano, etteikö olisi helpompaa jos olisi kumppani jakamassa arkea, mutta en minä sen takia miestä halua, ettenkö itse pärjäisi. Minä kyllä pärjään ja selviän, en minä mitään kotipiikaa/remonttireiskaa tänne halua vaan jos joskus aloitan suhteen, se täyttää ihan muita tarpeita.

        Hyvä hyvä. Minulle ei tarvi paasata vahvan pärjääjän maailmankuvaa. Sattuneesta syystä tiedän varsin hyvin millainen se on :)

        Kunhan heitin ajatuksen yhteisön odotuksista, kun mieleeni tuli ja olen tätä ennenkin päässäni pyöritellyt.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä. Minulle ei tarvi paasata vahvan pärjääjän maailmankuvaa. Sattuneesta syystä tiedän varsin hyvin millainen se on :)

        Kunhan heitin ajatuksen yhteisön odotuksista, kun mieleeni tuli ja olen tätä ennenkin päässäni pyöritellyt.

        -keinovaginamies-

        Ei ollut tarkoitus paasata, taisin vain antaa kokemani ärtymykseni paistaa liikaa läpi 😊

        Mutta jostain yhteiskunnan odotuksista ja pinttyneistä käsityksistähän nämä kumpuavat. Ihmisten on joskus vaikea tmmärtää, miksi joku haluaa elää eri tavalla kuin itse elää, vaikka jokaisella pitäisi olla oikeus elää itsensä näköistä elämää, kunhan ei satuta muita niin tehdessään.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus paasata, taisin vain antaa kokemani ärtymykseni paistaa liikaa läpi 😊

        Mutta jostain yhteiskunnan odotuksista ja pinttyneistä käsityksistähän nämä kumpuavat. Ihmisten on joskus vaikea tmmärtää, miksi joku haluaa elää eri tavalla kuin itse elää, vaikka jokaisella pitäisi olla oikeus elää itsensä näköistä elämää, kunhan ei satuta muita niin tehdessään.

        En ottanut itseeni :) Muorit aina välillä luennoi :))

        Se on joku ihmisen suvaitsemattomuus ja laumakäytös, joka voi kummuta hyvinkin syvältä liskoaivoista.
        Vähän niin kuin kanalaumassa, poikkeavat nokitaan hengiltä.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ottanut itseeni :) Muorit aina välillä luennoi :))

        Se on joku ihmisen suvaitsemattomuus ja laumakäytös, joka voi kummuta hyvinkin syvältä liskoaivoista.
        Vähän niin kuin kanalaumassa, poikkeavat nokitaan hengiltä.

        -keinovaginamies-

        Hyvä, ei pienistä kannataakaan ottaa itseensä 😁

        Onhan sitä itsekin joutunut työstämään mielessään, että ei parisuhde ole mikään pakko tai onnellisen elämän tae, sillä pohjimmiltani olen hyvin vahvasti parisuhdeihminen. Se on varmaan osaksi opittua ja osaksi sitä, että ihminen tosiaan on laumaihminen, niin hyvässä kuin pahassa, ja harva meistä viihtyy yksin. Kyllä sitä henkistä yhteyttä toiseen ihmiseen kaipaa eikä romanttista yhteyttä korvaa oikein muunlaiset yhteydet. Minulla on vahva side lapseeni, ystäviini, siskoihini jne mutta tiettyjä tarpeita ei pysty muut kuin mies täyttämään. Enkä tarkoita nyt pelkästään seksuaalisia tarpeita 😄 Tämä on se, mikä itselleni on vaikeinta, miten joko oppia elämään tuon puutteen kanssa tai muuttaa ajatteluaan niin, ettei sellaiselle koe enää edes tarvetta.

        Tämä on kuitenkin oma asiani enkä pidä siitä, että muut ulkoapäin voivottelevat tai tuomitsevat. Keskittyisivät vain omiin asioihinsa. Mutta ihmisluonto on tosiaan herkästi sellainen, että jos koetaan, ettei joku oikein sovi joukkoon, niin hänet on helppo ottaa kohteeksi.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Hyvä, ei pienistä kannataakaan ottaa itseensä 😁

        Onhan sitä itsekin joutunut työstämään mielessään, että ei parisuhde ole mikään pakko tai onnellisen elämän tae, sillä pohjimmiltani olen hyvin vahvasti parisuhdeihminen. Se on varmaan osaksi opittua ja osaksi sitä, että ihminen tosiaan on laumaihminen, niin hyvässä kuin pahassa, ja harva meistä viihtyy yksin. Kyllä sitä henkistä yhteyttä toiseen ihmiseen kaipaa eikä romanttista yhteyttä korvaa oikein muunlaiset yhteydet. Minulla on vahva side lapseeni, ystäviini, siskoihini jne mutta tiettyjä tarpeita ei pysty muut kuin mies täyttämään. Enkä tarkoita nyt pelkästään seksuaalisia tarpeita 😄 Tämä on se, mikä itselleni on vaikeinta, miten joko oppia elämään tuon puutteen kanssa tai muuttaa ajatteluaan niin, ettei sellaiselle koe enää edes tarvetta.

        Tämä on kuitenkin oma asiani enkä pidä siitä, että muut ulkoapäin voivottelevat tai tuomitsevat. Keskittyisivät vain omiin asioihinsa. Mutta ihmisluonto on tosiaan herkästi sellainen, että jos koetaan, ettei joku oikein sovi joukkoon, niin hänet on helppo ottaa kohteeksi.

        Sellaisen syvän henkisen yhteyden saavuttaminen toiseen yksilöön on ainakin minulle ollut aina haaste/vaikeaa. Kun siihen sotketaan vielä romantiikka, niin taitaa olla, että hyvin lyhyitä aikoja elämästä olen kyennyt sellaista tuntemaan. Seksi on tietysti vain yksi osa-alue, mutta sen olemassaolo ja laatu tuntuu kohdallani vaikuttavan aika paljon siihen minkälaisia ja kuinka syviä tunteita koen vastapuoleen. (Enkä tässä nyt tarkoita noita minun harrastusvälineitäni :)))

        Haikeudella muistelen aikoja kun olimme muorin kanssa vasta alkaneet kimppaan. Vasta rakastuneena aurinko tuntui paistavan aina. Tämmösessä pidemmän matkan toveruudessa helmikuussa tuntuu olevan enemmän vaihtelua ja pilviäkin :)

        Mutta voiko ihminen muuttaa itseään? Toista on aina niin paljon helpompi neuvoa kuin itseään.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisen syvän henkisen yhteyden saavuttaminen toiseen yksilöön on ainakin minulle ollut aina haaste/vaikeaa. Kun siihen sotketaan vielä romantiikka, niin taitaa olla, että hyvin lyhyitä aikoja elämästä olen kyennyt sellaista tuntemaan. Seksi on tietysti vain yksi osa-alue, mutta sen olemassaolo ja laatu tuntuu kohdallani vaikuttavan aika paljon siihen minkälaisia ja kuinka syviä tunteita koen vastapuoleen. (Enkä tässä nyt tarkoita noita minun harrastusvälineitäni :)))

        Haikeudella muistelen aikoja kun olimme muorin kanssa vasta alkaneet kimppaan. Vasta rakastuneena aurinko tuntui paistavan aina. Tämmösessä pidemmän matkan toveruudessa helmikuussa tuntuu olevan enemmän vaihtelua ja pilviäkin :)

        Mutta voiko ihminen muuttaa itseään? Toista on aina niin paljon helpompi neuvoa kuin itseään.

        -keinovaginamies-

        Seksi, romantiikka ja tunteet nivoutuvat hyvin tiiviisti toisiinsa minun kokemusmaailmassani. Olen kokenut kyllä vahvoja tunteita tuolla saralla, mutta jollain tavalla koen, että jokin on jäänyt aina ehkä hieman vajaaksi. Tämä johtunee hyvin pitkälti siitä, että minä (ehkä myös vastapuoli), olen ollut jollain tasolla vielä raakile. En ole osannut esim täysin heittäytyä. Nykyään olisin paljon kypsempi tuolla osa-alueella, mutta sitten taas on jotain muita jumeja. Koskaan ei ole hyvä 😄

        Seksin on todistettu ihan tieteellisesti (en jaksa kaivaa lähteitä) vahvistavan tunteita ja kiintymystä toista ihmistä kohtaan. Se ei siis ole vain pelkkää fyysistä jyystöä, vaan seksin tuoma läheisyys ja intiimiys vahvistaa myös tunnesidettä. Ihan luonnolista siis, että koet seksin vaikuttavan syoraan myös kokemiisi tunteisiin. Tietenkin ihmiset ovat tässä asiassa erilaisia ja toisille seksin merkitys osana tunnekokemusta on suurempi kuin toisille. Mikään tapa ei ole toista oikeampi.

        Heititpä loppuun pahan kysymyksen 😂 Olen taipuvainen ajattelemaan, että perusminää ei pysty muuttamaan. Jokainen meistä on sisimmässään sitä mitä on. Ihminen kuitenkin pystyy kasvamaan, oppimaan ja omaksumaan uusia ajattelumalleja, joten siinä mielessä kyllä itseään voi muuttaa tiettyyn pisteeseen asti.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Seksi, romantiikka ja tunteet nivoutuvat hyvin tiiviisti toisiinsa minun kokemusmaailmassani. Olen kokenut kyllä vahvoja tunteita tuolla saralla, mutta jollain tavalla koen, että jokin on jäänyt aina ehkä hieman vajaaksi. Tämä johtunee hyvin pitkälti siitä, että minä (ehkä myös vastapuoli), olen ollut jollain tasolla vielä raakile. En ole osannut esim täysin heittäytyä. Nykyään olisin paljon kypsempi tuolla osa-alueella, mutta sitten taas on jotain muita jumeja. Koskaan ei ole hyvä 😄

        Seksin on todistettu ihan tieteellisesti (en jaksa kaivaa lähteitä) vahvistavan tunteita ja kiintymystä toista ihmistä kohtaan. Se ei siis ole vain pelkkää fyysistä jyystöä, vaan seksin tuoma läheisyys ja intiimiys vahvistaa myös tunnesidettä. Ihan luonnolista siis, että koet seksin vaikuttavan syoraan myös kokemiisi tunteisiin. Tietenkin ihmiset ovat tässä asiassa erilaisia ja toisille seksin merkitys osana tunnekokemusta on suurempi kuin toisille. Mikään tapa ei ole toista oikeampi.

        Heititpä loppuun pahan kysymyksen 😂 Olen taipuvainen ajattelemaan, että perusminää ei pysty muuttamaan. Jokainen meistä on sisimmässään sitä mitä on. Ihminen kuitenkin pystyy kasvamaan, oppimaan ja omaksumaan uusia ajattelumalleja, joten siinä mielessä kyllä itseään voi muuttaa tiettyyn pisteeseen asti.

        Varmaan tuo lopun kysymys oli ennemminkin heitetty itsetutkiskeluksi sinulle. :)
        Viittaan tähän aiempaan kohtaan:
        " Tämä on se, mikä itselleni on vaikeinta, miten joko oppia elämään tuon puutteen kanssa tai muuttaa ajatteluaan niin, ettei sellaiselle koe enää edes tarvetta"

        Itse olen ollut jo kauan aikaa sitä mieltä, ettei ihminen juurikaan muutu. Opitut ajattelumallit ovat kuitenkin vain opittuja. Minusta ihmisen kuuluisi elää luonnollaan.

        Ja niin kuin aiemmin totesin, niin muita on aina helpompi neuvoa kuin itseään :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tuo lopun kysymys oli ennemminkin heitetty itsetutkiskeluksi sinulle. :)
        Viittaan tähän aiempaan kohtaan:
        " Tämä on se, mikä itselleni on vaikeinta, miten joko oppia elämään tuon puutteen kanssa tai muuttaa ajatteluaan niin, ettei sellaiselle koe enää edes tarvetta"

        Itse olen ollut jo kauan aikaa sitä mieltä, ettei ihminen juurikaan muutu. Opitut ajattelumallit ovat kuitenkin vain opittuja. Minusta ihmisen kuuluisi elää luonnollaan.

        Ja niin kuin aiemmin totesin, niin muita on aina helpompi neuvoa kuin itseään :)

        -keinovaginamies-

        Muita on huomattavasti helpompi tutkiskella kuin itseään 😅

        Mutta osuva heitto, tuota pohdiskelua joudun itseni kanssa käymään. Koen joutuvani hieman pakottamaan ajatuksiani, sillä kuten sanoin itsekin, en myöskään usko, että ihminen voi muuttua pohjimmiltaan. En pysty esim vain vipua kääntämällä sammuttamaan seksuaalisuuttani. Olen luonteeltani myös hyvin "rakastava" ja lempeä ja minulla olisi paljon rakkautta sydämessäni jaettavana. Tuo on ristiriidassa sen kanssa, että eläisin loppuelämäni yksin. Osaan olla yksinkin enkä halua ketään vain siksi, että on joku, mutta en ole ainakaan vielä päässyt sellaiseen mielentilaan, etten kaipaisi toista ihmistä lähelleni.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Muita on huomattavasti helpompi tutkiskella kuin itseään 😅

        Mutta osuva heitto, tuota pohdiskelua joudun itseni kanssa käymään. Koen joutuvani hieman pakottamaan ajatuksiani, sillä kuten sanoin itsekin, en myöskään usko, että ihminen voi muuttua pohjimmiltaan. En pysty esim vain vipua kääntämällä sammuttamaan seksuaalisuuttani. Olen luonteeltani myös hyvin "rakastava" ja lempeä ja minulla olisi paljon rakkautta sydämessäni jaettavana. Tuo on ristiriidassa sen kanssa, että eläisin loppuelämäni yksin. Osaan olla yksinkin enkä halua ketään vain siksi, että on joku, mutta en ole ainakaan vielä päässyt sellaiseen mielentilaan, etten kaipaisi toista ihmistä lähelleni.

        Kaikki maailmassa haluaa ja toivoo löytävänsä kumppanin itselleen oli sitten ihminen eläin kasvi tai mikä vain niin jokainen haluaa oman kumppanin ja perheen ja kodin se on luonnollista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki maailmassa haluaa ja toivoo löytävänsä kumppanin itselleen oli sitten ihminen eläin kasvi tai mikä vain niin jokainen haluaa oman kumppanin ja perheen ja kodin se on luonnollista

        Eivät kaikki. Me ihmiset olemme yksilöitä ja jokaisella on omat toiveensa, tarpeensa ja arvonsa. Valtaosa ihmisistä toki haluaa kumppanin, mutta on niitäkin, jotka ovat onnellisimmillaan yksin.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Eivät kaikki. Me ihmiset olemme yksilöitä ja jokaisella on omat toiveensa, tarpeensa ja arvonsa. Valtaosa ihmisistä toki haluaa kumppanin, mutta on niitäkin, jotka ovat onnellisimmillaan yksin.

        Kaikki haluaa kumppanin ja yksin ei koskaan ole oikeasti onnellinen ehkä joku väittää niin mutta sisimmässään kaipaa kumppania omakseen no joo kaikista ei ole kumppaniksi saati hyväksi kumppaniksi he joutuvat olemaan yksin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki haluaa kumppanin ja yksin ei koskaan ole oikeasti onnellinen ehkä joku väittää niin mutta sisimmässään kaipaa kumppania omakseen no joo kaikista ei ole kumppaniksi saati hyväksi kumppaniksi he joutuvat olemaan yksin

        Meillä on erilaiset näkemykset.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Meillä on erilaiset näkemykset.

        Mutta sisimmässäsi tiedät että olen oikeassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sisimmässäsi tiedät että olen oikeassa

        Ei vaan sisimmässäni tiedän, että ihmiset ovat erilaisia enkä minä pysty sanomaan kaikkien ihmisten puolesta, miten he tämän asian kokevat. Suuri osa kaipaa ns perinteistä parisuhdetta, jotkut ovat onnellisimmillaan eläessään avoimessa suhteessa, toiset taas viihtyvät parhaiten yksin. Joillain on jopa useampi suhde samaan aikaan ja he ovat onnellisia eläessään juuri siten.

        On monia tapoja olla onnellinen. Pitää vain löytää se oma tapansa.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ei vaan sisimmässäni tiedän, että ihmiset ovat erilaisia enkä minä pysty sanomaan kaikkien ihmisten puolesta, miten he tämän asian kokevat. Suuri osa kaipaa ns perinteistä parisuhdetta, jotkut ovat onnellisimmillaan eläessään avoimessa suhteessa, toiset taas viihtyvät parhaiten yksin. Joillain on jopa useampi suhde samaan aikaan ja he ovat onnellisia eläessään juuri siten.

        On monia tapoja olla onnellinen. Pitää vain löytää se oma tapansa.

        Kaikki kaipaa suhdetta ja omaa rakasta esim voikukka tyttö haluu voikukka pojan omakseen ja avoimissa ym jutuissa eivät oikeasti ole onnellisia vaan kärsivät mielenterveys ongelmista huumeista alkoholista ja toivovat parantuisin tulis minusta ihminen ja löytäisinkin oikeasti ihmisen jota rakastan oikeasti ja saisin siitä iki oman kumppanin ja ristii kätensä rukoilee jumala tee minusta ihminen terve ihminen aamen ja toivoo toteudu toiveeni


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ei vaan sisimmässäni tiedän, että ihmiset ovat erilaisia enkä minä pysty sanomaan kaikkien ihmisten puolesta, miten he tämän asian kokevat. Suuri osa kaipaa ns perinteistä parisuhdetta, jotkut ovat onnellisimmillaan eläessään avoimessa suhteessa, toiset taas viihtyvät parhaiten yksin. Joillain on jopa useampi suhde samaan aikaan ja he ovat onnellisia eläessään juuri siten.

        On monia tapoja olla onnellinen. Pitää vain löytää se oma tapansa.

        Eli heillä mieli on saastunut ja saatainen tiedät sen itsekkin


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Muita on huomattavasti helpompi tutkiskella kuin itseään 😅

        Mutta osuva heitto, tuota pohdiskelua joudun itseni kanssa käymään. Koen joutuvani hieman pakottamaan ajatuksiani, sillä kuten sanoin itsekin, en myöskään usko, että ihminen voi muuttua pohjimmiltaan. En pysty esim vain vipua kääntämällä sammuttamaan seksuaalisuuttani. Olen luonteeltani myös hyvin "rakastava" ja lempeä ja minulla olisi paljon rakkautta sydämessäni jaettavana. Tuo on ristiriidassa sen kanssa, että eläisin loppuelämäni yksin. Osaan olla yksinkin enkä halua ketään vain siksi, että on joku, mutta en ole ainakaan vielä päässyt sellaiseen mielentilaan, etten kaipaisi toista ihmistä lähelleni.

        Koen tällä hetkellä suurta ristiriitaisuutta palstalla.

        Koetan tsempata palstan naisia uskomaan hyviin miehiin ja etsimään sellaisia, mutta toisaalta kannustan poikamiehiä pitämään kiinni tittelistään. Naiset on kuitenkin pitkässä juoksussa kova työmaa vaikka aluksi ovatkin kovin rakastettavia ;)

        Miten minusta on tullutkin näin hempeä? Palsta sekoittaa ihmisellä selvät sävelet :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki maailmassa haluaa ja toivoo löytävänsä kumppanin itselleen oli sitten ihminen eläin kasvi tai mikä vain niin jokainen haluaa oman kumppanin ja perheen ja kodin se on luonnollista

        Voihan voikukka välis.
        Haluaisiko se kumppanikseen ehkä porkkanan?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koen tällä hetkellä suurta ristiriitaisuutta palstalla.

        Koetan tsempata palstan naisia uskomaan hyviin miehiin ja etsimään sellaisia, mutta toisaalta kannustan poikamiehiä pitämään kiinni tittelistään. Naiset on kuitenkin pitkässä juoksussa kova työmaa vaikka aluksi ovatkin kovin rakastettavia ;)

        Miten minusta on tullutkin näin hempeä? Palsta sekoittaa ihmisellä selvät sävelet :))

        -keinovaginamies-

        Palstalla saattaa olla pieneen ihmiseen arvaamattomia vaikutuksia 😄 Onneksi kohdallasi positiivisia, hempeyshän on hieno ominaisuus. Älä nyt kuitenkaan niitä poikamiehiä enempää säikyttele, menee meiltä naisilta viimeisetkin mahdollisuudet 😁


    • Anonyymi

      Itsellä oma ihan tarkoituksella valittu, oma suunnitelma on ihan muu jota en tässä kerro kun sitä ei enemmistö hyväksyisi kumminkaan.

      Terveisin mies 49 vuotta.

      • Anonyymi

        Aiot homostella?


    • Anonyymi

      Niinkun se ei aina natsaa se yhdessä olo kovin hyvin sitten?..Minun vanhempani olivat yli 60 vuotta naimisissa,mutta totuus on esim.että ehkä viimeiset 15 vuotta olivat suht riitaisassa suhteessa,pienestäkin asiasta saattoi olla kovaa erimielisyyttä. Mutta eihän sitä mököttelyä enää 50 vuoden jälkeen niin ehkä edes huomaa?.Mutta ympärillä olevat tietty huomasivat mutta jokainen valitsee asiansa itse..Olivathan paljon myös ajasta samaakin mieltä..Äidillä oli erilaisia riippuvuuksia,ei pahimman luokan toki,mutta kuitenkin jotakin..Isällä ehkä saattoi olla tietyssä iässä jopa sivusuhde mutta ehkä äiti ei saanut sitä selville?tai en sitten tiedä ehkä ei ollut vaan huomaavinaan..?.No ne asiat jonkunlaiset pienet salaisuudet veivät mukana hautaansa..Moisia suhteita ei oikein taida juurikaan nykypäivänä syntyä?..Eiköhän ero tule jos hankkii toisen mielestä väärän väriset asut tai esim lihoaa tai jos menettää esim. työnsä?niin eihän sitå viitsi toinen tuota katsella sitten..Ihan kamalaahan tuollaiset olisi..huoh(satiiria siis tuo edellinen)..En oikein ymmärrä nykyajan ihmisiä mutta liekö sillä väliä ymmärränkö vai en,sinkkuna mennään riippumatta olosuhteista..Hyviä ankanhuuli ja takapuolen pullotus hankintoja vaan nuorisolle,vissiin niistä se ilo elämään tulee sitten?(ei minusta kylläkään tule,mutta olen jo fossiloitunut dinosaurus viisikymppisenä eli ei ankahuulisena enkä pullottavalla takapuolella varustettuna..).Kukahan nuo korjaus leikkaukset noille maksaa siten?ehkä se mahdollinen puoliso sitten maksaa?..Mulla aikoinaan olisi ollut kiinnostusta lapsen hankintaan mutta ei se avokki silloin halunnut kuin jotain playstationia,matkoja,laskettelua,sitten jo omaa autoa yms,eli ei mitään tollasia rasittavia lapsia sitten..Osa miehistä jää ikuiseksi pojiksi ja no juu koskeehan se ikuiseksi tytöksi jääminen myös osaa naisista..Mitäpä noista sitten,ehkä kannattaisi olla ylpeä sinkku,ettei tarvii jotaki ikuista mankumista milloin mistäkin lapsellisesta asian hankkimisesta, haluamisesta kuunnella..(jäänyt se lelu lapsena sinne patterin väliin niin ei kasveta siitä asiasta enää etiäpäin..)

    • Anonyymi

      Itsekin ollen mierrinyr että miksi hqlu qu55qq 5y55öjä jow joillqin on pqhq mi43li kun... joku vqaaq5wqllinren kkk-ihminrn... niin

      niin, jos 6tyt6öt ovwt5 qu66wn4335 i5s3 3nwin

    • Anonyymi

      Itselläni on parantumaton aivovamma, joka aiheuttaa kaikkea raajarikkoisuudesta muistihäiriöön.

      Tosin erosin avuoliitosta ennen onnemuutta ja olen seukannut onnettomuuden jälkeenkin.

      Kun viimeisin naisystäväni kuoli pitkään sairastettuaan ja odotellessa elinsiirtoa, on sen jälkeen toki ollut seksiäkin.
      Mutta antaa olla, elän yksin. Loppusuoralla tässä jo saatetaan mennä muutenkin.

      >simiti<

      • En tiennyt että olet eronnut?


      • valtakunta kirjoitti:

        En tiennyt että olet eronnut?

        luulin jo että kuoli onnettomuudessa olen pahoillani kun muistin väärin ehkä oletin kun olet ollut onnettomuudessa olen pahoillani täysin Väärästä informaatiosta. Mikä elin oliko munuainen?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        luulin jo että kuoli onnettomuudessa olen pahoillani kun muistin väärin ehkä oletin kun olet ollut onnettomuudessa olen pahoillani täysin Väärästä informaatiosta. Mikä elin oliko munuainen?

        Nyrkin kokoinen pala tuhoutui aiivoista. Vaikuttaa moneen asiaan. Mutta olenhan minä kirjoittanut sen onnettomuuden jälkeen, joka oli 8 vuotta sitten. Ja ihan vielä omalla nimimerkillä.

        Mutta se kuollut exäni odotti maksaa. Kun sitä ei löytynyt, niin sitten meni haima, munuaiset ja henkikin.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyrkin kokoinen pala tuhoutui aiivoista. Vaikuttaa moneen asiaan. Mutta olenhan minä kirjoittanut sen onnettomuuden jälkeen, joka oli 8 vuotta sitten. Ja ihan vielä omalla nimimerkillä.

        Mutta se kuollut exäni odotti maksaa. Kun sitä ei löytynyt, niin sitten meni haima, munuaiset ja henkikin.

        >simiti<

        Juuh niin olet, olen saanut myös syytöksiä vaikka en mitään ole koskaan tehnyt sinullekkaan. Joku sinua harmitti voitko kertoa. Mikä se oli?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Juuh niin olet, olen saanut myös syytöksiä vaikka en mitään ole koskaan tehnyt sinullekkaan. Joku sinua harmitti voitko kertoa. Mikä se oli?

        Häh? Mistä kirjoitat? Toki jos olen joskus loukannut sinua, niin pyydän anteeksi. Kauhukabinetissamme ja pahoinvoinnin lisäämistä köyhille riittäköön.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Häh? Mistä kirjoitat? Toki jos olen joskus loukannut sinua, niin pyydän anteeksi. Kauhukabinetissamme ja pahoinvoinnin lisäämistä köyhille riittäköön.

        >simiti<

        Voihan tuoda ne juttusi jos löydän, mutta eikä se minua haitannu sinua mutta etäännytti on jokin harmittanut. En minä ole loukkaantunut sinulla on muutenkin hyvin rankka elämä.


    • Anonyymi

      Hei,

      olen kaksi ja puoli vuotta sitten vasten tahtoani eronnut 25 vuoden suhteesta.
      Olen siis sinkku/eronnut/en karannut, mutta en totta vie haluaisi olla.

      En kuitenkaan jaksa pistää ajatustakaan mihinkään deittisovelluksiin, koska parisuhde ei ole mikään marketin hyllyltä tai autoliikkeen rivistä valittava asia.

      Ikäni on tällä hetkellä 55v ja siis olen mies. Alkoa en käytä ollenkaan, en polta, enkä vedä mitään muitakaan päihteitä.
      Liikun päivittäin, käyn salilla, uin jne.

      Pidän ihmisten kohtaamisesta (pääasiassa tuntemattomien, kaverit ovat kukin kaukana ja hajallaan) ja tulee usein juteltua vaikka kenen kanssa tuolla ulkona kuljeskellessa, uimahallissa tms.

      Mutta - aloituksen aiheeseen - en millään muotoa tuomitse sitä, jos joku viihtyy sinkkuna tai päinvastoin.
      Itse kuulun niihin ihmisiin, jotka kaipaavat sitä sielunkumppania, yhdessä nauramista ja joskus sylikkäin käpertymistä.
      Sitä, että voi jonkun kanssa KATSOA YHDESSÄ TULEVAISUUTEEN ja jakaa niitä kokemuksia keskenään.

      Mitenkään rajoittamatta kummankaan osapuolen omaa elämää tai manipuloimatta ajatuksia.

      No, ehkä löydän kaipaamani ihmisen, ehkä en. Jos ei vuoden, puolentoista sisään ala osua kohdalleen, myyn kaiken ja muutan ulkomaille Euroopan ulkopuolelle.....
      Kävi siellä sitten miten kävi.
      Jospa löydän unelmieni nauravaisen, kirkassilmäisen ihmisen vielä jonakin päivänä?

      Mutta tsemppiä kaikille omaan elämään, sinkkuna, suhteessa tai ilman!

    • Anonyymi

      En minä ainakaan odota, että sinkulla olisi jatkuva haku päällä.
      Naiset, joille parisuhde tuntuu olevan elämän tarkoitus, saattavat kuvitella niin.

    • Anonyymi

      piyäiisikö kokrills miyähän nimiä yuo koofi hriyyäidi joysin uudis.. kun niin näppärästi tuo käsillä

      Prin
      Mies
      Uskolja
      Fpypyrak
      Citmunnimionjot
      Prinpienova

      joopsw hqh

    • Ihminen jonka seksuaalinen funktio on kunnossa, ei ole tyytyväinen ilman kumppania. Seksi (coitus) ja seksuaalisuus (esileikit ja erotiikka laajemmin) ovat yksi sellaisten ihmisten perustarpeista.

      • Anonyymi

        Tämä sun hahmosi evoluutio on melko viihdyttävää luettavaa. Aina tulee uusi asia, jota hahmo alkaa hokemaan ja nyt se on tuo coitus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sun hahmosi evoluutio on melko viihdyttävää luettavaa. Aina tulee uusi asia, jota hahmo alkaa hokemaan ja nyt se on tuo coitus.

        Kiitos, minä aina pyrin viihdyttämään niin monia kuin mahdollisesti kykenen. Vain ihminen joka viihtyy lukemansa parissa voi oppia. Katsos, kun täällä sana "seksi" tarkoittaa lähes mitä tahansa, kuten kädestä pitämistä tai kahvin hörppimistä yhdessä. Mutta oikeassa elämässä seksi tarkoittaa coitusta, miehen ja tytön kopulaatiota, rakastelemista keskenänsä, niin että mies panee tulppaaninsa tytössä olevaan maljakkoon.


      • Anonyymi
        Syntinenmieli kirjoitti:

        Kiitos, minä aina pyrin viihdyttämään niin monia kuin mahdollisesti kykenen. Vain ihminen joka viihtyy lukemansa parissa voi oppia. Katsos, kun täällä sana "seksi" tarkoittaa lähes mitä tahansa, kuten kädestä pitämistä tai kahvin hörppimistä yhdessä. Mutta oikeassa elämässä seksi tarkoittaa coitusta, miehen ja tytön kopulaatiota, rakastelemista keskenänsä, niin että mies panee tulppaaninsa tytössä olevaan maljakkoon.

        Ikävä kyllä opettavaisia nämä juttusi eivät ole. Tai no ehkä sellaisille, jotka haluavat myös luoda tuollaisia palstahahmoja. He voisivat ottaa oppia sinusta ja siitä miten hahmo aina alkaa jankuttaa yhtä sanaa tai lausetta. Oletko katsellut kovasti Putousta tai joitain vanhempia tuollaisia ohjelmia? Sketsihahmoillahan yleensä on tuollainen yksi aihe tai lause, jota ne hokevat hokemasta päästyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä opettavaisia nämä juttusi eivät ole. Tai no ehkä sellaisille, jotka haluavat myös luoda tuollaisia palstahahmoja. He voisivat ottaa oppia sinusta ja siitä miten hahmo aina alkaa jankuttaa yhtä sanaa tai lausetta. Oletko katsellut kovasti Putousta tai joitain vanhempia tuollaisia ohjelmia? Sketsihahmoillahan yleensä on tuollainen yksi aihe tai lause, jota ne hokevat hokemasta päästyään.

        Selvä putoushahmo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä putoushahmo!

        Viinamiehestäkin saisi hyvän putoushahmon.


    • Anonyymi

      niiin tuo ohjelma joka muodostaa nimiä, tietokone tkee, , thee aika hassujakin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      jos ajattelet jotain nälänhädässäkin kärsiviä, niin tyytyväinen voi olla kun asuu euroopassa

    • Anonyymi

      Sepä se. Mutta vielä sekin,ettei välttis ottaisi sitä hyvää ja sopivaakaan,koska kokee sinkkuuden sitäkin paremmaksi itselleen. Ihme luulottelua,että parisuhde kaikille on se onnen avain,jos olet ehkä monienkin parisuhteiden jälkeen,löytänyt sen oikean onnesi sinkkuudesta. No,sitähän ei tahdota ymmärtää,vaan väännetään ja käännetään se traumoiksi entisistä suhteista, vaihdevuosi-iän harhoiksi tai sinut seksuaalisesti kykenemättömäksi. Nämä parisuhderiippuvaiset ja läheisriippuvaiset eivät kykene moista 'mielenhäiriötä' ymmärtämään. Se on sula mahdottomuus! Oma putkiaivoisuus on ainoa oikea elämän tutuus ja abc👎.💩

      • Anonyymi

        Ps. Enpä usko että sellaista miestä maa päällään kantaa, joka saisi minut sinkkuudesta luopumaan😄.💩


    • Anonyymi

      Sinkut valehtelee itselleen. Oikeesti ne haluu kumppanin, mutta kun ei saa, ne keksii, että ei edes tee mieli sellasta. Eniten ihminen valehtelee itselleen.

      • Anonyymi

        No niin,siinäpä juurikin ikisinkkupakkoputkiaivo joka katsoo elämäänsä oman kokemuksensa kautta. Ei voi olla totta muu kun miten minä itse koen. Ei voi,eikä saa. Maailma tuhoutuu jos jotain muuta olisi kuin uskottelen itselleni. Laitanpa sen oman pelkoni ja luulotteluni muiden piikkiin. Noissa muissa vika,ei minussa. Kuules runkkari. Jos olisit elänyt edes kerran parisuhteessa,saati toisen,kolmannen,ja saanut seksiä mielinmäärin,ja aina ollut tunne että et elä omaa elämää,vaan yhteiskunnan sinulta odottamaa. Muiden sinulle luulottelemaa,johon sinut on aivopesty. Ja kun viimein hokaat,ettei sun tarvii. Ei tarvii mielistellä tai miellyttää yhteiskuntaa,eikä ihmisiä. Saatkin tehdä juuri niinkuin tykkäät. Niin siitä se onni löytyy. Että aivan turhaa taot päähäni pskaa kun se pska on omassa kuupassasi. Kunhan kerroin.💩


    • Anonyymi

      jos ei oikein itsekään tiedäm itä haluaa eli haluaisiko luopua sinkkuudesta eli itsemääräämisoikeudesta..

    • Anonyymi

      pahin juttu jos on joku vakituinern parisuhde, niiin sillon menettään sen täyden itsemääräämisoikeude3n, ei saa tehdä mitä huviytyqq...

    • Anonyymi

      Yksin elät, yksin vanhenet ja kuolet.

      Siinä se.

    • Anonyymi

      Naisten gamer- ja läskifobia ei tule hetkeen loppumaan. Sen lisäksi naisille ei kelpaa kunnollinen ja kiltti mies.

    • Anonyymi

      Tämäkin on niitä asioita, joissa on havaittavissa selkeä ero sukupolvien välillä. Tietenkään se ei tarkoita, ettäkö kaikki iäkkäämmät kauhistelisivat sinkkuutta ja nuoremmille se olisi kaikille täysin normaalia. Yksilöiden välillä on tietenkin vaihtelua, mutta suuressa mittakaavassa nuoremmat selkeästi vähemmän kummeksuvat sinkkuutta.

      Itse yritin oikein miettiä, että olenko koskaan henkilökohtaisesti törmännyt sinkkuuteni ihmettelyyn. En muista yhtään ainoaa sellaista tilannetta tai kommenttia, että kukaan olisi ihmetellyt sitä tai vaikka kysellyt koska aion pariutua tmv. Sellaista yleistä sinkkuuden ihmettely tietysti julkisuudessa kuuluu, mutta henkilökohtaisessa elmässäni en ole siihen koskaan törmännyt. Sellaiseen olen kyllä sitten törmännyt, että minun automattisesti oletetaan olevan parisuhteessa. Mulla ei ole tapana keskutella tästä aiheesta tuntemattomampien kanssa, joten parisuhdestatukseni ei ole mitenkään yleisesti tiedossa. Mä en näe mitään syytä keskustella aiheesta, joka on lopulta yhdentekevä. Sitten aina joskus tulee sellaisia tilanteita, että aihe tuleekin puheeksi ja silloin olen sitten hetkittäin törmännyt kysymyksiin, että "täh, oletko sä sinkku vai" tai onpa jopa kyselty, että koska olen eronnut. Tuo johtuu pitkälti siitä, että mun elämäntapani kai on sellainen pitkälti "pariutuneen keskiluokkainen", joka ei (ehkä) ole se tavallisin sinkkunaisen tyyli elää. 🙂

    • Minulla on ihan samansuuntaisia ajatuksia. Tai siis oli, kunnes penikseni vain yhtäkkiä tippui pois.

    • Anonyymi

      Tunnen useampia ikisinkkuja ja he ovat tyytyväisiä ja onnellisia. Sinkkuus on ihan normi siinä missä ei-sinkkuuskin.

      - Sheena

    • Anonyymi

      ehkä nyky ajan ihmiset tyydy parisuhteessa, koska ovat tisekeskeisiä arjen jakamiseen toisen kanssa,

      • Anonyymi

        Mä ainakin kaipaan juurikin vain ja oikeastaan ainoastan arjen jakamista. Se on ainoa syy, miksi voisin parisuhteeseen lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ainakin kaipaan juurikin vain ja oikeastaan ainoastan arjen jakamista. Se on ainoa syy, miksi voisin parisuhteeseen lähteä.

        Mitä tarkoitat arjen jakamisella?

        Aamulla menen töihin, illalla tulen töistä, syön jotain lähden harrastuksiin, tulen harrastuksista, sitten onkin aika pian mennä nukkumaan. Juuri arkeen en tosiaan halua mitään parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat arjen jakamisella?

        Aamulla menen töihin, illalla tulen töistä, syön jotain lähden harrastuksiin, tulen harrastuksista, sitten onkin aika pian mennä nukkumaan. Juuri arkeen en tosiaan halua mitään parisuhdetta.

        Kuten sanoin, niin minä taas haluaisin parisuhteen juurikin arkeen. Ei kai arki nyt käsitteenä kovin vaikeasti ymmärrettävä ole. Minä kaipaan nimenomaan sitä tylsää arkea yhdessä ja ajatuskin vaikka jostain erillissuhteesta ja "laatuajasta yhdessä" on varsinainen painajainen.


    • Joo. Samaa mieltä.

      Mietinkin, että miten joskus jaksoin treffailla ja tavata ihmisiä paljon. Mun oma elämä oli taatusti aikamoista selviytymistä silloin. Treffailut, tapaamiset olivat aina pois muuata.

      Toisaalta pari romanssisuhdetta niistä poiki, mutta nekin oli omalla tavallaan rankkoja.

      Jos joku suhde jostain johonkin ihmiseen syntyis, se syntyis pikkuhiljaa ja "pyyteettömästi". Automaatiolla ilman mitään erikoisempia "panostamisia" kumminkaanpäin.

    • Näin maaseutumaisessa ympäristössä elävänä miehenä jolle sinkkuus ei ole mikään valinta vaan lähinnä alkaa tuntua kohtalolle niin tuo raajarikko ei nyt kovin kaukaa ole. En nyt tiedä olenko sinkkuna raajarikko vai tuntuuko vaan että elämä ei käy kaikilla pytyillä. (anteeksi sähköautoilijat tuosta vertauksesta.)

      Jotenkin se että ei ole jollekin ihminen jolle soittaa kuulumiset tai huonon päivän jälkeen toinen istahtaa syliin koska tietää että silitän hiuksia ja totean että "kaikki kyllä järjestyy ja huomenna on parempi päivä".

      Jos fyysistä väkivaltaa ei lasketa niin vaihtaisin tämä sinkkuuden tuoman yksinäisyyden koska tahansa huonoonkin parisuhteeseen. Huonosta parisuhteesta on mahdollisuus rakentaa tyydyttävä, hyvä, kiitettävä tai jopa kliimaksinen parisuhde mutta tämä sinkkuus pysyy.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe