Kun tavis-Matista tuli julkkis-Matti alkoi flaksi käydä:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7af3cc12-24dc-4c6b-b034-31f9c694496b
Taviselämään tottunut Matti vain ei näytä oikein olevan vielä sinut uuden statuksensa kanssa, siihenhän tuollainen objektina olo kuuluu ihan automaattisesti vaikka onhan tuo aika härskiä naiselta. Kehtaisiko kukaan mies avoimesti toimia jos jonkun julkkisnaisen petiinsä saisi? Mies varmaan sitten kavereilleen jälkeenpäin kehuisi mutta tuskin naiselta kehtaisi kuvia pyytää ja kavereilleen heti sen naisen läsnäollessa alkaisi soittelemaan.
"– Seuraavana aamuna hänelle oli kuitenkin tärkeintä saada mut vällyjen välistä ja juuri heränneenä jokaiseen videopuheluun hänen ystävilleen, jotta he tietävät kenen lusikasta hän heräsi, hän jatkaa.
Lepistö oli suostunut kuviin, vaikka oikeasti hän ei olisi halunnut.
– Teimme myös pari snäppiä, joissa moikkailin ja lähetin terveisiä Iidoille ja Sannoille ja ties kelle. Mun luota lähtiessään hän halusi vielä yhteiskuvan Instagramiin. Siihen en enää suostunut, Lepistö kertoo.
Lepistö kertoo, että naisen käytös ja kyseinen tilanne tuntui hänestä pahalta.
– Tuli kylmäävästi mieleen, että olin hänelle vain joku hahmo telkkarista. Siinä tilanteessa jopa katselin itseäni vähän kuin ulkopuolelta. Suoritin hahmoa, hän jatkaa."
-harmiseikirj-
Miehen statuksella on kuin onkin väliä
12
299
Vastaukset
Mitä voin sanoa toisen puolesta. Haluisitko sellaisen naisen? Meitä naisia on eri luontoisia. Toivon vaan ettet niputtaisi yhdeksi ja samaksi.
- Anonyymi
Ja sinusta tuollaist naiset ovat normaaleja ja tavallisia ja tuollisen itsekin haluaisit. Te miehet olette kyllä todella outoja otuksia. Kaikki te hingutte jännänaisten perään.
- Anonyymi
Naiset on hirvittäviä ihmisiä. Todella törkeesti käyttävät miestä hyväksi.
"Todella törkeesti käyttävät miestä hyväksi."
Ja miehet eivät koskaan käytä naisia hyväksi...?
Tuo pätee vain pyrkyrinaisiin. Normaalit naiset eivät ole tyrkkyjä "julkkishuoria".
Jollekin vähän höpsähtäneelle yksittäiselle naiselle saattaa ollakin yleisesti ottaen ei ole mitään merkitystä.🙂.
Ilman anonyymiteettiä saattaisimme kokea Matti-raukan kohtelun.
- Anonyymi
Voi voi, täytyykö sitä kaikkia kuksia! Tuonkin tollous olisi varmasti paljastunut, jos olisi malttanut ensin tutustua paremmin.
Ja ihan turha valittaa, että "oli vain hahmo telkkarista". Onko "helppo yhdenillan pano" sitten parempi? Taisi olla äijäkin vain kassejaan tyhjentämässä, niin en oikein tiedä onko tuossa kauheasti varaa valittaa.
Tyyppi on mulle ihan outo. En tiedä pitäiskö se jostain tietää.
xLiner- Anonyymi
Kyllä tuli tuosta ensimmäisenä mieleen, että kaveri on hyvin hyödyntänyt omaa statustaan, ehkä saadakseen vällyjen väliin jonkun johon muutoin ei olisi ollut mitään saumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuli tuosta ensimmäisenä mieleen, että kaveri on hyvin hyödyntänyt omaa statustaan, ehkä saadakseen vällyjen väliin jonkun johon muutoin ei olisi ollut mitään saumaa.
No sekin vielä.
xLiner
- Anonyymi
Jos mies ei ymmärtänyt maksaa niin maksoi sitten kuvien muodossa.
Ps jos joku vielä tänä päivänä harrastaa yhdenillan juttuja; se on kuvottavaa, noloa ja naista halveksivaa (edes ehdottaa pelkkää seksiä). Tästä syystä MIKÄÄN kosto/rangaistus ei ole riittävä naisen häpäisemisestä. Jos mies haluaa yhdenyönjutun niin TOTTAKAI mies nähdään objektina jota voi käyttää. Täysin oikein teki tämä nainen
T.nainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881