Taivas putoaa alas

Anonyymi-ap

Oletteko huomanneet, että pilvet näyttävät roikkuvan nykyään aikaisempaa alempana? Voisiko olla mahdollista, että Asterixin aikaiset ennustukset taivaan putoamisesta toteutuvat?

Onko tämä ihmiskunnan syytä ja mitä voimme tehdä sen eteen, ettei taivas putoaisi niskaamme?

29

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taikajuoman keittäminen fossiilisilla polttoaineilla on lopetettava.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­­y­m­f­o­­­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olen huomannut. Apua, kohta kuolemme kaikki! Aikaa ei ole paljon tuhlattavaksi. Nyt on jo kiire tehdä jotain.

    • Anonyymi

      Hiilidioksidin määrä ilmassa lisää pilvien painoa. Ei ihme, että tämäkin riski on olemassa.

    • Anonyymi

      Kemikaalikoneiden vanat, pienhiukkaset ja sähkömagnetismi, tuolla koktaililla se tehdään.

      • Anonyymi

        Unohdit HAARP:n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit HAARP:n.

        Sähömagnetismi liittyy mm. siihen ja täällä EISCAT:iin, joka sisältää mm. Ilmaturvatieteenlaitoksen nk. avaruussääkeskukset.

        Suomen suurin ilmastoteko olisi; ilma(turva)tieteenlaitoksen julkisen rahoituksen poistaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähömagnetismi liittyy mm. siihen ja täällä EISCAT:iin, joka sisältää mm. Ilmaturvatieteenlaitoksen nk. avaruussääkeskukset.

        Suomen suurin ilmastoteko olisi; ilma(turva)tieteenlaitoksen julkisen rahoituksen poistaminen.

        Entä Schumannin resonanssitajuuden kasvu. Onko sen syy ihmisperäinen, vai enteileekö se jotain luonnonmullistusta tai siirymistä uuteen aikaan maapallolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä Schumannin resonanssitajuuden kasvu. Onko sen syy ihmisperäinen, vai enteileekö se jotain luonnonmullistusta tai siirymistä uuteen aikaan maapallolla?

        Sähkömagnetismi liittyy siihenkin. Maapallo muodostaa yhdessä ionosfäärin kanssa onteloresonaattorin, johon ukkoset syöttävät energiaa.


    • Anonyymi

      Voimmeko asialle mitään?

      • Anonyymi

        Jokainen voi pyrkiä pysymään sisätiloissa mahdollisimman paljon, sillä taivaan putoaminen tekee kipeintä ulkotiloissa kun kanton antama suoja puuttuu.

        Foliohatusta on apua, jos tilapäisesti on pakko poiketa ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen voi pyrkiä pysymään sisätiloissa mahdollisimman paljon, sillä taivaan putoaminen tekee kipeintä ulkotiloissa kun kanton antama suoja puuttuu.

        Foliohatusta on apua, jos tilapäisesti on pakko poiketa ulos.

        Tuo on hiukan suhteellista. Japanissa ihmiset kuolevat kun katto sortuu heidän päälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hiukan suhteellista. Japanissa ihmiset kuolevat kun katto sortuu heidän päälleen.

        Harvemmin. Japanissa on satoja vuosia tehty seinät "riisipaperista" ja runko kevyestä puusta. Nykyiset kerrostalot ovat Japanissa maanjäristysten suhteen kestävämpiä kuin missään muualla.
        Mutta ei pilata hyvää ketjua tosiasioilla. Hela himmel faller ner, sanoi jo kananpoika vnhassa ruotsin oppikirjassa. Ja voihan se meteoroidi mätkähtää päähän ulkona liikkuessa ihan koska tahansa. Siinä ei auta foliohattukaan. Rautapata pitäisi vähintään olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin. Japanissa on satoja vuosia tehty seinät "riisipaperista" ja runko kevyestä puusta. Nykyiset kerrostalot ovat Japanissa maanjäristysten suhteen kestävämpiä kuin missään muualla.
        Mutta ei pilata hyvää ketjua tosiasioilla. Hela himmel faller ner, sanoi jo kananpoika vnhassa ruotsin oppikirjassa. Ja voihan se meteoroidi mätkähtää päähän ulkona liikkuessa ihan koska tahansa. Siinä ei auta foliohattukaan. Rautapata pitäisi vähintään olla.

        Tai huonolla tuurilla lentokonekin voi rysähtää niskaan, kuten kävi Floridassa muutama päivä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin. Japanissa on satoja vuosia tehty seinät "riisipaperista" ja runko kevyestä puusta. Nykyiset kerrostalot ovat Japanissa maanjäristysten suhteen kestävämpiä kuin missään muualla.
        Mutta ei pilata hyvää ketjua tosiasioilla. Hela himmel faller ner, sanoi jo kananpoika vnhassa ruotsin oppikirjassa. Ja voihan se meteoroidi mätkähtää päähän ulkona liikkuessa ihan koska tahansa. Siinä ei auta foliohattukaan. Rautapata pitäisi vähintään olla.

        Minä ole nähnyt kuinka Akira Kurosawan elokuvassa tiilikatto on sortunut ja alle on jäänyt joku vaimo.


    • Anonyymi

      Vihersaaste tuhoaa maailmaa. Vihersaaste väittää että mies voi synnyttää. Eli se haisee semmoselle saasteelle mikä nousee pimeyden kuilusta

      • Anonyymi

        Vihreät ovat niitä, jotka ensimmäisinä luopuivat kristinuskosta ja silti ovat kaikista uskonnollisimpia kun lukee heidän satujaan täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät ovat niitä, jotka ensimmäisinä luopuivat kristinuskosta ja silti ovat kaikista uskonnollisimpia kun lukee heidän satujaan täällä.

        Jos ei ole koskaan ollut kristinuskovainen niin voiko luopua kristinuskosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole koskaan ollut kristinuskovainen niin voiko luopua kristinuskosta?

        Silloin vanhaa uskontoa ei tarvitse hylätä, mutta ihminen uskonnollisena laumaeläimenä hakeutuu joka tapauksessa jonkun uskonnollisen yhteisön jäseneksi, kuten täällä nähdään.

        Ihminen tuntee olonsa turvalliseksi joukossa ja sitä turvallisemmalta olo tuntuu, mitä suurempi joukko ympärillä jakaa samat uskomukset. Sen takia moni kokee myös pakottavaa tarvetta lähteä tekemään lähetystyötä ja vääräuskoisten käännyttäminen kuuluukin kiinteänä osana kaikkiin uskontoihin. Sekin voidaan täällä havaita.

        Tämähän on oikea uskonsotien tanner ja pelko omien uskomusten mitätöinnistä on kova.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin vanhaa uskontoa ei tarvitse hylätä, mutta ihminen uskonnollisena laumaeläimenä hakeutuu joka tapauksessa jonkun uskonnollisen yhteisön jäseneksi, kuten täällä nähdään.

        Ihminen tuntee olonsa turvalliseksi joukossa ja sitä turvallisemmalta olo tuntuu, mitä suurempi joukko ympärillä jakaa samat uskomukset. Sen takia moni kokee myös pakottavaa tarvetta lähteä tekemään lähetystyötä ja vääräuskoisten käännyttäminen kuuluukin kiinteänä osana kaikkiin uskontoihin. Sekin voidaan täällä havaita.

        Tämähän on oikea uskonsotien tanner ja pelko omien uskomusten mitätöinnistä on kova.

        Minä olen hylännyt muutama vuosi sitten alarmismin ja kuulun nykyään denialisteiksi nimitettyyn uskonlahkoon. Olen enemmän tapauskovainen kuin kiihkoilija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin vanhaa uskontoa ei tarvitse hylätä, mutta ihminen uskonnollisena laumaeläimenä hakeutuu joka tapauksessa jonkun uskonnollisen yhteisön jäseneksi, kuten täällä nähdään.

        Ihminen tuntee olonsa turvalliseksi joukossa ja sitä turvallisemmalta olo tuntuu, mitä suurempi joukko ympärillä jakaa samat uskomukset. Sen takia moni kokee myös pakottavaa tarvetta lähteä tekemään lähetystyötä ja vääräuskoisten käännyttäminen kuuluukin kiinteänä osana kaikkiin uskontoihin. Sekin voidaan täällä havaita.

        Tämähän on oikea uskonsotien tanner ja pelko omien uskomusten mitätöinnistä on kova.

        Sinulla taitaa olla aivan oma määrite uskonnolliselle yhteisölle?
        Kuulun jäsenenä kolmeen eri "yhteisöön" Suomen Latuun, URSA:aan ja Skepsis RY:een. En ole pitänyt niitä uskonnollisina yhtesöinä.

        Mutta minun kohdallani on totta, että kristinuskosta olen luopunut herätyskristillisestä taustasta huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla aivan oma määrite uskonnolliselle yhteisölle?
        Kuulun jäsenenä kolmeen eri "yhteisöön" Suomen Latuun, URSA:aan ja Skepsis RY:een. En ole pitänyt niitä uskonnollisina yhtesöinä.

        Mutta minun kohdallani on totta, että kristinuskosta olen luopunut herätyskristillisestä taustasta huolimatta.

        Minä erosin Suomen Ladusta siinä vaiheessa kun ne alkoivat ajamaan jokamiehenoikeuksien laajentamista. Vasemmistojärjestö, joka yrittää yksityisomaisuuden kansallistamista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä erosin Suomen Ladusta siinä vaiheessa kun ne alkoivat ajamaan jokamiehenoikeuksien laajentamista. Vasemmistojärjestö, joka yrittää yksityisomaisuuden kansallistamista!

        Suomen Latu ei aja yksityisomaisuuden kansallistamista. Tuo on ihan höpö höpö juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen Latu ei aja yksityisomaisuuden kansallistamista. Tuo on ihan höpö höpö juttuja.

        Ota selvää. Ihan samanlainen hömppäjärjestö nykyään kuin muutkin toisen metsiä hamuavat järjestöt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota selvää. Ihan samanlainen hömppäjärjestö nykyään kuin muutkin toisen metsiä hamuavat järjestöt!

        Tunnen Suomen Latu järjestön. On satavarmaa, ettei se hamua toisten metsiä. Sinulla taitaa sirittää aika pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen Suomen Latu järjestön. On satavarmaa, ettei se hamua toisten metsiä. Sinulla taitaa sirittää aika pahasti.

        Ei siritä yhtään.Aika moni muukin maanomistaja erosi kun he julkaisivat päivitetyt jokamiehenoikeutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siritä yhtään.Aika moni muukin maanomistaja erosi kun he julkaisivat päivitetyt jokamiehenoikeutensa.

        Ja mistä ne voi lukea?
        Katsos kun Suomen Latu ei ole järjestö, joka kykensi määrittelemään tai päivittämään jokamiehen oikeudet. Suomessa laki rajaa jokamiehenoikeudet, eikä Suomen laki ole Suomen Ladun muutettavissa.

        "Aika moni muukin" Taisit nykäistä hatustasi. Ja ihan foliosellaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistä ne voi lukea?
        Katsos kun Suomen Latu ei ole järjestö, joka kykensi määrittelemään tai päivittämään jokamiehen oikeudet. Suomessa laki rajaa jokamiehenoikeudet, eikä Suomen laki ole Suomen Ladun muutettavissa.

        "Aika moni muukin" Taisit nykäistä hatustasi. Ja ihan foliosellaisesta.

        Etsi itse, jos kerta tuohon järjestöön kuulut. Tulkinnasta on kysymys ja tulkintoja muuttamalla voi vähän vähältä hivuuttaa asiaansa. - Ihan sama, mitä itse uskot, mutta siinä järjestö menetti minun ja monen muunkin luottamuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsi itse, jos kerta tuohon järjestöön kuulut. Tulkinnasta on kysymys ja tulkintoja muuttamalla voi vähän vähältä hivuuttaa asiaansa. - Ihan sama, mitä itse uskot, mutta siinä järjestö menetti minun ja monen muunkin luottamuksen.

        Kyse ei ole tulkinnasta, jos ja kun laki rajaa jokamiehen oikeudet. Ei lain yli voi mitääbn tulkinnoilla hivuttaa.

        Minulle tulee järjestön lehti, enkä maanomistajana ole törmännyt mihinkään, mikä nostaisi maitoni. Muistan, että lehdessä oli juttusarja, missä käytiin esimerkein läpi sitä, mikä jokamiehenoikeuksiin sisältyy ja mikä ei. Minulla ei ollut juttuihin huomauttamista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe