Tosi pöljä asiakaspalvelija OP,ssa

Anonyymi-ap

Äitini on sairaalahoidossa jo 92v. ihminen, joten minä hänen lapsenaan hoidan juoksevia asioit hänen puolestaan, aiemmin on aina onnistunut, kuten vuodeksi cuokrien maksun kävin laittamassa hänelle, myös Vakuutusasiat olen OP,ssa hoitanut hänelle, ei koskaan mitään vaikeuksia, viime kerralla pyysin tiliotteen lähettämään Kelalle, eikä siinäkään mitään, mutta nyt,tuli DNA,sta maksukehoitus joten koska se on tietääkseni kyllä maksettu jo alkukuusta, kävin äitini pyynnöstä kysymssä että näkyykö siellä maksutosite, mutta tämä Punaiseksi värjätty pahis ei antanut minulle tietoa koska ei ole Edunvalvontaan oikeuttavaa todistusta, minulla oli kaikki tiedot mukana, kuten se että äitini on jo 24.12.2023 irtisanonut liittymän, ei tuollaiset sovi asiakapalvelijaksi, sano että se on nykyään niin tarkkaa, ei uskonut että edellis viikollakin hoidin isompiaasioita äidille, nyt ei auta kun päästää lasku ulosottoon, koska sitä ei voi tarkistaa mitenkään mikäli maksu ei ole mennyt perille, äidillä ei ole Verkkopankki tunniksiakaan. Potkikaa pois punainen letti tai me kaikki vaihdamme pankkia.

50

1400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meitä on monta jotkaolemme samaan aikaan menneet OP,n asiakkaiksi, ja vieläpä minun houkuttelemana, jotkut siirsivät isot lainansakin sinne.

    • Anonyymi

      Ei ole virkailijan vika, jos säännöt on per.... tä!

      • Anonyymi

        Ei sitä mitkään säännöt kielläkertomasta onko jokin lasku maksettu, kun vielä lähiomainen kysyy, siinä ei mitenkään voi kysyjä hyötyä tiedosta, mutta se on tätä ylitornion kummallista intoilua, kunhan on saanut jonkun työpaikan jossa voi ihmisiä kyykyttää, minäpäs tuossa päätinkin että otan talolainani Torniosta, ja Säästöpankista, kun olen pähkällyt tuota pankki asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä mitkään säännöt kielläkertomasta onko jokin lasku maksettu, kun vielä lähiomainen kysyy, siinä ei mitenkään voi kysyjä hyötyä tiedosta, mutta se on tätä ylitornion kummallista intoilua, kunhan on saanut jonkun työpaikan jossa voi ihmisiä kyykyttää, minäpäs tuossa päätinkin että otan talolainani Torniosta, ja Säästöpankista, kun olen pähkällyt tuota pankki asiaa.

        Ylitorniolla riittää nuita nipottajia 😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä mitkään säännöt kielläkertomasta onko jokin lasku maksettu, kun vielä lähiomainen kysyy, siinä ei mitenkään voi kysyjä hyötyä tiedosta, mutta se on tätä ylitornion kummallista intoilua, kunhan on saanut jonkun työpaikan jossa voi ihmisiä kyykyttää, minäpäs tuossa päätinkin että otan talolainani Torniosta, ja Säästöpankista, kun olen pähkällyt tuota pankki asiaa.

        Säännöt on niilläkin säästöpankissa... usko pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säännöt on niilläkin säästöpankissa... usko pois.

        Asiathan voin esittää muutenkin kun v*ittuilemalla ja aukomalla päätä. Taitaa olla punapää vähän tuulella käyvä, ei sovellu asiakaspalveluun mun mielestä.......


    • Anonyymi

      No johan nyt, ethän sinä mitenkään voi hyötyä sillä tiedolla onko äitisi maksanut laskua, eihän se edes sinulle ole tulossa, on tosi köpö nakku sanon minäkin.

    • Anonyymi

      Täysin rosvoja nuo nykyiset pankit.ennen rosvot tulivat ulkoa,nyt ne on sisällä.on tämä maailma kääntynyt päälaelleen.ei silti op on paras pankki.

      • Anonyymi

        Ei ainakaan asiakas palvelijat kaikki, siellä on kaksi ystävällistä, avuliasta työntekijää, tätä punaniskaa en ole aiemmin nähnyt, ymmätäisin hänen kantaansa, jos olisin kysynyt esim. paljonko on Saldo hänellä, mutta että, onko jossain laskun maksussa tullut virhe, saahan sitä vaikka Luottotiedot vieraastakin ihmisestä, ei siihen tarvita valtakirjaa, nehän kysyy jo vuokran antajatkin luottotiedot rekisteristä, mutta että oman äidin kuukausilaskusta ei anna tietoa, vaikka on äidin Tilin numero, ja luurissa DNA,n lähettämä viesti, jossa on heidän tilinumeonsa, viite, ja asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan asiakas palvelijat kaikki, siellä on kaksi ystävällistä, avuliasta työntekijää, tätä punaniskaa en ole aiemmin nähnyt, ymmätäisin hänen kantaansa, jos olisin kysynyt esim. paljonko on Saldo hänellä, mutta että, onko jossain laskun maksussa tullut virhe, saahan sitä vaikka Luottotiedot vieraastakin ihmisestä, ei siihen tarvita valtakirjaa, nehän kysyy jo vuokran antajatkin luottotiedot rekisteristä, mutta että oman äidin kuukausilaskusta ei anna tietoa, vaikka on äidin Tilin numero, ja luurissa DNA,n lähettämä viesti, jossa on heidän tilinumeonsa, viite, ja asia.

        Kyllä mukaviakin pankkilaisia sieltä löytyy. Maalaisjärki mukana ja käytöstavat kunnossa. Kyllä paikalliset osaa!


    • Anonyymi

      Normaalia toimintaa heillä. Monet on äänestäny jaloillaan jo silloin ku Heikki jäi eläkkeelle. Pask**** menny jo ajat sitte. Ja turha selittää säännöistä mittään. Toki niitä on mutta maslaisjärki ja käyttäytyminen on sallittua pankkimaailmassa edelleen ja niitä ei enää ole tämän kylän ainoassa pankissa. Oulussa parempi palvelu eikä erotella immeisiä

      • Anonyymi

        Juuri näin, JÄRKEÄ saa käyttää, ja pitää käyttää, tällaisen asian pitäisi jokaisen ymmärtää, ei siihen koulua tarvita, en tosin usko että tuo on mitään kouluja juuri käynytkään kun on tuollainen, pankissa ei ollut ketään muita ihmisiä, ja tämä kysyy onko minulla aika varattuna, no se nyt vielä menee, mutta kun ikäihmisillä on nuo luottotietojen säilytys tosi tärkeää, nii tässähän voi tulla merkintäkin sinne, olisi helppo jos hänellä olisi Verkkopankki niin sieltä näkisi maksun, mutta ei luottanut siihen, minä juoksutan niitä laskuja lokeroon pankille, ja kun kaikki maksut ovat kirjeinä, niin sen vuoksi voi tulla jokin vierhe maksuissa, tämä on syynä siihen että täytyisi pankilta päätteeltä saada tieto maksun onnistumisesta, ei mitään Atomitiedettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, JÄRKEÄ saa käyttää, ja pitää käyttää, tällaisen asian pitäisi jokaisen ymmärtää, ei siihen koulua tarvita, en tosin usko että tuo on mitään kouluja juuri käynytkään kun on tuollainen, pankissa ei ollut ketään muita ihmisiä, ja tämä kysyy onko minulla aika varattuna, no se nyt vielä menee, mutta kun ikäihmisillä on nuo luottotietojen säilytys tosi tärkeää, nii tässähän voi tulla merkintäkin sinne, olisi helppo jos hänellä olisi Verkkopankki niin sieltä näkisi maksun, mutta ei luottanut siihen, minä juoksutan niitä laskuja lokeroon pankille, ja kun kaikki maksut ovat kirjeinä, niin sen vuoksi voi tulla jokin vierhe maksuissa, tämä on syynä siihen että täytyisi pankilta päätteeltä saada tieto maksun onnistumisesta, ei mitään Atomitiedettä.

        Jos sinulla on valtakirja äidiltäsi hoitaa hänen asioitaan, niin silloin tiedot pitää antaa. Jos valtakirjaa ei ole, niin niitä EI SAA antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on valtakirja äidiltäsi hoitaa hänen asioitaan, niin silloin tiedot pitää antaa. Jos valtakirjaa ei ole, niin niitä EI SAA antaa.

        Saa kyllä tuollaset tiedot tuossahan ei tilitietoja kysytty, dokumentit lyötiin pöytään ja kysyttiin onko tapahtuma toteutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa kyllä tuollaset tiedot tuossahan ei tilitietoja kysytty, dokumentit lyötiin pöytään ja kysyttiin onko tapahtuma toteutunut.

        On Tilin numerot, Laskutus tosite, Äidin nimellä, itsellä Henkilöllistts todistus, laskussa paperinen, on sama laskutus numero kun mitä on DNA lähettänyt vaateeseensa, Kännykässä kaikki tiedot näkyväy, Tilin numero, Viiyenumero, Laskuttaja sekä laskutettava, johan tuosta ejaluokkalainenkin asian tajuaa eli mistä kenkä purisraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On Tilin numerot, Laskutus tosite, Äidin nimellä, itsellä Henkilöllistts todistus, laskussa paperinen, on sama laskutus numero kun mitä on DNA lähettänyt vaateeseensa, Kännykässä kaikki tiedot näkyväy, Tilin numero, Viiyenumero, Laskuttaja sekä laskutettava, johan tuosta ejaluokkalainenkin asian tajuaa eli mistä kenkä purisraa.

        Vittu ko tuli virheitä, ei juuri tässä röykytyksessä näe ja hallitse, siis autossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On Tilin numerot, Laskutus tosite, Äidin nimellä, itsellä Henkilöllistts todistus, laskussa paperinen, on sama laskutus numero kun mitä on DNA lähettänyt vaateeseensa, Kännykässä kaikki tiedot näkyväy, Tilin numero, Viiyenumero, Laskuttaja sekä laskutettava, johan tuosta ejaluokkalainenkin asian tajuaa eli mistä kenkä purisraa.

        Puuttuu valtakirja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuttuu valtakirja.

        Valtakirja on turha kun on kaikki viralliset dokumentit, sitä paitsi valtakirja on vanhanaikainen, spen voi tehdä kuka vaan vaikka yksin, viralliset laskut ja tilit näytöissä ovat totta ja niitä ei voi väärentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtakirja on turha kun on kaikki viralliset dokumentit, sitä paitsi valtakirja on vanhanaikainen, spen voi tehdä kuka vaan vaikka yksin, viralliset laskut ja tilit näytöissä ovat totta ja niitä ei voi väärentää.

        Ilman valtakirjaa ei voi hoitaa toisen pankkiasioita vaikka olisi rekkakuorma muita virallisia papereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman valtakirjaa ei voi hoitaa toisen pankkiasioita vaikka olisi rekkakuorma muita virallisia papereita.

        Olekko oikeesti noin tyhmä vai oletko se punavaripaa, jos kaikesta on viralliset näytöt voit sillä valtakirjalla pyyhkiä sen minne aurinko ei paista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman valtakirjaa ei voi hoitaa toisen pankkiasioita vaikka olisi rekkakuorma muita virallisia papereita.

        Siitä OP, sta kävi kaksi juoppoa nostamasa tililtäni rahaa valtakirjalla jonka minä muka olin laatinut, saivat nostettua haluamansa summan minun asiasta tietämättä, että semmosia net valtakirjat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olekko oikeesti noin tyhmä vai oletko se punavaripaa, jos kaikesta on viralliset näytöt voit sillä valtakirjalla pyyhkiä sen minne aurinko ei paista.

        Etkös sie jo yrittäny ilman valtakirjaa. Mites kävi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sie jo yrittäny ilman valtakirjaa. Mites kävi?

        En minä sieltä rahaa hakenut, kyllä olet tyhmä et tajua mistä on kyse maksun 19,80€. Niin suuren summan liikenteestä missä on menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sieltä rahaa hakenut, kyllä olet tyhmä et tajua mistä on kyse maksun 19,80€. Niin suuren summan liikenteestä missä on menossa.

        Valtakirja pitää olla jos asioi pankissa toisen ihmisen puolesta vaikka olisi kuinka pieni asia tahansa muuten ei onnistu. Kysy pankista jos et muuten usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä OP, sta kävi kaksi juoppoa nostamasa tililtäni rahaa valtakirjalla jonka minä muka olin laatinut, saivat nostettua haluamansa summan minun asiasta tietämättä, että semmosia net valtakirjat.

        Siinä tapauksessa on valtakirjan väärentäjien puolelta rikos, josta voit ilmoittaa poliisille. Tällainen tapaus ei ole kuitenkaan pankille syy jättää pyytämättä valtakirjaa niiltä, jotka toisten pankkiasioita yrittää hoitaa, ymmärät varmaankin sen. 😊


    • Anonyymi

      Kyllä se on haistapaskan laitos ,koko Yt:n Op nykyisin.

    • Anonyymi

      itse asiassa kyseinen pankki hoiti joustavimmin pankkiasiat kuolemantapauksessa jossa omaisella oli tilejä useissa pankeissa. sikseen kyseisen laskun voi maksaa pois ja summa palautuu aikanaan jos operattorilla on sattunut laskutusvirhe, kaikkein vaivattomin tapa hoitaa jos ei jaksa noudattaa pankin sääntöjä.

      • Anonyymi

        Voi vi.. u DNA sopimuksen sanoin häneltä irti jo 24,12.23 ei sinne enää lisää makseta, aina on tiedon saanut tuollaisissa asioissa pankista, mutta tällä on jokin lapsuuden trauma jäänyt Valtakirjasta, Valtakirja pitää olla jos vaikka wc, sä kay.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vi.. u DNA sopimuksen sanoin häneltä irti jo 24,12.23 ei sinne enää lisää makseta, aina on tiedon saanut tuollaisissa asioissa pankista, mutta tällä on jokin lapsuuden trauma jäänyt Valtakirjasta, Valtakirja pitää olla jos vaikka wc, sä kay.

        Hanki valtakirja äläkä kitise tyhjää. Jokaisella pitää olla taskussa ainaki yks valtakirja paremmilla kaks. Vessassa saa käyä ilman valtakirjaa mutta jos asioi siellä toisen puolesta niin silloin ei edes valtakirja riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vi.. u DNA sopimuksen sanoin häneltä irti jo 24,12.23 ei sinne enää lisää makseta, aina on tiedon saanut tuollaisissa asioissa pankista, mutta tällä on jokin lapsuuden trauma jäänyt Valtakirjasta, Valtakirja pitää olla jos vaikka wc, sä kay.

        Se oli vaan Netti liittymän kk,si lasku josta tuli minulle Tekstiviestinä huomautus, josko olisi jäänyt hoitamatta, ja siinä oli kaikki maksutiedot sekä asiakas tiedot, pankin punaletti ei halunnut edes katsoa niitä tietoja, oli ehkäpä vasta päässyt sinne istuun, ja siitä ollen ylpeä, huono maine tulee pankille jos asiakaspalvelu on ylimielistä eikä avuliasta, meillä on vielä kaikki tilit ja vakuutukset OP,ssa mutta muutos on nyt tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli vaan Netti liittymän kk,si lasku josta tuli minulle Tekstiviestinä huomautus, josko olisi jäänyt hoitamatta, ja siinä oli kaikki maksutiedot sekä asiakas tiedot, pankin punaletti ei halunnut edes katsoa niitä tietoja, oli ehkäpä vasta päässyt sinne istuun, ja siitä ollen ylpeä, huono maine tulee pankille jos asiakaspalvelu on ylimielistä eikä avuliasta, meillä on vielä kaikki tilit ja vakuutukset OP,ssa mutta muutos on nyt tulossa.

        No hanki hyvä ihminen valtakirja. Sillon onnistuu kaikki. Mulla on aina valtakirja jos olen toisen asialla.


    • Anonyymi

      Siellä on vaikka minkälaista torven soittajaa,maalaisjärki puuttuu.kälyni teki elämän työnsä pankissa ihmettelee Ylitornion Osuuspankin toimintaa.Jasmin on hyvä palvelua.

      • Anonyymi

        Enämpi hiljasta pankissa on aina ollu. Ei ole torvea soitettu. Eikä piä soittaa. Rahat pelästyy. Mullaki on sielä vaikka kuinka paljon. Parin viikon välein käyn kääntelemässä etteivät homehtu.


    • Anonyymi

      Soitin Tornion konttoriin ja esitin asian, kysy äidin tilin numeron saajan tilinumero ja viite katto sieltä päätteelta ja assia selvisi, normaalia pankkipalvelua.

      • Anonyymi

        Ei olis saanu kertoa ilman valtakirjaa. Rikkoi sääntöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olis saanu kertoa ilman valtakirjaa. Rikkoi sääntöjä.

        Pöllö soitin jo samana päivänä muuten vaan kattelin kuinka tyhmiä olette, tuollaisen tarkistuksen voi tehdä kuka vaan kun on tilinumerot ja viite, se on normaalia tuolla käpykylän ulkopuolella, muka ollaan vielä omistaja asiakkaita,, HAH HAHAA!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöllö soitin jo samana päivänä muuten vaan kattelin kuinka tyhmiä olette, tuollaisen tarkistuksen voi tehdä kuka vaan kun on tilinumerot ja viite, se on normaalia tuolla käpykylän ulkopuolella, muka ollaan vielä omistaja asiakkaita,, HAH HAHAA!!!

        Valehtelet. Kyllä valtakirja olla pittää sanottiin pankissa.


    • Anonyymi

      Teki juuri niin kuin pitääkin 👌🏽Hoida paperi asiasi kuntoon että voit hoitaa Äitisi asioita.

    • Anonyymi

      Todella epäasiallista kommentointia aloittajalta. Suomessa on laissa säädetty pankkisalaisuus, mikä tarkoittaa sitä että toisen pankkitietoja - olipa kyse saldosta, tilitapahtumista tai mistä tahansa tiedosta - ei saa antaa ulkopuoliselle. Ei, vaikka tilin omistaja olisi vanha ja kysyjä olisi sukulainen. Pankkisalaisuus se on vanhallakin ihmisellä, eikä sukulaisilla ole siihen nokan koputtamista. Tilanne on eri vasta sitten jos vanhus on edunvalvonnassa tai jos vanhus on tehnyt valtakirjan. Ei ole yksittäisen virkailijan keksintöä tämä - vikailija olisi rikkonut sääntöjä ja lakia, jos olisi toiminut toisin, ja siinä on vähän isommasta asiasta kyse kuin kysyjän harmitus ja epätietoisuus jostain DNAn kahdenkympin laskusta. Virkailija saisi potkut tai ainakin varoituksen. Eli aivan turhaa täällä mollata yksittäistä työntekijää joka toimii sääntöjen mukaan. Mietipä hetki, mitä sinä itse tuumaisit, jos sinun tilin tapahtumia kerrottaisiin pankista vaikka jollekin sukulaiselle tai naapurille ilman sinun lupaasi (eli valtakirjaa)..

      • Anonyymi

        Veä Vittu päähän ja aivasta, tuo mitä aloittaja kirjoittaa ei ole minkään pankkisalaisuuden piirissä, hänellä oli molempien osapuolien tiedot, sekä tili, ja viitenumerot, siinä tarvittiin ainoastaan tieto onko maksu mennyt perille, sitäpaitsi maksukehotus oli tullut tämän kysyjän kännykkään, joten hä on ilman muuta osallinen asiaan, mutta hyvä että Torniossa oli asiansa osaava pankkitoimi henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veä Vittu päähän ja aivasta, tuo mitä aloittaja kirjoittaa ei ole minkään pankkisalaisuuden piirissä, hänellä oli molempien osapuolien tiedot, sekä tili, ja viitenumerot, siinä tarvittiin ainoastaan tieto onko maksu mennyt perille, sitäpaitsi maksukehotus oli tullut tämän kysyjän kännykkään, joten hä on ilman muuta osallinen asiaan, mutta hyvä että Torniossa oli asiansa osaava pankkitoimi henkilö.

        Meillä päin on niin pienet vitut että niitä ei voi vetää päähän, mutta toisten ihmisten KAIKKI pankkiasiat ovat pankkisalaisuuden piirissä.


      • Anonyymi

        Ei kannattaisi hirveesti täällä meuhkata tuollaisia syytöksiä. Vielä noin henkilökohtaisia kertoo. Helppo jäljittää aloittaja jos virkailija haluaa nostaa asian esille jossain muualla esim oikeudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä päin on niin pienet vitut että niitä ei voi vetää päähän, mutta toisten ihmisten KAIKKI pankkiasiat ovat pankkisalaisuuden piirissä.

        Kuuluuko isot V:t pankkisalaisuuden piiriin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veä Vittu päähän ja aivasta, tuo mitä aloittaja kirjoittaa ei ole minkään pankkisalaisuuden piirissä, hänellä oli molempien osapuolien tiedot, sekä tili, ja viitenumerot, siinä tarvittiin ainoastaan tieto onko maksu mennyt perille, sitäpaitsi maksukehotus oli tullut tämän kysyjän kännykkään, joten hä on ilman muuta osallinen asiaan, mutta hyvä että Torniossa oli asiansa osaava pankkitoimi henkilö.

        Eikö sinulla sitten ole kaikki jo hyvin, jos Torniosta löytyi hövelimpi virkailija? 😘 Mie olisin varmaan sinun asemasta pyytänyt äitiltä suosiolla valtakirjan tai soittanut suoraan DNAn asiakaspalveluun - niitähän ei pankkisalaisuus sentään koske. Olet kirjottanut tästä asiasta tänne niin pitkät selostukset, että samassa ajassa olisit tehnyt jo tosi monta valtakirjaa äitisi allekirjoitettavaksi 😂. Mutta kukin tyylillään 🧡.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluuko isot V:t pankkisalaisuuden piiriin?

        Ei isoja V......ja ole olemassa. Se on vain pikkukullisten liikkeelle panema huhu.


    • Anonyymi

      Itket nuin pienistä summista maksaa eikä itkeä pillitä muutaman euron takia pölvästi

      • Anonyymi

        Pöllö! Pieni on summa, mutta maksun perille menosta tässä on kyse, ja Kysyjä on asian omistaja koska hännelle on tullut huomautus makssta, jo siitä täytyy pankkihekilonkin tajuta että kysyjä tavitsee tiedon maksun perille menosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöllö! Pieni on summa, mutta maksun perille menosta tässä on kyse, ja Kysyjä on asian omistaja koska hännelle on tullut huomautus makssta, jo siitä täytyy pankkihekilonkin tajuta että kysyjä tavitsee tiedon maksun perille menosta.

        Kylläpä aloittaja jaksaa jankata. Totta, että pankkihenkilö menetteli oikein, kun ei aukaissut tilitietoja näkösälle, kun aina pitää olla valtakirja. Muutenhan sinne voi kuka tahansa marssia ja vaatia tilitietojen avaamista ja katselua. Mikä tässä on nyt niin vaikeaa käsittää?????


    • Anonyymi

      Mina laitta iiso boikotustus

    • Anonyymi

      Huh, kyllä kannattaakin elää ja pysyä Ylitorniolla tuolla asenteella. Isommissa paikoissa saattaisi tulla itku.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2574
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      319
      2355
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      93
      2124
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1694
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1420
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1397
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe