Maapallon ilmasto muuttuu jatkuvasti, joko kylmenee tai lämpenee. Näin on menty miljoonia vuosia, eli lämpötila ei voi olla paikallaan. Nyt on menossa lämpenevä vaihe jääkauden jälkeen. Mutta sen jälkeen alkaa taas viilenemään.
Muutos jatkuu
Anonyymi-ap
5
158
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyinen lämpeneminen on poikkeuksellista aikaisempiin nähden. Tämä on poikkeuksellisen nopeaa ja ihmisen toiminnan aikaansaamaa. Ei sitä voi verrata luonnollisiin muutoksiin.
- Anonyymi
joopa joo, väsynyttä läppää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joopa joo, väsynyttä läppää
Jos pyhät ilmastopaavi ja sen apostolit jotain ilmoittaa niin se on täyttä totta ja jumalan sanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pyhät ilmastopaavi ja sen apostolit jotain ilmoittaa niin se on täyttä totta ja jumalan sanaa.
Mikä uskonlahko pääsi sekoitti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä uskonlahko pääsi sekoitti?
Minä olen saanut oppini tämän palstan alarmisteilta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533313Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582627Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1132367
- 241903
- 241701
- 301636
- 1711571
- 361275