Onko hyviä Blå Bandin kastikkeet? https://blaband.fi/tuotteet/gluteeniton-pippurikastike/
Pippurikastikke ajattelin kokeilla. Onko joku muu vielä parempi?
Ohjeessa on, että 25g voita pitää sulattaa sekaan. Luulisi tulevan täyteläinen ja sopivan paksu. Lisäksi Blå Bandin jälkiruuat on hirmu-hyviä; suklaamousse, vaniljastike ja mangomousse. Se luo uskoa, myös ruoka-kastikkeeseen.
Joskus kokeillu ruskeaa kastiketta (taisi olla Knorr), aivan järkyttävää. Kuin tiskivettä, eikä mitään kastikkeeseen viittavaa.
Valmiskastike (Blå band)
19
758
Vastaukset
- Anonyymi
En osta valmiskastikkeita teen kastikkeet itse.
- Anonyymi
Niin, minäkin teen itse, mutta aina ei kerkiä. Oikein hyviä soosseja on. Suosittelen kokeilemaan. Ei aina tarvi olla täydellinen edes safkapuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, minäkin teen itse, mutta aina ei kerkiä. Oikein hyviä soosseja on. Suosittelen kokeilemaan. Ei aina tarvi olla täydellinen edes safkapuolella.
Valitettavasti tarvitsee, kun en käytä sipulia ei pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti tarvitsee, kun en käytä sipulia ei pysty.
Ei kaikissa valmiskastikkeissa ole sipulia, onneksi.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mää oon näiden bearnaisea käyttänyt. Jauhot joihin lisätään voi jne on ollut ihan hyvää. Nyt Prismasta ei löydy kuin valmista kamaa. Pelkkä lämmitys. On huonompaa. Eikö tuota jauhohommaa enään saa? 😔
Samalla näiden tarkoitan Blå band ja Knorr.
Tv TimmyH - Anonyymi
jauheesta sekoitettvia tarkoitan itsekkin... meillä Prismassa ainakin hyllyt pullollaan.
- Anonyymi
Ok. Pitää laittaa kauppiaalle pyyntöä.
Tv TimmyH
- Anonyymi
Sitruunakastike on ihan ok kun sen tekee kuohukermaan veden sijasta ja vatkaa siihen voita, jos tekee kaikista paketin kolmesta pussista niin 50g voita sekaan, sopii etenkin kanalle ja kalalle, kokeilin myöskin ylikypsälle naudan rinnalle, siihenkin sopii.
- Anonyymi
ok, kiitos tiedon jakamisesta... Itse ajattelin tehdä "vain" vesi+maitoon sekoituksen. Ei tarvi ostaa ylimääräisiä artikkeleita kaupasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok, kiitos tiedon jakamisesta... Itse ajattelin tehdä "vain" vesi maitoon sekoituksen. Ei tarvi ostaa ylimääräisiä artikkeleita kaupasta.
Sitruunakastike on hyvä ihan ohjeen mukaan tehtynä, eikä liikaa rasvaa kannata käyttääkään.
- Anonyymi
On oikeen hyviä, aina jemmassa
- Anonyymi
Paras on rosepippuri kastike.siinä on hienostunut maku. En vain tiedä saako sitä enään.
- Anonyymi
pippurikastike kokeiltu, ja aivan hyvää on... Oli vähän yllätys, että se on täysin nestemäistä. Vähän paksumpaa saisi olla...
- Onko kaikki muutkin kastikkeet nestemäisiä? vai onko jokin muu paksumpia, esim. Bernaise?
- Oliskohan joku kikka, jolla saisi sitä paksummaksi, ilman että maku kärsii muuten?- Anonyymi
Ainakin parin päivän kuluttua ovat aika litkua jos tekee enemmän, jauhoillahan saa aina sakeutta.
- Anonyymi
Käytä kunnon kermaa ja voita perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä kunnon kermaa ja voita perään.
Jälkiruuaksi sitten nitroja, verenohennuslääkettä ja verenpainelääkettä!
- Anonyymi
käytin toki normaali maitoa, vaikka ohjeessa on laktoositon... mutta ei kai sillä nyt suurta merkitystä ole koostumukseen/paksuuteen?
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=xKHSnV7qGss
tässä Blå Band videolla Berneise kastike on mahtavan paksua ja täyteläistä. Onko se myös oikeasti tuollaista, vai onko mainos lavastettu?
Pippurikastike on lähes veden paksuista. Toki ihan hyvää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1607169Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142628Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481908Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901345Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271139- 711137
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.491095- 691017