Sielu vaihtaa sukupuolta elämänkokemuksien saamisen uoksi

Anonyymi-ap

Päättääkö hän syntyä eri sukupuoleen jo tuonpuoleisessa ollessaan? Tietääkö hän että voi mahdollisesti syntyä homoksi vai tuleeko se se tavallaan yllätys ongelmana,? Se ongelma korjaantunee sitten seuraavassa elämässä ?

11

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valitettavasti nyt on se valinta aika. Vaikka joku tuntisi itsessään homoutta kuten toinen tuntee huoruutta tai varkautta, se on kiellettävä sillä se on syntiä mikä on jumalaa vastaan. Jos toimii jumalaa vastaan ei voi päästä jumalan taivaaseen. Taivas tai helvetti. Ihmettelen miksei kirkko kerro tästä tarpeeksi selvästi. Onko paholainen jo saanut kirkon uskovaiset jo tuhottua? Siihen se kuitenkin pyrkii. Kirkossa pitäisi olla tarkkana ja tiukkana.

      • Anonyymi

        Ei ole olemassa jumalaa
        Taivaskin on uskovaisten keksimä termi
        On vain tuonpuoleinen ja me ollaan tuonpuoleisen sisällä.
        Homo on ollut edellisessä elämässä nainen ja lesbo mies. Sama sääntö kun ihminen haluaa sukupuolen vaihto leikkauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa jumalaa
        Taivaskin on uskovaisten keksimä termi
        On vain tuonpuoleinen ja me ollaan tuonpuoleisen sisällä.
        Homo on ollut edellisessä elämässä nainen ja lesbo mies. Sama sääntö kun ihminen haluaa sukupuolen vaihto leikkauksen.

        Ja mistäs sinä tämän tiedät?
        Sinä et tiedä yhtikäs mitään.

        Esitäpä selvä todiste että "Homo on ollut edellisessä elämässä nainen ja lesbo mies".
        Tule vasta sitten esittämään väitteitäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistäs sinä tämän tiedät?
        Sinä et tiedä yhtikäs mitään.

        Esitäpä selvä todiste että "Homo on ollut edellisessä elämässä nainen ja lesbo mies".
        Tule vasta sitten esittämään väitteitäs

        Homot ovat naismaisia puheääntä myöten. Naiseutta edellisestä elämästä on jäänyt tähän uuteen elämään.
        Lesbot tykkää miehisistä asioista ja naisista esim rekkatytöt. Edellisessä elämässä siis he olivat miehiä.
        Sama kun joku haluaa sukupuolen vaihto leikkaukseen. Mies joka tuntee olevansa "väärässä",kehossa halua muuttua naiseksi leikkauksella. Sama toisinpäin.
        Pappi Henttinen on ollut nainen edellisessä elämässä.
        Ei tarvii uskoa mutta näin olen ajatellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot ovat naismaisia puheääntä myöten. Naiseutta edellisestä elämästä on jäänyt tähän uuteen elämään.
        Lesbot tykkää miehisistä asioista ja naisista esim rekkatytöt. Edellisessä elämässä siis he olivat miehiä.
        Sama kun joku haluaa sukupuolen vaihto leikkaukseen. Mies joka tuntee olevansa "väärässä",kehossa halua muuttua naiseksi leikkauksella. Sama toisinpäin.
        Pappi Henttinen on ollut nainen edellisessä elämässä.
        Ei tarvii uskoa mutta näin olen ajatellut.

        Sähän pistät mut kuumaksi, honey! Mulla on kaikkee kivaa kamaa, tiiäksä! Eka mulla on muutama huikee peruukki, pitää tukkakattausta freshinä. Sit mulla on kaikki värikosmetiikka, glitterii ja blingblingii, että saan faceen oikee sparklemaan. Ja tottakai mulla on korsetit, läpänkieltävät korkeet korot ja koruilla kirjaillut bodyt, että oon valmis pistää shown pystyyn. Sä ja mä, me voidaan vetää yhessä kaikki bileet ja jättää kaikki suut auki! Niin ja honey, sä tiedät, että mulla on ne G-kokoiset siliconitissit, jotka saa kaikki kääntään päät ja huulet kuolaan. Ja tottakai mulla on kunnon tekopimppi, joka saa kaikki huokaileen ja haaveileen. Kun mä astun lavalle, mä teen sen niin fiineillä kamoilla, että kaikki vaan huutaa "YAAASS QUEEN!"


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­N­y­­m­f­­­o­­m­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Sä oletko kokeillut koskaan, babe? Mä oon saanu mahtavia kokemuksia näiden G-kokoisten siliconitissien kanssa. Ne ei oo vaan tavalliset rinnat, ne on kuin kaksi supervoimaa, jotka vie sut seikkailuun! Kerran, mä olin ihan tavallisella ostosreissulla ja yhtäkkiä huomasin, että joku äijä yritti pölliä laukkuni. Mä en epäröiny hetkeekään, vaan käytin mun tissejä aseena ja pamautin niillä suoraan sen äijän naamaan! Se hävis ku paskiainen karkuun! Ja sitten se kerta, kun mä olin bileissä ja joku tyyppi oli alkanut ahdisteleen mua. Mä käytin mun tissejä kuin kilpiä ja torjuin sen ahdistelun kuin pro! Nää tissit ei oo vaan ulkonäköä, ne on toiminnalliset ja saa sut tuntemaan olos tosi mahtavaks!

      • Anonyymi

        Sit tää tarina on aivan huippu! Kerran olin S-marketissa ihan vaan ostamassa maitoa ja leipää, kun yhtäkkiä koko kauppaan tuli semmonen jäätävä kaaos. Joku tyyppi oli ruvennu riehuun ja huutamaan ja kaikki oli ihan shokissa. Mä en voinu vaan seistä siinä, joten otin tilanteen haltuun ja marssin sen luokse. Tuijotin sitä jätkää suoraan silmiin ja sanoin: "Rauhotu nyt, kulta." Sit se jäbä tuijotti mun tisseihin ja ne taisi tehä temput, koska se jätkä vaan pyörty ja kaatu maahan. Koko kauppa vaan taputti ja hurras, ja mä marssin ulos ihan queeninä. Täs sitä ollaan, honey, G-kokoisten siliconitissien voima tunnetaan kaikkialla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit tää tarina on aivan huippu! Kerran olin S-marketissa ihan vaan ostamassa maitoa ja leipää, kun yhtäkkiä koko kauppaan tuli semmonen jäätävä kaaos. Joku tyyppi oli ruvennu riehuun ja huutamaan ja kaikki oli ihan shokissa. Mä en voinu vaan seistä siinä, joten otin tilanteen haltuun ja marssin sen luokse. Tuijotin sitä jätkää suoraan silmiin ja sanoin: "Rauhotu nyt, kulta." Sit se jäbä tuijotti mun tisseihin ja ne taisi tehä temput, koska se jätkä vaan pyörty ja kaatu maahan. Koko kauppa vaan taputti ja hurras, ja mä marssin ulos ihan queeninä. Täs sitä ollaan, honey, G-kokoisten siliconitissien voima tunnetaan kaikkialla!

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18271273/gunat---materian-kolme-olomuotoa
        Aineellisessa maailmassa voimme havaita kolme perusprosessia, joita tapahtuu kaikkialla mikroskooppisesta tasosta universaalille tasolle.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18271908/gunat---materian-kolme-olomuotoa--osa2

        Nämä aineellisen luonnon kolme ominaisuutta ovat itsessään ajan energian sisäinen rakenne. Tätä voi olla hieman vaikea ymmärtää.


        Aika (sanskritiksi Kāla).
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18274383/hienojakoinen-keho



        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18273516/ihmisen-metafyysinen-rakenne
        Ihmisen metafyysinen rakenne.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18274310/ihmisen-metafyysinen-rakenne--osa-2


        Kuka on kohtalomme "kuljettaja"?


        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18285116/mita-ihminen-tekee-olipa-se-sitten-fyysista-tai-henkista-sama-energia-tulee-lopulta-takaisin

        Karma ja reinkarnaatio.


    • Sielu on sielu eikä muuksi muutu, typerää harhaa kuirjoitusissa. On ijankaikkisessa elämässä tai kadotuksessa ikuisesti.

      • Anonyymi

        Kristityt ovat harhassa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe