Oletko täydellinen juuri nyt?

Anonyymi-ap

21

360

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole eläissäni täydellinen enkä sitä edes tavoittelekkaan. Tavoittelen mielenrauhaa eli toimin niin kuin reiluksi ajattelen toimia, haluan tasapainoa ja haluan kehittyä ihmisenä kuolemaani asti. Koskaan en ole valmis, tiedän sen.

Jasu

• No, en tarvitse toista ihmistä ollakseni jotenkin parempi ihminen.

• Anonyymi

Miksi pitäisi olla täydellinen? Jos olisi täydellinen, niin mitä elämässä sitten enää olisi tavoiteltavissa?

• Anonyymi

seuralliset ihmiset voi elää huonossa suhteessakin ,kun eivät kestä yksi noloa,

• Anonyymi

seuraa kaipaamattomat ihmiset voivat elää huonossakun suhteessa, eikä se ole heistä noloa 🤭

• Hmm olen heille täydellinen jotka minun virheet hyväksyy.

• "Olen täydellinen juuri nyt”

Missivuosien jälkeen Lolasta on tullut melko täyteläinen. Piti ihan linkki avata ja katsoa mistä on kyse.

• En jajsa lukea linkkiä läpi...

Mutta äkkiä voisin samaistua Lolan ajatuksiin. Mitä nyt äkkiä ymmärsin..

Olrn nyt sinkkuna, etsimättä ketään elämääni ihan parasta minua mitä löytyy...

100%;sta minua...

Jos tästä lähtisin miettimään, että voisi etsiä jonkun kivan ihmisen vierelle, heti prosentit laskisi...pidättäisin pierua toisen seurassa, kampaisin hiukset ojoon ennenkuin menen treffeille...

En mä niin käyttäydy normisti. 😃

• 😃
        Moni suhde on kaatunut siihen, että toinen ei ole jaksanut pidätellä pierua. :)

• valtakunta kirjoitti:

lanteen pyöritys saa ilman juoksemaan myös hölskymään tasaisesti. Jätän tämän silmäruokailluusio ansan tähän. Kertokaan kun irrotitte katseen kauan meni.

https://tenor.com/fi/view/twerk-flare-leggings-gif-5061207535098482850

Hypnoottinen kokemus kesti kaksi minuuttia.
        Teki mieli työntää etumus tuohon takamukseen.

• Gattino kirjoitti:

😃
        Moni suhde on kaatunut siihen, että toinen ei ole jaksanut pidätellä pierua. :)

Itseasiassa tiedän, että eräs ihminen on peitellyt 9 vuotta pierujaan ja kakkimisiaan. 😄

• Disseisback kirjoitti:

Itseasiassa tiedän, että eräs ihminen on peitellyt 9 vuotta pierujaan ja kakkimisiaan. 😄

🤣
        Jos parisuhteessa on valmis tuohon, se on todellista rakkautta.
        Ruusuja tälle 🌹 🌹 🌹

• Anonyymi

No, näin etävanhempana olen todella tyytyväinen siihen että saa omaa rauhaa, ja saa myös jokainen päivä tehdä kaikkea ihmisten kanssa josta pitää.

Tänäänkin, aloituksessa oli mainittu treenaus. Treenasin tyttäreni kanssa ja hän on jo muuten aika pro. Ei tarvitse enää paljon neuvoa missään liikkeessä. Oli hauskaa, ja tykättiin molemmat. Treenin lopuksi käytiin syömässä talviset jäätelöt, äiti ei sitä tiedä mutta kyllä me ne ansaittiin. Hyvät treenit ja iloinen mieli.

• Anonyymi

Lola on kyllä seksikäs ja timmissä kunnossa mutta eikö hän juuri löytänyt tinderistä miehen itselleen muistaakseni ei siitä kauaa ole kun iltalehdessä oli et lola on löytänyt tinderistä täydellisen ja varakkaan ja rikkaan raha miehen

• Ihan selkeätä juttua kunhan sen viitsii lukea läpi asti. "Täydellinenhän" tässä tapauksessa ei tarkoita 100% täydellisyyttä kirjaimellisesti vaan tyytyväisyyttä itseensä ja elämäntilanteeseensa, tasapainoa. 🤔 näin ihmisenraakileen näkökulmasta katsoen 🙂

• Anonyymi

Lola on turkulainen matkamuisto

• En ole täydellinen, itseasiassa kaukana siitä, mutta Lola varmaan tarkoittaakin tuolla sitä, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, nauttii elämästä omana itsenään eikä hae toisesta ihmisestä itsensä täydentäjää. Olen iän myötä tullut paremmaksi siinä, että osaan paremmin hyväksyä itseni tällaisena kuin olen. Pidän enemmän itsestäni nyt kuin nuorempana, kaikkine epätäydellisyyksineni ja se on aika kiva tunne.

• Itse en ole koskaan ollut täydellinen, eikä minusta koskaan tule täydellistä. Toivon, että läheiseni hyväksyvät minut juuri tällaisena kuin olen. Vikoineni kaikkeni, se riittää minulle.

Vielä tähän päivään mennessä en ole nähnyt täydellistä ihmistä. Mikäli sellainen tulee vastaan, otan siitä kuvan ja laitan raameihin. 😊🖼️

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      190
      6889
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4592
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3923
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3145
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1935
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1666
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe