Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jotkut miehet pitävät

Anonyymi-ap

35

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummielestä vapaamieliset tuttotri'ikset on just kaiken sulosempii.

      • Moi kynis.. missäs sä olet luuhannut? Luultiin jo että heitit veivisi..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Moi kynis.. missäs sä olet luuhannut? Luultiin jo että heitit veivisi..

        Entistä huonommassa kunnossa. En oikein jaksanut palstalla, koska kiusaaminen oli niin runsasta. Eräskin vakuutteli, ettei usko, mitä olin itsestäni kertonut. Kuivilla olen edelleen pysynyt, mutta alkoholismiin kuuluva ahdistuneisuus on voimistunut, vaikka jo ennestään se oli sietämättömän voimakasta.

        Arvostan suuresti ystävällisyyttäsi. Olet kultaa. 🌹👀

        -Kynis


      • Olet varmaan ainut palstalainen, jota en ole kiusannut. Kerrankin olen hyvis!


      • Jos on itse tullut tarpeeksi kiusatuksi, ymmärtää olla kiusaamatta.

        Valitettavaa kuulla, että vointisi on heikko. Itsekin ollut täysin autettavissa joskus. Se saa itsensä tuntemaan avuttomaksi. Käyhän teillä kotiapua?

        Minä voi tavallisen hyvin. On vaivaa ja harmia, mutta ei elämää kummallisempaa. Kai.
        Kiitos kysymästäsi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jos on itse tullut tarpeeksi kiusatuksi, ymmärtää olla kiusaamatta.

        Valitettavaa kuulla, että vointisi on heikko. Itsekin ollut täysin autettavissa joskus. Se saa itsensä tuntemaan avuttomaksi. Käyhän teillä kotiapua?

        Minä voi tavallisen hyvin. On vaivaa ja harmia, mutta ei elämää kummallisempaa. Kai.
        Kiitos kysymästäsi.

        Olet kuitenkin pystynyt pitämään pintasi, vaikka toisaalla esimerkiksi selvästi näkyy, kuinka moralistit yrittävät sinua halventaa sopimattomin sanoin. Paljon pisteitä kestävyydestäsi. ainakin 10++. 🌹👀

        -Kynis


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olet varmaan ainut palstalainen, jota en ole kiusannut. Kerrankin olen hyvis!

        "Olet varmaan ainut palstalainen, jota en ole kiusannut. Kerrankin olen hyvis!"
        Kiitos! En toki sinua tarkoittanutkaan.

        -Kynis


      • Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:

        Olet kuitenkin pystynyt pitämään pintasi, vaikka toisaalla esimerkiksi selvästi näkyy, kuinka moralistit yrittävät sinua halventaa sopimattomin sanoin. Paljon pisteitä kestävyydestäsi. ainakin 10 . 🌹👀

        -Kynis

        No jokainen valitsee itse sanansa. Se kertonee enemmän sanojasta kuin sanottavan kohteesta.

        Olemme kaikki erilaisia ja minun erilaisuuttani ei suitsita muottiin pahoilla sanoilla. Olen mikä olen ja siitä viis mitä muut siitä. En tarvitse hyväksyntää keneltäkään.

        Oikeasti.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No jokainen valitsee itse sanansa. Se kertonee enemmän sanojasta kuin sanottavan kohteesta.

        Olemme kaikki erilaisia ja minun erilaisuuttani ei suitsita muottiin pahoilla sanoilla. Olen mikä olen ja siitä viis mitä muut siitä. En tarvitse hyväksyntää keneltäkään.

        Oikeasti.

        Eivät minunkaan ajatukseni muutu kiusaajia ja moralisteja miellyttäviksi, mutta en ole yhtä paksunahkainen kuin sinä. Kun menee yli, poistun paikalta. On ilo, että jaksat. 🌹👀

        -Kynis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät minunkaan ajatukseni muutu kiusaajia ja moralisteja miellyttäviksi, mutta en ole yhtä paksunahkainen kuin sinä. Kun menee yli, poistun paikalta. On ilo, että jaksat. 🌹👀

        -Kynis

        Huikkaan tähän nyt täysin sivusta ja en sano tätä millään pahalla ajatuksella, joten älä kynis ota sitä niin. Sulla tuppaa välillä itselläsi olemaan ongelmana, että alat itsekin turhan helposti ja tyhjästä nimitellä muita. Pirppis ei yleensä pienistä hermostu ja hän kunnioittaa eriäviä mielipiteitä, kunhan kielenkäyttö pysyy suht asiallisena.

        Voisitko sinä Kynis esimerkiksi lakata haukkumasta moralisteiksi ja estyneiksi ja ties sun miksi ihmisiä, jotka toteavat sulle, että heitä ei kiinnosta vilautella haaroväliään kaikelle kansalle? Olisi kiva, jos kykenisit ymmärtämään, että ihminen voi olla liberaali, vapaamielinen ja eritoten normaali vaikka hänellä ei olisikaan mitään mielenkiintoa asettaa itseään kenen tahansa katseen alle alastomaksi objektiksi. Jos sä kykenisit mm. tuollaisissa asioissa ymmärtämään ja hyväksymään, että sinun näkemyksesi ei ole ainoa oikea, niin pääsisit jo paljon helpommalla.

        Minä esimerkiksi olen Pirppiksen kanssa jutellessani monet kerrat huomannut olevani monissa ajatuksissani hyvinkin samis hänen kanssaan, mutta sinulta olen saanut jatkuvasti osakseni pelkkää haukkumista (jota en ole koskaan itse aloittanut) ja vain siksi, että minua ei vattujakaan kiinnosta olla yhdenkään ramdommiehen viihdyttäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huikkaan tähän nyt täysin sivusta ja en sano tätä millään pahalla ajatuksella, joten älä kynis ota sitä niin. Sulla tuppaa välillä itselläsi olemaan ongelmana, että alat itsekin turhan helposti ja tyhjästä nimitellä muita. Pirppis ei yleensä pienistä hermostu ja hän kunnioittaa eriäviä mielipiteitä, kunhan kielenkäyttö pysyy suht asiallisena.

        Voisitko sinä Kynis esimerkiksi lakata haukkumasta moralisteiksi ja estyneiksi ja ties sun miksi ihmisiä, jotka toteavat sulle, että heitä ei kiinnosta vilautella haaroväliään kaikelle kansalle? Olisi kiva, jos kykenisit ymmärtämään, että ihminen voi olla liberaali, vapaamielinen ja eritoten normaali vaikka hänellä ei olisikaan mitään mielenkiintoa asettaa itseään kenen tahansa katseen alle alastomaksi objektiksi. Jos sä kykenisit mm. tuollaisissa asioissa ymmärtämään ja hyväksymään, että sinun näkemyksesi ei ole ainoa oikea, niin pääsisit jo paljon helpommalla.

        Minä esimerkiksi olen Pirppiksen kanssa jutellessani monet kerrat huomannut olevani monissa ajatuksissani hyvinkin samis hänen kanssaan, mutta sinulta olen saanut jatkuvasti osakseni pelkkää haukkumista (jota en ole koskaan itse aloittanut) ja vain siksi, että minua ei vattujakaan kiinnosta olla yhdenkään ramdommiehen viihdyttäjä.

        Ei ilostuttaminen sujukaan kuin hyväsydämiseltä naiselta. Eikä hänenkään tule ilostuttaa ketä tahansa, mutta hän SAA niin tehdä itseään miellyttäville miehille.

        -Kynis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ilostuttaminen sujukaan kuin hyväsydämiseltä naiselta. Eikä hänenkään tule ilostuttaa ketä tahansa, mutta hän SAA niin tehdä itseään miellyttäville miehille.

        -Kynis

        No niin tulihan se sieltä. Aloit heti haukkumaan 🙂. Ei siinä mitään, tietenkin sä saat vapaasti haukkua. Mä en ole ennenkää sun haukuistasi nokkiini ottanut, mutta sun ei kannata ihmetellä, että sinua "kiusataan", kun itsekin haukut muita jatkuvasti.


      • Anonyymi

        Kuten nyt huomasimme, niin sinulta ei onnistu edes yhden edes asialinjalla pysyvän vastausvietin lähettäminen, jollei toinen kirjoittaja komppaa sinua. Sä sorruit ihan heti alkuunsa työsin tyhjänaikaiseen ja perusteettomaan nälvimisyritykseen. Ikävä kyllä valtaosa siitä skeidasta mitä sä saat täällä niskaasi on puhtaasti seurausta siitä miten sä itse kirjottelet ja vastailet. Sä pystyisit hyvin helposti välttämään sen, jos haluaisit. Sä selvästikään et halua, joten taidat lopulta kuitenkin nauttia siitä "kiusatuksi" tulemisesta. 🙂

        No mutta mä en lähde tästä enempää sanomaan, koska mun pointtini tulikin jo heti alkuunsa todistettua paikaansa pitäväksi.

        Kuule, puhu sinä vitusta ja minä saan puhua vaikka kurtturuususta tai tortturönttösestä, jos haluan. Jos et sitä kestä, niin se on sinun ongelmasi, ei minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten nyt huomasimme, niin sinulta ei onnistu edes yhden edes asialinjalla pysyvän vastausvietin lähettäminen, jollei toinen kirjoittaja komppaa sinua. Sä sorruit ihan heti alkuunsa työsin tyhjänaikaiseen ja perusteettomaan nälvimisyritykseen. Ikävä kyllä valtaosa siitä skeidasta mitä sä saat täällä niskaasi on puhtaasti seurausta siitä miten sä itse kirjottelet ja vastailet. Sä pystyisit hyvin helposti välttämään sen, jos haluaisit. Sä selvästikään et halua, joten taidat lopulta kuitenkin nauttia siitä "kiusatuksi" tulemisesta. 🙂

        No mutta mä en lähde tästä enempää sanomaan, koska mun pointtini tulikin jo heti alkuunsa todistettua paikaansa pitäväksi.

        Kuule, puhu sinä vitusta ja minä saan puhua vaikka kurtturuususta tai tortturönttösestä, jos haluan. Jos et sitä kestä, niin se on sinun ongelmasi, ei minun.

        Mainitsit taas kaksi katukielen sanaa, joilla osoitetaan halveksuntaa naisille ja heidän ihanimmalleen.

        -Kynis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsit taas kaksi katukielen sanaa, joilla osoitetaan halveksuntaa naisille ja heidän ihanimmalleen.

        -Kynis

        Enpä ollutkaan koskaan itse kuullut tai nähnyt kenekään moisia käyttäneen, vaan vetäisin ne hatustani. Mä rupeanki sitten puhumaan vaikka nahkabaskeristani tai limatehtaastani, jos ne olis vähän "originellimpia".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ollutkaan koskaan itse kuullut tai nähnyt kenekään moisia käyttäneen, vaan vetäisin ne hatustani. Mä rupeanki sitten puhumaan vaikka nahkabaskeristani tai limatehtaastani, jos ne olis vähän "originellimpia".

        Naisen ei tule sortua käyttämään itsestään halveksivia ilmaisuja, vaan kulkea pää pystyssä tietoisena, että edustaa suurinta kauneutta, mitä maailmassa on. Halveksivat ilmaukset ovat sitkeä muistuma ajalta, jolloin naiset olivat sovinistimiesten alas painamia ja sortamia.

        Jos alistuu tällaiseen, alistuu myös siihen, että sovinismi on päässyt jo pään sisälle, ja sortaa itseään sovinistisesti ilman ulkoista sortajaa.

        -Kynis


      • Anonyymi
        Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:

        Naisen ei tule sortua käyttämään itsestään halveksivia ilmaisuja, vaan kulkea pää pystyssä tietoisena, että edustaa suurinta kauneutta, mitä maailmassa on. Halveksivat ilmaukset ovat sitkeä muistuma ajalta, jolloin naiset olivat sovinistimiesten alas painamia ja sortamia.

        Jos alistuu tällaiseen, alistuu myös siihen, että sovinismi on päässyt jo pään sisälle, ja sortaa itseään sovinistisesti ilman ulkoista sortajaa.

        -Kynis

        Kuka sinä olet sanomaan miten ihminen saa itsestään puhua saati määrittämään mikä sen sanan takana oleva ajatus on? Ei siinä mitään, sinä saat tietenkin kokea tarvitsevasi jonkin hyperromanitsoidun ja ylitsepursuavan kaunopuheisen tavan puhua kyseisestä elimestä. Valtaosalla naisista on kuitenkin paljon suoraviivaisempi ja elämänläheisempi suhtautuminen kyseiseen elimeen. Minusta sinun tapasi puhua on halventava ja elämästä irrallaan ja sinä taas koet miten tuossa yllä sanoit. Minusta sinä yrität sortaa ja alistaa minua määrämällä miten minä muka saan ja en saa puhua omista ruumiinosistani. Minä sanon juuri tasan mitä itse halua, tykkäsit tai et. Koeta kestää.

        Minä saan puhua viiliviivastani ja vampyyritacostani, jos minusta siltä tuntuu ja luultavasti likipitäen jokainen nainen tietää mitä noilla tarkoitan ja pystyy ainakin jossain määrin myös samaistumaan noihin tunteisiin.

        Lakkaa olemasta niin ahdasmielinen ja estynyt ja yritä edes kasvattaa itsellesi huumorintaju tai vähin mitä voit tehdä on sallia muiden olla mitä ovat, koettamatta alistaa ja halventaa heitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinä olet sanomaan miten ihminen saa itsestään puhua saati määrittämään mikä sen sanan takana oleva ajatus on? Ei siinä mitään, sinä saat tietenkin kokea tarvitsevasi jonkin hyperromanitsoidun ja ylitsepursuavan kaunopuheisen tavan puhua kyseisestä elimestä. Valtaosalla naisista on kuitenkin paljon suoraviivaisempi ja elämänläheisempi suhtautuminen kyseiseen elimeen. Minusta sinun tapasi puhua on halventava ja elämästä irrallaan ja sinä taas koet miten tuossa yllä sanoit. Minusta sinä yrität sortaa ja alistaa minua määrämällä miten minä muka saan ja en saa puhua omista ruumiinosistani. Minä sanon juuri tasan mitä itse halua, tykkäsit tai et. Koeta kestää.

        Minä saan puhua viiliviivastani ja vampyyritacostani, jos minusta siltä tuntuu ja luultavasti likipitäen jokainen nainen tietää mitä noilla tarkoitan ja pystyy ainakin jossain määrin myös samaistumaan noihin tunteisiin.

        Lakkaa olemasta niin ahdasmielinen ja estynyt ja yritä edes kasvattaa itsellesi huumorintaju tai vähin mitä voit tehdä on sallia muiden olla mitä ovat, koettamatta alistaa ja halventaa heitä.

        Hienostuneesta käytöksestä saa kuka tahansa vapaasti puhua, en vain minä, vaan kaikki.

        -Kynis


      • Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:

        Hienostuneesta käytöksestä saa kuka tahansa vapaasti puhua, en vain minä, vaan kaikki.

        -Kynis

        Minun puoleltani keskustelu on päättynyt. Toivotan sinulle iloa elämässä. 🌹👀

        -Kynis


      • Anonyymi
        Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:

        Hienostuneesta käytöksestä saa kuka tahansa vapaasti puhua, en vain minä, vaan kaikki.

        -Kynis

        Tässä keskustelussa taidettiin aloittaa vapaamielisyydestä ja että se olisi sinustakin jotenkin suloista. Sitten moitit muita moralismista yms. Lopuksi pääsyimme siihen, että sinä moralisoin ja vaadit, että pitäisi olla enemmän hienopieru ja vähemmän vapaamielinen. Eli vapaamielisyys on upeaa, vain jos täyttää juuri sen vapaamielisyyden lohkon, joka sinulle kelpaa. 🙂


      • Anonyymi
        Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:

        Hienostuneesta käytöksestä saa kuka tahansa vapaasti puhua, en vain minä, vaan kaikki.

        -Kynis

        Jep. Eli naisen "vapaamielisyys" on hyvä juttu tasan niin kauan, kun sen vapaamielisyyden ainoa päämäärä on miellyttää ja ilahduttaa miestä. Muutoin naisen pitää pysyä tiukasit miehen määrittämässä pienessä laatikossa, eikä missään tapauksessa kuvitella voivansa itse päättää mitään.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­N­­y­m­­­f­­o­­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18273586

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tappajan leualla ja metsästäjän silmillä siunatut alfa chadit pitävät näitä asioita hyvinä juttuina. Ei oikeastaan tarvitse yrittää tehdä mitään että saa pillua ja pääsee nussimaan. Kiltit nyhveröt saavat sitten tyytyä näihin naisiin kun pääsevät vaiheeseen jossa kaikki hyvät miehet ovat kadonneet jonnekin.

      • Anonyymi

        Hörönlörön. Kaivat jostakin tuntojen pohjalta tuon saman mantran. Kuka tämä tappajaleukainen ja metsästäjän silmillä varustettu mies on sinulle. Onko se vain satuhahmo jolla oikeutat katkeruutesi.

        Tunnetko olevasi kiltti ja nyhverö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hörönlörön. Kaivat jostakin tuntojen pohjalta tuon saman mantran. Kuka tämä tappajaleukainen ja metsästäjän silmillä varustettu mies on sinulle. Onko se vain satuhahmo jolla oikeutat katkeruutesi.

        Tunnetko olevasi kiltti ja nyhverö?

        Meinaatte varmaan alfalfaa, tuolla on padassa tulossa,

        https://worldconcern.org/onevillage/khassim

        Jos ootte ylipainoisia niin toi on pelkkää testosteronia teidän luustollenne.


      • Anonyymi

        No mut satsaa hyvä mies siihen ens kierrokseen sit täysillä vaikutat timantilta👍


    • Mitä sitten?

      Jostahsn oppi on lähtevä. 😄

    • "He (suomalaiset tytöt) ovat suosikkinaisiani kaikki maailman kansat huomioiden."

      Kaikki maailman kansat...
      Jessus mikä panomies.

    • Anonyymi

      Jos on saama puolella ja nussii puolet kaupungin sinkkunaisista niin kai se on mukavaa.

    • Anonyymi

      Varsinainen Einstein artikkelin kuvassa. :D
      Toki, kuvassa Savo ja jääkendo neukkulan aikoina, hyi.

    • Anonyymi

      Öh, vuosi 1986 on lähes 40 vuoden takaa, toimittaja on joku savolainen toimittaja joka kuvittelee olevansa suurkaupungista kotoisin.

    • Anonyymi

      Savo oli aluksi yksi pitäjä. Ensimmäinen kirkko oli nykyisessä Mikkelissä, silloin nimeltään Savilahti tai Savolahti. Kirkko oli puusta, mutta sakaristo kivestä. Kirkko paloi, mutta sakaristo jäi. Tunnetaan nimellä Kivisakasti.

      Nykyisin jotkut pitävät Kuopiota Savon pääkaupunkina, mutta Kuopiota ei silloin vielä ollut.

    • Anonyymi

      Niin jotkut naisetkin. Eihän ne miehet yksinään vapaamielisiä ole. Sen kun vaan, ei kiinnosta mua heidän menonsa.

      Jasu

    • Anonyymi

      Rumia osataan puhua mekin

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe