Tyyliin kaikki shakissa. Äsken myös. Olen sittenkin piilevä "artisti" after all. Joukkueurheilupeleissä sen näkee kun pitäisi olla tiimipelaaja. Minä taas en ole vaan enemmänkin individualisti. Pleikkarilla pelatessani tuo joukkuehenki puuttuu joskus mutta silloin kun se toimii niin se todellakin toimii. Pelini ei ole vain toimivaa vaan myös kaunista. Nämä asiat liittyvät toisiinsa sillä jos on hyvä jossakin tai luova jossakin niin se kertoo siitä että henkilön ajatus nappaa niin sanotusti. Joskus vaikka on helpompi vaikeustaso niin tuntuu että pelaaminen on jopa haastavampaa kuin astetta korkeammalla. Se kai johtuu siitä että pelin fysiikka on erilainen eri tasoilla johon ei ole ehtinyt tottua. Botti on myös omalla puolella sitä hölmömpi mitä helpompi taso, näin minä asian näen. Olen änäripeleissä luultavasti melko keskitasoinen. Silti oikeassa elämässä tunnen olevani lähtökohtaisesti parempi kuin keskiverto. Jääkiekkoa en ole oikeassa joukkueessa pelannut. Tottakai siitä on hyötyä myös virtuaalimaailmassa jos on sen lisäksi käytännön kokemusta jostakin, ja toisinpäin: Korean armeijassa videoampumispelit sisältyvät armeijan koulutukseen. On teoria, ja sitten on käytäntö. Tää on suorastaan ihanaa suoltaa ylipitkiä tekstejä vailla mitään jäsentelyjä ;D.
Mä voitan nykyään
3
170
Vastaukset
Ilman voittajia ei olisi meitä luusereita. Olemme teille kiitoksen velkaa.
Uudet pelit ovat liian nopeita viisikymppiselle vanhukselle. Olen ostanut monta visuaalisesti upeaa peliä, enkä ole päässyt niissä alkua pidemmälle.
Pitää mennä YouTubeen katsomaan kuinka hienoja pelejä minulla on.
Peliteollisuus miettii koko ajan uusia ideoita. Sellaista senior-vaikeusastetta en ole vielä nähnyt.- Anonyymi
Kaikesta on varmaan hyötyä, etenkin refleksejä haastavasta tekemisestä. Joskus ampumapelissä en edes ehdi ajatella mitä tehdä kun vihulainen on ilmestynyt viereeni haulikon kanssa. Sitten liskoaivot ottavat vallan ja on mahdollista suorittaa headshot ennenkuin vihollinen tyhjentää lippaansa omaan hahmoon. Tasohyppely- ja rallipeleistä minulla on kokemusta, myös open world-ampumispeleistä. Senioritaso voisi olla sellainen hidastettu versio pelistä. Joissakin peleissä on olemassa hetkellinen ajantajun hidastamistaito, mikä on käyttökelpoinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201