Ihmiset taantuu

Anonyymi-ap

20 vuotta sitten tehtiin testi ihmisen kedkittymiskyvystä. Silloin ihmispolo kykeni keskittymään muutaman minuutin.
Nyt sama testi uusittiin ja keskittymiskyky riitti 47 sekuntiin.

Itselläni aivovamma tekee sen, että minulla ei ole välimallia. Joko keskittymiseni on 2 sekuntia tai 2 tuntia.

Toki en tiedä minkälainen testi ja mitkä kriteerit. Mutta sen muistan kaupassa, kun olin ottamassa sipulia.

Noin 15 minuuttia yritin keskittyneenä avata sitä hemmetin pussia. Sitten luovutin, punnitsin sipulin sellaisenaan ja lätkäsin hintalapun kylkeen.

>simiti<

12

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pussi aukeaa helpommin kun kädet ovat märät.

      Siinä on kaksi vaihtoehtoa, nuolla pahanmakuisia sormia tai sylkeä käteen ja hieroa käsiä yhteen kuin työmies konsanaan.

      Koskaan en ole ymmärtänyt miksi töihin ryhtyvä työmies syljeskelee käsiinsä.

      • Anonyymi

        Tämä keino toimii pussin aukaisuun:
        Hevi-osaston Leila kertoo niksin, jolla ärsyttävän hedelmäpussin saa auki helposti – tee perässä kolme kohtaa ja olet voittanut pussin 1–0
        https://www.is.fi/asuminen/art-2000006701306.html

        Käsiin sylkäisyllä haetaan pitoa työvälineestä. Tosin jos on liian märkää, taas lipsuu.

        xLiner


    • Anonyymi

      Niinpä esim laitonta vakoilua harrastavat raasut, jotka ei löydä mitään jos ei itse lavasta tätä ko spektaakkelia

      • Anonyymi

        Mutta hienoa tietää, että lähdekoodeja väärentämällä osoittamaan johonkin joutaviin tuherruksiin päin saa aikaan hölmöä hölinää


    • Anonyymi

      Mjaa, mä jaksan keskittyä noin parisen tuntia tehokkaadti, jos aihe on mielenkiintoinen. Sitten herpaantuu ilman taukoa. Useimmiten max 30 min aihe kun aihe ja sitten ei enää nappaa, jollei aiheesta käydä keskustelua. Pelkkää monotonista lätinää ei vaan jaksa kyllästymättä.

      Kun itse tekee jotain, niin keskittymiskyky pysyy silloin parhaiten yllä.

      Jasu

      • Anonyymi

        Esimerkiksi koulussa heiluttelin jalkaa, kynää, piirtelin tms. pientä liikettä ja jaksoin keskittyä istuen paremmin kuuntelemaan tylsempää aihetta. Mielenkiintoinen taas nappasi niin mukaansa, että ahmin sitä kiinnostuneena.

        Jasu


    • Anonyymi

      kiideen tunne on ressavanpaa kuin todellinen kiide,

    • Anonyymi

      Mikään eikä kukaan pysty häiritsemään keskittymistäni palstailuun.

      zönggö

    • Totta on, iän myötä taantuu, eläkeläiset ovat jo aikalailla taantuneita.

    • Anonyymi

      Vahva kuin raivo härkä kantaa koko sipulisäkin.

      • Anonyymi

        Pistääk muut kuoriin?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe