Tämän aloituksen alle voisi alkaa laittelemaan kaikkea älytöntä mitä palstalle työnnetään. Ilmoitukset tähän, niin tsekkaan ja taltioin. Vien sitten ne eteenpäin...laitan vaikka ensin ylläpitoon ja jos sieltä tulee automaattiviesti Lydialta, niin pistetään sitten vaikka juttuvinkki Ylelle tms. Saa toimittaja tutkia.
Kolmannella sivulla on ainakin yksi lapsiin kohdistuva seksuaalinen aloitus, mikä ei häviä mihinkään, vaikka kuinka pommittaa ilmoituksia...eilisestä asti oon tehnyt 4-5 ilmoitusta...
Mä voisin vaikka nyt päivän pari tsekata, että saako tähän touhuun täällä jotain rotia.
Mä voisin niputtaa tästä palstahäiriköinnistä jutun...
90
623
Vastaukset
- Anonyymi
Muaki saa ylläpidon puolesta ihan vapaasti kiusata.
- Anonyymi
Kolmannella sivulla on kaksi lasten hyväksikäyttöaloitusta.
xLiner- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Toista en olekaan huomannut..
Kolmas niistä poistui eilen muodon vuoksi, että on muka jotain tehty...
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Kolmas niistä poistui eilen muodon vuoksi, että on muka jotain tehty...
xLinerJaa... no kuvakaappaus otettu, jos ei ylläpidon viestit mua tyydytä ja pitää esitellä juttua Ylelle.
Oishan se kiva, kun joku toimittaja kävis tonkimassa, että miten ylläpito on järjestetty ja kuinka työtä valvotaan. Jos siellä joku käyttää asemaansa hyväksi, niin varmaan suomi24;llä otetaan sitten asia vakavasti. 😁
- Anonyymi
On siellä yp päässä muitakin ongelmia ku L. 😂
Ja sitten on tuolla 24 käyttäjätuessakin joku tuohon sopiva naikkonen. 😁
Saakohan tää jäädä ees esille.
Taikka D aloitus.
Sehän se kertoo paljon asiasta saako vai ei... 😉- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No kaysellaan...
Tässä disse. Ota mun ip ja tutki huolella. Täältä meinaan on muutamat horot ollu häiriköimässä minua.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä disse. Ota mun ip ja tutki huolella. Täältä meinaan on muutamat horot ollu häiriköimässä minua.
Eipä pysty... oon vaan kirjoittelija, en pääse käsiksi kenenkään tietoihin.
Ja luulisi sinun pitävän itse huolta jos sinua häiriköidään? Etkö kykene siihen itse?
Onko ap menettänyt kiusapoistajan oikeudet?
- Anonyymi
Millä oikeuksilla sulla pysyy noi alastonkuvat profiilissa?
Anonyymi kirjoitti:
Millä oikeuksilla sulla pysyy noi alastonkuvat profiilissa?
Tuo ei ole alastonkuva, tytöllä on tussulappu tuheron päällä eikä edes se näy.
- Anonyymi
Trollollolloo kaikki on ihan tyhmiä. Trollollolloo minä olen aina oikeassa ja muut väärässä. Trollollolloo sinä olet äitisi kanssa naimisissa. Trollolloo oisko ketään 9-13 vuotiaita paikalla. Trollolloo...
Onhan näitä kirjoituksia. Eniten harmittaa, kun niitä sääntöjen vastaisia viestejä ei poisteta pyynnöstä huolimatta.
Joskus tulee mieleen, että onkohan ne ylläpidon kirjoittamia, jotta saisi enemmän klikkauksia?
Siinä sen näkee oikeiston moraalin. Vain raha ratkaisee. Millään muulla ei ole näille äärioikeiston natseille väliä.
Hölmöimmät vielä sahaa omaa oksaansa ja ihailee näitä oikeiston tuhoomusta.
>simiti<- Anonyymi
Pistin tänne joskus aloituksen että olisi mukavaa saada sapiskaa n*tsiunivormuiselta naiselta. Mitäs väärää siinä muka on 😅? Siinähän ei oikeasti ole mitään väärää kun miettii nykymuotoista anti-moraalista dystopiaa (eli yhteiskuntaa 🤭). Maalaisjärki on se juttu elämässä.
Anonyymi kirjoitti:
Pistin tänne joskus aloituksen että olisi mukavaa saada sapiskaa n*tsiunivormuiselta naiselta. Mitäs väärää siinä muka on 😅? Siinähän ei oikeasti ole mitään väärää kun miettii nykymuotoista anti-moraalista dystopiaa (eli yhteiskuntaa 🤭). Maalaisjärki on se juttu elämässä.
Niin? Miten se liittyy aiheeseen?🤔
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Niin? Miten se liittyy aiheeseen?🤔
Niin että se aloitukseni oli kai sitä palstahäiriköintiä. Joskus aloitukset lähtevät poistoon muuten vaan. Tekstin pituuden tulee olla riittävä jottei poisto uhkaa. By the way, naisen käyttämä minihame tai ns. "school girl"-look kelpaavat myös ;).
Anonyymi kirjoitti:
Niin että se aloitukseni oli kai sitä palstahäiriköintiä. Joskus aloitukset lähtevät poistoon muuten vaan. Tekstin pituuden tulee olla riittävä jottei poisto uhkaa. By the way, naisen käyttämä minihame tai ns. "school girl"-look kelpaavat myös ;).
No noiden ajatusten esiintuominen täällä tuskin aiheuttaa poistoa, tai ei pitäisi...
En ainakaan itse paheksuisi...
Hukkaan heitettyä energiaa...
En nyt rohkene arvella, että aloittajalla olisi vallan mania, mutta ainakin tuntuu olevan vauhti muuten päällä. Kun ilman maniaakin polkasee pianoon, niin kestää jonkin aikaa, että rauhoittuu. Sitä odotellaan.
Jos kuvittelee jonkin usean nikin takaa juttelevan itsensä kanssa tms., pian pitää totena mitä tahansa. Huomasin tuossa edellisen aloituksesi kommenteissa, että muuan lääkärikin oli luiskatamassa paranooisiin ajatuksiin. Että pidäpä ainakin itse varasi.Mikä hätä sulle nyt yksikaksi iski? Jos sulla on puhtaat jauhot pussissa, niin elä huolehdi. Nauti palstailusta.
- Anonyymi
Hyvä ap, on parempi tehdä jotain asialle. Arvostan paljon!
- Anonyymi
Kiitos myös siitä, että tuot normaalia näkemystä asioista tänne, etkä ole turtunut tähän roskaan.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Harva jaksaa...
Savolaiset on vaan kaheleita...😁Jos mielestäsi savolaiset ovat kaheleita, niin et ole koskaan tainnut pistäytyä pohjanmaalla.
En nyt tiedä olemmeko kaheleita ja Vaasassa tehdään Strömsö ohjelmaa. Siinä on monesti marttojen ohjeisiin verrattavia kikkoja.
Siitä tuli mieleen. Kerran teki hirmuisesti mieli kaalilaatikkoa. Toki kysyin marttojen sivustolta ohjeita ja sainkin niitä.
Kyllä tuli hirmu hyvää kaalilaatikkoa. Joku kossi ostaa kaupasta valmiina ja sitä ei voi samana päivänä edes verrata itse tehtyyn.
Kerran itse laitoin miehenä ohjeen ahvenkiusaukseen.
Ne jotka onkivat/kalastivat itse kehuivat valtavasti. Pieni osa ei kyennyt käymään itse kalassa ja vaihtoivat ahvenen halvempaan Norjan kirjoloheen.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Jos mielestäsi savolaiset ovat kaheleita, niin et ole koskaan tainnut pistäytyä pohjanmaalla.
En nyt tiedä olemmeko kaheleita ja Vaasassa tehdään Strömsö ohjelmaa. Siinä on monesti marttojen ohjeisiin verrattavia kikkoja.
Siitä tuli mieleen. Kerran teki hirmuisesti mieli kaalilaatikkoa. Toki kysyin marttojen sivustolta ohjeita ja sainkin niitä.
Kyllä tuli hirmu hyvää kaalilaatikkoa. Joku kossi ostaa kaupasta valmiina ja sitä ei voi samana päivänä edes verrata itse tehtyyn.
Kerran itse laitoin miehenä ohjeen ahvenkiusaukseen.
Ne jotka onkivat/kalastivat itse kehuivat valtavasti. Pieni osa ei kyennyt käymään itse kalassa ja vaihtoivat ahvenen halvempaan Norjan kirjoloheen.
>simiti<Kyllä mä yhden kesän vietin Seinäjoella ja myöhemmin kerran tutustuin Virroilta tyttöön ja kävin viettää sen kavereiden kanssa iltaa...joo, se oli kahelia. 😁
- Anonyymi
Sen verran sisäpiiritietoa tästä pskalaarista että viranomaiset on aika hyvin perillä monestakin täällä(kin) tapahtuvasta laittomuudesta.
Olen nimittäin asian tiimoilta tehnyt sekä rikosilmoituksen että käynyt pariinkin otteeseen asiasta puhumassa. Ken leikkiin lähtee jne ja näin.
T: T nainenNo varmaan täällä on laittomuuksia ja rikosilmoituksia varmaan tulee, mutta itseäni alkaa taas kiinnostamaan mitä tämä ylläpito täällä oikein on.
Jotenkin haiskahtaa siltä, että se sotkeituu palstan sisältöön ja niin ei tietääkseni pitäisi käydä.- Anonyymi
Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Näin ajattelin sotasairaalassa leikkausta odotellessani.
Nooh, se oli sitä sekavaa aikaa.
>simiti< - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No varmaan täällä on laittomuuksia ja rikosilmoituksia varmaan tulee, mutta itseäni alkaa taas kiinnostamaan mitä tämä ylläpito täällä oikein on.
Jotenkin haiskahtaa siltä, että se sotkeituu palstan sisältöön ja niin ei tietääkseni pitäisi käydä.Eipä sillä väliä. Koko pskapaatti uppoaa ihan jo sillä että rikollisille edes annetaan mahdollisuus harjoittaa toimintaa tällaisella alustalla. Ja olen ilolla mukana tässä upottamisessa vaikka sitten vähän omallakin ns. vastuulla. Ja näin se cookie crumbles.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sillä väliä. Koko pskapaatti uppoaa ihan jo sillä että rikollisille edes annetaan mahdollisuus harjoittaa toimintaa tällaisella alustalla. Ja olen ilolla mukana tässä upottamisessa vaikka sitten vähän omallakin ns. vastuulla. Ja näin se cookie crumbles.
No saisi vaan kerättyä kaikkea älytöntä mitä löytyy yhteen nippuun ja juttuvinkki vaikka ylelle. Kyllä jos ne tekee jutun vaikka nettiin, että Suomi24 sivustolla ei toimi modeeraus tai moderaattorit itse pistää mielivaltaisia ja älyttömiä viestiä julkisesti näytille, alkaa käydä muutoksen tuulet.
Disseisback kirjoitti:
No saisi vaan kerättyä kaikkea älytöntä mitä löytyy yhteen nippuun ja juttuvinkki vaikka ylelle. Kyllä jos ne tekee jutun vaikka nettiin, että Suomi24 sivustolla ei toimi modeeraus tai moderaattorit itse pistää mielivaltaisia ja älyttömiä viestiä julkisesti näytille, alkaa käydä muutoksen tuulet.
Minä ainakin haluan YLE:n lähetykseen kertomaan palstalla tapahtuvasta häiriköinnistä.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Minä ainakin haluan YLE:n lähetykseen kertomaan palstalla tapahtuvasta häiriköinnistä.
Tuskin heitä häiriköinnit kiinnostavat, mutta avoimen pedofilian mainostamisen salliminen ja hyväksyminen saattaa kiinnostaakin.
Palstakamu kirjoitti:
Mitäpä kertoisit?
Disseisback kirjoitti:
Mitäpä kertoisit?
Ainakin kertoisisn tästä naisoletetusta, joka raahustaa perässäni jäkättäen siitä kuinka "kirjoittelen" useammalla nimimerkillä ja keskustelen itseni kanssa.
Sitten kertoisin kuinka Simiti aina haukkuu minua lestaksi ja persuksi ja uhkaa tappaa minut.
Kertoisin myös Dissen harrastamasta henkisestä väkivallasta ja palstapoliiseilusta.
Harmiskin välillä ärsyttää, kun täyttää palstan Puten propagandalla.
Varmaan joku muukin ärsyttää minua, mutta en nyt äkkiseltään keksi mikä :D- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ainakin kertoisisn tästä naisoletetusta, joka raahustaa perässäni jäkättäen siitä kuinka "kirjoittelen" useammalla nimimerkillä ja keskustelen itseni kanssa.
Sitten kertoisin kuinka Simiti aina haukkuu minua lestaksi ja persuksi ja uhkaa tappaa minut.
Kertoisin myös Dissen harrastamasta henkisestä väkivallasta ja palstapoliiseilusta.
Varmaan joku muukin ärsyttää minua, mutta en nyt äkkiseltään keksi mikä :DHarmis yrittää vain teitä opastaa ja auttaa ymmärtämään asioista useammalta kantilta, ei se synti ole minusta :)
-harmiseikirj- Palstakamu kirjoitti:
Varmaan joku muukin ärsyttää minua, mutta en nyt äkkiseltään keksi mikä :DNiin... no minä veikkaan, ettei noista Ylen toimittaja olisi juurikaan kiinnostunut.
Mutta täällä aikoinaan muummoassa se "nalli" kiihotteli hc-ätmejä tekemään kunniakkaan itsemurhan ja viemään mennessään jotain "staceja ja chadeja" mukanaan... ja vastaavaa...
Sitten on näitä alaikäisiin liittyvää viestittelyä, mistä on ollut puhe...
Lisäksi kun sellaisista ilmoittaminen ei milloinkaan poista viestejä, herättää miekenkiintoa, miten tämän sivuston toiminta on mahdollista..
Eli vähän toisenlaisia aiheita...Anonyymi kirjoitti:
Harmis yrittää vain teitä opastaa ja auttaa ymmärtämään asioista useammalta kantilta, ei se synti ole minusta :)
-harmiseikirj-Joo, yritetään ymmärtää :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmis yrittää vain teitä opastaa ja auttaa ymmärtämään asioista useammalta kantilta, ei se synti ole minusta :)
-harmiseikirj-Minulla on kokemusta sekä mainstream-uutisista että ns. salaliittoteorioiden seuraamisesta. Ne ovat antaneet mielestäni hyvän pohjan tämän maailman tarkasteluun. Salaliittoilut ovat raskasta nieltävää psyykkeelle joten ne eivät sovi läheskään kaikille. En enää seuraa kumpaakaan narratiivia koska ne johtavat väistämättä mielen apatiaan. Totuus on luultavasti noiden kahden ääripään välillä. The truth is out there!
Disseisback kirjoitti:
Niin... no minä veikkaan, ettei noista Ylen toimittaja olisi juurikaan kiinnostunut.
Mutta täällä aikoinaan muummoassa se "nalli" kiihotteli hc-ätmejä tekemään kunniakkaan itsemurhan ja viemään mennessään jotain "staceja ja chadeja" mukanaan... ja vastaavaa...
Sitten on näitä alaikäisiin liittyvää viestittelyä, mistä on ollut puhe...
Lisäksi kun sellaisista ilmoittaminen ei milloinkaan poista viestejä, herättää miekenkiintoa, miten tämän sivuston toiminta on mahdollista..
Eli vähän toisenlaisia aiheita...Hyi. Ei mitään pedarihommia palstalle. Pidin tässä jokunen vuosi sitten pitkän tauon palstalta, kun tänne oli pesiintynyt useampi pedari.
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Yritykseksi jää tuolla sun Putin-filosofiallasi. 🤣
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Muutoksen tuulet tulee sitten kun tämä naisia esittävä ja skideistä skriivaileva puskajussi pääsee poseen
Palstakamu kirjoitti:
Hyi. Ei mitään pedarihommia palstalle. Pidin tässä jokunen vuosi sitten pitkän tauon palstalta, kun tänne oli pesiintynyt useampi pedari.
Eipä niiden läsnäoloa kysellä keltään...
Disseisback kirjoitti:
Joo, mutta jos keskustelu pyörii lasten ympärillä, en ala sitä touhua katselemaankaan.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Disse taitaa itse olla tämä kyseinen palstapedo joka yrittää valkopestä pskaansa. Taitaa aika kovat ajat olla edessä.
Anonyymi kirjoitti:
Muutoksen tuulet tulee sitten kun tämä naisia esittävä ja skideistä skriivaileva puskajussi pääsee poseen
Kunhsn ensin edes jäisi kiinni...
Palstakamu kirjoitti:
Joo, mutta jos keskustelu pyörii lasten ympärillä, en ala sitä touhua katselemaankaan.
Eipä tarvitsekaan... tämä on vapaaehtoista tietääkseni..
Anonyymi kirjoitti:
Disse taitaa itse olla tämä kyseinen palstapedo joka yrittää valkopestä pskaansa. Taitaa aika kovat ajat olla edessä.
Eikun pesukone päälle ja katsotaan. Kyllä mulle käy se, että kaikki kaivellaan juurta jaksaen. Sitähän vähän tässä ehdotankin. 😄
Minulle sopisi vallan hyvin, että jokainrn tänne kirjoittava ratsattaisiin... 😄- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Eikun pesukone päälle ja katsotaan. Kyllä mulle käy se, että kaikki kaivellaan juurta jaksaen. Sitähän vähän tässä ehdotankin. 😄
Minulle sopisi vallan hyvin, että jokainrn tänne kirjoittava ratsattaisiin... 😄No se on varma että niin tulee käymäänkin
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Kunhsn ensin edes jäisi kiinni...
Onhan se jäänyt. Nimi ja kaikki on viranomaisten tiedossa 😂
Samaa olen tehnyt ties miten monta kertaa, ei vain häivy minnekään...
Minä ilmoitin nettipoliisille ja en halua sellaisia ihmisiä lähelleni. Teen tausta työtä vaikka en huutele siitä suureen ääneen ja mitä useampi ilmoittaa siihen tartutaan kiinni kovaan huutoon.
- Anonyymi
Laitoin myös yhden poistopyynnön jo eilen.
- Anonyymi
Jaa nyt alkaa disse palstapoliisiksi? Onnea vaan yritykseen vaikka tuskin onnistuu, ei ole tainnut kukaan onnistua koskaan tuossa että yrittää alkaa säätelemään ketä saa olla ja ketä ei, nikillä tai ei tms. Trolleja on ollut aina ja tulee aina olemaan, se pitää vaan sietää.
-harmiseikirj-Joo... no normitrollit menee, mut sellaiset "nallintapaiset" alkaa nykyään olla jo pikkuisen liikaa...ja varsinkin kun laitellaan oikeasti alatyylisiä lapsiin seksuaalisesti kohdistuvia alatyylisiä aloituksia, mitkä ei poustu millään...
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo... no normitrollit menee, mut sellaiset "nallintapaiset" alkaa nykyään olla jo pikkuisen liikaa...ja varsinkin kun laitellaan oikeasti alatyylisiä lapsiin seksuaalisesti kohdistuvia alatyylisiä aloituksia, mitkä ei poustu millään...
Minä luulen että siellä on robotti valvomassa joka poistaa vain joidenkin kiellettyjen sanojen perusteella, se ei lauseista osaa ymmärtää jos ei niitä kiellettyjä sanoja ole käytetty. Joka paikassa kun säästetään halutaan ihmiset korvata noilla automaateilla ja ne ei sitten kaikkea ymmärrä. Voi olla että jos tehty poistopyyntöjä että ne sitten joskus etenee ihmisille muttei välttämättä kovin vilkkaasti,
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen että siellä on robotti valvomassa joka poistaa vain joidenkin kiellettyjen sanojen perusteella, se ei lauseista osaa ymmärtää jos ei niitä kiellettyjä sanoja ole käytetty. Joka paikassa kun säästetään halutaan ihmiset korvata noilla automaateilla ja ne ei sitten kaikkea ymmärrä. Voi olla että jos tehty poistopyyntöjä että ne sitten joskus etenee ihmisille muttei välttämättä kovin vilkkaasti,
-harmiseikirj-Mäkin luulen, että robotti hoitelee suurimman osan...
Mutta mulle tulee joskus jotain törkyä, mutta ne lähtee heti...joku osaa itse ilmoittaa jonkun taikasanan, millä viesti lähtee heti, mut näkyy mun vellikellossa...
Jotain hämärää täällä on...
Ja tosiaankin sääntjen vastaisia viestejä välillä ei saa millään pois...joku sotkee tätä, olipa mekanismi mikä vaan.- Anonyymi
Ei kukaan usko kun joku väittää minun olevan äitini kanssa naimisissa.
Hyvä Dissukka!
Trolleja on nyt monenmoisia ja suurin osa tällä toimii ärsyttääkseen, provoilakseen. Onhan siinä tietysti aina pohja loputtomille hedelmöttömille keskusteluille ja paineenpurkupaikkana voi toimiakin. Ehkä se ajan kansa hedelmääkin kantaa, siis kirjoittajalle.
Usko tai älä, mutta trolleillakin on tarkoituksensa. Ja ylläpito tietää tämän.
Mutta toi lapsiin sekaantuminen saisi loppua. Kyse on kuitenkin viattomuudesta, eikä heilä ole mahdollisuus puolustautua. Toisaalta tämä on esimerkki siitä vinoutuneesta maailmasta jossa elämme, olemme aina eläneet. Mutta en usko, että suomi24 on se väylä, jossa lasten tulisi oppia varomaan näitä kyttääjiä, tai antaa aikuisten ihmisten jakaa fantasioitaan muiden kanssa.
Mun mielestä aikuiset ovat heikkoja. Kun eivät edelleenkään keksi keinoja riittävästi lasten suojaamiseksi. Asiaa maton lakaisemalla ei olla saatu mitään hyvää aikaan vuosisatoihinkaan.
Lasten ja nuorten oikeus on tietysti haaveilla siitä aikuisten tulevaisuudesta, mikä heitä odottaa. Heidän ihastumiset, tykkäämiset, aloitteleva fyysinen toiminta jne. on normi ja se on taas hyväksyttävä. Mutta siihenkin pitää olla oikea kanavansa.- Anonyymi
Jos nyt ihan suoraan sanotaan niin minusta tuo dissen agenda vaikuttaa nyt vähän jeesustelulta. Kun allekirjoittanut on palstalla useasti varoittanut lgbtq-agendan vaaroista varisnkin kun sitä kulttia viedään kouluihin ja nykyään kai jo päväkoteihinkin, että se sitten kaikenlaisia pervoja myös sitten saattaa houkutella kuvittelemaan erilaisia asioita sallituksi. No enimmäkseen nämä täällä palstalla vaikka poikkeuksiakin on esim. valtakunta jotka on kyllä ymmärtäneet pointin, mutta disse ja monet muut tosiaan on aina olleet vaan että höhöö, ei se haittaa kun eivät ole halunneet nähdä agendojensa mukana väistämättä tulevia oingelmia.
Jos nyt ihan suoraan sanotaan niin minusta tuo dissen agenda vaikuttaa nyt vähän jeesustelulta. Kun allekirjoittanut on palstalla useasti varoittanut lgbtq-agendan vaaroista varisnkin kun sitä kulttia viedään kouluihin ja nykyään kai jo päväkoteihinkin, että se sitten kaikenlaisia pervoja myös sitten saattaa houkutella kuvittelemaan erilaisia asioita sallituksi. No enimmäkseen nämä täällä palstalla vaikka poikkeuksiakin on esim. valtakunta jotka on kyllä ymmärtäneet pointin, mutta disse ja monet muut tosiaan on aina olleet vaan että höhöö, ei se haittaa kun eivät ole halunneet nähdä agendojensa mukana väistämättä tulevia oingelmia.
-harmiseikirj-Öö, sori en ole ihan täysin kärryillä mihin viittaat, Dissen tai muiden agendaan tms.
Yksi tuosta nyt ilmeisesti sateenkaariperheiden hyväksymisestä taitaa olla puhe? No, miksi se hyväksyntä on hyvä asia (itse käyttäisin nyt enempi sanaa tietoisuuteen saattaminen) että perheitä on erilaisia. Tämä tietysti siksi, että lapsetkin ymmärtävät sen, että muilla lapsilla saattaa olla erilainen perhe kuin se omansa. Eikä se ole kumma juttu, tai ainakaan syy kiusata tai hylätä tätä lasta. Joka mielestäni menee hyväksyttävälle linjalle.
Versus siihen kun kautta aikojen olemme estäneet, pelänneet, kammoksuneet ja vähätelleet kaikkea erilaista, mihin emme ole aiemmin tottuneet. Tämän esimerkin ovat omaksuneet aikuiset ja siirtäneet sen sitten lapsiinsa. Oli puhe uskonnosta, politiikasta, sukupuolirooleista, taloudellisesta tilanteesta, taustasta, ihonväristä jne.. jne... Ja säälimättömästi kiusanneet lapsia vain sen vuoksi, että ovat erilaisia ja etteivät he sille omalle taustalleen mitään voi, typerät aikuisethan heidät tähän maailmaan synnytti.
Lasten seksualisointi aikuisten taholta on taas rikollista toimintaa, kriminalisoitu ainakin useimmissa maissa. En usko, että tälle hyväksyntää päiväkoteihin ja koululaitoksiin olisi tulossa. Eikä ole tarpeenkaan. Seksi on aikuisten hommaa ja aikuisten välistä, lapset jos keskenään opettelevat jotain on eria asia ja kuuluu kehitykseen, ei siinä sen kummempaa. Siinä mielessä Disse ei mielestäni ole yliampunut jeesustelullaan. Palstalla viljelty lapsiin kohdistunut seksuaalisuus vaikuttaa aikuisten taholta suunnatulta. Ja tämä kriminalisointi on jokaisen aikuisen tajuttava, oli hänen taustansa mikä tahansa.Mä oon puhellut täällä, että lapsiin kohdistuvaa seksuaalista kiinnostusta ei pitäis tuomita, vaan auttaa siinä, ettei se lopulta kohdistuisi oikeasti lapsiin.
Joku täällä oksennettu älyttömältä ja vihaa lietsovalta kuullostava aloitus pitäisi saattaa eteenpäin...tarkastaa.
Maailman on muututtava, eikä kaikkea pidä lakaista maton alle. Suurin osa suomalaisista lakaisi maton alle vaikka Venäjän touhuilut vuoteen 2022 asti...mutta ei enää...
On muitakin asioita, mitä ei pidä, eikä tarvitse lakaista maton alle enää...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mä oon puhellut täällä, että lapsiin kohdistuvaa seksuaalista kiinnostusta ei pitäis tuomita, vaan auttaa siinä, ettei se lopulta kohdistuisi oikeasti lapsiin.
Joku täällä oksennettu älyttömältä ja vihaa lietsovalta kuullostava aloitus pitäisi saattaa eteenpäin...tarkastaa.
Maailman on muututtava, eikä kaikkea pidä lakaista maton alle. Suurin osa suomalaisista lakaisi maton alle vaikka Venäjän touhuilut vuoteen 2022 asti...mutta ei enää...
On muitakin asioita, mitä ei pidä, eikä tarvitse lakaista maton alle enää...Etkö sinä ehdottanut, että pedofiileille voisi antaa lapsiseksinukkeja, jotta voisivat toteuttaa viettejään niillä?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Öö, sori en ole ihan täysin kärryillä mihin viittaat, Dissen tai muiden agendaan tms.
Yksi tuosta nyt ilmeisesti sateenkaariperheiden hyväksymisestä taitaa olla puhe? No, miksi se hyväksyntä on hyvä asia (itse käyttäisin nyt enempi sanaa tietoisuuteen saattaminen) että perheitä on erilaisia. Tämä tietysti siksi, että lapsetkin ymmärtävät sen, että muilla lapsilla saattaa olla erilainen perhe kuin se omansa. Eikä se ole kumma juttu, tai ainakaan syy kiusata tai hylätä tätä lasta. Joka mielestäni menee hyväksyttävälle linjalle.
Versus siihen kun kautta aikojen olemme estäneet, pelänneet, kammoksuneet ja vähätelleet kaikkea erilaista, mihin emme ole aiemmin tottuneet. Tämän esimerkin ovat omaksuneet aikuiset ja siirtäneet sen sitten lapsiinsa. Oli puhe uskonnosta, politiikasta, sukupuolirooleista, taloudellisesta tilanteesta, taustasta, ihonväristä jne.. jne... Ja säälimättömästi kiusanneet lapsia vain sen vuoksi, että ovat erilaisia ja etteivät he sille omalle taustalleen mitään voi, typerät aikuisethan heidät tähän maailmaan synnytti.
Lasten seksualisointi aikuisten taholta on taas rikollista toimintaa, kriminalisoitu ainakin useimmissa maissa. En usko, että tälle hyväksyntää päiväkoteihin ja koululaitoksiin olisi tulossa. Eikä ole tarpeenkaan. Seksi on aikuisten hommaa ja aikuisten välistä, lapset jos keskenään opettelevat jotain on eria asia ja kuuluu kehitykseen, ei siinä sen kummempaa. Siinä mielessä Disse ei mielestäni ole yliampunut jeesustelullaan. Palstalla viljelty lapsiin kohdistunut seksuaalisuus vaikuttaa aikuisten taholta suunnatulta. Ja tämä kriminalisointi on jokaisen aikuisen tajuttava, oli hänen taustansa mikä tahansa.Näiden palstan edistysmielisten mielestä dildoapinapukuun pukeutunut ukko kirjaston satutuntia pitämässä on ihan ok ja kivaa sateenkaarimeinikiä, ainakin silloin oli kun aiheesta avauksen tein. Nyt sitten kun joku samantyyppinen ukko on kai tehnyt palstalle jotain keskustelunavauksia ne on hyvin närkästyneitä. Siinä on vika kun ne ei halua että mitään rajoitettaisiin ja sen seurauksena tulee kaikenlaista ne ei ole ymmärtävinään että niiden oma hyväksyntä lietsoo noita. yhteiskunnassa ja keskustelpalstoillakin pitää olla arvot, jos ei niitä ole se johtaa näihin ongelmiin.
Etkö sinä ehdottanut, että pedofiileille voisi antaa lapsiseksinukkeja, jotta voisivat toteuttaa viettejään niillä?
Joo. Vaihtoehtoisena vaihtoehtona...jos se helpottaisi jotenkin, ettei vaan lipeäisi oikeisiin ihmisiin..
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo. Vaihtoehtoisena vaihtoehtona...jos se helpottaisi jotenkin, ettei vaan lipeäisi oikeisiin ihmisiin..
Se jos mikä on pahanlaatuista lapsien seksualisoimista ja aivan käsittämättömän sairas ja heikkomoraalinen ajatus!
Anonyymi kirjoitti:
Se jos mikä on pahanlaatuista lapsien seksualisoimista ja aivan käsittämättömän sairas ja heikkomoraalinen ajatus!
Niin sinusta varmaan... muþa minä mietinkin toisella tavalla.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Niin sinusta varmaan... muþa minä mietinkin toisella tavalla.
Kertoo ihan tarpeeksi omista taipumuksistasi se. Hyi v...
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo ihan tarpeeksi omista taipumuksistasi se. Hyi v...
Mitä kertoo ja miten? Kerro toki tähän perään mistä saat noi fiilikset.
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Ei ole vaikea olla ymmärtää koska ajattelemme paljon samaan tyyliin . Jos joku rakas ystävä sitoutuu minuun olen vain täällä palstalla sitten hänen kanssaan vain jos se tekee sopimuksen en huutele vieraisiin pöytiin ja hassuttelen hänen kanssaan , jos hän hassuttelee toivoisin niin kovin olevan sinä kun rauhotat minua.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei ole vaikea olla ymmärtää koska ajattelemme paljon samaan tyyliin . Jos joku rakas ystävä sitoutuu minuun olen vain täällä palstalla sitten hänen kanssaan vain jos se tekee sopimuksen en huutele vieraisiin pöytiin ja hassuttelen hänen kanssaan , jos hän hassuttelee toivoisin niin kovin olevan sinä kun rauhotat minua.
Kuinka monella rofiililla olet tähänkin tullut lässyttämään.
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vain tämä yksi.
Anonyymi kirjoitti:
En käytä muita nimimerkkejä, enkä kulje anonyyminä
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Minulla on vain tämä yksi.
Eipä sillä väliä. Onnea saavutuksista ja julkisuudesta
😂 Anonyymi kirjoitti:
Eipä sillä väliä. Onnea saavutuksista ja julkisuudesta
😂Mitä mistä julkisuudesta ja saavutuksista?
Hyvä kun en tiedä mistä puhut. 🤔
- Anonyymi
Entä se, että joku idiootti väittää minun olevan naimisissa äitini kanssa?
- Anonyymi
Tämä palstapedohan on hakkeroinut skidien puhelimia, mistä on rikosilmoitus tehty. Kyseessä siis hyvin vakavaan rikollisuuteen sotkeutunut pedari. Voisi sanoa että elää ns armonaikaa tälläkin hetkellä
No tälläistä voi kirjoittaa kuka vaan tänne...en laske mitään painoarvoa tälläisille kirjoituksille. Voi hyvin olla kyseisen tyypin omia nostatustarinoita...faktaa pöytään tai ole hölisemättä...
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No tälläistä voi kirjoittaa kuka vaan tänne...en laske mitään painoarvoa tälläisille kirjoituksille. Voi hyvin olla kyseisen tyypin omia nostatustarinoita...faktaa pöytään tai ole hölisemättä...
Tämä on se joka kirjoittelee ja haukkuu kaikkia täällä, myös tota jota sanoo olevansa naimisissa äitinsä kanssa. Saattaa olla että tekee myös noi lapsiin kohdistuvat jutut. Tästä tyypistä kannattaa tehdä ilmoituksia
- Anonyymi
Huom - hakee itse aloituksessa huomiota asialleen, erikoinen tapaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on se joka kirjoittelee ja haukkuu kaikkia täällä, myös tota jota sanoo olevansa naimisissa äitinsä kanssa. Saattaa olla että tekee myös noi lapsiin kohdistuvat jutut. Tästä tyypistä kannattaa tehdä ilmoituksia
Tee ihmeessä sekopåå ilmoituksia. Kehotan oikeastaan siihen, sinä naisia esittävä ja vainoava kuspuntti.
Btw haukun vain tuota pedaria eli sinua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huom - hakee itse aloituksessa huomiota asialleen, erikoinen tapaus
Ei taida mennä läpi nämä hoopoilusi. Tiedät itsekin että olet pedovainoaja ja yrität vielä naisten kontolle laittaa senkin. Yritä yritä, vähän kovemmin ok se tus.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Ei sinulle kukaan ole tilivelvollinen. Pääset kyllä todistamaan ihan aitiopaikalta tätä kyseistä asiaa.
- Anonyymi
Musalinkit on aika älyttömiä, joskin välillä löytää jotain uutta. Tämä ei ole uutta, mutta tykkään.
https://youtu.be/M_MWJYu1jaA?si=ODg_asR3grlxkIzw
Hevimpää Heart will go onnia...
Jasu- Anonyymi
Kitarasoolot saa ihokarvat pystyyn.. Hyrr.. 😂
Jasu
Keskustelut (höpöttelyt) näillä palstoilla varmasti tervehtyisivät suuresti jos kiusapoistamiset ja mielipidepoistamiset loppuisivat.
Vielä paremmaksi tilanne muuttuisi jos faktatiedon vastaisia valheväitteitä ei julkaistaisi. Mikä tietenkään ei ole mahdollista, koska täällä haitalliset eturyhmät ovat niin vahvasti edustettuina. Minä puutun siis vastakin femakonkakkaa tai sodomiaa sisältäviin haittaviesteihin aina kun sellaisia näen.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18280210
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510632
- 817183
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624800
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734504Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362054