LAPIN KANSA ON VAUHKOSEN SYLIKOIRA

Anonyymi-ap

Uuden "päätoimittajan" jälkeen Kalevan omistamasta Lapin Kansasta on tullut kunnanjohtaja Päivi Vauhkosen sylikoira. Kun seuraa ns. päätoimittajan toimia ei voi kuin hävetä. Tavallinen kuntalainen purkaa sydäntään lehteen. Sama juttu jaetaan salamana kunnan varoilla tiedottavan päätoimittajalle rakkaan kunnanjohtajan postilaatikkoon. Ensin näennäisesti pikkulehdestä päätoimittajaksi kiskaistu pohjalaispaperihattuherra lataa tavallisen kuntalaisen jutun. Samaan lehteen ja heti seuraavaksi kunnan varoilla törsäävä Vauhkonen saa yön mietittyään puhkoa kuntalaisten silmät sokeiksi valheillaan. Tätä tämän päivä Lapin Kansa nyt sitten on. Tulee ikävä sitä ihan aitoa ja oikeaa päätoimittaja Anttia. Se oli aika jätkä, vaimokin kulttuurin ammattilainen.

92

3056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin hoksittu päätelmä onko ennekin näin käynyt?
      Jos on niin mihin on kadonnut lehdistön tai tässä tapauksessa Lapin Kansan tasavertainen kirjoittajien kohtelu?

      • Anonyymi

        Lapin Kansa on Paska Lehti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapin Kansa on Paska Lehti

        Eipätuota voi paremmin sanoa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipätuota voi paremmin sanoa!!!

        Pride on rautaa. Päivi peukuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapin Kansa on Paska Lehti

        Mutta Pelkosenniemi päätyi liputtamaan Priden kunniaksi. Velat on maksettu.


      • Anonyymi

        Lapin Kansan päätoimittaja ja toimittajat on ihan paska sakkia. Asenteen ja Asenteen orjia. Miten Kaleva omistajat viitti tuota roskasakkia sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapin Kansa on Paska Lehti

        Tänään Vauhkosen suosikki free lancer yrittäjä toimittaja Palmgvist oli ottanut kauniin kuvan Johtajasta. Nyt taas yrittäjä Palmgvist saa ykköspaikka kohtelua kun saapuu myyjäisiin torille. Ihana Päivi Vauhkonen on mun kamu iloitsee Katjushka. Eettiset ohjeet auttoivat unohtamaan Korkeimman oikeuden tuoreen päätöksen. Hyi ei saa mun Päikkärää pilkata.


    • Anonyymi

      Naurettavaa. Meidän Lapin Kansa osallistuu vapaaseen keskusteluun suurella osaamisella. Me olemme kutsuneet päätoimittajan puolisonsa kanssa kuntamme vieraaksi. Hän mahdollisesti osallistuu myös tärkeään Kyliltä kuuluu iltaan. Tämän jälkeen menemme yhdessä savusaunaan. Kyllä media on osa kuntamme julkista imagoa. Naurettavaa kirjoittelua. Hävetkää nyt ja ruotuun heti pikku höpsöt. Niemi nousuun yhdessä, ei poikkiteloin.

      • Anonyymi

        Sylikoira ei tätä ole huomioinut. Ilmeisesti Lapin Kansan päätoimittajan "voitelu" osui kohdalleen. Kävi katsomassa Päikkärän eettisesti kestävää ryhmää ja ihastui Iki huviksi. Hyppäsi syliin.

        SOMPIO JA KOTILAPPI

        Pelkosenniemen kunnanjohtaja ei saanut valituslupaa korkeimpaan oikeuteen kunnianloukkausasiassa
        Pelkosenniemen kunnanjohtaja Päivi Vauhkoselle ei myönnetty lupaa valittaa korkeimpaan oikeuteen alempien oikeusasteiden päätöksestä hylätä syytteet törkeästä kunnianloukkauksesta.


      • Anonyymi

        Totta puhutte. Joku roti. Missään muualla Suomessa iso lehti ei olisi niin yhden Kunnanjohtajan perseennuolija. Hävyttömän hävyttömällä tavalla. Hitto joo


    • Anonyymi

      Pakkaa ne sepalukset kiinni jo! Menkää vaikka umpihankeen hiihtämään kuutamolle

    • Anonyymi

      Voi himpskatti. Me Pyhäjärven kylällä voidaan tarjota päätoimittajalle ja hänen miehelle ponilla ratsastusta. Pyllymäkiä voidaan laskea Haapaharjun soramontuilla. Tekeehän varmaan se Palmgren vai vistkö siitä koko sivun jutun. Ihana kuulla. Hyvä Päikkärä.

      • Anonyymi

        Tietysti päätoimittaja oli iloinen. Oli ottanut miehensä kanssa uudet Kalevan paperihatut päähän ja kirmaili illanvietossa. Päikkärä oli tehnyt Markun kanssa puuhevoset. Ne annettiin mukaan. Saavat yhdessä ratsastaa uuteen lehteen Timbutkuun.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Enpä viitsi purra,enkä nyt kaikkea kertoa.


      • Anonyymi

        Herää kysymys mitä Koskenlaine on tuossa(kin) jutussa mokaillut? Ilmeisesti jotain hyvin noloa ja raskauttavaa, koska hallinto-oikeuden päätökseen kumoamisen perusteet on pitänyt salata.
        Edellinen ongelma taisi olla se ettei hänellä ollut nimenkirjoitusoikeutta Pel-Savun asioihin, mutta oli silti allekirjoittanut ns. Impelän talon purkumääräyksen.


    • Anonyymi

      Kunnanjohtaja Vauhkosen toiminta tiedetään Sodankylässä. Sama peli jatkuu Pelkosenniemellä. Hiljentää ihmisiä tavalla joka ei päivänvaloa kestä ja samalla kerää ympärilleen omia tukijoita. Tuo Lapin Kansassa luettava höpölöpö voidaan jättää omaan arvoonsa.

      • Anonyymi

        Sompio-lehtihän teki kattavan jutun Vauhkosen käytöksessä parillakin työpaikalla ja mitäpä sen takia rouva teki, haastoi toimittajan oikeuteen ja hävisi jutun! Totuus ei pala tulessakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sompio-lehtihän teki kattavan jutun Vauhkosen käytöksessä parillakin työpaikalla ja mitäpä sen takia rouva teki, haastoi toimittajan oikeuteen ja hävisi jutun! Totuus ei pala tulessakaan.

        Sompio ja Kotilappi onkin ihan toista maata kuin Lapin Kansa. Näkeehän sen tollokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sompio ja Kotilappi onkin ihan toista maata kuin Lapin Kansa. Näkeehän sen tollokin.

        Ne toimittajat eivät olekaan, Vauhkosen hurttia.


    • Anonyymi

      Nyt puhuit palturia kunnanjohtaja Lapin Kansassa. Yhtä kivien kasaamista ja selkään puukottamista yrittäjiä kohtaan nämä vuodet ovat olleet. Ja se elinvoimajohtaja vie elinvoiman kunnan yrityksiltä. Saavutus sekin. Ei jatkoon. Tee jotain Kankaanranta. Nauttiiko virkamiehet luottamusta?

      • Anonyymi

        Yhden saatanan laittoman irtisanomisen takia, meni kaikki investoinnit puihin. Olisivat antaneet periksi, niin kohta olis rivitalo pystyssä.
        Yhden älykääpiö johtajan kasvot niin tärkeät, että yrittäjät unohtui. Kalliita päättäjiä.
        Apinat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden saatanan laittoman irtisanomisen takia, meni kaikki investoinnit puihin. Olisivat antaneet periksi, niin kohta olis rivitalo pystyssä.
        Yhden älykääpiö johtajan kasvot niin tärkeät, että yrittäjät unohtui. Kalliita päättäjiä.
        Apinat.

        Miten joku irtisanominen nyt tähän vaikuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku irtisanominen nyt tähän vaikuttaa?

        Olisko joku valittanut sen vuoksi, kiusaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden saatanan laittoman irtisanomisen takia, meni kaikki investoinnit puihin. Olisivat antaneet periksi, niin kohta olis rivitalo pystyssä.
        Yhden älykääpiö johtajan kasvot niin tärkeät, että yrittäjät unohtui. Kalliita päättäjiä.
        Apinat.

        Miten se vaikuttaa asiaan ?


    • Anonyymi

      Asian ydin on siinä, että sepalus auki ei pidä liihoittaa .Parasta on vetassa sepalus kiinni!

    • Anonyymi

      Pelkosenniemen luonto vaihtaa Vauhkosen puheenjohtajaksi. Nyman saa monoa vai tossua. Tämä uutisoidaan näyttävästi seuraavan kh:n jälkeen. Lapin Kansa uutisoi: Luonnonsuojeluyhdistys sai Pelkosenniemellä nuorekkaan, tasapuolisen ja rehdin johtajan. Päätoimittaja onnittelee kuvassa uutta puheenjohtajaa! Pian Kotikappi kertoo että PRH hylkäsi uuden puheenjohtajan hakemuksen. Jäsenmaksua ei ollut maksettu.

    • Anonyymi

      Se Vauhkosen vastinehan on sellaista turhanpäiväistä höpinää, että sanoja on paljon peräkkäin mutta oikeasti ei sanota mitään.
      Pienissä kunnissa valta keskittyy liikaa sisäpiirille ja se jos mikä halvaannuttaa koko kunnan päätöksenteon ja toiminnot.

    • Anonyymi

      Odottakaahan seuraavaa hallitusta. Siellä teidät häiriköt pannaan porukalla kuriin. Nyt pannaan kova kovaa vastaan. Loppuu ne valitukset. Hah hah

      • Anonyymi

        Taisi käydä toisin päin.


      • Anonyymi

        Jos ei ole ymmärrystä, voi näin kuvitella.


      • Anonyymi

        Juuriko kannatti?

        Sinne meni nyt viimeinen mahdollisuus saada se rivitalo.
        Olisko mieluummin kannattanut nätisti keskustella, vetääkö valituksensa pois? Asiallinen tyyppi, asiallisella keskustelulla olisi asia voinut vaikka järjestyä...

        Nyt saa "kuriin laittajat", itse kunnolla siipeensä ja me yrittäjät jäätiin ilman taloa. Oi voi!

        Meitä ei yksi rivityöntekijä kiinnosta, missä töissä, mutta jos sen takia menee kaikki alueen kehitys seis, niin kova on hinta. Liian kova!

        Kekkonen sanoi aikanaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuriko kannatti?

        Sinne meni nyt viimeinen mahdollisuus saada se rivitalo.
        Olisko mieluummin kannattanut nätisti keskustella, vetääkö valituksensa pois? Asiallinen tyyppi, asiallisella keskustelulla olisi asia voinut vaikka järjestyä...

        Nyt saa "kuriin laittajat", itse kunnolla siipeensä ja me yrittäjät jäätiin ilman taloa. Oi voi!

        Meitä ei yksi rivityöntekijä kiinnosta, missä töissä, mutta jos sen takia menee kaikki alueen kehitys seis, niin kova on hinta. Liian kova!

        Kekkonen sanoi aikanaan...

        saatana
        Puhuvat pelisilmästä ja ainut näkevä silmä on kuitenkin penkkiä vasten
        Voi vittujen kevät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuriko kannatti?

        Sinne meni nyt viimeinen mahdollisuus saada se rivitalo.
        Olisko mieluummin kannattanut nätisti keskustella, vetääkö valituksensa pois? Asiallinen tyyppi, asiallisella keskustelulla olisi asia voinut vaikka järjestyä...

        Nyt saa "kuriin laittajat", itse kunnolla siipeensä ja me yrittäjät jäätiin ilman taloa. Oi voi!

        Meitä ei yksi rivityöntekijä kiinnosta, missä töissä, mutta jos sen takia menee kaikki alueen kehitys seis, niin kova on hinta. Liian kova!

        Kekkonen sanoi aikanaan...

        Mikä meni vikaan ja kehitys seis? Ei mikään !


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        saatana
        Puhuvat pelisilmästä ja ainut näkevä silmä on kuitenkin penkkiä vasten
        Voi vittujen kevät

        Joko se reikä on auki?


    • Anonyymi

      Luittako Kotilapin. Ihan onneton kirjoitus Vauhkoselta. Eikö sillä ole mitään itsekritiikkiä. Sei usko tuohon itsekään.

    • Anonyymi

      Tyhjän saa vastineettakin, mutta kun pitää yrittää päteä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä häh, nytkö ollaan taas ilman teknistä johtajaa?

      • Anonyymi

        Kuka fiksu noiden seurassa viihtyy.
        Ei kukaan järkevä, jolla mahdollista olla muualla, pilaa uraansa ja mainettaan noiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka fiksu noiden seurassa viihtyy.
        Ei kukaan järkevä, jolla mahdollista olla muualla, pilaa uraansa ja mainettaan noiden kanssa.

        Hevosen kuivalihavellin keittäminen on Fixua!


    • Anonyymi

      pilluu antoo aj annaalia

    • Anonyymi

      Sepalukset kiinni hevoset karkaavat käsistä.

    • Anonyymi

      Miksi se Päivi ei ole koskaan ollut rehti. Tuo Sirpan hyysäys on pohjanoteeraus. Olis senkin valinnan esityöt hoitanut oikeasti ja hyvin. Ei siitä Sirpasta ole kuin osastoa Kotihoidossa johtamaan. Kyllähän me tiedetään mitä miehiä se on saanu. Ihan rupusskkia. Se kertoo aina naisesta.

      • Anonyymi

        Johtamaan? Ei helvetissä. Ehkä korkeintaan siivoamaan, jos joku kokenut siivooja on esimiehenä opastamassa ja valvomassa.


      • Anonyymi

        Sepalukset on auenneet sullaki,rupsakki.Liekkö sieltä mitään oleellista käteen otettavaa vartta löytyy?


    • Anonyymi

      Tekninen johtaja Taavo palautettiin maitojunalla takaisin Kemijärvelle.

      • Anonyymi

        Niin sanoipa face mitä tahansa. Hourio akat kirjottaa siellä mitä sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sanoipa face mitä tahansa. Hourio akat kirjottaa siellä mitä sattuu.

        Tuskaradio!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskaradio!!

        Pyhän tuskaradio?


    • Anonyymi

      Turhaan syytätte Lapin kansaa. Mainosmarkat ohjaa menoa. Kuusamon Osuuskauppa tukee Vauhkosen touhuja. Varmaan etusivu on varattu kun 2030 Pyhän Salen minimyymlä

    • Anonyymi

      Minimyymälä avataan. Kauppa on joka kannattaa. Muistakaa se

      • Anonyymi

        Saako sieltä hevosen kuivalihavelliä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako sieltä hevosen kuivalihavelliä???

        Toivottavasti,on se niin hyvää


    • Anonyymi

      Siellä oli taas Facebookissa niin hieno korruptiokuva Vauhkosesta kumppaneineen voitelemassa Lapin kansan päätoimittajaa Pyhällä Naavassa, lieneekö kunta maksanut kunnon pippuripihvit toimittajille. Missä on enää toimittajien puolueettomuus???

      • Anonyymi

        Hevosen kuivalihavelliä!! Miksi se on pidetty salassa?? Eikö sitä pitäisi nyt olla joka paikassa tarjolla?Miksi se on puolueesta vedetty pois?


      • Anonyymi

        Ilmaisen pihvin maksaa lukijat.


      • Anonyymi

        Behind the scenes, (kulissien takana), eli näin Lapin kansasta tuli Vauhkosen sylikoira.

        Tositapahtumiin perustuva näytelmä. (henkilöiden nimiä on pyritty muuttamaan yksityisyyden turvaamiseksi, mutta näin ei välttämättä ole tehty).

        Henkilöt: Päivi, Markku, Kati, Sari, Tero, Anna-Kaisa, Sirpa, Lauri, Jouko ja tietenkin Sauli sekä toimittaja.
        Paikka: Nimeltä mainitsematon ravintola pyhällä.

        Päivi- ISO KIITOS kaikille, kun tulitte tänne meidän yhteiseen tapaamiseen keskustelemaan avoimesti ja rakentavasti meidän pyhätunturia ja sen päättäjiä koskevista säännöistä ja normeista! Erityis kiitos sinulle Sauli, kun olit valmis näin pikaisella aikataululla perehtymään siihen mitä meistä saa kirjoittaa.
        Anna-Kaisa: Saanko laulaa? Minä olen hyvä laulaja ja lisäksi olen visualisti sekä yrittäjä.
        Päivi: Ei nyt, mutta ehkä myöhemmin kun olemme nauttineet tarpeeksi viiniä.
        Sauli: Kiitos Päivi, mielelläni tulin sillä entinen päätoimittaja neuvoikin ottamaan mitä pikimmin selvää Pelkosenniemen uutisointia koskevista erityisrajoituksista.
        Anna-Kaisa: Joko nyt saan laulaa, voisin laulaa häävalssin, sillä olen hääsuunnittelija ja yrittäjä.
        Päivi: Ei nyt.
        Markku: Onko tarjolla muuta kuin viiniä?
        Sari: Kuinkahan tämä koettelee minun resilienssiä?
        Toimittaja: Voisinko esittää muutaman kysymyksen?
        Päivi: Kiitos hoksautuksesta! Pitihän meidän tosiaankin tehdä jonkinlainen juttukin hämäykseksi.
        Anna-Kaisa: Voisinko laulaa? Minä olen laulaja ja lisäksi olen yrittäjä ja Terokin on yrittäjä ja yhdessä me olemme yrittäjiä!
        Päivi: Ei nyt.
        Toimittaja: Olen kuullut, että teitä on moitittu hyväveli päätöksien tekemisestä ja esteellisyyksien noudattamatta jättämisestä, pitääkö paikkansa?
        Markku: Ei todellakaan, en ole itseni, enkä puolisoni veli, joten se että teen päätöksiä omaa ja puolisoni etua ajatellen ei voi olla hyväveli systeemiä.
        Sirpa: Eikä se, että minä järjestän puolisoni veljen firmalle ilmaiset toimintatilat ja saan tästä palkinnoksi isopalkkaisen viran kunnasta, tietenkin puolisoi avustuksella.
        Kati: Ei myöskään se, että jouduimme yhden päättäjän puolisolle keksimään sopivan viran, että saimme hänet kannattamaan meidän päätöksiä.
        Jouko: Ja vaikka toisin väitetään, niin pyhäjärven koulua ei anneta minun vaimolle puuhamaaksi sen vuoksi, että tarkastuslautakunnan puheenjohtajana jätän puuttumatta laittomuuksiin.
        Sauli: En tiedä uskallanko kysyä, mutta miten ne valitukset ja valinnat lautakuntiin?
        Markku: Tämä oli helppo kysymys. Ensin väitämme, että halukkaita ei ole ja sitten, että halukkailla on liian vähän ääniä tai liian paljon valituksia. Eiköhän siinä mene kuntalainen sekaisin ja unohtaa koko kysymyksen. Ja näin haastattelun ulkopuolella voin sanoa, että onhan se Pekan syrjäyttäminen kosto siiitä kun se aikoinaan ajoi minut pois hyvästä virasta. Senhän voi kyllä kirjoittaa lehteen, niin että entiset päättäjät kostavat meille, niin meidän maine säilyy puhtaana.
        Päivi: Iso kiitos Markku! Tuota en olisi osannut ajatellakkaan ilman sinun hoksautusta.
        Toimittaja: Entä ne valitukset?
        Anna-Kaisa: Miksi te ette anna minun laulaa, vaikka minä olen hyvä laulaja ja yrittäjä? Koko Suomen suuryrittäjä minä olen!
        Päivi: Olehan ny.
        Kati: Valituksia on valitettavasti tehty vaikka minä olen valittanut niiden määrästä monta kertaa. Olen pitänyt jopa tiedotustilaisuuden, jossa maalitin valittajia oikein huolella. Viimeisimpänä keinona olemme sopineet yhdessä Markun ja Päivin kanssa, että teemme jokaisesta valittajasta rikosilmoituksen. Tämähän vaatii tietenkin rikoksenkeksijän viran perustamista, sillä on erittäin vaikea keksiä sopivaa rikosta, josta syyttää jokaista valittajaa. Tämän lisäksi päätimme hakea jokaisesta hallinto-oikeden meitä kohtaan epäedullisesta ratkaisusta valituslupaa korkeimmalta hallinto-oikeudelta. (ruuhkautuupa seki perkele)
        Päivi: Iso kiitos Kati! Näin todellakin olemme sopineet. Ja viimeisimpänä keinona teemme rikosilmoituksen koko oikeusjärjestelmästä. Olenkin jo pyytänyt eduskuntaa säätämään lain jonka mukaan minua ei saa kiusata eikä minusta saa julkaista mitään kielteistä uutista. (tämä olkoon ohjeena myös sinulle Sauli).
        Sauli: Eiköhän me Päivi tulla hyvin toimeen tästä eteenpäin. Lupaan, että Lapin Kansa ei milloinkaan sorru julkaisemaan yhtään negatiivista juttua niemestä. Ainut poikkeus on koulun rakentaminen kirkonkylälle, siitä me muistamme tehdä kielteisiä juttuja jokaiseen niemeä koskevaan artikkeliin! Tämän vannon kautta kiven ja kannon. Ja jos sanani syön , niin mörökölli minut vieköön!!!
        Päivi: TOSI ISO KIITOS SAULI.
        Tero: Koska minä saan alkaa kuskaamaan niitä kirkonkyläläsiä tänne pyhälle hiihtämään? Olen jo luvannut facessa, ettävoin uhrautua ja kuskata koska se tulee kunnalle halvemmaksi kuin latujen tekeminen kirkolle.
        Anna-Kaisa: Mutta Tero miten sinä ehdit kun minä olen luvannut asiakkaille, että sinä kuskaat häävieraita ja koko ensi talvi on buukattu täyteen. Tässä välissä voisin kyllä laulaa, olenhan hyvä laulaja ja mitä kaikkea muuta olenkaan! JATKUU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Behind the scenes, (kulissien takana), eli näin Lapin kansasta tuli Vauhkosen sylikoira.

        Tositapahtumiin perustuva näytelmä. (henkilöiden nimiä on pyritty muuttamaan yksityisyyden turvaamiseksi, mutta näin ei välttämättä ole tehty).

        Henkilöt: Päivi, Markku, Kati, Sari, Tero, Anna-Kaisa, Sirpa, Lauri, Jouko ja tietenkin Sauli sekä toimittaja.
        Paikka: Nimeltä mainitsematon ravintola pyhällä.

        Päivi- ISO KIITOS kaikille, kun tulitte tänne meidän yhteiseen tapaamiseen keskustelemaan avoimesti ja rakentavasti meidän pyhätunturia ja sen päättäjiä koskevista säännöistä ja normeista! Erityis kiitos sinulle Sauli, kun olit valmis näin pikaisella aikataululla perehtymään siihen mitä meistä saa kirjoittaa.
        Anna-Kaisa: Saanko laulaa? Minä olen hyvä laulaja ja lisäksi olen visualisti sekä yrittäjä.
        Päivi: Ei nyt, mutta ehkä myöhemmin kun olemme nauttineet tarpeeksi viiniä.
        Sauli: Kiitos Päivi, mielelläni tulin sillä entinen päätoimittaja neuvoikin ottamaan mitä pikimmin selvää Pelkosenniemen uutisointia koskevista erityisrajoituksista.
        Anna-Kaisa: Joko nyt saan laulaa, voisin laulaa häävalssin, sillä olen hääsuunnittelija ja yrittäjä.
        Päivi: Ei nyt.
        Markku: Onko tarjolla muuta kuin viiniä?
        Sari: Kuinkahan tämä koettelee minun resilienssiä?
        Toimittaja: Voisinko esittää muutaman kysymyksen?
        Päivi: Kiitos hoksautuksesta! Pitihän meidän tosiaankin tehdä jonkinlainen juttukin hämäykseksi.
        Anna-Kaisa: Voisinko laulaa? Minä olen laulaja ja lisäksi olen yrittäjä ja Terokin on yrittäjä ja yhdessä me olemme yrittäjiä!
        Päivi: Ei nyt.
        Toimittaja: Olen kuullut, että teitä on moitittu hyväveli päätöksien tekemisestä ja esteellisyyksien noudattamatta jättämisestä, pitääkö paikkansa?
        Markku: Ei todellakaan, en ole itseni, enkä puolisoni veli, joten se että teen päätöksiä omaa ja puolisoni etua ajatellen ei voi olla hyväveli systeemiä.
        Sirpa: Eikä se, että minä järjestän puolisoni veljen firmalle ilmaiset toimintatilat ja saan tästä palkinnoksi isopalkkaisen viran kunnasta, tietenkin puolisoi avustuksella.
        Kati: Ei myöskään se, että jouduimme yhden päättäjän puolisolle keksimään sopivan viran, että saimme hänet kannattamaan meidän päätöksiä.
        Jouko: Ja vaikka toisin väitetään, niin pyhäjärven koulua ei anneta minun vaimolle puuhamaaksi sen vuoksi, että tarkastuslautakunnan puheenjohtajana jätän puuttumatta laittomuuksiin.
        Sauli: En tiedä uskallanko kysyä, mutta miten ne valitukset ja valinnat lautakuntiin?
        Markku: Tämä oli helppo kysymys. Ensin väitämme, että halukkaita ei ole ja sitten, että halukkailla on liian vähän ääniä tai liian paljon valituksia. Eiköhän siinä mene kuntalainen sekaisin ja unohtaa koko kysymyksen. Ja näin haastattelun ulkopuolella voin sanoa, että onhan se Pekan syrjäyttäminen kosto siiitä kun se aikoinaan ajoi minut pois hyvästä virasta. Senhän voi kyllä kirjoittaa lehteen, niin että entiset päättäjät kostavat meille, niin meidän maine säilyy puhtaana.
        Päivi: Iso kiitos Markku! Tuota en olisi osannut ajatellakkaan ilman sinun hoksautusta.
        Toimittaja: Entä ne valitukset?
        Anna-Kaisa: Miksi te ette anna minun laulaa, vaikka minä olen hyvä laulaja ja yrittäjä? Koko Suomen suuryrittäjä minä olen!
        Päivi: Olehan ny.
        Kati: Valituksia on valitettavasti tehty vaikka minä olen valittanut niiden määrästä monta kertaa. Olen pitänyt jopa tiedotustilaisuuden, jossa maalitin valittajia oikein huolella. Viimeisimpänä keinona olemme sopineet yhdessä Markun ja Päivin kanssa, että teemme jokaisesta valittajasta rikosilmoituksen. Tämähän vaatii tietenkin rikoksenkeksijän viran perustamista, sillä on erittäin vaikea keksiä sopivaa rikosta, josta syyttää jokaista valittajaa. Tämän lisäksi päätimme hakea jokaisesta hallinto-oikeden meitä kohtaan epäedullisesta ratkaisusta valituslupaa korkeimmalta hallinto-oikeudelta. (ruuhkautuupa seki perkele)
        Päivi: Iso kiitos Kati! Näin todellakin olemme sopineet. Ja viimeisimpänä keinona teemme rikosilmoituksen koko oikeusjärjestelmästä. Olenkin jo pyytänyt eduskuntaa säätämään lain jonka mukaan minua ei saa kiusata eikä minusta saa julkaista mitään kielteistä uutista. (tämä olkoon ohjeena myös sinulle Sauli).
        Sauli: Eiköhän me Päivi tulla hyvin toimeen tästä eteenpäin. Lupaan, että Lapin Kansa ei milloinkaan sorru julkaisemaan yhtään negatiivista juttua niemestä. Ainut poikkeus on koulun rakentaminen kirkonkylälle, siitä me muistamme tehdä kielteisiä juttuja jokaiseen niemeä koskevaan artikkeliin! Tämän vannon kautta kiven ja kannon. Ja jos sanani syön , niin mörökölli minut vieköön!!!
        Päivi: TOSI ISO KIITOS SAULI.
        Tero: Koska minä saan alkaa kuskaamaan niitä kirkonkyläläsiä tänne pyhälle hiihtämään? Olen jo luvannut facessa, ettävoin uhrautua ja kuskata koska se tulee kunnalle halvemmaksi kuin latujen tekeminen kirkolle.
        Anna-Kaisa: Mutta Tero miten sinä ehdit kun minä olen luvannut asiakkaille, että sinä kuskaat häävieraita ja koko ensi talvi on buukattu täyteen. Tässä välissä voisin kyllä laulaa, olenhan hyvä laulaja ja mitä kaikkea muuta olenkaan! JATKUU

        Kevät on tullut .Laulu ei raikaa enään, mutta nyt näytellään kesäteatterissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevät on tullut .Laulu ei raikaa enään, mutta nyt näytellään kesäteatterissa.

        Ja kunnon komedia tuosta vielä saadaankin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Behind the scenes, (kulissien takana), eli näin Lapin kansasta tuli Vauhkosen sylikoira.

        Tositapahtumiin perustuva näytelmä. (henkilöiden nimiä on pyritty muuttamaan yksityisyyden turvaamiseksi, mutta näin ei välttämättä ole tehty).

        Henkilöt: Päivi, Markku, Kati, Sari, Tero, Anna-Kaisa, Sirpa, Lauri, Jouko ja tietenkin Sauli sekä toimittaja.
        Paikka: Nimeltä mainitsematon ravintola pyhällä.

        Päivi- ISO KIITOS kaikille, kun tulitte tänne meidän yhteiseen tapaamiseen keskustelemaan avoimesti ja rakentavasti meidän pyhätunturia ja sen päättäjiä koskevista säännöistä ja normeista! Erityis kiitos sinulle Sauli, kun olit valmis näin pikaisella aikataululla perehtymään siihen mitä meistä saa kirjoittaa.
        Anna-Kaisa: Saanko laulaa? Minä olen hyvä laulaja ja lisäksi olen visualisti sekä yrittäjä.
        Päivi: Ei nyt, mutta ehkä myöhemmin kun olemme nauttineet tarpeeksi viiniä.
        Sauli: Kiitos Päivi, mielelläni tulin sillä entinen päätoimittaja neuvoikin ottamaan mitä pikimmin selvää Pelkosenniemen uutisointia koskevista erityisrajoituksista.
        Anna-Kaisa: Joko nyt saan laulaa, voisin laulaa häävalssin, sillä olen hääsuunnittelija ja yrittäjä.
        Päivi: Ei nyt.
        Markku: Onko tarjolla muuta kuin viiniä?
        Sari: Kuinkahan tämä koettelee minun resilienssiä?
        Toimittaja: Voisinko esittää muutaman kysymyksen?
        Päivi: Kiitos hoksautuksesta! Pitihän meidän tosiaankin tehdä jonkinlainen juttukin hämäykseksi.
        Anna-Kaisa: Voisinko laulaa? Minä olen laulaja ja lisäksi olen yrittäjä ja Terokin on yrittäjä ja yhdessä me olemme yrittäjiä!
        Päivi: Ei nyt.
        Toimittaja: Olen kuullut, että teitä on moitittu hyväveli päätöksien tekemisestä ja esteellisyyksien noudattamatta jättämisestä, pitääkö paikkansa?
        Markku: Ei todellakaan, en ole itseni, enkä puolisoni veli, joten se että teen päätöksiä omaa ja puolisoni etua ajatellen ei voi olla hyväveli systeemiä.
        Sirpa: Eikä se, että minä järjestän puolisoni veljen firmalle ilmaiset toimintatilat ja saan tästä palkinnoksi isopalkkaisen viran kunnasta, tietenkin puolisoi avustuksella.
        Kati: Ei myöskään se, että jouduimme yhden päättäjän puolisolle keksimään sopivan viran, että saimme hänet kannattamaan meidän päätöksiä.
        Jouko: Ja vaikka toisin väitetään, niin pyhäjärven koulua ei anneta minun vaimolle puuhamaaksi sen vuoksi, että tarkastuslautakunnan puheenjohtajana jätän puuttumatta laittomuuksiin.
        Sauli: En tiedä uskallanko kysyä, mutta miten ne valitukset ja valinnat lautakuntiin?
        Markku: Tämä oli helppo kysymys. Ensin väitämme, että halukkaita ei ole ja sitten, että halukkailla on liian vähän ääniä tai liian paljon valituksia. Eiköhän siinä mene kuntalainen sekaisin ja unohtaa koko kysymyksen. Ja näin haastattelun ulkopuolella voin sanoa, että onhan se Pekan syrjäyttäminen kosto siiitä kun se aikoinaan ajoi minut pois hyvästä virasta. Senhän voi kyllä kirjoittaa lehteen, niin että entiset päättäjät kostavat meille, niin meidän maine säilyy puhtaana.
        Päivi: Iso kiitos Markku! Tuota en olisi osannut ajatellakkaan ilman sinun hoksautusta.
        Toimittaja: Entä ne valitukset?
        Anna-Kaisa: Miksi te ette anna minun laulaa, vaikka minä olen hyvä laulaja ja yrittäjä? Koko Suomen suuryrittäjä minä olen!
        Päivi: Olehan ny.
        Kati: Valituksia on valitettavasti tehty vaikka minä olen valittanut niiden määrästä monta kertaa. Olen pitänyt jopa tiedotustilaisuuden, jossa maalitin valittajia oikein huolella. Viimeisimpänä keinona olemme sopineet yhdessä Markun ja Päivin kanssa, että teemme jokaisesta valittajasta rikosilmoituksen. Tämähän vaatii tietenkin rikoksenkeksijän viran perustamista, sillä on erittäin vaikea keksiä sopivaa rikosta, josta syyttää jokaista valittajaa. Tämän lisäksi päätimme hakea jokaisesta hallinto-oikeden meitä kohtaan epäedullisesta ratkaisusta valituslupaa korkeimmalta hallinto-oikeudelta. (ruuhkautuupa seki perkele)
        Päivi: Iso kiitos Kati! Näin todellakin olemme sopineet. Ja viimeisimpänä keinona teemme rikosilmoituksen koko oikeusjärjestelmästä. Olenkin jo pyytänyt eduskuntaa säätämään lain jonka mukaan minua ei saa kiusata eikä minusta saa julkaista mitään kielteistä uutista. (tämä olkoon ohjeena myös sinulle Sauli).
        Sauli: Eiköhän me Päivi tulla hyvin toimeen tästä eteenpäin. Lupaan, että Lapin Kansa ei milloinkaan sorru julkaisemaan yhtään negatiivista juttua niemestä. Ainut poikkeus on koulun rakentaminen kirkonkylälle, siitä me muistamme tehdä kielteisiä juttuja jokaiseen niemeä koskevaan artikkeliin! Tämän vannon kautta kiven ja kannon. Ja jos sanani syön , niin mörökölli minut vieköön!!!
        Päivi: TOSI ISO KIITOS SAULI.
        Tero: Koska minä saan alkaa kuskaamaan niitä kirkonkyläläsiä tänne pyhälle hiihtämään? Olen jo luvannut facessa, ettävoin uhrautua ja kuskata koska se tulee kunnalle halvemmaksi kuin latujen tekeminen kirkolle.
        Anna-Kaisa: Mutta Tero miten sinä ehdit kun minä olen luvannut asiakkaille, että sinä kuskaat häävieraita ja koko ensi talvi on buukattu täyteen. Tässä välissä voisin kyllä laulaa, olenhan hyvä laulaja ja mitä kaikkea muuta olenkaan! JATKUU

        Kiitos kirjoittajalle. Oliko tämä jo pieni otos tulevan kesän Kairala - päivien näytelmää. Mutta tämähän oli tarua, totuushan on vielä ihmeellisempää♡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kirjoittajalle. Oliko tämä jo pieni otos tulevan kesän Kairala - päivien näytelmää. Mutta tämähän oli tarua, totuushan on vielä ihmeellisempää♡

        Ei. Tämä esitetään Johan on Markkinoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Behind the scenes, (kulissien takana), eli näin Lapin kansasta tuli Vauhkosen sylikoira.

        Tositapahtumiin perustuva näytelmä. (henkilöiden nimiä on pyritty muuttamaan yksityisyyden turvaamiseksi, mutta näin ei välttämättä ole tehty).

        Henkilöt: Päivi, Markku, Kati, Sari, Tero, Anna-Kaisa, Sirpa, Lauri, Jouko ja tietenkin Sauli sekä toimittaja.
        Paikka: Nimeltä mainitsematon ravintola pyhällä.

        Päivi- ISO KIITOS kaikille, kun tulitte tänne meidän yhteiseen tapaamiseen keskustelemaan avoimesti ja rakentavasti meidän pyhätunturia ja sen päättäjiä koskevista säännöistä ja normeista! Erityis kiitos sinulle Sauli, kun olit valmis näin pikaisella aikataululla perehtymään siihen mitä meistä saa kirjoittaa.
        Anna-Kaisa: Saanko laulaa? Minä olen hyvä laulaja ja lisäksi olen visualisti sekä yrittäjä.
        Päivi: Ei nyt, mutta ehkä myöhemmin kun olemme nauttineet tarpeeksi viiniä.
        Sauli: Kiitos Päivi, mielelläni tulin sillä entinen päätoimittaja neuvoikin ottamaan mitä pikimmin selvää Pelkosenniemen uutisointia koskevista erityisrajoituksista.
        Anna-Kaisa: Joko nyt saan laulaa, voisin laulaa häävalssin, sillä olen hääsuunnittelija ja yrittäjä.
        Päivi: Ei nyt.
        Markku: Onko tarjolla muuta kuin viiniä?
        Sari: Kuinkahan tämä koettelee minun resilienssiä?
        Toimittaja: Voisinko esittää muutaman kysymyksen?
        Päivi: Kiitos hoksautuksesta! Pitihän meidän tosiaankin tehdä jonkinlainen juttukin hämäykseksi.
        Anna-Kaisa: Voisinko laulaa? Minä olen laulaja ja lisäksi olen yrittäjä ja Terokin on yrittäjä ja yhdessä me olemme yrittäjiä!
        Päivi: Ei nyt.
        Toimittaja: Olen kuullut, että teitä on moitittu hyväveli päätöksien tekemisestä ja esteellisyyksien noudattamatta jättämisestä, pitääkö paikkansa?
        Markku: Ei todellakaan, en ole itseni, enkä puolisoni veli, joten se että teen päätöksiä omaa ja puolisoni etua ajatellen ei voi olla hyväveli systeemiä.
        Sirpa: Eikä se, että minä järjestän puolisoni veljen firmalle ilmaiset toimintatilat ja saan tästä palkinnoksi isopalkkaisen viran kunnasta, tietenkin puolisoi avustuksella.
        Kati: Ei myöskään se, että jouduimme yhden päättäjän puolisolle keksimään sopivan viran, että saimme hänet kannattamaan meidän päätöksiä.
        Jouko: Ja vaikka toisin väitetään, niin pyhäjärven koulua ei anneta minun vaimolle puuhamaaksi sen vuoksi, että tarkastuslautakunnan puheenjohtajana jätän puuttumatta laittomuuksiin.
        Sauli: En tiedä uskallanko kysyä, mutta miten ne valitukset ja valinnat lautakuntiin?
        Markku: Tämä oli helppo kysymys. Ensin väitämme, että halukkaita ei ole ja sitten, että halukkailla on liian vähän ääniä tai liian paljon valituksia. Eiköhän siinä mene kuntalainen sekaisin ja unohtaa koko kysymyksen. Ja näin haastattelun ulkopuolella voin sanoa, että onhan se Pekan syrjäyttäminen kosto siiitä kun se aikoinaan ajoi minut pois hyvästä virasta. Senhän voi kyllä kirjoittaa lehteen, niin että entiset päättäjät kostavat meille, niin meidän maine säilyy puhtaana.
        Päivi: Iso kiitos Markku! Tuota en olisi osannut ajatellakkaan ilman sinun hoksautusta.
        Toimittaja: Entä ne valitukset?
        Anna-Kaisa: Miksi te ette anna minun laulaa, vaikka minä olen hyvä laulaja ja yrittäjä? Koko Suomen suuryrittäjä minä olen!
        Päivi: Olehan ny.
        Kati: Valituksia on valitettavasti tehty vaikka minä olen valittanut niiden määrästä monta kertaa. Olen pitänyt jopa tiedotustilaisuuden, jossa maalitin valittajia oikein huolella. Viimeisimpänä keinona olemme sopineet yhdessä Markun ja Päivin kanssa, että teemme jokaisesta valittajasta rikosilmoituksen. Tämähän vaatii tietenkin rikoksenkeksijän viran perustamista, sillä on erittäin vaikea keksiä sopivaa rikosta, josta syyttää jokaista valittajaa. Tämän lisäksi päätimme hakea jokaisesta hallinto-oikeden meitä kohtaan epäedullisesta ratkaisusta valituslupaa korkeimmalta hallinto-oikeudelta. (ruuhkautuupa seki perkele)
        Päivi: Iso kiitos Kati! Näin todellakin olemme sopineet. Ja viimeisimpänä keinona teemme rikosilmoituksen koko oikeusjärjestelmästä. Olenkin jo pyytänyt eduskuntaa säätämään lain jonka mukaan minua ei saa kiusata eikä minusta saa julkaista mitään kielteistä uutista. (tämä olkoon ohjeena myös sinulle Sauli).
        Sauli: Eiköhän me Päivi tulla hyvin toimeen tästä eteenpäin. Lupaan, että Lapin Kansa ei milloinkaan sorru julkaisemaan yhtään negatiivista juttua niemestä. Ainut poikkeus on koulun rakentaminen kirkonkylälle, siitä me muistamme tehdä kielteisiä juttuja jokaiseen niemeä koskevaan artikkeliin! Tämän vannon kautta kiven ja kannon. Ja jos sanani syön , niin mörökölli minut vieköön!!!
        Päivi: TOSI ISO KIITOS SAULI.
        Tero: Koska minä saan alkaa kuskaamaan niitä kirkonkyläläsiä tänne pyhälle hiihtämään? Olen jo luvannut facessa, ettävoin uhrautua ja kuskata koska se tulee kunnalle halvemmaksi kuin latujen tekeminen kirkolle.
        Anna-Kaisa: Mutta Tero miten sinä ehdit kun minä olen luvannut asiakkaille, että sinä kuskaat häävieraita ja koko ensi talvi on buukattu täyteen. Tässä välissä voisin kyllä laulaa, olenhan hyvä laulaja ja mitä kaikkea muuta olenkaan! JATKUU

        Totuus on tarua ihmeellisempi, Lapin Kansa 26.4. 2024 klo. 10.12: Pelkosenniemellä esitetään tilapäistä valiokuntaa valmistelemaan kunnanjohtajan erottamista. Samana päivänä klo. 10.20 uutinen poistettu. Meinaskohan unohtua ne yhdessä sovitut eettiset ohjeet? Kiitos Päivi, kun hoksautit toimittajaa!


    • Anonyymi

      Järkyttävää potaskaa Lapin kansa tänään. Pyhällä asuva Toimittaja Palmgvist omi tehnyt käsittämättömän asenteellisen jutun. Unohti että upea tila annetaan ilmaiseksi. Eurolla vuosi. Sen saa vuokrata vaikka kenelle edelleen 10 000 e vuosi. Kylällä ei ole mitään vastuuta. Jutussa haastateltu Pyhäjärvi-Viitamäki on sisäpiirin eli Tarkastuslautakunnan puheenjohtajan vaimo. Lopuksi Pyhällä asuvat Toimittaja ja Pyjäjärvi-Viitamäki toteaa että kunnanhallitus muodostuu vaalituloksen mukaan ja siksi kaikki hallituksen jäsenet on oltava Pyhältä. Kaikki tämä kertoo kuinka heikoilla Lapin Kansan toimitus on. Tunnetusti Pyhällä bisnestä pyörittävä Palmgvist on täysin väärä henkilö Pelkoseniemen juttuihin. Hän on Se Vauhkosen sylikoira. Tekee meistä ihan asenteella juttuja. PELKOSENIEMEN VALTAA KÄYTTÄÄ VIISI PYHÄN POLIITIKKOA JA PYHÄLLÄ ASUVA VAUHKONEN.

    • Anonyymi

      Kaikki julkisuus on hyvästä! Sitä kutsutaan markkinoinniksi. Hyvin menee!

      • Anonyymi

        Lapin kansa lipoo kunnan päättäjien persettä.
        Ennen riitti, että putsattiin ulkopuolelta, nyt on kieli jo syvällä reiässä.
        Päätoimittaja kävi kestittävänä, tähän se johti.


    • Anonyymi

      Ihan höpö nasu koko päätoimittaja ja tuo Pyhän erikoisreportteri Katja P. Säälittävää. Olihan Lapin kansa joskus rehti lehti.

      • Anonyymi

        Oli se rehti Keskustalaisten lehti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se rehti Keskustalaisten lehti

        Muistkee mennä kokoukseen tänään


    • Anonyymi

      Asuuko se toimittaja ilimatteeksi kunnan rivarissa. Enpä usko. Pötypuhetta. Koululle se muuttaa.

      • Anonyymi

        Sinä odotat mua nyt teltta pystyssä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä odotat mua nyt teltta pystyssä

        Minä odotan hevosen kuivalihavelliä! Niin saattaa tuokin odottaa! Eikä se ole kyllä mikään ihme!


      • Anonyymi

        Älkää toimittako muuta kuin hevosen kuivalihavelliä tarjolle!!


    • Anonyymi

      Hevosmiehestä ilmoitettu psykiatrille.

      • Anonyymi

        Järjestääkö hyvinvointijohtaja kuntalaisille 14.5. bussikyydin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjestääkö hyvinvointijohtaja kuntalaisille 14.5. bussikyydin?

        Minne kuntalaiset pitäisi kyydittää?


      • Anonyymi

        Kenestä? Onko jonku hevoset vaarassa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne kuntalaiset pitäisi kyydittää?

        Mielenkiintoinen esitys, voi kiinnostaa kuntalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen esitys, voi kiinnostaa kuntalaisia.

        Onko kyyditys hevosen kuivalihavelli maistajaisii ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyyditys hevosen kuivalihavelli maistajaisii ??

        En tiedä, tarjotaanko pääosan esittäjälle valtion puolesta kuivalihaa, mut velliä ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, tarjotaanko pääosan esittäjälle valtion puolesta kuivalihaa, mut velliä ainakin.

        Siis onko jossain tarjolla hevosen kuivalihavelliä?


    • Anonyymi

      Typerä on akka kun ei hyväksy kolmen oikeusasteen tuomiota.Varmaan valittaa EU.

      • Anonyymi

        Tai sitten kunnanhallitus tuomitsee korkeimman oikeuden sakkoihin.


    • Anonyymi

      Lopettakaa riitely! Nyt sovinto ja kunnia kunnanjohtajalle!

      • Anonyymi

        Riita poikki voita väliin ja hevosen kuivalihavelliä päälle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riita poikki voita väliin ja hevosen kuivalihavelliä päälle!

        Kuukkelivelli on nyt muotia. Se on rakkauden lintu. Sen kun kuivaa ja keittää, niin jopa kunnan ylin johto kyynelehtii.


    • Anonyymi

      Cicciolina

    • Anonyymi

      Eipä Vauhkosen rakit käy muissa kunnissa hakemassa eettisiä ohjeita.

      Millähän konstilla niemi sai nämä rakit koulutettua ja hallintaansa?
      Yksi on pyhän päättäjien ringissä, toinen saa esityksilleen tilaa? Miten päätoimittaja on kestitty?
      Eikä olla esteellisiä jutun tekijöitä?

      Koti-Lappi ja YLE, ainoat puolueettomat mediat.

    • Anonyymi

      Et saa voimaa paskanaama tästäkään

    • Anonyymi

      Valkosen ampuminen?

    • Anonyymi
      UUSI

      Oli taas pyllyä nuoltu. Kestää Päivikin eettisen tarkastelun.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      335
      3161
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2325
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      89
      1705
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      201
      1652
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1446
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      163
      983
    Aihe