Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kumpi vie tai haluaisit kumpi veis

Anonyymi-ap

Eli kun tapaat tulevan kumppanisi niin kumman toivot että vie sinä vai hän eli oletko hyvä jutteleen ja keksit juttua tai kumpi sais olla hieman pomomaisempi siis hyvällä tavalla eli oletko luonteeltasi ns hyvällä tavalla vietävissä tai johdatettavissa vai oletko sinä se joka vie tai johdattelee

33

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole hyvä juttelee enkä keksi mitään hauskaa juttua.

      • Anonyymi

        No et ole ainoa ei kaikki muutkaan ole sanaseppoja


      • Anonyymi kirjoitti:

        No et ole ainoa ei kaikki muutkaan ole sanaseppoja

        Jotkut osaa kertoa hyviä tarinoita. Mun isäkin osaa. Mutta minä en ole oppinut miksikään viihdyttäjäksi. Olen varmaan hiton tylsä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jotkut osaa kertoa hyviä tarinoita. Mun isäkin osaa. Mutta minä en ole oppinut miksikään viihdyttäjäksi. Olen varmaan hiton tylsä.

        No ei kaikki ole vitsinkertojia tai vitsii yrittää kertoo mut ei osaa sanoa hyvin tai muut ottaa että vit.uilee vaikka yrittää olla vitsikäs eli olisko silloin parempi että kumppani ottaa ohjat


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei kaikki ole vitsinkertojia tai vitsii yrittää kertoo mut ei osaa sanoa hyvin tai muut ottaa että vit.uilee vaikka yrittää olla vitsikäs eli olisko silloin parempi että kumppani ottaa ohjat

        No sillä tavalla mun suhteet on ennenkin alkaneet. En ole kenenkään vihjeistä osannut lukea, että olis hyvä tulla "iskemään". en minä mistään iskemisestä mitään ymmärrä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sillä tavalla mun suhteet on ennenkin alkaneet. En ole kenenkään vihjeistä osannut lukea, että olis hyvä tulla "iskemään". en minä mistään iskemisestä mitään ymmärrä.

        No sitä ei osaa ketään lukea ja jokainen mies toivoo että naiset sanois itse et on kiinnostunut miehestä ei sitä muuten tajuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitä ei osaa ketään lukea ja jokainen mies toivoo että naiset sanois itse et on kiinnostunut miehestä ei sitä muuten tajuu

        Kyllä ne jotain vihjeitä voi koittaa antaa. Mutta sitten pitäis löytyä sitä myös sitä rohkeutta ja itsevarmuutta mennä jutulle, kun toinen näyttää siltä että se on ok.


    • Minä voin kyllä hyvin helposti aloittaa keskustelun, mutta en koskaan esimerkiksi flirttaile, joten siitä keskustelusta tulisi todennäköisesti hyvin asiapainotteinen, eikä se johtaisi suhteeseen päinkään.

      Että jos oikein parisuhde on mielessä, niin olisi kyllä suotavaa, että se mies juttelisi niitä näitä niin kauan, että pääsen yli luontaisesta ujoudestani ja rentoudun jutustelemaan. Sitten asiassa on pieni etenemisen mahdollisuus edes. 😂

      Eli vastaan että mies vie.

      • Anonyymi

        Entä jos mies on huono jutteleen eikä myöskään osaa flirttailla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos mies on huono jutteleen eikä myöskään osaa flirttailla

        No sitten siihen suhteen alkamiseen menee vähän kauemmin aikaa. 😁

        No, ei vaan, en tiedä.. Ei minulla nyt niin kovin montaa kokemusta edes ole suhteen aloittamisesta..

        On silläkin varmaan tekemistä, että millainen fiilis toisesta herää. Jos minusta tuntuu, että tuo mies on minusta kiinnostunut, vaikka hän ei mikään tarinaniskijä olisikaan, niin todennäköisesti kyllä jatkaisin sinnikkäästi keskustelua, jos itseänikin kiinnostaa. - Jos taas näyttää siltä, ettei sitä miestä ehkä alkuunkaan kiinnosta jutella minun kanssani, niin todennäköisesti siirtyisin aika pian pois tilanteesta.


    • Terveessä suhteessa vallitsee mielestäni tasapaino niin, että molemmat ottavat aktiivisen roolin, mutta antavat toiselle tilaa eikä kumpikaan erityisemmin vie. Voi olla tilanteita, kun toinen ottaa ohjat ja toisinaan toinen, mutta kumppaneina ollaan aina tasavertaisia.

      Sen olen huomannut itsestäni, että jos mies on kovin alistuva, myötäilevä ja ponneton, niin silloin helposti otan pomottajan roolin. En ilkeyttäni, enkä alistaakseni, mutta tarvitsen riittävän voimakastahtoinen miehen vastakappaleeksi, jotta tasapaino säilyy.

      • Anonyymi

        No voiko ns kaksi pomoa tulla toimeen tai kaksi voimakastahtoista siis hyvällä tavalla en tarkoita alistaa toista vaan toinen on helpompi suostutella ainakin siihen asti kunnes ärähtää


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voiko ns kaksi pomoa tulla toimeen tai kaksi voimakastahtoista siis hyvällä tavalla en tarkoita alistaa toista vaan toinen on helpompi suostutella ainakin siihen asti kunnes ärähtää

        Ei kummankaan tarvitse olla pomo, vaan kumpikin on tasavertaisia toiseen nähden. Joissain suhteissa toinen saattaa olla enemmän liidaajan roolissa, mutta jos se sopii molemmille osapuolille, niin silloin siinäkin suhteessa vallitsee tasapaino.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ei kummankaan tarvitse olla pomo, vaan kumpikin on tasavertaisia toiseen nähden. Joissain suhteissa toinen saattaa olla enemmän liidaajan roolissa, mutta jos se sopii molemmille osapuolille, niin silloin siinäkin suhteessa vallitsee tasapaino.

        No sitä tarkoitan että kumpikin on tasavertaisia mut toinen joissakin asioissa on vaan vähän pomomaisempiniin ei se ehdoton ole mut on vain vähän pomomaisempi


    • Anonyymi

      Koska olen mies ja itsetuntoni on siten poljettu maahan niin en minä parisuhdeasioissa ainakaan vie ketään mihinkään. Juttelen kyllä mielelläni eikä sen asian suhteen ole naisella mitään erityistä aloitevastuuta mutta kiinnostuksen osoituksiin en itse lähde koska en ole sen arvoinen.

      • Anonyymi

        No ei se itsetunnosta ole kii vaan oikea syy on miten sen nyt sanoisi naiselta täytyy saada vastakaikuu niin asiat menee omalla tahdilla eli kyllä siinä nainen päättää paljon


    • Anonyymi

      Toivon, että olisi tarkoitettu juttu ja tapahtuisi omalla painollaan ja tavallaan. En osaa selittää sen paremmin. Pää lyö vähän tyhjää. Joskus näinkin.

      • Anonyymi

        No kaikilla lyö pää vähän tyhjää eli kumppani sais olla se parempi puhuja vai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaikilla lyö pää vähän tyhjää eli kumppani sais olla se parempi puhuja vai

        Ei. Musta on puhumaan ja tajuamaan ja toimimaan vaikka kylän edestä. Mulla on nyt vaan paljon tunteita. Monen monituisia. Se lyö tyhjää päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Musta on puhumaan ja tajuamaan ja toimimaan vaikka kylän edestä. Mulla on nyt vaan paljon tunteita. Monen monituisia. Se lyö tyhjää päässä.

        Tai siis ei sinne päinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis ei sinne päinkään.

        Ei hitto, siis. Olen vain syvällisesti tunteellinen ihminen. Ja joskus voi käydä niin, että ne sanat eivät riittäisi minnekään. Ei niin, kuin kuuluisi olla, jotta niillä voisi tehdä oikeutta sille mitä on. Silloin sitä vain herkistyy ja on siinä mitä on. Sanoilla ei voi tai ole parempikaan kaikkea aina hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hitto, siis. Olen vain syvällisesti tunteellinen ihminen. Ja joskus voi käydä niin, että ne sanat eivät riittäisi minnekään. Ei niin, kuin kuuluisi olla, jotta niillä voisi tehdä oikeutta sille mitä on. Silloin sitä vain herkistyy ja on siinä mitä on. Sanoilla ei voi tai ole parempikaan kaikkea aina hoitaa.

        Nyt on sekavaa ei saa mitään tolkkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on sekavaa ei saa mitään tolkkua

        Ei se mitään.


    • Yhdessä kumppanin kanssa annetaa vetoapua, siinä ei ole kukaan viemässä, eikä kukaan ole vietävissä. Tasapuolisesti mennään eteenpäin.

      Jostain syystä voisi luulla, että minä olen kova pomottamaan, mutta ei se niin ole. Ilmaisen mielipiteni/ toiveeni/ ajatukseni rakentavassa hengessä ja kumppani toimii samoin. Taas mennään yhdessä ja jaetaan vastuuta.

      Meillä kaikilla on omat vahvuutemme. On suotavaa, että (taas kerran) asioista keskustellaan ja sovitaan. Päätetään toimintamalli ja tehdään sen mukaan.

      • Anonyymi

        Noin mutta esim kahvilassa mies miettii ottaisko kahvin kanssa rinkelimunkin vai herkkumunkin niin toivooko mies et nainen sanoo otetaan rinkelimunkit ja sit otetaan rinkelimunkit eli hyväntahtoinen pomotus mut jos mies sanookin hän haluaa herkkumunkin niin sit otetaan kaksi kahvia ja yksi rinkelimunkki ja yksi herkkumunkki no voi olla sekavaa kun olen ottanut nyt olutta ja nousee hattuun kai pian menen nukkumaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin mutta esim kahvilassa mies miettii ottaisko kahvin kanssa rinkelimunkin vai herkkumunkin niin toivooko mies et nainen sanoo otetaan rinkelimunkit ja sit otetaan rinkelimunkit eli hyväntahtoinen pomotus mut jos mies sanookin hän haluaa herkkumunkin niin sit otetaan kaksi kahvia ja yksi rinkelimunkki ja yksi herkkumunkki no voi olla sekavaa kun olen ottanut nyt olutta ja nousee hattuun kai pian menen nukkumaan

        Kahvila skenaario on hieman outo. Me emme istuskele kahviloissa lorvimassa.
        Koska itse en juo kahva, enkä juuri koskaan syö makeita leivonnaisia, tuossa on heti pari ongelmaa vähemmän.

        Lähdetään siitä, että jokainen tilaa itselleen mitä haluaa, tai on tilaamatta.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Kahvila skenaario on hieman outo. Me emme istuskele kahviloissa lorvimassa.
        Koska itse en juo kahva, enkä juuri koskaan syö makeita leivonnaisia, tuossa on heti pari ongelmaa vähemmän.

        Lähdetään siitä, että jokainen tilaa itselleen mitä haluaa, tai on tilaamatta.

        Kahvila olikin jonkin näköinen esimerkki eli ei siinä kumpikaan pomottanut mut hyvällä tapaa toinen yritti ns päättää mut kompromissiin päädyttiin


    • Anonyymi

      Mikset välis vieläkään ymmärrä ettei parisuhde kaipaa mitään pomoa?

    • Voi teidän, kun on yksinkertasesta taas tehty vaikee. Mutta nyt mun pitää laittaa kone kiinni ja alkaa lukeen kirjastosta kirjaa vuodelta 1994 kertoo nuorisoasteen koulutuskokeilusta. Näissä opin asioissa saa oikeesti käyttää aivoja, että ne tajuu. Puhellahan voi vaikka aidan seipäästä. Ei siinä tarvi johdatella.

    • Anonyymi

      Vähän turhan teknokraattista on ny

    • Muistaisin baarissa lähestyneeni tyttöä/tyttöryhmää syli avoimena ja jollakin tavalla oudoilla jutuilla. Aiheena oli usein ihmismieli ja avoimet tunteet.
      Aihe oli sinänsä helppo, koska kaikilla oli tarve puhua niistä.

      Yleensä mukana oli joku miespuolinen kaveri, jolloin lähestyminen oli helpompaa.
      Jos on yksin liikkeellä, silloin mieli sulkeutuu helposti, eikä ole fiilistä hakeutua tyttöjen pöytään.

      Kaveri ei saa olla liian komea, muuten se vie kaikki naiset. 🤔

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😍 K­u­­u­m­a­­­t­­­ ­­t­y­­t­­­ö­­­t­­ ­­­o­­­d­o­t­­t­a­­­v­­a­­­t­ ­s­­i­­n­­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18283866

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe