Cooleus palstalla

Anonyymi-ap

Niin kuka on palstan coolein?

71

732

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrittäjiä on näkynyt, muttei ketään onnistujaa, korkeintaan joku tuntematon takapiru.

      • Sain pettyä joku halusi rakentaa vain panosuhdetta. 😞
        Ystäviä en nai🥰

        Kuka sinä oikeasti olet kynäniekkaa, pyysin pitää peukalon vetreänä ja hän tietää miksi.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­N­­y­­­m­f­­o­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18284427

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tykkään Pujottelijan tyylistä.

    • Anonyymi

      Cattino vaan voisi olla, mutta hän taitaa lämmetä liikaa 😀

      • Joskus kielenkäyttöni on niin vulgaaria, että jos olisin kissa, minut olisi kuohittu. 😊


    • Funis tietenkin.

      • Funeau oli viimeisin nimimerkki. Taitaa anonyymina olla nykyään. Tosin en ole nähnyt aikoihin. Aiemmin monella muullakin nimimerkillä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Funeau oli viimeisin nimimerkki. Taitaa anonyymina olla nykyään. Tosin en ole nähnyt aikoihin. Aiemmin monella muullakin nimimerkillä.

        Viestejäni harmillisesti poistellaan 🤷🏻‍♀️
        En ole tutustunut kun huomioni on enemmän ystävissä jotka on kaikonnut.


      • valtakunta kirjoitti:

        Viestejäni harmillisesti poistellaan 🤷🏻‍♀️
        En ole tutustunut kun huomioni on enemmän ystävissä jotka on kaikonnut.

        Ehkäpä heillä on enemmän menoa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Funeau oli viimeisin nimimerkki. Taitaa anonyymina olla nykyään. Tosin en ole nähnyt aikoihin. Aiemmin monella muullakin nimimerkillä.

        Miten sinulla on mennyt?


      • valtakunta kirjoitti:

        Miten sinulla on mennyt?

        Monella palstalaisella lienee ajoittain muuta elämässä, ymmärrettävää. Itsekin olen poissa väliin kuukausia. Elämäntilanne vaan on sellainen. Joutuu huolehtimaan aika suurista kokonaisuuksista. Eikä aina jaksakaan. Tällä hetkellä tulevaisuus varovaisesti ajateltuna voi olla seesteisempi. Toivon niin. Nyt pääpaino on siinä, että puoliso saisi elää, mielellään niin, että pitkät ja toistuvat sairaalajaksot olisivat takanapäin, ja vointi kohenisi. Ja itse olisin työkykyinen. Eikä tulisi aina uusia murehdittavia asioita. Siinä olisi jo melkoinen lottoarvontavoitto elämääni.


      • elisakettu kirjoitti:

        Monella palstalaisella lienee ajoittain muuta elämässä, ymmärrettävää. Itsekin olen poissa väliin kuukausia. Elämäntilanne vaan on sellainen. Joutuu huolehtimaan aika suurista kokonaisuuksista. Eikä aina jaksakaan. Tällä hetkellä tulevaisuus varovaisesti ajateltuna voi olla seesteisempi. Toivon niin. Nyt pääpaino on siinä, että puoliso saisi elää, mielellään niin, että pitkät ja toistuvat sairaalajaksot olisivat takanapäin, ja vointi kohenisi. Ja itse olisin työkykyinen. Eikä tulisi aina uusia murehdittavia asioita. Siinä olisi jo melkoinen lottoarvontavoitto elämääni.

        Meillä lapsien koulu haluttomuus alkoi vuosi sitten ja tämänkin vuoksi lastensuojelu pyörii joka 70 tunnin jälkeen opettaja tekee lastensuojelu ilmoituksen mikä on hyvin ikävää ja käy itse tunnon päälle ja elämä on näin ollen rohmahtamisen kynnyksellä. Ja minua kiusannut xliner sen lisäksi täällä värittämällä enemmän valhetta elämää minä olisin rikollinen . Se sattuu..

        Tuskallinen taival toivon että jatkuvat sairastumisen loppuisi kumppanillasi ja jos ne on influessa ja muu vastaava sairaus niin kannattavaa suojautua FFP2/3 ja ilmahygienialla ja kuin käsihygienialla julkisilla yleisillä paikoilla käyttäen, että ei sairaistuisi enempää.


      • täysin omaa luokkaansa


    • Anonyymi

      flowersreally voisi olla, mutta hän on oudon jähmeä

      • Anonyymi

        Flowersreally on nykyään Genion hupailunikki, ei mitään muuta. Alunperin taisi olla jopa todellinen nainen, ehkä.


      • Anonyymi

        Minusta hänen jähmeytensä oli jotenkin suloista. Mielenkiintoinen vastakohta hänen cooleulelleen.


    • Harmaaritari oli mistä tykkäsin erityisesti. Harmi kuintenkin että hänen kaltaista ystävää on vaikea löytää joka välittää.

      • E-lukka taitaa olla niin kauheasti kuhinaa oikeassa elämässä ettei hän tänne kerkeä ja on ihana luonteinen.


      • valtakunta kirjoitti:

        E-lukka taitaa olla niin kauheasti kuhinaa oikeassa elämässä ettei hän tänne kerkeä ja on ihana luonteinen.

        Palstakamu on hellyyttävä karvapallero jonka turkki on lämmin


      • valtakunta kirjoitti:

        Palstakamu on hellyyttävä karvapallero jonka turkki on lämmin

        Kiitos :)


      • valtakunta kirjoitti:

        E-lukka taitaa olla niin kauheasti kuhinaa oikeassa elämässä ettei hän tänne kerkeä ja on ihana luonteinen.

        Eikun mä sairastan nyt, kuhisee ainoastaan vatsassa 🙂 tällä hetkellä.




      • E-Lukka kirjoitti:

        Tuskin perhosia, varpusia parven muodossa ennemminkin 🤔

        Mahatauti on ikävä kyllä toivoin mieluusti, olisit jo johon kuhun siellä ihastunut. Menisi paremmissa tunnelmissa , ehkä sinunkin pitäisi kokeilla suihkua .


      • valtakunta kirjoitti:

        Mahatauti on ikävä kyllä toivoin mieluusti, olisit jo johon kuhun siellä ihastunut. Menisi paremmissa tunnelmissa , ehkä sinunkin pitäisi kokeilla suihkua .

        Äh, pieleen ne menee kumminkin, nyt on menossa pitkä tauko



      • E-Lukka kirjoitti:

        Äh, pieleen ne menee kumminkin, nyt on menossa pitkä tauko

        Näen poistetusta viestistäsi alun sinun nimimerkillä, mutta olen pahoillani että 6kg on lähtenyt, ei kuulosta helpolta taudilta joko on parempi olo. Olen kuullut koronasskin on mahatautia. Menin jo nukkuun ajoissa eilen.



      • valtakunta kirjoitti:

        Näen poistetusta viestistäsi alun sinun nimimerkillä, mutta olen pahoillani että 6kg on lähtenyt, ei kuulosta helpolta taudilta joko on parempi olo. Olen kuullut koronasskin on mahatautia. Menin jo nukkuun ajoissa eilen.

        Painonpudotuksen sain nyt stoppaamaan ja jonkinlaiset ruokahalutkin heräsivät, eiköhän tämä tästä.



    • Anonyymi

      AV, ellei kiihtyisi kähinöimään ajoittain. Mutta missä hän on?

      • AV on todella ihana tykkään hänen huolehtivaisesta luonteesta 🥰


    • Anonyymi

      Monet vähemmän aktiivisista rekatuista on.

    • Anonyymi

      Monet tuntemattomista anoista on. Oletko nyt tyytyväinen? :)

      • Anonyymi

        Sitä se kerjäsi =D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se kerjäsi =D

        Jospa hän on vaikka hieman jähmeä? :)


      • Anonyymi

        No (I) sentäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No (I) sentäs.

        No kaivellaan vähän. Eli (i) sentäs. Noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa hän on vaikka hieman jähmeä? :)

        Varo varo. Miltä kuulostaa, jos cooleus kilahtaa? =D


    • Anonyymi

      My name is Lucifer pleaqse take my hand.

      • Anonyymi

        And seasons don’t fear the reaper?


    • Anonyymi

      I got some wit going on

    • Anonyymi

      netflix ilmoitti sähköpostiin jotenkin hassusti että oletko sinä oikeasti.. some kind of Bluray-devic

    • Minusta m.wurst. En paljon juttele hänen kanssaan, mutta tykkään hänen tyylistään ja luen hänen viestinsä kyllä.

    • Anonyymi

      Se joka ei vingu englanninkielisiä munansaannoksia.
      Tapa epäisänmaallinen persujuntti itsesi.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Turpa umpeen homo.


      • Anonyymi

        😂 👍


      • Popcornit on paahdettu.


    • Anonyymi

      Viinamies.

    • Sergei tietty... hänellä ei hermo mene, vaan laskrlmat löytyy. 😄

      • Anonyymi

        Heh.


    • Anonyymi

      Kylmis???

      • Anonyymi

        Kylmis on ollut jo vuosia pakkasella eli coolein.

        Noh joo entinen puolisoni ja palstalainen meni aikoinaan kylmäksi.

        Voi katja kulta. En minä sinua unohda.. monesti käyn raviradalla muistelemassa mihin tuhkasi.ripoteltiin. olithan kuitenkin pohjoismaiden parhaimpia raviohjastajia.

        Voi niitä aikoja. 🥰

        >simiti<


    • Anonyymi

      jos ja kunh yrit5tää jotenkinh ystäcällise¨sti kirjoitella 6t5y5töillekin juttuja, lopu7lta tulrer väsmy ei jaksa enää

      • Anonyymi

        Ällös huoli. Ihan kaikista ihmisistä joku pitää. Jopa minusta.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Se, joka sanoo aina hei nyt me voimaannutaan porukalla, jaksuhalit uij!

      • Anonyymi

        Loistavaa- iso ryhmärutistus👍


    • Anonyymi

      Kai se on joku sellainen joka ei tuo itseään esille ei itseään mainosta ja sanoo asiat omalla nimellään suoraan ilman vihjailuja. Eli minä se en ainakaan ole!

    • Anonyymi

      Ei kukaan. Ihan tavallisia ihmisiä tavallisine oireineen.

      Jasu

    • Anonyymi

      Joku itsensä kanssa keskusteleva toope varmaankin

      • Anonyymi

        Sä triggeröidyt siitä yksinpuhuvasta miehestä vähän suhteettomasti- ettet yrittäis vaikuttaa todellisuuteen ns ja mallata itku kurkussa ko kirjoittelijaa toiseksi yksilöksi?


    • Anonyymi

      jooh rozipaljon taskuja mihin cvoi zetelit piiloutua joku natotakki....

      • Koska rekisteröidyt.


    • Anonyymi

      haassu juttu vähän tuollainen joku aika nuoewn näköinwn tryrrö mwnw otrtramaan jääkaapistä siideri purkin osaa ja myyjä kyyjä kysyy henilökortytia

    • Anonyymi

      ostaa joku tyttö aiideripurkin ja on poliisin henkilökortti millä todistaa ikänsä että saan ostaa

      Wanted by the FBI

    • Varmaankin joku niistä normaaleista mieskirjoittajista, jotka eivät pidä itseään ätmeinä. Niiden ätmien ongelma taas tiivistettynä on juuri se että he itse pitävät itseään ätmeinä. Hyvä itsetunto on yksi tärkeimmistä viehätysvoimaa kasvattavista asioista, ja siksi tässä gallupissa myös coolia.

      • Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu itsensä vähättely, mutta ätmien kohdalla voisi kuvitella, että itsensä alentamisella haetaan palstalta naisen lohdutusta.

        Tosielämän Fonzie (very cool) ei saa naisia molempiin kainaloihin sormea napsauttamalla.


    • Anonyymi

      jooh tyttöjen mielezstä hassua joku näppylä sellä on poistettava jos kutittaa jnw

    • Anonyymi

      Tähän on cooleinta vastata että minä tietysti, jos jotain muuta osoittelisi se ei olisi kovinkaan coolia.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Jan_Peter
      Suosikkijoukkue HIFK,Chicago blackhawks

      Vaikka ei ole mielekäs aihe niin taisi tuossa jäässäkin olla jotain. Kiekko liikkui koko pelin ihmeellisesti.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe