Olin oppinut laatikosta (perinteinen) pitämään ja oli hyvä ateria silloin, jos ei muuta ehtinyt valmistamaan,
Pari viikkoa sitten laatikko oli kuitenkin kaupasta loppunut, nyt oli kuitenkin uutta tullut, jota ostin ja söin, mutta mutta, ei ollut samaa maksalaatikkoa, kuin aikaisemmin, värikin oli vaaleampaa ja koostumus kittimäistä verrattuna aikaisempaan kuohkeaan, maku ei myös täsmännyt, ei maistunut enää maksa, eikä siirappi aikaisemman tapaan.
Näikös taas yksi eines on pilattu joillain säästötoimenpiteillä, vai?
Saarioisten maksalaatikko
8
579
Vastaukset
Maksalaatikko on helppo tehdä itse. Minä teen itse maksalaatikon niin saa juuri sellaista kun haluaa. Minulle tärkein säätökohde on tuplata rusinoiden määrä ja lorauttaa joukkoon tilkka kuivaa sherryä.
- Anonyymi
Hyi helvetti, maksaa en syö missään muodossa, ennemmin makaronilaatikko.
Oli joo pakko päästä sanomaan ehdottoman oikea ja rehellinen mielipiteeni. :D- Anonyymi
Ole syömättä. Mitä siinä vingut.
- Anonyymi
Omatekoinen makasalaatikko on heöppo valmistaa. keität ensin riisipuuron ja maustat sopivasti suolalla siirapilla valkopippurilla ja rusinoitta. Tämän jälkeen lisäät sekaan raakana jauhetun maksan ja kaadat massan voideltuun vuokaan ja paistat tunnin uunissa.
- Anonyymi
Ota yhteyttä Saarioisten tehtaalle. Ensimmöisen kerran vuoden 1981 jälkeen on Saarioisten jauhelihapizzoissa ollut laatuvaihtelua. Mistä lienee kyse, Toivottovasti ei mistään tuotantotapojen "virtaviivaistamisesta.
- Anonyymi
Kait te laitatte meijerivoita kans?
Tv TimmyH - Anonyymi
Huomasin saman. En ollut syönyt maksalaatikkoa pariin vuoteen ja nyt maistoin Saarioisten laatikkoa. Kauheaa paksua kökköä ja mautonta oli, jotenkin erilaista kuin ennen. Olisiko riisin määrää lisätty? Ennen oli muistaakseni tosiaan kuohkeampaa ja väri tummempi.
- Anonyymi
HYI! Maksaa en syö missään muodossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950