Saarioisten maksalaatikko

Anonyymi-ap

Olin oppinut laatikosta (perinteinen) pitämään ja oli hyvä ateria silloin, jos ei muuta ehtinyt valmistamaan,
Pari viikkoa sitten laatikko oli kuitenkin kaupasta loppunut, nyt oli kuitenkin uutta tullut, jota ostin ja söin, mutta mutta, ei ollut samaa maksalaatikkoa, kuin aikaisemmin, värikin oli vaaleampaa ja koostumus kittimäistä verrattuna aikaisempaan kuohkeaan, maku ei myös täsmännyt, ei maistunut enää maksa, eikä siirappi aikaisemman tapaan.
Näikös taas yksi eines on pilattu joillain säästötoimenpiteillä, vai?

7

379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksalaatikko on helppo tehdä itse. Minä teen itse maksalaatikon niin saa juuri sellaista kun haluaa. Minulle tärkein säätökohde on tuplata rusinoiden määrä ja lorauttaa joukkoon tilkka kuivaa sherryä.

• Anonyymi

Hyi helvetti, maksaa en syö missään muodossa, ennemmin makaronilaatikko.
      Oli joo pakko päästä sanomaan ehdottoman oikea ja rehellinen mielipiteeni. :D

• Anonyymi

Ole syömättä. Mitä siinä vingut.

• Anonyymi

Omatekoinen makasalaatikko on heöppo valmistaa. keität ensin riisipuuron ja maustat sopivasti suolalla siirapilla valkopippurilla ja rusinoitta. Tämän jälkeen lisäät sekaan raakana jauhetun maksan ja kaadat massan voideltuun vuokaan ja paistat tunnin uunissa.

• Anonyymi

Ota yhteyttä Saarioisten tehtaalle. Ensimmöisen kerran vuoden 1981 jälkeen on Saarioisten jauhelihapizzoissa ollut laatuvaihtelua. Mistä lienee kyse, Toivottovasti ei mistään tuotantotapojen "virtaviivaistamisesta.

• Anonyymi

Kait te laitatte meijerivoita kans?

Tv TimmyH

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1763
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      78
      1294
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79