Olin oppinut laatikosta (perinteinen) pitämään ja oli hyvä ateria silloin, jos ei muuta ehtinyt valmistamaan,
Pari viikkoa sitten laatikko oli kuitenkin kaupasta loppunut, nyt oli kuitenkin uutta tullut, jota ostin ja söin, mutta mutta, ei ollut samaa maksalaatikkoa, kuin aikaisemmin, värikin oli vaaleampaa ja koostumus kittimäistä verrattuna aikaisempaan kuohkeaan, maku ei myös täsmännyt, ei maistunut enää maksa, eikä siirappi aikaisemman tapaan.
Näikös taas yksi eines on pilattu joillain säästötoimenpiteillä, vai?
Saarioisten maksalaatikko
8
525
Vastaukset
Maksalaatikko on helppo tehdä itse. Minä teen itse maksalaatikon niin saa juuri sellaista kun haluaa. Minulle tärkein säätökohde on tuplata rusinoiden määrä ja lorauttaa joukkoon tilkka kuivaa sherryä.
- Anonyymi
Hyi helvetti, maksaa en syö missään muodossa, ennemmin makaronilaatikko.
Oli joo pakko päästä sanomaan ehdottoman oikea ja rehellinen mielipiteeni. :D- Anonyymi
Ole syömättä. Mitä siinä vingut.
- Anonyymi
Omatekoinen makasalaatikko on heöppo valmistaa. keität ensin riisipuuron ja maustat sopivasti suolalla siirapilla valkopippurilla ja rusinoitta. Tämän jälkeen lisäät sekaan raakana jauhetun maksan ja kaadat massan voideltuun vuokaan ja paistat tunnin uunissa.
- Anonyymi
Ota yhteyttä Saarioisten tehtaalle. Ensimmöisen kerran vuoden 1981 jälkeen on Saarioisten jauhelihapizzoissa ollut laatuvaihtelua. Mistä lienee kyse, Toivottovasti ei mistään tuotantotapojen "virtaviivaistamisesta.
- Anonyymi
Kait te laitatte meijerivoita kans?
Tv TimmyH - Anonyymi
Huomasin saman. En ollut syönyt maksalaatikkoa pariin vuoteen ja nyt maistoin Saarioisten laatikkoa. Kauheaa paksua kökköä ja mautonta oli, jotenkin erilaista kuin ennen. Olisiko riisin määrää lisätty? Ennen oli muistaakseni tosiaan kuohkeampaa ja väri tummempi.
- Anonyymi
HYI! Maksaa en syö missään muodossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.913942Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973297Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1232597Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2071908Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.201774Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä951638Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m781622- 1101519
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11291- 571182