Olin oppinut laatikosta (perinteinen) pitämään ja oli hyvä ateria silloin, jos ei muuta ehtinyt valmistamaan,
Pari viikkoa sitten laatikko oli kuitenkin kaupasta loppunut, nyt oli kuitenkin uutta tullut, jota ostin ja söin, mutta mutta, ei ollut samaa maksalaatikkoa, kuin aikaisemmin, värikin oli vaaleampaa ja koostumus kittimäistä verrattuna aikaisempaan kuohkeaan, maku ei myös täsmännyt, ei maistunut enää maksa, eikä siirappi aikaisemman tapaan.
Näikös taas yksi eines on pilattu joillain säästötoimenpiteillä, vai?
Saarioisten maksalaatikko
7
338
Vastaukset
Maksalaatikko on helppo tehdä itse. Minä teen itse maksalaatikon niin saa juuri sellaista kun haluaa. Minulle tärkein säätökohde on tuplata rusinoiden määrä ja lorauttaa joukkoon tilkka kuivaa sherryä.
- Anonyymi
Hyi helvetti, maksaa en syö missään muodossa, ennemmin makaronilaatikko.
Oli joo pakko päästä sanomaan ehdottoman oikea ja rehellinen mielipiteeni. :D- Anonyymi
Ole syömättä. Mitä siinä vingut.
- Anonyymi
Omatekoinen makasalaatikko on heöppo valmistaa. keität ensin riisipuuron ja maustat sopivasti suolalla siirapilla valkopippurilla ja rusinoitta. Tämän jälkeen lisäät sekaan raakana jauhetun maksan ja kaadat massan voideltuun vuokaan ja paistat tunnin uunissa.
- Anonyymi
Ota yhteyttä Saarioisten tehtaalle. Ensimmöisen kerran vuoden 1981 jälkeen on Saarioisten jauhelihapizzoissa ollut laatuvaihtelua. Mistä lienee kyse, Toivottovasti ei mistään tuotantotapojen "virtaviivaistamisesta.
- Anonyymi
Kait te laitatte meijerivoita kans?
Tv TimmyH
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405421Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1312256- 1461790
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko811541Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181482Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191424Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821315- 711247
- 401199
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701198