Se voi aiheuttaakin sen että osa ei uskalla lähestyä heitä kun kuvittelevat elävänsä eri elämää kuin ihastuksensa kohde, tai etteivät pysty kokemaan samoja tunteita.
Toisessa ääripäässä heitä taas esineellistetään kun oletetaan että kauneus, äly ja lahjakkuus eivät voi asua samassa kropassa (mikä ei tietenkään ole totta).
Emmeköhän me kaikki ole jollakin tasolla yksinäisiä, ulkonäöstä huolimatta.
Ei kauneus ole aina siunaus
44
530
Vastaukset
Onnea jos sinua on siunattu kauniilla ulkonäöllä. Kauniit eivät ymmärrä millaista meidän rumilusten kituuttaminen on.
- Anonyymi
Liian kaunis nainen voi myös karkoittaa miehen, koska mies olettaa, että nainen on hyvin vaativa miehen suhteen, täytyy olla vähintään toimitus johtajan työ ja muhkea palkka.
Lisäksi miehenä oletan, että kauniin naisen vaatimuksiin kuuluu, että myös mies on komea jaedustavan näköinen, ei kaunis nainen kelpuuta rinnalleen ketään rumaa kaalinaamaa.- Anonyymi
Ja sama toisinpäin eix jeah
Kyllä se rajoittaa kumppanivalikoimaa jos vain komeat otetaan huomioon. Persoonalla on loppupeleissä iso rooli.
- Anonyymi
Onko säärikarvat 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Onko säärikarvat 🤣
Jos menee naimisiin kenen tahansa kanssa niin ne tulevat vastaan ennemmin tai myöhemmin. 🤣
- Anonyymi
Elionrie kirjoitti:
Jos menee naimisiin kenen tahansa kanssa niin ne tulevat vastaan ennemmin tai myöhemmin. 🤣
Ei kyllä pidä paikkaansa.
- Anonyymi
No voi ei tekotukkaa sukiva naisperformaatiomies- olet vaan häijy jos joku yrittää yli kävellä, niin jää se persoonakin sitten kivasti mieleen
Eihän rahakaan tee ihmisiä onnelliseksi mutta kyllä suurin osa haluaisi olla , jos ei nyt rikkaita, niin ainakin varakkaita.
Eikä miejhen pituudella tai statuksellakaan ole mitään väliä mutta kyllä näin 175cm metallimiehenä joskus mietityttää että jos olisin 188 cm lentokapteeni niin olisiko sovelluksista tullut enemmän osumia, päässyt useimmin treffeille ja näiden seurauksena olisin parisuhteessa.
Kuitenkin ihan tuon ajatuksesi ostan ainakin työelämän suhteen. On sitten ulkonäöllä vaikutusta esim uralla etenemiseen tai ei, niin helposti sellainen kateuden siemen saattaa työyhteisössä levitä.
Vaikka kauneudessa varmaan varjopuoliakin on niin ainakin itsellä on se käsitys että enemmän siitä on hyötyä kuin haittaa.- Anonyymi
Naisten ongelmia eli naiset on kauniita ja seksikkäitä eli hyvän näköisiä eli tähän osaa vain naiset vastata
- Anonyymi
Elionrie kirjoitti:
Tuskin vain. Miehilläkin on omat kauneusihanteisiin liitetyt ongelmat.
No joo onhan esim missikisat tai miss seksipommi niin miehillä vaikeaa päättää kuka naisista on voittaja kun moni kaunis kuin mikäkin eli mikä ratkaisee voittajan eli pulmia on miehillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo onhan esim missikisat tai miss seksipommi niin miehillä vaikeaa päättää kuka naisista on voittaja kun moni kaunis kuin mikäkin eli mikä ratkaisee voittajan eli pulmia on miehillä
Harva, todella harva Suomen missikisan osanottaja on kaunis. Täytyy olla sokea tai todella pahasti vääristynyt arvosteluperuste sinne valitsijoilla. Todella kauniita naisia näkee aina silloin tällöin jossakin ihan muualla.
Ja aivan tosi: en uskalla tuppautua kauniin naisen tietoisuuteen, koska tunnen omat puutteeni ja naisten vaatimukset. Muutaman kerran olen jonkun sanan vaihtanut tällaisten kanssa ja aivan ihanilta kuulostivat. Se oli kuitenkin vain opeteltua käyttäytymistä jonkin tavoitteen saavuttamiseksi, on sittemmin valjennut kaikissa tapauksissa.
Todella aitoa, ystävällistä naista ilman hyötymistarkoitusta en ole vielä tavannut, mutta olenhan vasta 80 v joten saattaapa tullakin kohdalle. Tai sitten ei.
Kaunis/komea ulkonäkö on tosiaan vähän kaksiteräinen miekka. Tutkimusten mukaan hyvästä ulkonäöstä on hyötyä esim työelämässä etenemisessä, ihmiset ovat avuliaampia hyvännäköisiä ihmisiä kohtaan jne. Sitten taas hyvännäköinen ihminen saattaa esim. kokea ennakkoluuloja osaamistaan kohtaan, mikä on hyvin tyypillistä eritoten nuorten ja kauniiden naisten kohdalla.
Ulkonäkö vaikuttaa valitettavan paljon siihen, miten ympäröivä maailma ihmiseen suhtautuu. Tietyillä aloilla ja tietyissä yhteyksissä ulkonäöllä on tietysti enemmän merkitystä kuin toisissa, mutta hyvä ulkonäkö ei tosiaan ole pelkkä siunaus, vaikka väittäisin silti, että hyvästä ulkonäöstä on elämässä ehdottomasti enemmän hyötyä kuin haittaa.- Anonyymi
Mjoo, eihän ulkonäkö pitäisi ketään ihmisenä määritellä, mutta kyllä se vaan pinnallisessa maailmassa yllättävän paljon määrittää. Ja juuri ihmiset sitä määrittelee. Senkin mikä on kaunista ja mikä ei kellekin.
Itselleni kaunista on luomu lionnon luoma, ei ihmisen tekeleet. Muokkaukset vie sitä nimenomaista kauneutta pois minkä luonto tarkoitti hyväksyttävän. Ja palvelee ihmisen kieroutuneita kauneuskäsityksiä ja vääristymiä luonnollista kauneutta vastaan.
Uusi kaunis on ihmisen luomaa illuusiota, "kauniista" mikä minua välillä surettaa ja kyllä myös ihmisissä säälittääkin. Vaikutteiden imeminen hömppä luomuksista kauneuskäsityksiinsä versus luonnonluoma.
Jasu- Anonyymi
Minusta tuntuu väärältä sanoa ihmistä kauniiksi, joka on markkinatalouden tuotos ja tuote. Sotii mun käsitystä kauniista ja ihmisarvoakin vastaan, että ihminen on nykyään kaunis vasta kun on tuote, jonka joku on luonut. Ei syntyjään.
Jasu - Anonyymi
Sanoo kirjoittaja, joka on aiemmin kehuskellut ottaneensa miehekseen "komeimman minkä sai".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo kirjoittaja, joka on aiemmin kehuskellut ottaneensa miehekseen "komeimman minkä sai".
Sanoo hän joka ottaa läpätkin noin tosissaan, huutonaurua. Menit sitten helppoon. 🙂
Jasu
- Anonyymi
Kauneus on makuasia.
Lehdissä on jatkuvasti kuvia vaikka minkälaisten suodattimien läpi vedetyistä leikellyistä ja täytellyistä ihmisistä täysissä meikeissä, ja heitä nimitetään kaunottariksi. Minusta he näyttävät muovisilta hirviöiltä.
xLiner- Anonyymi
Se, että sinä olet miehiä vihaava vanhapiika jonka ulkonäköä kavahtaa jokainen vastaantulija ei tee muista rumia/"hirviöitä".😅
Totta ja varsinkin keskittyisin sinun viimeiseen virkkeeseen:
"Emmeköhän me kaikki ole jollakin tasolla yksinäisiä, ulkonäöstä huolimatta."
Siis moni varmaan kuvittelee, että muut kokisi samoja tunteita, kuin itse kokee, mutta näin ei ole. Jokaisella on ihan omat tunteet ja jokainen kokee kaiken omalla tavallaan. Elämän ja kokemuksien jakaminen ja vaikka niistä nauttiminen ei tarkoita, että ne kokisi/aisti samoin... sikäli ollaa aina niiden kanssa yksin.Kyllä ”r****” jokaisella on omat tunteet minulla on vielä rakkaampi, joka kärsii vielä herkemmin sanoista sen kantaminen minulla rakasta tuulta antaen siipien alle.
Vaikka kuinka hyvä koti olisi lapset tullaan viemään jos eivät muuta käytöstä.
https://yle.fi/a/74-20075553
Rakkaani jo uutisesta kokee halun heti luovuttaa kun stressiä ollut vuoden. Voin sanoa epätoivoa uutinen tuo, jos on poikkeava erityisherkkä autistisia oireita kärsivä, sitä ei arvosteta sillä ei ole oikeuksia edes kotiinsa.
Vaikka kodissa ei olisi mitään vikaa.
Uskalluksen puute, tai lähestymisen pelko, ovat puhdasta femakonkakkaa.
Miehet eivät lähesty rumapainoisia rumiluksia tai wanhusnaisia, koskaan. Miehet siis lähestyvät ainoastaan munasarjakkaita jotka ovat riittävässä määrin kauniita.
Mutta miehet ovat rationaalisia, he eivät hyökkää lähestymään jokaista näköpiirissä olevaa kaunotarta, sen sijaan miehet tarkastelevat kokonaistilannetta. Esimerkiksi, jos munasarjakas ei lainkaan flirttaile eikä siis anna mitään vihjettä tai rohkaisua, mies ei lähesty. Jos kaunotar pukeutuu urheiluasuun tai säkkiin, sellainen kaunotar ei ole seksikkäällä mielellä liikkeellä, mies ei lähesty. Yms.Noh noh.
” Miehet eivät lähesty rumapainoisia rumiluksia tai wanhusnaisia, koskaan. Miehet siis lähestyvät ainoastaan munasarjakkaita jotka ovat riittävässä määrin kauniita.”
Kyllä niitä lihottajia on vielä nykypäivänäkin
Kyllä olen nähnyt kun vaihtuu miehet vieläkin isommilla naisilla ja lapsia tehdään. Ei ole liitoksissa paino.Ymmärrän ettet halu lihavaa ihmistä mutta tarvitseeko niiltä oikeasti vielä saada itsetunto alhaiseksi?
Terveyden takia aina kannattaa pyrkiä laihduttaa ja onnellisen pitemmän elämän takia.Yleensä herkästi lihoava, myös herkästi lihoaa uudestaa eikö olisi kivempi että valikoit heistä, jotka ovat jo laihoja koko elinikänsä? Kuin pyrkiä isoa ihmistä pursottaa samaan muotoon kun se vaatiin erittäin kovaa kuria isommalta ihmiseltä.
valtakunta kirjoitti:
Noh noh.
” Miehet eivät lähesty rumapainoisia rumiluksia tai wanhusnaisia, koskaan. Miehet siis lähestyvät ainoastaan munasarjakkaita jotka ovat riittävässä määrin kauniita.”
Kyllä niitä lihottajia on vielä nykypäivänäkin
Kyllä olen nähnyt kun vaihtuu miehet vieläkin isommilla naisilla ja lapsia tehdään. Ei ole liitoksissa paino.Mistä sinun "tietosi" läskiläjistä on peräisin? Epä-reality-TV sarjoistapa tietenkin, joita markkinoimaan TV-yhtiö laati muutamia juttua keltaiseen lehdistöön. Ja uniakin olet nähnyt myös.
Jos joitakin tuolla tavalla pahasti vinoutuneita miehiä onkin olemassa, niin he ovat äärimmäisiä poikkeustapauksia. Miehiä jotka haluavat kasvoiltaan kauniin 4-raaja amputoidun nuoren hoikan tytön, on merkittävästi enemmän, mutta edelleenkin karsinassa äärimmäiset poikkeustapaukset.valtakunta kirjoitti:
Ymmärrän ettet halu lihavaa ihmistä mutta tarvitseeko niiltä oikeasti vielä saada itsetunto alhaiseksi?
Terveyden takia aina kannattaa pyrkiä laihduttaa ja onnellisen pitemmän elämän takia.Nimenomaan tarvitsee, joku heistä voi vielä laihduttaa elämänsä takaisin.
Läskipositiivisuutta vastaan pitää taistella kaikin keinoin ja kaikin voimin.Bedophile kirjoitti:
Mistä sinun "tietosi" läskiläjistä on peräisin? Epä-reality-TV sarjoistapa tietenkin, joita markkinoimaan TV-yhtiö laati muutamia juttua keltaiseen lehdistöön. Ja uniakin olet nähnyt myös.
Jos joitakin tuolla tavalla pahasti vinoutuneita miehiä onkin olemassa, niin he ovat äärimmäisiä poikkeustapauksia. Miehiä jotka haluavat kasvoiltaan kauniin 4-raaja amputoidun nuoren hoikan tytön, on merkittävästi enemmän, mutta edelleenkin karsinassa äärimmäiset poikkeustapaukset.” Mistä sinun "tietosi" läskiläjistä on peräisin? Epä-reality-TV sarjoistapa tietenkin, joita markkinoimaan TV-yhtiö laati muutamia juttua keltaiseen lehdistöön. Ja uniakin olet nähnyt myös.”
Minun paino on vaihtunut 58kg- 116kg kyllä minä tiedän.
” Jos joitakin tuolla tavalla pahasti vinoutuneita miehiä onkin olemassa, niin he ovat äärimmäisiä poikkeustapauksia. Miehiä jotka haluavat kasvoiltaan kauniin 4-raaja amputoidun nuoren hoikan tytön, on merkittävästi enemmän, mutta edelleenkin karsinassa äärimmäiset poikkeustapaukset.”
Mutta olen kauniskasvoinen kuin se toinenkin
Jännä ei olekkin🤔
Hän on tämän näköinen kasvoistaan.
https://youtu.be/jcMXZjYqIog?si=DdqrmLEwCBRbIBqsBedophile kirjoitti:
Mistä sinun "tietosi" läskiläjistä on peräisin? Epä-reality-TV sarjoistapa tietenkin, joita markkinoimaan TV-yhtiö laati muutamia juttua keltaiseen lehdistöön. Ja uniakin olet nähnyt myös.
Jos joitakin tuolla tavalla pahasti vinoutuneita miehiä onkin olemassa, niin he ovat äärimmäisiä poikkeustapauksia. Miehiä jotka haluavat kasvoiltaan kauniin 4-raaja amputoidun nuoren hoikan tytön, on merkittävästi enemmän, mutta edelleenkin karsinassa äärimmäiset poikkeustapaukset.Nuorena kuuli ikäviä ilmauksia aina ulkonäköäni kohtaan.
”Tule tänne sitten kun olet laihtunut”
kun laihtunut
” luuviulu”
Sinäänsä olen onnellinen miehen kanssa minun ei tarvitse häntä kohtaa kokea ulkonäkö paineita vain kaikkia muita kohtaan 😔.
Hän kärsi taas laihuudesta nopean aineenvaihdunnan takia joten ymmärtää myös kun nähnyt kuinka herkästi lihoo.Bedophile kirjoitti:
Jos joitakin tuolla tavalla pahasti vinoutuneita miehiä onkin olemassa, niin he ovat äärimmäisiä poikkeustapauksia. Miehiä jotka haluavat kasvoiltaan kauniin 4-raaja amputoidun nuoren hoikan tytön, on merkittävästi enemmän, mutta edelleenkin karsinassa äärimmäiset poikkeustapaukset.Valitse ihminen joka on suoraan mitä haluat. Eikä pyrkiä pursottaa yhteen muotoon. Suosin suoraaan. Tunnen naisen joka ei liho ollenkaan mutta hän ei ole niin kauniskasvoinen ikävä tilanne kävi kun olin hänen mukanaa kun mies avasi oven kun oli ostanut tuoleja ja pöytä ja lähdin häntä auttaan tarjosin kyytiä.
Miehen reaktio hänen kohdalla sano koiralle elä mene nuuhkii, kun näki minut niin käytös oli järkyttävä muutos ”voit mennä nuuhkii”
Minä en kestä tuollaista ollenkaan auttoi kovin tämän jälkeen kantamisessa ja muuta.
Samoihin aikoihin autoin tätä naista kauppareissulla ja työnsin kärryjä hän nosti lapsensa kärryyn mitä työnsin yllätyin tästä koska en itse tee lasten kanssa ja sain kuulla jonkun naisen raivoavan minua läskiksi ja kuinka laiska äiti minä olen.
En nyt oikeasti ymmärrä miksi nuoret kauniit naiset saa raivokohtauksia ja taas tämä nainen hoikempi nainen tuli hänen luo ja sanoi suoraan itsestä ”minä en ole läski äiti ja ehkä laiska voin olla”
Eli kyllä sillä on ikäviäkin seurauksia jos näyttää hyvältä jonkun mielestä.
Molemmissa kohdissa tunsin häpeää ja jörkytystä ihmisten kohtelusta muita kohtaan.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Valitse ihminen joka on suoraan mitä haluat. Eikä pyrkiä pursottaa yhteen muotoon. Suosin suoraaan. Tunnen naisen joka ei liho ollenkaan mutta hän ei ole niin kauniskasvoinen ikävä tilanne kävi kun olin hänen mukanaa kun mies avasi oven kun oli ostanut tuoleja ja pöytä ja lähdin häntä auttaan tarjosin kyytiä.
Miehen reaktio hänen kohdalla sano koiralle elä mene nuuhkii, kun näki minut niin käytös oli järkyttävä muutos ”voit mennä nuuhkii”
Minä en kestä tuollaista ollenkaan auttoi kovin tämän jälkeen kantamisessa ja muuta.
Samoihin aikoihin autoin tätä naista kauppareissulla ja työnsin kärryjä hän nosti lapsensa kärryyn mitä työnsin yllätyin tästä koska en itse tee lasten kanssa ja sain kuulla jonkun naisen raivoavan minua läskiksi ja kuinka laiska äiti minä olen.
En nyt oikeasti ymmärrä miksi nuoret kauniit naiset saa raivokohtauksia ja taas tämä nainen hoikempi nainen tuli hänen luo ja sanoi suoraan itsestä ”minä en ole läski äiti ja ehkä laiska voin olla”
Eli kyllä sillä on ikäviäkin seurauksia jos näyttää hyvältä jonkun mielestä.
Molemmissa kohdissa tunsin häpeää ja jörkytystä ihmisten kohtelusta muita kohtaan.Tunnet siis mies naisen, joka ei liho ollenkaan sehä on uhka esteettiselle teollisuudelle
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Nuorena kuuli ikäviä ilmauksia aina ulkonäköäni kohtaan.
”Tule tänne sitten kun olet laihtunut”
kun laihtunut
” luuviulu”
Sinäänsä olen onnellinen miehen kanssa minun ei tarvitse häntä kohtaa kokea ulkonäkö paineita vain kaikkia muita kohtaan 😔.
Hän kärsi taas laihuudesta nopean aineenvaihdunnan takia joten ymmärtää myös kun nähnyt kuinka herkästi lihoo.Niin kummalla ”teistä” fiktiohahmosta nyt ätmi olikaan korkeampi hemoglobiini ym?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Onneksi minulla on mies joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen.
” Olen Rose , 39v nainen , hiukseni on puoleen väliin pakaroita.minulla on siniset silmät. Ukkokulta löytyy( Parisuhteessa jo 20vuotta) ja yhdeksän yhteisiä lapsia.22.02.2020 kihloihin.Eli Olemme kantasuomalainen ydinperhe ja emme uskovaisia.Jätän jalanjälkeni tänne maapallolle.Kuviani ei saa ottaa omaan käyttöön.” Tässä ätmin backstory harhar
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Olen Rose , 39v nainen , hiukseni on puoleen väliin pakaroita.minulla on siniset silmät. Ukkokulta löytyy( Parisuhteessa jo 20vuotta) ja yhdeksän yhteisiä lapsia.22.02.2020 kihloihin.Eli Olemme kantasuomalainen ydinperhe ja emme uskovaisia.Jätän jalanjälkeni tänne maapallolle.Kuviani ei saa ottaa omaan käyttöön.” Tässä ätmin backstory harhar
Jännä ku ei osata ees linkki klikkaa
Anonyymi kirjoitti:
Tunnet siis mies naisen, joka ei liho ollenkaan sehä on uhka esteettiselle teollisuudelle
Sillä on kilrauhasissa taas jotain ongelmaa miksi ei liho. Näin hän sanoo.
Anonyymi kirjoitti:
Tunnet siis mies naisen, joka ei liho ollenkaan sehä on uhka esteettiselle teollisuudelle
Kaikki ihmiset jotka haluavat jatkaa/ylläpitää hyvää ja mielekästä elämäänä, huolehtivat siitä etteivät liho muodottomaksi läskiläjä rumilukseksi. Se on helppoa, ei tarvitse tehdä muuta kun se, ettei syö enemmän kuin kuluttaa.
Bedophile kirjoitti:
Nimenomaan tarvitsee, joku heistä voi vielä laihduttaa elämänsä takaisin.
Läskipositiivisuutta vastaan pitää taistella kaikin keinoin ja kaikin voimin.Ei nyt läskiposivisuutta kaikinkeinoin voi alhaallisella keinoin koska se vie itsetunnon.
Jos syöt mielialalääkkeitä se vaan lihottaa lihoin yli 50 kiloa lyhyellä aikaa kun vaan söin, nukuin ja kävin vessassa.
Koska mielialaani pyrittii nostattaa lääkeillä, muuta elämää ei ollut vaikka miehen kanssa olin lyhyen aikaa hereillä vasta vain kun olin ihan sekin oli sekavaa aikaa eipä mitään unohdin myös ehkäsynkin syödä joten elämän ilo vasta sitten nousi ylös.
Enpä tiedä miksi mies halusi minun kanssa olla ja 21vuotta tulee täyteen 3.3 mietippä itse oliko taistelun arvoinen.Bedophile kirjoitti:
Kaikki ihmiset jotka haluavat jatkaa/ylläpitää hyvää ja mielekästä elämäänä, huolehtivat siitä etteivät liho muodottomaksi läskiläjä rumilukseksi. Se on helppoa, ei tarvitse tehdä muuta kun se, ettei syö enemmän kuin kuluttaa.
Niih ja 9 lasta tehty 😅
Yhteiskunta pistää meitä painostaa, tässä kohtaan kun lapset eivät kestä kouluväkivaltaa, myös murkkuiän jutut, ettei halua kouluun mennä jo vuoden verran tai jos ei tukea koulusta, ja kohta niitä sijoitetaan tämän mukaan joka poikkeaa yhteiskunnasta, vaikka olisi hyvä perhe.
Muutenkin koulussa hakattiin pelkästään, joku ei näytä hyvältä.
https://yle.fi/a/74-20075553
Jos olet poikkeava sinut kahlitsetaa, et ole edes tarpeeksi hyvä omaan perheeseesi.Bedophile kirjoitti:
Minähän leikkasin hiukseni pois ennen miehen kanssa oloa ja painoin 58kg, kuin sanoin mies hyväksyy minut minkänäköisenä vaan hän on minun kanssa luonteeni takia eikä ukonäköni takia.
Sain samana iltana naistakin ja ikävintä oli en tiennyt hänen olevan parisuhteessa ja miehensä kolkutteli suihku oven ulkopuolella ja mieheni syliin vain hyppäsin alastomana punaviineissä ja siitä lähtien olen ollut hänen kanssaan.
En tiedä mitä olet saanut elämässä aikaa mutta toivon että pyrit parantaa etkö hajoittamaan että kaikilla on hyvä olla ja toivon että saan itseni kuosiin mieheni takia. Eikä lähde ostelemaan suklaata niin usein kun hän on epävarma.
- Anonyymi
Kokonaisuus kiinnostaa ja liian kauniit tuntuvat usein liian vaikeasti lähestyttäviltä, varsinkin jos ovat laittautuneet ihan kunnolla. Meikittä, hiukset sekaisin ja verkkareissa koiraa kakattamassa olevana sama ihminen taas saattaisi viedä sydämen siltä seisomalta. - taas joku
- Anonyymi
Pertti Von Pippeppel hycä nimi joku jooh
itseäni huvittaa jotkin jutut haaveilijan kanssa huvinkin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741