Eli on tuo S-Etukortti Visa Debit, jolla maksoin ensimmäistä kertaa elämässäni Salessa tänään.
Kun maksoin, aloin myyjälle ihmettelemään että miksei tämä nyt kysy tunnuslukua. Myyjä ei ymmärtänyt, mitä kyselen, ja tosiaan sanoi että se kysyy "debit" vai "bonus" ja niistä pitää ensin valita. Koko tilanne oli kiusallinen joten valitsin "debitin" ja sitten pääsin näppäilemään tunnusluvun.
Mistä noissa oli kyse? Onko debit se, että tuote maksetaan kortilla, ja bonus se, että kerrytetään ostoksia bonusta varten, mutta maksetaan sitten jotenkin muuten kuten käteisellä?
Ensimmäistä kertaa maksamassa S-Etukortti Visalla...
4
442
Vastaukset
- Anonyymi
Sain nopeasti eri tahoilta tämän suuntaisia vastauksia:
"Bonus niin menee pelkkä bonus jos maksaa vaikka käteisellä tai toisella kortilla. Debit niin maksu menee kortilta plus automaattisesti tulee bonuskin."
- AP
Eli ongelma ratkaistu.- Anonyymi
Ja maksutapaedun 0,5 % saa vain debitillä maksaessa. Lähimaksu toimii myös pelkästään debitillä. Muutoinhan korteissa on yleensä credit oletuksena. Tai ainakin oli. Siitä oli jotain polemiikkia aikoinaan, kun siirryttiin sirumaksamiseen.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18292047
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2633228Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1861018- 63921
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708