Sanottiin täällä mitä tahansa

Anonyymi-ap

Niin minä löydän kumppanin.

11

207

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun on asettanut itselleen tavoitteen, voi seuraavaksi kirjata tavoitteeseen pääsemisen osavaiheet.

      Kumppanin löytämisen osavaiheet voisivat olla vaikkapa 1. kontaktin ottaminen, joka jakaantuu useampiin tapoihin ottaa kontaktia ennestään tuntemattomaan ihmiseen.

      Näitä tapoja voisivat olla:
      1.1 kohtaaminen kadulla,
      1.2 kaupassa,
      1.3 baarissa,
      1.4 tansseissa,
      1.5 taloyhtiössä,
      1.6 risteilyllä,
      1.7 seuramatkalla,
      1.8 deittipalstoilla.

      Ennen kontaktin ottamista tulee tietysti miettiä, millä tavalla kontaktia ottaa. Esim: 1a huumori, 1b fyysinen viehätys, 1c laulutaito, 1d runollinen romantiikka, 1e raationaalisuus (tarjoudu auttamaan).

      Seuraavaksi kokeilet mahdollisimman monia yhdistelmiä kuten 1.1/1e, jonka jälkeen siirryt seuraavalla tasolle onnistuneiden kontaktien kanssa. Onnistunut kontakti siis johtaa yhteystietojen vaihtamiseen ja yhteyden ottamiseen.

      Taso 2, treffikutsu ja treffeille valmistautuminen...
      2.1
      2.2
      jne

      Taso 3, treffit
      3.1
      3.2
      jne

      Taso 4, toiset treffit

      Taso 5, intiimi kanssakäyminen

      Taso 6, yhteen muuttaminen

      Taso 7, kihlaus

      Taso 8, avioliitto

      Tällä tavoin teet tavoitteeseen pääsemisestä itsellesi palkitsevan tasohyppelypelin, joka kannustaa jatkamaan epäonnistuneista kokeiluista huolimatta.

      • Anonyymi

        Rakenne on hyvä, mutta muutamia tarkennuksia tarvitaan:

        Kohtaamispaikoista puuttui pari erittäin tärkeää eli työ- ja opiskelupaikat, harrastukset sekä tuttavapiirin tuttavat.

        Kontaktin ottamisen tavoista puuttui rupattelu eli kevyt keskustelu ilman vaatimuksia tai taka-ajatuksia.

        Intiimin kanssakäymisen lukitseminen kolmansille treffeille on hyvin patriarkaalista, sillä siinä on oletus, että naisen pitäisi peitellä fyysistä himoaan. Ja jos sellaista edellyttävään ihmiseen tutustuu, sehän vaatii naiselta muidenkin patriarkaalisten normien noudattamista.

        Kaikki eivät halua koskaan muuttaa yhteen.

        Avioliiton merkitys suhteen laadun kannalta on olematon. Toiseen voi sitoutua pitkäaikaisesti myös ilman avioliittoa.

        Kokonaisuutta ajatellen olisin hieman huolestunut, jos joku näkisi parisuhteen pelkästään ulkoisia seikkoja korostavana "tasohyppelypelinä". Siitä tulee suoraan sanoen mieleen kulissisuhde ja toisen pitäminen statussymbolina. Kukapa minä toisaalta olen sellaistakaan tuomitsemaan. Mutta soisin, ettei tällaista suhdemallia pidettäisi mitenkään universaalina standardina. Jotkut meistä ovat suhteessa sen vuoksi, että saavat rakastaa ja vastaanottaa rakkautta.

        On myös tärkeää oppia epäonnistuneista suhteista. Muussa tapauksessa epäonnistumiseen johtavaa kaavaa toistaa kerta toisensa jälkeen.

        🦄


      • Anonyymi

        Rytmimunat!

        Ole hyvä ja kommentoi vastaustani.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakenne on hyvä, mutta muutamia tarkennuksia tarvitaan:

        Kohtaamispaikoista puuttui pari erittäin tärkeää eli työ- ja opiskelupaikat, harrastukset sekä tuttavapiirin tuttavat.

        Kontaktin ottamisen tavoista puuttui rupattelu eli kevyt keskustelu ilman vaatimuksia tai taka-ajatuksia.

        Intiimin kanssakäymisen lukitseminen kolmansille treffeille on hyvin patriarkaalista, sillä siinä on oletus, että naisen pitäisi peitellä fyysistä himoaan. Ja jos sellaista edellyttävään ihmiseen tutustuu, sehän vaatii naiselta muidenkin patriarkaalisten normien noudattamista.

        Kaikki eivät halua koskaan muuttaa yhteen.

        Avioliiton merkitys suhteen laadun kannalta on olematon. Toiseen voi sitoutua pitkäaikaisesti myös ilman avioliittoa.

        Kokonaisuutta ajatellen olisin hieman huolestunut, jos joku näkisi parisuhteen pelkästään ulkoisia seikkoja korostavana "tasohyppelypelinä". Siitä tulee suoraan sanoen mieleen kulissisuhde ja toisen pitäminen statussymbolina. Kukapa minä toisaalta olen sellaistakaan tuomitsemaan. Mutta soisin, ettei tällaista suhdemallia pidettäisi mitenkään universaalina standardina. Jotkut meistä ovat suhteessa sen vuoksi, että saavat rakastaa ja vastaanottaa rakkautta.

        On myös tärkeää oppia epäonnistuneista suhteista. Muussa tapauksessa epäonnistumiseen johtavaa kaavaa toistaa kerta toisensa jälkeen.

        🦄

        Antamani kaava oli vain esimerkki. Jokainen tekee tietysti oman kaavionsa omien mieltymystensä mukaan.

        Tasohyppelyssä on kyse seuraavalle tasolle pääsemisestä. Siis että ensikohtaamisesta päästään yhteystietojen vaihtamiseen, jonka jälkeen päästään treffeille, jonka jälkeen päästään... Kyse ei ole siitä, että pitäisi pelata lukemattomien kumppanien kanssa vaan että edes jonkun kanssa pääsee perille asti.

        Epäonnistumisia seuraa ilman muuta, sen vuoksi kustakin vaiheesta ja sen toteutuksesta tehdään raportti, johon tutustutaan ja josta otetaan oppia uudella yrityksellä.


    • Sinä löydätkin tiedän sen mikkojuhankin löysi nopeasti🥰

      • Anonyymi

        Ei mun tarvii tosta välittää, joka sanoo mua ätmiks. Onkohan se joku kakara?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tarvii tosta välittää, joka sanoo mua ätmiks. Onkohan se joku kakara?

        Oletko kehitysvammainen vai vaan ylettömän lapsellinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kehitysvammainen vai vaan ylettömän lapsellinen?

        En kumpaakaan.


    • Anonyymi

      tuollainenkin hauskaa kukaan ei okeasti tiedä kuka kukin on mutta hauskaa höpötystä on silti hahah

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe