Mikä on ollut viimeisin mielenkiintoisin asia, minkä olet nähnyt ja mistä piristyit eli toi arkeen poikkeaman?
Mielenkiintoista
55
535
Vastaukset
- Anonyymi
Tutustuin uuteen kauppakeskukseen. Kaikkea uutta
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Joskus voi olla jotain hauskoja kauppojakin keskuksissa missä käydä...
- Anonyymi
Huomenna aion mennä hakemaan tilaamani kirjat läheisestä isommasta kauppa keskuksesta ja siellä olevasta kirjakaupasta,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna aion mennä hakemaan tilaamani kirjat läheisestä isommasta kauppa keskuksesta ja siellä olevasta kirjakaupasta,
Mihin sinä aioit mennä? Jospa satuttaisiin samaan paikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ne siellä ole.
Mua kyl piristi herkku savupalvigryynimakkara herkku savukyljen ja pottumuussin kera. Ennen ne oli arkeeki, mut nykysin niiton enää harvoin niiku kaupassa.
- Anonyymi
Pitääpä muistella asiaa
- Anonyymi
No?
- Anonyymi
Mikä on kiintoisaa HÄ?
- Anonyymi
Kuuntelin sadhgurua youtuben kautta
- Anonyymi
Mitä ikäänkuin tapahtui?
- Anonyymi
Shogun disney plussassa.
Kyllä se oli loma ja matkailu.
Toisaalta raskasta, mutta myös paljon mukavia hetkiä. - Niin, ja eilen illalla kävin kuuntelemassa Sir Elwood duoa. Oli hyvä keikka!- Anonyymi
Tosi-tonttu tältä palstalta :”D
- Anonyymi
jos pitää muistella asiaaa on kuin; minä tiedän kaiken, tällä hetkellä en vain muista tuota asiaa..
Palstailu näin sunnuntai-iltana. Erittäin virkistävää. 😂
- Anonyymi
Minä tiedän kaiken ksikki siat , harmi kuin Harri en vain muista niitä asioita mitä tiedän.
- Anonyymi
Ulkoilu piristää, muuten on ollut vaikeaa aika kauan.
Oli oikein virkistävä keskustelu jonkun anonyymin kanssa tänään palstalla. Oikein mieltä ylentävää. Oikeasti tykkäsin.
- Anonyymi
milrnkiintoista kuin miehesi hiustenlähtäö?
- Anonyymi
No olihan hän minun kanssani ettei se yllätyksenä tullut.
Piiitkä kuiva kausi ilman yhtään mitään väriläiskää, mikään ei ole saanut poneja laukkaamaan viime aikoina, en jostain syystä pysty kiinnostumaan oikein mistään 🤔.
Tämän hetken mieluisin väriläiskä taitaa olla universumimme keskus aurinko 🌞Mitäh?etkö juuri haaveilut haaveilijasta
Masikkahillolla?
https://www.suomi24.fi/profiili/Haaveilija39valtakunta kirjoitti:
Mitäh?etkö juuri haaveilut haaveilijasta
Masikkahillolla?
https://www.suomi24.fi/profiili/Haaveilija39No en oikeastaan, mielikuvilla tuli leikittyä 🙂 punaisten pullien innoittamana
E-Lukka kirjoitti:
No en oikeastaan, mielikuvilla tuli leikittyä 🙂 punaisten pullien innoittamana
Ouh. Minulla ei ole naisiin kallellaan haluja vaikka nuorena kokeilin naista. 😅
Turhaannuin miehiin vedin pään kaljuksi ” päätin”ryhtyä lesboksi mutta päädyin kuitenkin mieheni kanssa samoissa juhlissa aktiin istuu vain pyyhe päällä suihkusta päälle, ensin naisen kanssa suihkussa ja sen mies tuli koputteleen suihkuoveen järkytyin, en tiennyt että on edes nainen varattu.
Noh jooh😅
Se oli varmaan järkytys sinulle?valtakunta kirjoitti:
Ouh. Minulla ei ole naisiin kallellaan haluja vaikka nuorena kokeilin naista. 😅
Turhaannuin miehiin vedin pään kaljuksi ” päätin”ryhtyä lesboksi mutta päädyin kuitenkin mieheni kanssa samoissa juhlissa aktiin istuu vain pyyhe päällä suihkusta päälle, ensin naisen kanssa suihkussa ja sen mies tuli koputteleen suihkuoveen järkytyin, en tiennyt että on edes nainen varattu.
Noh jooh😅
Se oli varmaan järkytys sinulle?😂 vai semmoinen historia, hurjanpuoleisia kekkereitä
E-Lukka kirjoitti:
No en oikeastaan, mielikuvilla tuli leikittyä 🙂 punaisten pullien innoittamana
Mutta tykkään kyllä naiskauneudesta kuin mieskomeudesta asia on siis vieläkin missä silmä lepää ja jonkin lihaksen liike kyllä on saanut minulle halut ja juurikin verisuonet käsissä.
Tässä minun mielestä vieläkin veistoksellinen nainen mistä tykkään erityisesti vieläkin.
https://www.instagram.com/p/Ckhop_Guwfx/?igsh=NzR0cXdmYWJmd3Uxvaltakunta kirjoitti:
Mutta tykkään kyllä naiskauneudesta kuin mieskomeudesta asia on siis vieläkin missä silmä lepää ja jonkin lihaksen liike kyllä on saanut minulle halut ja juurikin verisuonet käsissä.
Tässä minun mielestä vieläkin veistoksellinen nainen mistä tykkään erityisesti vieläkin.
https://www.instagram.com/p/Ckhop_Guwfx/?igsh=NzR0cXdmYWJmd3UxHän on minusta hyvin kaunis jumalatar ja lähellä täydellisyyttä.
En muista olenko kertonut asiasta sinulle😅valtakunta kirjoitti:
Hän on minusta hyvin kaunis jumalatar ja lähellä täydellisyyttä.
En muista olenko kertonut asiasta sinulle😅En muista, upea nainen jopa ilman kermavaahtoa tai mansikkahilloa 😁
E-Lukka kirjoitti:
😂 vai semmoinen historia, hurjanpuoleisia kekkereitä
Jooh siis siitä päivästä 3.3 lähtien meille tuli just 21vuotta täyteen yhdessä tuosta päivästä lähtien. Mieskin meni vielä kertomaan esikoiselle sen tarinan, ettei se nainen ole miltä aina näyttää. Poltin ja join silloin niin alkoholi ei siis sovi minulle, vie minulta estot pois. . Mielummin olen juomatta kuin riskin petän saisin niin kovat henkisen kärsimyksen että ajatukset menee villeinä. Olin jo tarvitsisko vielä tietää esikoinen.🧐
E-Lukka kirjoitti:
En muista, upea nainen jopa ilman kermavaahtoa tai mansikkahilloa 😁
Ainakin olemme samaa mieltä tästä naisesta
valtakunta kirjoitti:
Jooh siis siitä päivästä 3.3 lähtien meille tuli just 21vuotta täyteen yhdessä tuosta päivästä lähtien. Mieskin meni vielä kertomaan esikoiselle sen tarinan, ettei se nainen ole miltä aina näyttää. Poltin ja join silloin niin alkoholi ei siis sovi minulle, vie minulta estot pois. . Mielummin olen juomatta kuin riskin petän saisin niin kovat henkisen kärsimyksen että ajatukset menee villeinä. Olin jo tarvitsisko vielä tietää esikoinen.🧐
No ei ehkä jälkeläisten ihan kaikkea tarvitse tietää
E-Lukka kirjoitti:
No ei ehkä jälkeläisten ihan kaikkea tarvitse tietää
Esikoinen yli 17v ja kiinnostaa tytöt ja itse olin 18v kun miehen kanssa aloin olla että ei se sanonut muuta kuin. Oli esin äitis naisen kanssa sillein suihkussa sit minun kanssa ja äitis joi ja poltti ettei tytöt näytä aina siltä mitä on ja oli kalju ja siks päkki ja sano että olisi kannattanut olla menemättä koko juhliin mutta oli nälkä ja oli vaan pahaa laatikkossa olevaa viiniä ja ruokakin palanut pohjaan. Olin vaan noh joo kiitti taas. 😔
valtakunta kirjoitti:
Esikoinen yli 17v ja kiinnostaa tytöt ja itse olin 18v kun miehen kanssa aloin olla että ei se sanonut muuta kuin. Oli esin äitis naisen kanssa sillein suihkussa sit minun kanssa ja äitis joi ja poltti ettei tytöt näytä aina siltä mitä on ja oli kalju ja siks päkki ja sano että olisi kannattanut olla menemättä koko juhliin mutta oli nälkä ja oli vaan pahaa laatikkossa olevaa viiniä ja ruokakin palanut pohjaan. Olin vaan noh joo kiitti taas. 😔
Vähemmän romanttinen tulkinta 🙂
Se kun löysin vanhan työväentalon. Sieltä löyty narikat ja järjestötoimistot. Kaikki oli aika rikki, että sen talon tanssit on tanssittu.
- Anonyymi
Mielenkiintoista oli selata riistakameran kuvat . Ehkä se tarkkuus oli yllätys ja henkilö kuvissa😉
- Anonyymi
Joskus ajattelen että mitähän jotkun Gaza tai Ukrainrnkin lapdtkin kun ei olr mityään tietokoneitakaasn ollenkaan käytössä...
Minulle tulee aina jotenkin pehmeä ja lämmin olo kun näen jotain mitä haaveilja on kirjoittanut jotain jossain. - Anonyymi
puhunko englanninkieltä välillä
I am prrry happy for that if thast Haaveilijs like me too, makes warm feelings.
nappis on huono no asia tuli en kunnoliisesti - Anonyymi
kannattaa ytlrrnxäkin pitää mierlrxxsä että yli 28-vuotias ei muista mitään mutta luulee tietävänsä kaiken jolloin arvoyton todistaja oikeudessqkin... Alzhrimertr jo niin pitkällä..
- Anonyymi
Stand up keikka jossa olin 2.3-24.
- Anonyymi
Mä tein tänään halkoja ja se on aina yhtä kivaa!
- Anonyymi
tulee lämmin olo kun tietää että jooh eivät ole twppanee4t ketään jotwin nuo kkk-poruksat 4km tarlliiväärillä jotsin vsikks Bsnfifod-pomos dilmään, kslloon ;;
- Anonyymi
joku musiikkilevy oli Twisterin joku liian rankkaa settiä..
https://www.youtube.com/watch?v=D0H5WMaudpw - Anonyymi
Sinä olet erittäin Outyo js ihmrrllinrn kummsllinrn ihminrn
- Anonyymi
Milloin mulksisee uuden alvunin Poppe Van Kikkelitön?
Katsoin YouTubesta sellaista 3D-animaatiota sydämen toiminnasta. Katsoin sitä ihan lumoutuneena, oikeasti. Se on hienon näköistä.🫀
Sisko kävi kyläs
Ihmiset tuottavat aina pettymyksen. Se oli taas mielenkiintoista huomata.
- Anonyymi
pitäisikö laittaa nimittw3lijän jotain haszzuj<a nimiä ok, kokeilen mitä tekee tällä sekunnilla... eri
Sin
Roko
Yotasterpa
Kun
Ko - Anonyymi
oletko sivoyon kuin poppr?
- Anonyymi
10 v sitten oli hullun hauska ilta ja kiihkeää erään komistuksen kanssa jota sittemmin en ole näillä kulmilla nähnyt. Kuvansa ilmestyi vastikään someeni ja nosti pintaan jo kauan sitten uinahtaneet intohimon tunteet. Se oli silloin silkkaa himoa ja laittaa vieläkin muistellessa punan poskille ja hymyn huulille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913040Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001727Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461597IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051417- 871411
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21169Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun339930Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden267909