Oletko terassiväkeä

Anonyymi-ap

Käytkö mielelläsi istuskelemassa terassilla?

32

254

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En. Hyyyvin harvoin, jos koskaan.

      • #En. Hyyyvin harvoin, jos koskaan.#

        Tos just Snadi-pirpala kerto, ei sei kuiteskaa tulis terassille, niet ei sikskään kantsi menee sinne.


      • Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:

        #En. Hyyyvin harvoin, jos koskaan.#

        Tos just Snadi-pirpala kerto, ei sei kuiteskaa tulis terassille, niet ei sikskään kantsi menee sinne.

        Menen terassille vain seurueen mukana. Mulla on kiva pikku piha, missä istuskella ja oleskella. En tarvitse baarien terasseja.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Menen terassille vain seurueen mukana. Mulla on kiva pikku piha, missä istuskella ja oleskella. En tarvitse baarien terasseja.

        Ja sit on vielä sellane Menninkäine ja Päivänsäde -efekti, niet sekin niiku haittaa


      • Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:

        Ja sit on vielä sellane Menninkäine ja Päivänsäde -efekti, niet sekin niiku haittaa

        Mä en oikeastaan tiedä kumpi mä olen.. varmaan joku ihmeellinen hybridi..
        Päivänkäinen..?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä en oikeastaan tiedä kumpi mä olen.. varmaan joku ihmeellinen hybridi..
        Päivänkäinen..?

        Sää oot niiku selvä Päivänsäde ja sun nimikkoblomsteri on päivänkakkara 🌼.


      • Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:

        Sää oot niiku selvä Päivänsäde ja sun nimikkoblomsteri on päivänkakkara 🌼.

        Itse rakastan yli kaiken auringonkukkia. Aivan ihania. Ja hyötykasvejakin ovat.

        Mutta kiitos. Kovin ystävällinen kommentti. :)
        Sait minut iloiseksi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Itse rakastan yli kaiken auringonkukkia. Aivan ihania. Ja hyötykasvejakin ovat.

        Mutta kiitos. Kovin ystävällinen kommentti. :)
        Sait minut iloiseksi.

        Tosson! (Lastenkielee, aikuisten kielellä 'ole hyvä'.)


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­N­y­­m­f­o­­­m­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En. Elämää ei kannata hukata niin joutavaan.

      • Anonyymi

        Joo, täysin hoopoa


    • Jos mää istusin terassil niiku punases villakaulaliinassa mut muuten luonnonasussa, niin portsari saattas tulla häätään ja sanoon, et ei tolleen saa hienosteellisissa oloissa. Noon sellasii yrmyi, kunnei bonjaa niiku tyylii.

      • Anonyymi

        Oletko se setämies kunnanjohtaja?


    • Anonyymi

      Näyttää liian hoopolta, ehheh että ei.

    • Anonyymi

      minihameiden maksimipituus se 10.2cm aina pitää olla, terassillakin aina ja iankaikisestikin.

      "älä käytä bexiä"... joku hiton snota ohjelmoinnista äkä käytä Base IndeX Rekiwsteriä kuin normaalisti hahah

      • Anonyymi

        No niin sitten vain laitat sellaisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin sitten vain laitat sellaisen

        Koetko sä tämän kirjoittelijan naisena ja jos, niin mikä sua vaivaa?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      olin juuri kirjoittamassa kun Linux-servferi jälleen kaatui, että yhtye jonka nimi olisi: heavy-rock tyyli ja yhtye Lucifer Von Jesus.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kotiterassilla joskus istun teekupin ja kirjan kanssa.

    • Anonyymi

      Erään oma terassi, siellövoisin viihttä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      voisin lähteä käymään jossain kattoterassilla ottammas juomaqn, minkähän tiliain tyttöjä nauratellessa... jonkun erikoisen sitruuna-gin-juoman omaa reseptiä...
      - janojuomaksi...

    • No en erityisemmin jaksais terassillakaan notkua, mutta joskus on ihan kiva käydä parit ottamassa ja lätistämässä vähän tuttujen kanssa.

      Noilla terasseilla on kyllä tietty vakiosakki aina, ketkä taitaa viettää siellä aikaa jokapäivä...ja ilta...

    • Pillimehu kourassako minä siellä istuskelisin?

    • Anonyymi

      Käyn, näytän niin hyvältä aurinkolasit päässä ja on helpompi pälyilläki

    • Suomessa harvoin, paitsi Keskustorin kesäterassilla tulee käytyä pari-kolme kertaa kesässä.
      Matkoilla tykkään istua kahville tai vaikka yhdelle kylmälle juomalle jonkun vanhankaupungin terassilla tai basaarin ravintolaan ja katsella ohi käveleviä ihmisiä. Aistia tunnelmaa.

    • Anonyymi

      joku drinkki kuin margarita paitsi sitruunjala ja eri

    • Anonyymi

      kerraqn olin jossain yökerho-jutusss hslusn mrnnä pelaaman Blaxkjack-peliä, niin tarjoilija t5isillä sanoi että en saisi myydä 2x tupla viskejä muttaq sovitaan että se toinen Seagrams tuplavidki m5rnrr yoidrller hsh,

    • Anonyymi

      mikä drinkki terassilla niin ehkä itselleni joku gin-juttu ei tonic vaan vähän kuin margarita joku.. oma.

      tekisi mieli joskus lisätä tuohon nimittelijä-ohjelmaan uusia nimiä koska tekee aika hassuja yhdistelmiä mutta sillä on jo tietokannassaan taepwwksi...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      156
      3629
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      57
      1276
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      252
      1114
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      44
      1004
    5. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      300
      963
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      53
      922
    7. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      68
      913
    8. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      52
      884
    9. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      54
      879
    10. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      65
      864
    Aihe